Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Linka,jurkje komt van H&M,mooie riem erbij en klaar!

2. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Ik heb ook een probleem om positiekleding te vinden, want mijn maat is xs en in de h&m heb ik tot nu toe alleen kleding vanaf maat s gevonden. Is te groot voor mij ... vervelend is dat. Dus rokken en broeken vinden is voor mij een hele klus.
    zibella x

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Zibella,misschien ook ns online kijken bij whekamp ofzo?

4. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    @Daisy: dat ga ik doen, thx!

Ik heb net lasagna bereid voor vanavond. Ik wilde toch iets speciaals maken. Ik hoop dat het lekker is.
    Ik heb het gemaakt met tomatensaus, pasta, schijfjes aubergines en courgettes met parmezaanse kaas.

groetjes zibella x

5. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hihi ja niet normaal he!
    zit al bijna op de helft...nou ja bijna nog 2 weekjes :D

hihi :)

xxx

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    echt stom ik had ze inderdaad niet gezien! waarschijnlijk door die shit met mijn rug!

mooi buikje hoor meis!
    Leuk zo dat jurkje met die riem! :thumup:

jullie komen ook op de 18 weken hoor...ik heb net zo lang moeten wachten als jullie straks hihi ;) !

xxx

7. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    @Austin: amai, je bent bijna aan de helft :) :)

zibella x

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hihi ja gaat echt super hard ineens!

hoe gaat het allemaal met jou?
    las dat je lekker lasagna gaat eten! jammie!

xxx

9. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    @Austin: met mij ging het de laatste tijd al beter met mijn misselijkheid, maar nu heb ik er sinds gisteren meer last van ... ik vind dat raar? Weer een hormonenopstoot of zo?
    Ben ook verkouden en heb een zwaar hoofd, voel mij grieperig.
    Mijn buikje begin je al goed te zien. Ik ben er fier op. Morgen ben ik 15 weken :) :) :)
    Verzorg jij je ook goed hé?

zibella x

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

ik ga weer even bij jullie kijken. wow austin leuk meis een meis hihihi

mijn computer is al drie weken weg en jeetje wat mis ik hem. maar ik zal er voorlopig niet meer zo vaak zijn.

ik heb vandaag namelijk te horen gekregen dat het niet goed zit bij mijn man in zijn hoofd. hij heeft in zijn hersenkamers bolletjes zitten en ze weten niet wat dit betekend. het kan goed of kwaadaardig zijn. dus vanaf nu zal ik veel in het ziekenhuis doorbrengen met mijn man. dan weten jullie waarom ik er niet zo vaak ben. we worden nu doorgestuurd naar het vu!

weg onbezorgde zwangerschap. maar ja komt wel goed.

ik hou jullie op de hoogte!

gr kim

11. zibella

zibella Actief lid

30 aug 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    @Mik: veel sterkte. Laten we hopen dat het goedaardig is.

Zibella x x x

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Riem vind ik ook heel leuk Daisy, maar toen ik niet zwanger was, kon ik niet dragen want had geen mooie buik en vond al strak, haha! Ja, ik had bubbele buik, dus ik heb met mijzelf afgesproken na de bevalling ga ik echt aan de slag met buikspierenoefenen, snap niet waarom ik niet eerder had gedaan, had echt zwangere buik! maar misschien kan ik toch proberen met mooie zwanger buik met riem, alleen ik ben dol op brede riem over spijkerbroek, heerlijk! Hihi! Dus zal even uitproberen en jurkje van HM? Niet goed opgelet, ik ben weg van H&M en Only.

Ja logisch, snap ik heel goed over je huissie, ja moet goed uit zien anders gaat het niet lukken ;)

Ja, niet normaal ja Austin, ik kan je niet meer inhalen :p ! :) !

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej he, heel veel sterkte en dat het niet ernstig is!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ mik jeetje zeg dat is niet niks. hoop dat het goed aardig is.

liefs sabrina

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Mik,jeetja dat is schrikken zeg,en waar had je man precies last van dan?
    Ik hoop dat alles meevalt,ik ga iig heel hard duimen voor jullie!

Liefs Dais..

16. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Mik: Heel veel sterkte in deze in moeilijke tijd.
    @Daisy: Mooie buik heb je al hoor. En zeker een heel leuk jurkje.
    @Zibella: Vervelend he zo'n klein maatje.
    Ik heb ook nog niet heel veel kunnen vinden in mijn maatje. Wel bij Prenental van Noppies, is verkrijgbaar in XS, maar dan wel gelijk aan de prijs. Ik heb een spijkerbroek van hun die was ruim 90 euro en vandaag heb ik een drie kwart broek gekocht, maar die was ook weer 70 euro. Maar ja je moet iets, he?

Ik heb vanmiddag ook een jurkje met legging gekocht, super gaaf voor het voorjaar!

En wat kan je veel beter shoppen als je het geslacht weet. Heb zulke leuke dingen gekocht voor de dochter van mijn broer.
    Nu weet ik zeker dat ook ik het gelacht wil weten, zodra ze het kunnen zien.

Zit nu all you need is love te kijken, dat wordt janken geblazen. Zijn jullie ook zo emotioneel nu?
    Pfff, heb de tissues al staan!

Fijne avond allemaal.

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Legging ben ik hard op zoek naar, pfff! Zie laatste tijd nergens meer, vind ik best wel raar..... Alleen soort malliot dat wel ja, maar gewone legging nee? En zwangerschapslegging vind ik zo duur zag ik laatst, is dat waar?

Moet maar volgende maand maar naar Haarlem naar H&M want daar hebben ze wel mamma kleding maar niet in Hoofddorp, zucht... :rolleyes: !

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ kim meis dat is heftig! is dat zomaar ineens op komen zetten? ik hoop echt voor jullie dat het goedaardig is meis, daar gaan we gewoon van uit! heel veel sterkte en beterschap!

@ zibella ja ja 15 weken schiet ook al op meid! en ik zorg goed voor mezelf hoor meis ;)

@ naat ja het is inderdaad prijzig maar ben blij dat je geslaagd bent!

@ bemy ik heb op de KSE gezeten, wie weet kom ik je inderdaad wel tegen! :D

meiden ik ga lekker met mijn ventje in bed kruipen het is morgen weer vroeg dag!

dikke xxx

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Bij H&M kan je ook online bestellen, die kleine maatjes blijven daar juist altijd over (door de dikkere dames zoals ik hahahaha)

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Jeetje Mik! Dat is schrikken! had hij erge hoofdpijn of zo dan? Sterkte meis, ook voor je hubbie! Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan!

Wij hebben een nieuwe auto, jaja...nou ja nieuw, van 2003, dus al weer 5 jaar oud, maar we gaan er op voor uit. Het is een station, dus we kunnen straks de hele babyuitzet meezeulen in de auto! We zijn er heel blij mee! Flink onderhandelt, mag ik zo graag doen hè, hihihi....en t is nog gelukt ook...ze hebben toch altijd een winstmarge die verkopers, dus er kan altijd wel wat af! Over 2 weken kunnen we m ophalen, jippie!
    Foto staat in mn album...

Nou kga mn bed op zoeken, morgen een lange maar leuke dag!

Liefs

Deel Deze Pagina