Hey meiden, Ik heb een paardje in mn buik, hihihi! Hartje klonk heel goed, luid en duidelijk! Konden het ook horen bewegen en het kwam dichter bij de doptone, wat een schatje! Baarmoeder was ook goed gegroeid, dus alles goed. De steken en krampen horen echt bij de groei, moet dan gewoon ff plat en het rustig aan doen, was verder niks aan te doen! Ik mag met 2 weken weerkomen, dat is wel fijn! Ben nu wel weer geruster hoor en probeer ook echt te genieten! Vind mezelf af en toe zo'n enorme zeikerd en onzekere miep, pfffff....Mn ventje heeft t niet makkelijk met me, de ziel! Vandaag de laatste week in gegaan voor moeders voor moeders, vind t wel fijn dat ik straks weer gewoon in mn w.c mag piesen, wat een gedoe zeg....maar voor een goed doel hè! Diana: heel veel succes morgen en de komende tijd met t wachten op de uitslag! Kvind dat je er heel sterk mee omgaat meis, zo knap van je! Ik zal aan je denken! Liefs
@SM591 als je naar je album gaat en je doet foto uploden en hij is te groot.dan moet je naar het menu wat hier aan aan de zij kant te zien is waar ook je profiel staat en de calculator enzo daar staat ook foto verkleine tussen dan moet je daar mee de foto verkleinen en die krijg je dan als downlode bestandje op je pc en dan kan je hem als het goed is wel uploden.hoop dat het duidelijk is. liefs sabrina
esprit, wat ben ik blij te lezen dat alles goed gaat met de kleine en dat je geruster bent nu. je bent helemaal geen zeikerd en onzeker zijn we allemaal, tenminste dat denk ik toch ik kan er ook wat van hoor,bij alles(bijna alles) wat ik voel denk ik gelijk dat er iets niet goed zit. ik moet wel zeggen dat ik nooit gedacht heb dat zwanger zijn zoveel klachten met zich mee kan brengen misschien is dat in het begin het ergst ik weet het niet,maar ik probeer steeds te genieten maar dan heb ik weer ontzettende rugpijn, pijn in de benen, misselijk, overgeven ontzettend moe en hele dag kunnen slapen, terwijl dat als ik mijn bed induik niet kan slapen,tranen die heel vlug komen, nou ja noem maar op wordt op dit moment moe van mezelf hahha sorry voor mijn geklaag en gezeur maar moet het toch even kwijt,
Esprit, fijn dat je wat beter voelt en moeders voor moeders, nu vergeet ik elke keer om in te plassen, heb ook niet zoveel zin in, maar tsja, ik doe het graag voor goede doel, al doe ik maar beetje in
he meis! ja sorry lieverd dat ik er zo weinig ben geweest, het is echt hels momenteel...maar geloof mij hier is het laatste woord nog niet over gesproken...ik ben tenslotte zwanger ja ja echt rekening houden met zeg! [-X ik wil ook graag thuis bevallen lijkt me wel fijn in je eigen omgeving zeker als de weeen beginnen enzo gewoon lekker in mijn eigen huisie! is het trouwens allemaal gelukt met het inpakken? wanneer ga je nou helemaal over? Heeft Myrna al veel zin in haar nieuwe school? ik zal zo mijn bedje eens induiken want ik kan mijn ogen bijna niet open houden... oh p.s. wat is het adres van je site dan ga ik gelijk ff een kijkje nemen, denk dat ik die berichten gemist heb. xxx
Myrna gaat morgenochtend naar nieuwe school voor kennismaking, na de krokusvakantie gaat ze officieel naar andere school, dus hopelijk zijn we in krokus vakantie echt officieel verhuisd, wij gaan dus bij mijn vriend wonen in het zelfde plaats, gelukkig maar Ja, veel mensen moeten toch rekening mee houden met zwangeren! En geeft toch niet als je niet veel online was, begreep ik ook wel hihihi! Maar ik dacht: Waar is zij jou, ik ben gewend elke dag wat bericht van jou ! Domme muts ben ik he Ja, het is ook fijn in je eigen huis bevallen, heb ik ook zo'n idee, bij Myrna heb ik thuis weeen opgevangen, daarna naar het ziekenhuis. Maar tsja, ik denk nog erover na en ik leg met verloskundige over, dat is belangrijkste. Nou meis, website is pino2008.punt.nl En slaap lekker, ik ga ook zo naar dromenland! Doei meiden, knuff voor jullie allemaal!
Oja, ik heb buikfoto van 12 weken neergezet, nou onderkant is wel gegroeid, heel duidelijk! Veel zeggen het al dat het snel gaat... Nou welterusten meiden! Droom zacht
hoi meiden ik heb adres van mijn(onze ) baby site in mijn onder teks gezed dus wie een kijkje wil nemen is altijd welkom.en een berichtje achter laten vindt ik wel gezelig. met mijn gaat het al een stukje beter.het slinken doet niet meer zo zeer. liefs sabrina
Binna, ik heb je foto's gezien, ik zag een foto met 2 lieve oude oma achter kinderwagen vond ik zo leuk!
@ Linka welterusten meis! en nee je bent geen muts ik moet me gewoon wat vaker melden! p.s. je buik is mooi rond hoor meissie! ben er maar trots op! xxx
@ Austin: doe je het wel rustig aan meis! Ik weet niet wat voor werk je doet, maar zo veel werken is niet normaal hoor, dat hoef je niet te pikken! Jij en je beebje zijn belangrijker hoor! Linka: mooie buikfoto hoor, kunt t nu idd goed zien, lekker tros mee pronken! Doe ik ook, hihihi...buik vooruit! Ben ook erg blij dames met t goede nieuws! Heb de hele tijd een smile op mn gezicht! Net hier de keuze gemaakt om te zakken in vraagprijs voor onze woning...krijgen met 6 weken al de sleutel van ons nieuwe huis en het loopt nou niet echt bepaald storm voor ons huis....t zou fijn zijn om t huis verkocht te hebben voor we gaan verhuizen.... Nou kga mn bed op zoeken, vanmorgen uitgeslapen tot 10.00, maar zot nu al weer te knikkebollen.... sweet dreams voor alle mammies! Liefs
ik zou het eigenlijk ook niet zo bont moeten maken maar ik doe de sales administration en rond deze tijd is het gewoon super hectisch...zeker als je dan alleen zit! straal maar lekker door hoor meid! lekker gevoel hoor! jij ook al bijna verhuizen, wow we gaan allemaal verhuizen hihi! welterusten meissie! xxx
@ Diana: Nou wij hebben een heeeeeeeeeeel erg mooi huis te koop meis! 3 slaapkamers, dakterras, altijd zon achter t huis, goed onderhouden....KOOPJE!
Nou echt trusten! @ Diana: ik hoor te nog wel, hihihi...misschien vrijdag wel handje klap op de beurs.....
Helaas, ik heb al een huis op het oog. Mijn ouderlijk huis. Daar wil ik graag wonen. Mijn ouders verhuren er nu nog kamers. Ons huis staat te koop (in maart al 2 jaar!), en als we een koper hebben, zorgt mijn vader dat de huurders er langzamerhand uit gaan, zodat wij het kunnen kopen.
@Linka76 leuke he die oude omatjes achter de wagen.ze waren ook zo trots toen ze horden dat ik zwager was voor de eene is het de 4 en voor de ander de eerst en voor looping ook de laatste dus zijn er heel blij mee. liefs sabrina
ik ga om half 9 de vk bellen. ik heb afgelopen donderdag een nekplooimeting gehad (alles zag er goed uit) ik had 'n week vantevoren ook al bloed laten prikken en ik zou de uitslag hiervan bij mijn volgende afspraak bij VK krijgen of ik moest het eerder willen weten, dan kon ik bellen. Dus dat ga ik maar even doen. kan ik gelijk vertellen dat ik sinds de 12e week af en toe 'n beetje licht in m'n hoofd ben en een hele slechte stoelgang heb. nog meer mensen hier last van? Oja, ik werd ''schrok'' vanochtend wakker en het was net of het door de beep kwam. ik had echt zo iets van beweegde ze nou en werd ik daar wakker van? toen viel ik weer terug in slaap en even naderhand schrok ik alweer wakker en was het weer net of ik iets had voelen bewegen! heel raar! ik kon het niet precies goed voelen, het was of dat ik telkens net iets te laat wakker werd! (zou dat nu al kunnen?)