Netals oma van mijn vriend, die is helemaal trots, ze wordt voor het eerst overgrootmoeder! Ze vindt heerlijk en wil nog meer breien breien, dat mag, haha
Esprit, ben ook heel erg trots op mijn buik, dat het zo snel gaat! Heerlijk gewoon om te pronken, me baas weet het al, dus heb ik er geen geheim meer, heerlijk! Er wordt alles veranderd met werk, andere wijk en vandaag moet ik iemand anders uitleggen enzovoort, poeh! Ben beetje zenuwachtig, Myrna vandaag voor het eerst naar nieuwe school voor kennismaking, na krokusvakantie officieel. Ben benieuwd hoe ze ervan vindt.
goedemorgen meiden! ik ben weer wat beter, het is nog niet top, maar ga vandaag weer aan hetw werk! ik heb niet alles terug gelezen hoor, ga het vanaf vandaag weer bijhouden! is er nog belangrijk nieuws? liefs rebbel
Ook hier erg licht in mn hoofd en alles voelt zwaar...vooral mn benen.... Zo naar mn werk, kijken hoelang ik het vol hou.... Fijne dag allemaal! Liefs
Goede morgen meiden. Fijn dat het met bijna iedereen zo goed gaat. Vandaag alweer 16 WEKEN! op de banner. Ik zal zo ook eens een nieuwe buikfoto maken en plaatsen. Is al weer een tijdje geleden. Wij zijn hier een aan het stemmen over het geslacht van onze Uk: 5x meisje tegen 4x jongen. Dat wordt nog spannend.
heel netjes bemy! zal je wel bij mee zijn diana heel veel sterkte vandaag en in de komende dagen! rebbel fijn dat je beter bent, werk ze esprit voor jou ook werk ze en doe rustig aan jammer het is vandaag geen mooi weer, ik was er al bijna aan gewend linka mooi buikje krijg je al ik lag vanacht op mijn buik en voelde ineens een paar keer achter mekaar de beeb, zo heerlijk gevoel zo met zijn tweeen.
Meiden met goede uitslagen, mooie echo's of fijne geluiden van het hartje: gefeliciteerd! Net als meer meiden hier heb ik nu ook steeds meer steken enzo in m'n buik. Al een paar dagen heel regelmatig zo'n aanhoudend gevoel van kramp ofzo en vanochtend in bed voelde ik allemaal prikjes. Heb echt een tijdje liggen voelen of het misschien het kindje was, maar ik denk het niet. Lees dat sommige meiden zo slecht slapen. Ik droom vooral echt heel veel en word ook vaak wakker. Val dan gelukkig wel weer meteen in slaap, maar toch. Echt raar, hoorde in m'n omgeving meer mensen over dat ze zo veel droomden de afgelopen nachten. Misschien omdat het lente wordt?! (duim, duim) Hier op het forum nog steeds veel zieken. In mijn omgeving is bijna iedereen ziek of ziek geweest, en ik heb het nog niet gehad (klop klop ) Heb blijkbaar een extra goede weerstand nu. Misschien door alle vitamines die ik netjes dagelijks tot me neem en dat ik genoeg slaap, maar misschien ook dat m'n lichaam nu ook voor exta weerstand zorgt. Veel gedoe met werk bij sommigen. Stom dat het niet overal goed te regelen is dat je als zwangere het wat rustiger aan kan doen. En dan dat onbegrip... Kan er echt zo boos om worden! Meiden, zorg goed voor jezelf en het kindje in je buik! Desnoods óók ziekmelden, als je je op je werk anders echt over de kop werkt! Diana, heel veel sterkte vandaag met de rechtzaak. Ik hoop dat het je verder helpt. Hihi: 'breng nu uw stem uit: stuur een smsje met 'BABY BOY' of 'BABY GIRL' naar 4646 en win een vieze luier!' Nou, vandaag maar weer eens proberen er een nuttig dagje van te maken... Groetjes! Chantico
Als alles de afgelopen tijd nog niet erg genoeg was... IK HEB DE RODE HOND Het viel me 2 dagen geleden al op dat ik gekke vlekjes kreeg, ineens snotverkouden en last van de gewrichten. Dacht eerst grieperig of zoiets maar gisteren na het douchen waren er véél meer vlekjes bijgekomen. Net naar de dokter geweest en ja, het is echt de rode hond. Een tijdje terug (toen ik nog zwanger was) ben ik bij mijn dochter op school binnen geweest te helpen met de kids, er bleek toen al rode hond te heersen op de school maar is me niet verteld. Gerekend naar de incubatietijd van dit kan het best zijn dat ik het daar opgelopen heb. Bah, voel me niets niet lekker en zie er echt niet meer uit 1 ding scheelt, het jeukt niet erg maar is wel irritant, maar volgens de dokter is binnen 7 dagen het alweer voorbij, dus heb ik weer hoor Gaat weer lekker hier...
Dat meen je niet, de Rode Hond... Verzorg je dan maar goed! Beter nu dan later. Dan heb je het ineens gehad. Laat ja maar dubbel en dik verzorgen dan!
Hey Mystic, kinderen worden tegenwoordig toch ingeënt tegen Rode Hond? Vreemd dat het dan toch nog heerst. Ik heb gelukkig al rode hond gehad toen ik klein was. Hebben ze bij mij laatst ook nog tijdens een bloedonderzoek bekeken of er antistoffen waren tegen rode hond en dat was zo. Nou ja, in ieder geval: BETERSCHAP Chantico: ha ha, zo klinkt het helemaal grappig dat stemmen! Tijdens mijn eerste zwangerschap hebben we met een paar man de vermoedelijke geboorte datum+geslacht opgeschreven en na de geboorte alles gecontroleerd. Mijn moeder had beide goed! Knap hè. Nu zegt mijn moeder ook weer een meisje dus ik bent benieuwd.
@ mystic dat meen je niet! dat moet jou dan weer overkomen! veel beterschap! @ bemy gefeliciteerd met de super goede uitslag! @ Noura wat ontzettend fijn zo lekker je beepje voelen he! @ esprit veel succes vandaag! @ miranda gefeliciteerd met je 16 weken! enne ik weet niet waarom maar ik denk ook een jongetje hihi! @ rebbel succes vandaag! @ linka ik hoop dat Myrna het naar haar zin heeft! nou hier hebben ze het voor elkaar hoor net alweer een schreeuwende klant aan de telefoon gehad en nu zit ik dus te huilen.....dit trek ik echt niet meer zo....en mijn collega is pas 3 maart weer terug.... xxx
Ik ben vroeger wel ingeënt tegen rode hond maar volgens mij pas met 11 of 12 jaar bij de laatste enting? De kinderen waarbij ik omging op school zijn net 7 en 8 jaar namelijk en jonger er waren er nu 13 besmet, maar ja als je de vlekjes ziet dan is het al te laat vanwege de incubatietijd van 3 a 4 weken. Ja idd heb ik weer pffffffffffff....nu maar hopen dat mijn dochter het niet krijgt want ze is ook al 2 dagen wat hangerig, moe, en verkouden, even goed in de gaten houden. Ik heb vroeger geen enkele kinderziekte gehad, mijn dochter al wel de 5e en 6e ziekte toen ze nog heel klein was en vorig jaar de waterpokken en ikke dus toen ook Gelukkig is dit beter uit te houden dan waterpokken die jeuken zo erg bah, dit valt mee, maar als je krabt dan gaat het niet jeuken maar branden. Heb net even zalf gehaald en mentholpoeder, ik zie er helemaal niet uit Ach we moeten er de lol maar van in blijven zien hoor, heb ik dit ook weer eens meegemaakt... Maar ga wel even navragen aan de gynaecoloog als ik voor nacontrole moet of dit misschien van invloed is geweest op de baby en daardoor MK. had namelijk gelezen op internet dat het kindje hieraan kan overlijden, ook al is het bij de moeder nog niet uitgebroken Moet 26 februari weer naar hem toe en dan kregen we zeker wel de uitslag van het onderzoek naar de baby, dus ben benieuwd, als je weet de reden waarom is het misschien makkelijker om het echt een plekje te kunnen geven...
Hey Austin, dat is toch niet vol te houden zo. Is er niks anders te regelen? Ik kan ook bijna niet meer wachten om te weten WAT onze Uk is. De meningen zijn echt verdeeld. Dus jij denk een jongen............leuk. @ Mystic: kinderen worden al eerder tegen de rode hond ingeént: zit bij de BMR prik in, en meisjes ook nog rond hun 12 jaar. Dat klopt.
ik heb geen voldoende antistoffen aangemaak t tgen rode hond is best wel angstig omdat het hele nare gevolgen kan hebben voor de kleine. dus mystic blijf maar lekker binnen! en veel sterkte x nickyz
helaas niet... heb net ook mijn collega gesproken dat ik het niet meer trek zo en als er nog een iemand opbelt om tegen me te schreeuwen dat ik de telefoon hier uitzet en enkel op mail reageer! helaas kan hij er ook niets aan doen is ook niet zijn taak om mijn werk te verlichten...heb wel echt heel duidelijk gezegt dat ik het niet meer trek en dat ik nog maar moet bekijken hoe lang ik dit volhoud zeker omdat ik zwanger ben! xxx
oei rode hond, wil je niet bang maken maar was dat niet slecht als je zwanger was? mischien even je gyn bellen? beterschap, en ik hoop dat ik hetmis heb en dat het een andere ziekte is die ik bedoel
mijn baas begint me nu vanuit zijn vakantie al te bellen...ze weten denk ik wel dat het menens is nu...
Tjeetje Austin, neej, ik zou niet trekken hoor, als me vriend lopen te stressen ben ik nie tin te houden hoor, gek word ik dat! Enne hopelijk is zo opgelost met je, het is heel vervelend. En Mystic, bah rode hond, dat is niet normaal hoor....! Myrna heeft heel veel naar haar zin gehad, ze wil terug! Pas na de vakantie, heerlijk! Lang zitten hangen op die school, kletsen met 2 dove moeders. heerlijk vond ik dat!
nou ze sturen versterking voor me vanuit Praag....das toch wel een opluchting hoor! mijn baas zei ook dat het zo niet kon en dat ik aan mezelf moest denken en dat ik anders maar gewoon naar huis moest gaan en de deuren moet sluiten! ik hou gewoon van die man!