Hoi Meiden, Ik ben er ook weer eens. Pfff de vermoeidheid wil maar niet over, gelukkig vanmiddag en morgenmiddag vrij. Vanochtend werd ik wakker en stond er een hele mooie grote bos bloemen voor me klaar. Voor Valentijnsdag. Wat een lieverd is het ook mijn mannetje. Vandaag hebben mijn broer en schoonzus hun 20 weken echo en krijgen te horen of het een jongetje of een meisje wordt. Zo spannend. Ik heb mijn geld op een meisje gezet. Ben heel benieuwd! Zal weer proberen wat meer te reageren op iedereen. Ga zo even winkelen met mijn schoonmama, op zoek naar zwangerschapskleding in mijn kleine maatje. Er is nog zo'n slanke den als ik, ben alleen de naam even vergeten, Austin? was jij dat niet? Mag ik vragen waar jij je zwangerschapskleding koopt? Morgenavond ga ik waarschijnlijk met mijn mannetje naar de negenmaanden beurs. Liefs Naat
Gemeten van kruin tot stuitje 10 weken en 0 dagen - 3,0 cm - moniquekenitra 12 weken en 0 dagen - 5,5 cm - Rebecca5 12 weken en 0 dagen - 5,6 cm - Noura (termijnbepaling) 12 weken en 1 dagen - 5,1 cm - schatje 1 12 weken en 2 dagen - 5,6 cm - Daisy (tweeling) 12 weken en 2 dagen - 6,1 cm - Daisy (tweeling) 12 weken en 2 dagen - 5,4 cm - Esprit 12 weken en 4 dagen - 6,4 cm - Bemy 12 weken en 4 dagen - 6,4 cm - Naat80 12 weken en 4 dagen - 7,0 cm - Muis80 12 weken en 6 dagen - 6,5 cm - SM591(pien) 13 weken en 0 dagen - 6,8 cm - moniquekenitra Gemeten van hoofdje tot voetje 12 weken en 4 dagen - 9,8 cm - aykietje
Bij Myrna vond ik koffie niet ZO super lekker, dat was oudewetse koffie ! Nu ik senseo heb vind ik nog meer lekkerder, heb al ruim 4 jaar die apparaat en ben nog steeds blij mee, maar gaat binnenkort in grofvuil want me vriend heeft dat ook , tsja van hem is meer nieuw dan van mijne. En ja, ik ben maar postbezorgster niet pakketbezorgster, dus is ook zo ja!
Ik lust ook nog steeds graag koffie Linka. Alleen heb ik zo'n apparaat waar de bonen vers van worden gemalen en koffie van dat apparaat lust ik niet meer. Maar wel gewoon de koffie op de ouderwetse manier gezet. Heerlijk. Maar ja ook ik had me aan het maximum van 4 kopjes per dag. Daarnaast drink ik ook veel theïne vrije thee. Denk wel een liter per dag!
Cafiene vrij koffie drink ik ook normaal als ik trek in koffie heb of met bezoek als ik 3 of 4 echte koffie heb gedronken. Thee moet ik helemaal niet, word alsmaar misselijk van, maar heb al paar weken niet meer gedronken dus ik weet het niet of ik nog wel durf om weer te proberen, maar neej ik ben geen echte theeleut, haha! Anders neem ik hele pak appelsap!
hihi ja dat was ik. ik ben naar de Prenatal gegaan en had ook een broek bij de H&M gekocht, zit zoveel beter dan normale kleding! ik draag al zwangerschapskleding sinds 11 weken en wil niet anders meer! Heel veel plezier met shoppen meis! xxx
He meis doe jij een beetje rustig aan met het poetsen? dat kan natuurlijk ook niet bevoorderlijk zijn! hoop dat de therapie werkt meissie! hoe voel je je verders? dikke x
Austin bedankt. Heb ook al wat van Prenental, maar zakt steeds af. Erg irritant. Ga vanmiddag naar een grote prenental, hoop dat ik daar wat meer kan vinden. Linka, de 55kg haal ik niet eens. Ik ben 1.63 en weeg 50 kilo. Erg moeilijk om vooral passende broeken te vinden. Mijn broer belde net, hij krijgt een meisje! Helemaal geweldig en mijn gevoel had het goed, vreemd genoeg heb ik voor ons eigen beebje helemaal geen bepaald gevoel voor jongen of meisje. Het is afwachten. Ga nu aan het shoppen.
http://i70.photobucket.com/albums/i101/ ... ka1999.jpg Dat was ik toen ik ong 22 jaar was! http://i70.photobucket.com/albums/i101/ ... ug2001.jpg Zwangerschap van Myrna, 6,5 maanden http://i70.photobucket.com/albums/i101/ ... senmar.jpg Myrna half jaar oud ongeveer http://i70.photobucket.com/albums/i101/ ... tmamma.jpg Na de bevalling na 1 jaar van Myrna. 1 jaar later ging ik stoppen met AD. http://i70.photobucket.com/albums/i101/ ... manon1.jpg Na jareeeeeeen! En nu: http://i70.photobucket.com/albums/i101/ ... weken1.jpg Nou moet je eens zien hoeveel ik zoveel veranderde ben in 7 jaar!
Nee dat klopt,ik doe het ook lekker op mn eigen tempo! Verders gaat het wel redelijk hiero,gelukkig! Soms wat moeilijke momenten maar ach dat hoort erbij heh,was net aant poetsen bij de foto's van mn meissie,toen kwamen de tranen wel weer ff,maar is niet erg! Hoe is het met jouw? Je hebt het er maar druk mee heh.. Wanneer krijgen we weer een nieuwe foto van je? Ban benieuwd hoor! @Linka,je bent idd veranderd maar ach wie niet heh,wel leuke foto's! Enne over koffie,voor mij hoeft het niet meer hoor,maar soms heb ik er zo'n zin in en dan toch maar een lekkere senseo... @naat80,veel plezier met shoppen meis! Enne wat leuk dat je een nichtje krijgt,zo schattig,kan je gelijk al iets meenemen voor je nichtje,had ik ook gedaan toen ik hoorde dat mn broer een meisje kreeg,lekker roze,leuk ! Pfff en die maten,ik kan me niet herinneren dat ik 55kg heb gewogen,volgens mij toen ik 6 was,hahahaha... Ik heb altijd tussen 68kg en 71kg gewogen maar met de zwangerschap van Merel* ben ik 10kg aangekomen en die zijn er niet meer af gegaan Maar dat komt straks wel goed,in januari ga ik weer lijnen(misschien,hahah) Verder heb ik overal gekeken voor broeken maar nu heeft mn moeder op whekamp.nl genoeg broeken gezioen en wat denk je daar zit er 1 tussen die ik wel leuk vindt! Straks gelijk bestellen! Nou ff de badkamer en dan ben ik klaar! xxx
Nou mijn pa is vandaag 50 geworden jaja ze worden jong opa en oma haha we hebben wel 4 abrahams in de tuin waarvan 1 3 meter en 1 4 meter!
Daisy, rustig aan he! Konden wij maar ruilen, ik heb totaal GEEN zin in met huishouding, al 2 dagen, niet normaal meer ! Maar klopt ook dat ik nu geen nut meer heb om huis te houden.... Idd, ik verander maar steeds maar geen operatie enzovoort hoor ! Loutje, gefeliciteerd! Neej hoor, mijn moeder was ook 50 toen ze oma werd, op haar verjaardag heb ik haar vertelt dat ik 7 weken zwanger was !
laat de tranen maar lekker rollen hoor meid soms is dat gewoon nodig! Vanavond is weer DE avond voor de foto, 18 weken en 1 dag. en wanneer komt jouw nieuwe foto? xxx
gave foto's! oude foto's van mijn zijn echt erg, mijn haar heeft al heel wat kleurtjes gehad hihi! xxx
@Austin,18 weken WHAAAAAAA wij willen ook of niet Linka? Maarre ik heb afgelopen zondag foto's in mn album gezet,niet gezien?
Ik zou heel dolgraag willen, heerlijk! Hihihi! Ik heb je buikfoto allang gezien, die is zo scheetje, mooie jurkje Wij gaan nu naar zwemles !