Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hmmm, hihihi! ik heb geen verstand van, bij Myrna had ik niet gezien, maar Echo had gezegd dat 80% meisje was, ja vind je gek bij 36 weken echo, haha!

Maar die website vind ik zo interssant!

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Hey dames,

ben vandaag weer naar de verloskundige geweest en heb voor het eerst het hartje gehoord echt super, ben helmaal blij.

nu wel heel lang geduld hebben voordat we weer een echo mogen snik

Liefs Jenny

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hartstikke fijn Jenny! Supewr :D ! Ik nog even paar weekjes en dan mag ik weer naar VK, eindelijk, hihi!

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ja is ook echt een beetje zo'n opa type is super lief, heeft zelf ook al 5 kleinkinderen dus is ook helemaal gek op kids en heeft verstand van zwangere vrouwen hahahaha!

Ik snap dat je helemaal happy bent over de school enne dat mag ook wel ook natuurlijk, die andere was gewoon te raar voor woorden!

xxx

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat is toch mooi meegenomen dat hij toch veel verstand heeft met zwangere vrouwen, heerlijk toch! Hahaha!

6. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    [quote="Galadrose
    Ik lees dat meiden meteen na de nekplooi meting al een uitslag krijgen, maar dit moet toch in combinatie met de bloedtest? Mij is verteld dat k op de dag van de nekplooimeting ook bloed moet laten prikken en dan later pas de uitslag krijg! Hoe zit dat?[/quote]

Hi Allemaal ik kom net terug uit het ziekenhuis voor de nekplooimeting. Ik heb een echo gehad en het zag er allemaal goed uit. De echoscopiste vertelde dat ik me absoluut geen zorgen moest maken, want de nekplooi was 1,9 mm en dat was goed. Het moet nu gecombineerd worden met de bloedtest. Ik krijg volgende week donderdag 21 februari pas de uitslag. Ik moet dus wel wachten.

Verder is mijn kleintje nu 7cm en heeft vingers, teentjes, oren knieen en ellebogen, een maagje en hersenen. Ik ben helemaal gelukkig!

Ik ga nu snel even verder lezen! Ik heb nog wat pagina's te gaan.

7. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Zo ik ga proberen om even goed te reageren.

@ Esprit, super dat je het hartje gevonden hebt. Ik heb ook al een paar keer geprobeerd maar nog geen succes.

Binna ik hoop dat die kuur snel helpt! beterschap.

@Joy, Jenny en Miranda gefeliciteerd met de goede echo. Hoofd in de wolken!

@Mystic: Fijn dat je je wat beter voelt. Wat een goed voornemen. Heel veel succes gewenst met het afkicken!

@Daisy vervelend zeg van jullie bed. Ik hoop dat je vannacht heerlijk zal slapen met een plank als noodoplossing. Droom maar lekker van jullie nieuwe bed :)

!@Rebecca je mag wel otrivin baby neusspray

Diana ik hoop dat de rechtzaak "goed"verlopen is en dat je je emotioneel gezien goed hebt kunnen houden. Knuffel van mij!

@Rebecca die benen had een een tijdje terug ook een paar nachten. Een vriendin gaf me de tip om je bed aan de achterkant omhoog te zetten of als dat niet kan een kussen eronder te doen. Wie helpt het?

Kelly fijn dat je je beter voelt. Hopelijk blijft het de komende maaden zo.

@Linka je hebt al een mooi buikje gekregen! Ik denk ( als juf zijnde) dat het een goed moment is voor Myrna om over te stappen naar een nieuwe school. Zo na een vakantie is een prima moment. Ziet zij er zelf tegenop?

@Rebbel blij dat je je weer wat beter voelt. Doe je wel nog rustig aan deze week?

Bemy super uitslag!
    Noura leuk dat je de baby al voelt. Grappig zeg, nu je het zegt zie ik ook een peimeltje op de echo, maar de 30 graden hoek? Ben benieuwd of de theorie klopt!

@Austin pas je wel een beetje op jezelf! Ik herken die drukte van het werk ( mijn vriend zit in de sales kinderkleding) Het is gekkenwerk rond deze periode. Als jij het nu niet trekt dan is dat zo! Geef niet te snel op, maar kies voor jezelf als dat nodig is hoor. Goed dat je duidelijk bent geweest tegen je baas en dat het nu serieus genomen wordt!]
    Ik lees nu net dat je baas wat geregeld heeft! Super goed nieuws zeg.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heej Naat, Myrna heeft onwijs zin in, ze wil weer naar nieuwe school, maar dat kan nog even niet, haha! Pas na de vakantie idd.

Dus je mag wel neusspray gebruiken? Ik dacht dat het niet mag, want me vriend had me ook gevraagd waarom ik niet even neusspray wilde gebruiken want had zo last van verstopte neus en zo droog is en dat zoveel pijn doet, heb nu weer last van, is heel erg vervelend.

9. Niet meer actief

muis80,
    je schrijft dat je kleintje 7 cm is bij ruim 12 wkn, is wel groot hoor,
    is dat van kruin tot stuitje of de gehele lengte, ?
    bij mij was kleintje 5.5 cm bij 12 wkn

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb hier even een vraagje, wie is hier nou eigenlijk Marije? Want die heeft lieve bericht op mijn website gezet, dus wilde ik nou wel weten wie eigenlijk Marije is :oops: !

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Linka, ja je mag wel neusspray gebruiken (een week) volgens mijn VK.

Oh mensen, wat was ik moe vandaag..... ik heb op 't werk een kwartier met m'n ogen dicht op de wc gezeten en ben ook echt even in slaap gevallen.
    Ga vanavond maar vroeg naar bed, morgen en overmorgen weer heel drukke dagen.

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @mystic sun: uit mijn bloedonderzoek kwam uit dat ik geen antistoffen heb tegen rode hond, ik ben vroeger wel in geent, maar een aantal vrouwen make daar geen antistoffen tegen... er is mij verteld dat ik erg op moet passen en niet naar scholen of kinderdagverblijven moet gaan in de eerste 3/4 maanden van mijn zwangerschap, verder zei mijn huisarts dat het bijna niet meer heerst, maar toch wel dus, ik let maar extra goed op!

liefs rebbel

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    linka ik weet niet wie marije is
    en mischien dat stomen wel lekker is in de avond. een doorgesneden ui bij je bed wil ook wel vaak helpen

muis wat een mooie uitslag van de nekplooi! nu genieten!
    haha ja ik zie ook een plasser, maar dat zie je op de site bij meisjes ook. met 30 graden bedoelen ze ten opzichte van de ruggengraat. maar hoe langer je kijkt je gaat van alles zien, en dat is niet goed, want nu ben ik pas echt nieuwsgierig geworden.
    maar die site is wel heel interessant zoals linka ook al zei

super jenny dat je het hartje gehoord hebt, de komende maanden bestaan helemaal uit geduld hebben ;)

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

heb de laatste twee dagen heel raar gevoel in me buik echt alsof me baarmoeder nu echt begint te groeien..

groetjes

15. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Ja he dat vond ik ook. De maand dat ik zwanger geworden ben was ik onder controle bij de gyn en die heeft mijn eisprong gevold, dus heel veel verder zou ik niet kunnen zijn. Ik heb namelijk bij dag 18 het eitje nog gezien.... De echoscopiste dacht vorige week dinsdag dat ik op 12 weken 1 dag zat. Nu dacht ze dat ik op 13 weken 1 dag zat. Dus ben benieuwd! Mijn schoonmoeder vertelde vrijdag dat mijn vriend bij geboorte 56 cm! was, dus misschien ligt het daaraan?

liefs muis

16. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Dat ben ik! Ik dacht nu kan ik hier eigenlijk ook best mijn eigen naam gebruiken :oops: Aangenaam! hihih

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aha, dacht ik al dat jij het was, hahaha! Ik gebruik hier ook mijn eigen naam, Kalinka :) ! Ach, bij website stond ook mijn naam op, dus so what :) !

18. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @ Muis80 & Rebecca5. Mijn Beebpje was met 12wk en 4 dagen 6,4cm.

@alle dames, misschien een idee'tje om eventje's bij te houden? lijkt me wel mooi om een indicatie te krijgen van iedereen z'n beepje? laat maar weten of jullie er wat voor voelen. ik zal alvast starten, mocht niemand het interessant vinden haal ik het lijstje er weer af.

12 weken en 0 dagen - 5,5 cm - Rebecca5
    12 weken en 4 dagen - 6,4 cm - Bemy
    12 weken en 4 dagen - 7,0 cm - Muis80

19. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Vergeet ik nog erbij te zetten. Gemeten van kruin tot stuitje. Dus daar ligt het ook niet aan.

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    op mijn meting staat 12 weken 5,58 cm

maar aan de hand van die meting is ook mijn zwangerschapsduur weer bepaald en is de datum aangepast.
    dus vandaar dat 5,5 cm klopt bij 12 weken zwangerschap.

Deel Deze Pagina