Haha, weet al waar het aan lag (ik moet ook lezen!). Onderschrift was te lang. Zojuist een echo gehad. De baby bleef stug met zijn/haar rugje naar ons toe liggen. We konden dus weer niet zo heel veel zien. Hopelijk is het bij de 20 weken echo niet zo eigenwijs, en laat hij/zij zich wel goed zien. Ik wil namelijk wel graag weten wat het wordt.
ik vind het nu allemaal nog lang duren. maar dat komt misschien omdat ik sta te popelen voor de pretecho. dan weten we hopelijk wat het gaat worden.
Hey meiden, @Miranda,en hoe was je gesprek? Doe het lekker rustig aan meis,denk aan jezelf en aan je gezin,je werk komt wel weer hoor.. @Linka,vervelend zeg,ontstoken tandvlees,heb jij daar altijd al problemen mee? Ik heb het ook en op het moment is het ook een stuk erger,maarja ,goed poetsen en flink spoelen maar! @Rebbel,beterschap meis! @Noura,dat is een vlugge idd,hahah.... Heb je daarna geen last van naweeen? @Rebecca,vervelend joh,heb je het al nagevraagd an je huisarts of de VK? @Chantico,dan moet je idd goed op gaan letten met je rug. Het wordt alleen nog maar zwaarder. @Natas,fijn om te horen dat het ietsje beter gaat met Chris,lijkt me zo eng iets aan je ogen,ik kan er sowieso niks aan hebben... Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt en we moesten al 20-02 en dat blijft zo dus nu moeten we s'ochtends om 10.15u,eerst een uitgebreide echo en daarna de vruchtwaterpunctie... Spannend dus! Ik ga zo ns lekker naar buiten het ziet er heerlijk uit! xxx
mwaaah hou op daisy die naweeen zijn verschrikkelijk, net of je nog een keer bevallen moet. maar mijn eerste was er met 3 uur, de tweede met ruim anderhalf uur, en de jongste was helemaal dus op topsnelheid, het had nog sneller gekund, als mijn man wat sneller naar boven was gekomen. het is wel fijn zo snel, maar ook wel een beetje eng, want het risico is er dat ik dus alleen beval. ik moet zo ook maar eens naar buiten is echt lekker weer.
heb net toch maar de vk gebeld want zat me toch niet lekker, maar er is dus niks aan de hand, het is toch de groei vd baarmoeder omdat frummeltje nu echt hard gaat groeien kun je daar wat last van krijgen, heeft inderdaad met de banden te maken, en kan helemaal geen kwaad de een heeft daar meer last van dan een ander zei ze, heb me dus weer voor niks ongerust zitten maken, en vorige week donderdag zat ik hier op de site nog te klagen dat ik geen dik buikje had en jaloers was op de buikfoto's hier maar nu moet ik bekennen dat het lijkt dat ineens mijn buik met de dag dikker wordt, gaat nu wel snel hoor.
hihi als je naar onze banners kijkt, schuiven ze al behoorlijk naar het midden door, op naar de helft
Daar zat ik van de week ook al naar de kijken, gaaf he? Gaat snel! Vanavond samen met mijn nichtje (zij is 28 weken zwanger) naar zwangerschapsyoga! Ben heel benieuwd! Liefs, Puck
@Loutje83 een vraagje waar heb jij een baby site.en moet je er voor betalen? ik heb er ook eentje gemaakt maar daar kan ik nu maar 6 foto's op krijt en 10 dagboek verhalen.en ander moet je betalen per jaar. liefs sabrina
Daisy: ja heb al voor zwangerschap last van, jaartje, maar nu is erger geworden sinds ik zwanger ben en kreeg speciale pasta voor tandvlees, dus goed poetsen doe ik al iedere dag 3 keer per dag, pfff!
Hey meiden, hier ben ik weer. Ik heb me op mijn werk voor onbepaalde tijd ziek gemeld zodat ik even alle tijd voor mijzelf heb. De huisarts raadde mij ook zeker aan om het rustiger aan te doen. Toen ik daarna met mijn werk ging bellen deden ze een beetje moelijk. Maar het komt er dus op neer dat ik even een tijdje thuis ben. Even lekker bijkomen. Morgen weer voor controle naar de gyn. @ Daisy: Goed dat de afspraak voor de punctie nu staat. Maar 1,5 week wachten is toch beter te doen dan wachten op de 20 weken echo, of niet! Ik denk aan jullie hoor. @ Noura: dat zijn echt super snelle bevallingen, niet normaal joh Dat wordt zeker oppassen deze keer....... ha ha @ Diana: was alles verder goed op de echo? (behalve dan zo'n eigenwijs ukkie). @ Linka: vervelend die pijn aan je tandvlees
Dat vermoeden had ik al Miranda, goed dat je voor jezelf en je gezin hebt gekozen! Rebecca, fijn dat je bent gerustgesteld. Heb net het boek 'Help, ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt' van Kluun gekocht. Lag in de winkel na een halve pagina al dubbel Ben benieuwd wat m'n vriend er van vindt.
Doe ik ook hoor Linka. Ik heb mij vorig jaar na het overlijden van Lindy* al veel te snel op mijn werk gestort, waardoor ik al weer aan het werk was vóórdat mijn verlof was afgelopen. Nou, nu denk ik dus wel even aan mijzelf en aan mijn kinderen, die hebben vorig jaar ook al genoeg met mij meegemaakt. Bedankt Chantico.
Geen idee, maar ze heeft wel gemeld dat ze niet zo veel online zou zijn. Denk niet dat er iets bijzonders is, want ze moet morgen pas weer naar de vk.
wat fijn miranda dat je nu even de tijd neemt voor jezelf, je kinderen en je zwangerschap, zal je vast helemaal geen kwaad doen. ik voel me ondanks mn lichamelijke werk nog steeds prima, echt onwijs aan het genieten van het mooie weer dus ik ga nu ook maar weer lekker "buiten spelen" (even met de hond en de katten om het huis ravotten). voor degene die ziek zijn : doe rustig aan en ziek goed uit
@noura: Ha nee, ik heb niet staan springen. Ik dacht het wel "zal ik even springen". Maar het was toch een "tussendoor"-echo. Hopelijk hebben we bij de 20-wk-echo meer resultaat. @miranda: Ja, alles was okee op de echo. We konden het hartje ook weer zien kloppen (nu zag ik het zelf ook). De verloskundige heeft ons het hartje nog niet laten horen, daarvoor moeten we 10 maart terug komen. Ze is denk ik bang dat het (nog) niet te horen is, maar ik heb het hartje toch al gehoord met de angelsound. @binnabinna: bij hotmail zou je een "my space" kunnen maken als babysite. Ikzelf ga een "hyves" maken als de baby geboren is, daar kun je ook best veel foto's op kwijt en je kuntr er een weblog/dagboek op bijhouden.