hoi meiden ik ben nu ook een augustus mama gistern achter gekomen dat ik weer zwanger ben.ik had twee testen gedaan waarvan je eentje een heel licht streepje zag en van de andere was iest duidelijk er was ben dan op 18 augustus uitgerekend. alleen mijn vriend wil nog niet geloven dat ik weer zwanger ben omdat ik een licht streepje had . nou zondag maar ff de cb digitaal doen dan weet hij het zeker weten. groetjes
dankjewel We zijn net gaan kijken. Wat een snoetje echt mooi kan niet wachten op die van mij HAHA Maar als je zon beeb ziet is het eigenlijk onvoorstelbaar dat zoiets nu ook in jezelf groeit . Mijn vriend kreeg haar gelijk in de armen . Mijn broer zegt hier kun jij alvast oefenen.
he dames! Wow jullie hebben wel veel gekletst zeg hihi, heb het eindelijk weer eens druk op mijn werk dus kan niet meer zoveel inloggen..... @littleme gefeliciteerd meis dat is super nieuws! @rebbel meid alles komt goed! hou de moed erin! @daisy ben zo happy voor je! @alle nieuwe dames gefeliciteerd! zit hier nog steeds te balen dat ik niet weet wanneer ik de echo krijg...snap niet zo goed waarom dat blijkbaar onderling VK's verschilt als ik dat hier op 't forum eens lees...maar ben super blij voor iedereen met een mooie stip! dikke x en knuffel!
De nieuwe aankomende mama's natuurlijk van harte gefeliciteerd. Ik kan ook niet wachten tot de eerste echo, zeker omdat ik niet weet hoe ver ik ben! Fantastisch is dat he, die eerste echo (stipje). Bij Milan kreeg ik in verband met bloedingen bij 6 weken ook een echo. Er was toen helemaal niets meer te zien, dus dachten we aan een miskraam. Een weekje later bleef ik me zwanger voelen. We hebben toen nog een echo gehad voor de controle en wat bleek, ik was wel nog zwanger. Je zag op de echo duidelijk twee kamertjes, alleen was er maar eentje gevuld. Heel raar gevoel was dat toen, want ik had dus een kindje verloren maar ik was toch nog zwanger. Ik ben dus nu heel erg benieuwd of het er nu weer twee zijn en of hier dan wel alles goed gaat! Zal wel schrikken zijn als het er twee zijn hihihi. De tijd zal het leren, maar die heb ik niet. Ben net zo ongeduldig als iedereen hier, maar dat zal wel normaal zijn. Wat een vies weer is het he. Alle deuren hier in huis klapperen door de harde wind!
@littleme, heb je ook een echo gehad en wat zag je bij jou, ook een leeg vruchtzakje? Bij mij was er namelijk met 5weken en 2 dagen een leeg vruchtzakje te zien.. Ze verwachten met 7 weken wel wat te kunnen zien. Trouwens ook van deze kant ook iedereen nog Gefeliciteerd.. @Rebbel, zolang het niet helder en veel is geen zorgen hoor.. Diana81, zo dat is wel erg lief dat je eerder mag komen! Het is voor ons allemaal nog erg spannend he... Wat voor klachten hebben jullie al? Hier nog niet zo veel, af en toe voel ik me borsten en heb af en toe echt geen trek en ben s'nachts om 5 uur al klaarwakker..
Stip is dus echo? Ben er ff uit geweest en er zijn alweer nieuwe woorden bij gekomen hihi Ik heb nu ook wel bruinverlies met slijm, maar dat is van het verwijderen van de spiraal..Als het bij mij ook maar niet helder rood en veel gaat worden..
Hey meiden. Aan alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom. @ Dasiy: wij bedoelen de geslachtskalender hier van de site (zie menu links boven aan) - Ik moet dinsdag om 13:30 bij de gyn zijn. Mijn man heeft al gezorgd dat hij dan in de buurt aan het werk is, zodat hij ook naar het ziekenhuis kan komen. @ Littelme: jij ook gefeliciteerd met je stip. Verder weet ik het even niet meer.
Haai! Aan alle nieuwe,van harte gefeliciteerd en welkom hier tuurlijk,gezellig! @Littleme:JIPPIE! Gefeliciteerd met jullie stip! @Diana81,wat fijn dat ze gaan kijken of je eerder mag komen joh,ben benieuwd wanneer? @Rebbel,jeetje meis wat zal jij ongerust zijn? Je mag Dinsdag naar de gyn begrijp ik? Is altijd schrikken,ze zeggen als het maar geen hederrood bloed is dat het dan wel goed zit. Succes meis! @Miranda,jij mag eerder dan ik,ik ben zo benieuwd! Spannend! @Eliesja,ja als je zo vroeg een echo krijgt zie je niks anders dan een stip,vandaar. Bruinverlies wil ook nog niks zeggen hoor,hopelijk is het wel snel over! Succes! Nou meiden,van mij mag het HEEL snel Dinsdag zijn,ik ben zo ongeduldig en ik zal zeker niet de enige zijn lees ik wel Heeft iemand van jullie al verteld dat jullie zwanger zijn? Wij nog niet,willen met de kerst maar dat duurt nog zo lang! Hahaha.. Nou ga ik echt ns iets doen hiero,ik heb helemaal nergens zin in,maar moet wel vanavond krijgen we visite en ik wil nog wat kerstversiering op gaan hangen Trouwens ik heb een nieuwe fiets gekocht en heb m net opgehaald,een MAMAfiets,leuk heh,mooie blauwe met bloemetjes,hihi... Doei meiden tot straks.. xxx
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(21-07-2008): - Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): - Jeldou 1e kindje *(31-07-2008): - Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: - Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje - Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje - Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: - Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje - Danoek 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: - Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje - Visjes 24 jaar 1e kindje - Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen - Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen - Petrabr 31 jaar 1e kindje - MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: - MissyN 24 jaar 2e kindje - Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? - Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: - Jordanne 28 jaar 3e kindje - QueenBee 26 jaar 2e kindje - Elisja 34 jaar 3e kindje *06-08-2008: - Rebbel 24 jaar 1e kindje - Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: - Tuti 32 jaar 1e kindje - Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje - Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ denkt zelf: jongen - Daisy 32 jaar 2e kindje *08-08-2008: - Diaantjuh 23 jaar 1e kindje - Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje - Zibelle 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: - Bojenna 1e kindje *10-08-2008: - Misspiggle 25 jaar 1e kindje *18-08-2008: - Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen
Zie hier is de aangepaste lijst weer. Zijn er nog meer meiden met resultaten van de geslachtskalender en hun eigen idee?
@Eliesja Ja een stip is inderdaad de allereerste ( te vroege ) echo. Bij mij was er gewoon een leeg vruchtzakje te zien. De vrouw die de echo maakte verbaasde zich er eigenlijk over dat ik zo vlug al een positieve test had gehad dan. Ze zei dat het vruchtzakje nu 2 x 2,8 mm groot was wat overeenkomt met 5 weekjes ongeveer. Ze bood bij ook meteen aan om een nieuwe afspraak te maken aan het eind van dit jaar omdat ze dan als het goed is wel een hartje e.d. kunnen zien. @ alle nieuwe zwangeren VAN HARTE!
yep hier no zo'n moeder van een stip. we bedoelen met een stip het vruchtzakje als je zo vroe als ons een echo krijgt is alles wat je ziet een stip. dus vandaar hihihhiihihih dat wij de moeders zijn van een stip. ik mag over anderhalve week weer en dan moet het hartje te zien zijn. ooeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhh kan niet wachten gr mik
@mik Ja kan je dan al t hartje zien? dan ben je ongeveer 7 weken. Ik hoop het voor je dat zou helemaal geweldig zijn. Een jumping stip.
Oh, ik ben NU AL weer 6 weken en 1 dag zwanger. Nog maar 238 te gaan, net of het niks is zeg. Maar misschien heb ik wel weer geluk, en beval ik weer twee weken eerder dan de geplande datum. De eerste twee zijn ook ruim 14 dagen te vroeg geboren. Dan nog maar 224 dagen te gaan, klinkt toch veel beter. Maar laten we nu eerst maar eens goed op gang komen met deze zwangerschap, dan zien we wel weer verder.
dankje ja ik weet het 3 dagen voor mijn nod. ik heb namelijk een cyclus van ongeeer 42 dagen. ik had in mijn hoofd volgens mij is het raak en ik had nog een 2 test liggen dus kon me zelf niet bewingen en moest die test gewoon doen en toen verscheen er een heel licht streepje vandaar groetjes