Miranda, het is erg mooi geworden. Vandaag ben ik op controle geweest bij de verloskundige. Bij de vorige echo liep ik 4 dagen achter (althans de baby) en nu hebben ze m'n bevallingsdatum gewoon verschoven. Toen ik zwanger was van Lianna zeiden ze nog dat ze dat alleen deden als er meer dan 7 dagen tussen zou gaan zitten. Bevallingsdatum zou nu dus 25 augustus zijn, maar ik hou het mooi op 21e. Ik wil niet nog 4 dagen langer zwanger zijn Nog langer wachten.
Hey meiden, @Noura,fijn dat alles in orde is met jullie beebje @Naat80,ow wat spannend zeg as zaterdag,ben erg benieuwd hoor,mogen wij het ook weten? @Schatje,fijn dat alles goed is en dat je het hartje gehoord hebt! @Joy72,wat fijn dat het schaeelt zeg voor je rug! Maar wat is het precies en kan je m de hele dag om? Ik krijg volgende week therapie maar ik zie zo'n band ook wel zitten hoor er meer positieve verhalen over... @QueenBee,wat heerlijk heh dat je je kleintje gevoeld hebt.. Ik dacht het van de week ook maar weet het niet zeker? @Miran,jeetje wat een lange rit is dat zeg vanuit Brabant,phoe phoe! Het was wel leuk en gezelli hoor maar ben blij dat het niet zo vaak hoeft! Mooi steen hoor Miran,super! Hoe issie verders hier met iedereen? Ik heb echt niet alles teruggelezen,tijdgebrek! We hebben het nog druk met ons huisje,vanalles regelen met de makelaar en met de notaris,morgen ff bellen om alvat te meten want we willen gelijk nieuwe kozijnen en beglazing dan is dat alvast binnen als we de sleutel krijgen! Heb er helemaal zin in,laat maar komen! Ik ga ff broodjes maken en op de bank hangen! Misschien tot later! xx
@Bumba, ik heb een doptone (angelsound) bij de kijkshop gekocht EUR.45,-- en ik smeer eerst zwitsal gel is dat geloof ik. Is gewoon van Zwitsal mama voor je buik in te smeren. Dat had ik als enigste staan. Maar in de gebruiksaanwijzing staat dat je ook water of olie kunt gebruiken. @miranda3xmamma. Een hele mooie steen. ik ga nu eerst mijn echo's in mijn album zetten.
@ Miranda, wat een mooie steen! Fijn dat het nu allemaal geregeld is... @ Savella, je krijgt inderdaad de 2 weken voor de bevruchting kado omdat ze tellen vanaf de laatste menstruatie. Dat weten ze tenminste zeker... En met 16 weken kun je nooit uitkomen in oktober hoor... Ik zit nu op 14 weken en kom uit op half augustus... dus bij jou zou het begin augustus moeten zijn! Succes ermee... Vandaag gebeld voor de 20 weken echo en dat wordt 2 april.
ik denk dat 26 oktober de eerste dag van haar laatste menstruatie is en niet haar uitgerekende dag, hihi
Miranda: Wat een ontzettend mooie steen. Inderdaad is het nu helemaal af, hoop dat het jullie wat rust geeft. Daisy: Ik wil het wel met jullie delen, maar ben toch enigzins bang dat er misschien bekenden meelezen en voor hun wil ik het juist geheim houden. Zal er nog even goed over na denken. Heb vandaag een lange dag op het werk gehad en ben nu dus ook afgedraaid. Vanavond lekker vroeg naar bed. Morgenmiddag voor het eerst weer naar school. Pfff zal ook wel weer even tegenvallen. Wij gaan even lekker bij de Italiaan eten. Misschien tot straks. Liefs, Naat
@Bemy & @Daisy; Ja heel gaaf! En wie weet voel jij het ook al wel hoor, de één voelt het eerder dan de ander! Spannend hoor! @Savella; Denk dat het bij iedereen hetzelfde is hoor! Ik had de uitgerekende datum zelf wel goed berekend, via internet. Zijn veel calculators te vinden, hier op het forum is ook eentje. Nu ik er aan terugdenk, volgens mij was mijn 1e dag van mijn laatste ongi ook 26 oktober... 1 december was ik 1 dag overtijd toen ik posi testte... Ikzelf ben 5 augustus uitgerekend. @miranda3xmama; Wat een mooie steen voor Lindy*.. @Naat; Lekker italiaans! Eet smakelijk! Maar dat zal vast wel lukken!
Goedeavond meiden! @ natas haha das toevallig jij en ik hebben dezelfde auto! ben jij er ook zo verliefd op?! @ kim jezus meid ik hoop echt dat alles goed komt! ik ga super hard voor je duimen! @ chantico een maxicosi kan je ook gewoon gebruikein om je kindje in te dragen. grappig he hoe mannen het zien als een prestatie van de man hahaha moet er altijd weer om lachen! @ linka hoe is het verhuizen gegaan meissie? @ schatje1 ik ben blij om te horen dat de bloeding voorbij is en dat je lekker naar het hartje hebt kunnen luisteren! @ rebbel das ook een leuke wagen? @ noura ik ben blij dat je weer naar je beepje hebt kunnen kijken en luisteren is gelijk weer een hele geruststelling @ miranda wat een heerlijk gevoel moet dat hebben dat de steen helemaal naar je zin is en dat hij eindelijk geplaatst ! en wat onwijs mooi, ben er helemaal stil van! @ Savella welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, ja het is inderdaad zo dat je 2 weken "cadeau" dus je gaat rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. @ bumba gewone bodylotion of olie werkt ook prima! @ bemy wat een prachtige echo's! @ naat we zijn allemaal wel erg benieuwd hoor hihi! kijk maar of je het met ons wilt delen! vandaag op het werk lag het Internet eruit en is dat nou net ff klote aangezien alles op mijn werk via Internet verloopt.....dus zowel mijn mail als het ordersysteem etc. etc. heb dus letterlijk van half 9 tot 5 naar het plafond gestaart! xxx @
miranda wat een geweldig mooie steen! savella, je krijgt er 2 weken "gratis" bij, dus rekenen ze vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie naat spannend hoor, ik ben ook nieuwsgierig dus hoop dat je ons in ieder geval een hint kan geven daisy ik heb laatst een bekkenband gezien op mp, daar staan ze ook regelmatig op
Ik heb mijn eerste buikje-foto in mijn album gezet hihi begint ergens op te lijken, eindelijk! hebben jullie nog nieuwe foto's?
hele mooie steen meis.. Vandaag weer beetje oud bloed verloren.. dus weet het niet.. had ziekenhuis gebeld maar die geven geen echo moet morgen even vk bellen en vragen wat hun er van vinden? het is gewoon heel bruin dus geen bloed lijkt het.. groetjes
bruin bloed is vaak niets, en je kan het nog wel een paar keer verliezen, maar volgens mij zit je er best mee, en ik zou dat morgen als je belt ook echt aangeven. mischien willen ze wel kijken met een echo, of dat ze even gaan luisteren naar het hartje. en oud bloed is echt bruin, soms zelfs zwart. sterkte jenny mooi buikje!
jah zit er zeker mee.. het is gewoon heel erg vervelend.. En je bent gewoon bang dat er wat is ofzo maar ik ga er niet vanuit.. kan het kwaad als je elke dag met angelsound luistert weet iemand dat? groetjes
@ petrabr, oeps ik heb weer eens slecht gelezen.... @ Sevella, ze tellen 2 weken gratis omdat je ongeveer 2 weken na je ongi je eisprong hebt... maar het kan best zijn dat jij een iets latere eisprong hebt gehad.