die van jou is echt al groot ook bij 14 weken pff haha moet nog even doorgroeien, maar is dit je eerste?
@petrabr bedankt dat je het vraagt we hebben hem vanaf om half 8 gehad.en het was echt supper leuk.nu was het echt een babytje vorige keer beetje ailin. en het bewoog ook het zwaaide naar ons.echt supper leuk. Het is allen een eigewijsje want het blijft heel laag leggen. foto's staan in me album @ bumba wat een mooi echo's wat is dat mooi he voor de lijst met hoe groot de baby's zijn die van ons is 6.2 cm bij 12 weken en 5 dagen. liefs sabrina
en voor de ander lijst. ik moet 14 april voor de 20 weken echo en dan weten we eidelijk wat het wordt.
klopt het dat als je een achterovergekantelde baarmoeder hebt dat het dan langer duurt voor je een dikke(re) buik krijgt?wie herkent dit of heeft dit ook?
@ jenny ja dit is mijn eerste kindje...ben benieuwd hoe ik eruit zal zien bij de tweede. @ maxi welkom meis en gefeliciteerd met je zwangerschap! @ binna meid mooie echo! mooi is dat he dat het opeens een heel mensje al is! xxx
wil je het weten? haha volgens mij zit tie van jou overdwars erin ofzo echt grappig. wel lekker pronken met die buik hoor ; )
Dat meen je niet, heb je ook een Ford Puma! Hahaha, toevallig want zoveel zijn er niet van verkocht. Ik ben helemaal stapel op mijn Pumetje, al zou ik helemaal geen kinderwagen mee kunnen nemen maar de Puma blijft! De mijne is nu 7 jaar oud en zilverkleurig, de jouwe?
Hallo meiden, Hier een ber. van mij Ik heb al een paar weken niks meer geschreven omdat ik niet zo goed in mijn vel zat. hormonen zijn echt erg , niet normaal. Nu is alles een beetje rustig en ik hoop dat het zo blijft. Ik heb wel afentoe meegelezen. @ austin wat een buikje he , ik heb het donderdag nog aan de vk gevraagd waarom ik al zoveel bijgekomen was (dacht zelf dat het met stoppen met roken te maken had) maar ze zei omdat ik dus zo smal was ik eerst reserves moest opbouwen. ik las ergens dat je het soms niet zo leuk vond nou ik ook niet altijd vind het zo raar eerst deed ik er alles aan om bij te komen en lukt niet en nu gaat het vanzelf. hihi maar ik ben wel trots op mijn buikje nu . @ daisy . daisy toen ik het las van jou en je beebjes liepen de tranen over mijn wangen, jij bent zo sterk denkt altijd aan andere mensen onthoud alles enzo . ik heb enorm veel respect voor jou en wens je alle goeds . ik vind het gewoon zo oneerlijk . en ik hoop dat alles toch nog goed komt. @ miranda, wat een onwijs mooie steen voor lindy* Jullie zullen er wel heel erg blij mee zijn . @ mik ik wensje heel veel sterkte met je man. @ petra hier nog zo'n ijs liefhebber alleen niet topless haha. @ zibella ik heb ook dat boek wat jij hebt best grappig ook met die tekeningen. Verder gaat hier alles goed ben donderdag nog bij de vk geweest en de baarmoeder zat 1 vinger onder de navel dus die was hard gegroeid. Ik denk soms dat ik mijn beeb voel maar ik heb de placenta voor liggen dus mijn vk zei dat ik hem later als normaal zal voelen , iemand van de dames die al kids hebben hier ervaring mee ? Ik krijg 6 maart de 20 weken echo , ben benieuwd wat het word. Kan iemand mij dan ook op de lijst zetten en voor 13 maart de vk. ik ben bang dat ik de lijst verpest ben niet zo handig. Zo nu stop ik dan sorry voor het lange verhaal. veel liefs Janine
@Daisy1975 das zo.n band die onder je buik zit en van boven overdekt hij je buik met elastisch stof .Hij zit lekker en vangt de buikspieren wat op. Ik hoorde van de verloskundige dat deze week worden. Met die band worden de buikspieren ondersteunt wat dus minder klachten geeft. Ik heb hem niet de hele dag om maar als ik ga lopen en dingen ga doen. Dus alleen niet in de rusthouding . Veel geluk met je nieuwe huisje altijd leuk verhuizen . @schatje1 vervelend zeg sterkte . Ik reageer maar even heel kort barst weer van de koppijn voor de zoveelste dag weer achtereen. Heb het nu alweer een maand aan een stuk als het niet langer is . Denk dat me nek of zo vast zit wat die klachten geeft. Want drink genoeg en eet genoeg . Anders straks is even me ogen op laten meten weet het ook niet . Voor iedereen sterkte die dat nodig heeft en voor diegene die een goede echo weer hebben gehad gefeliciteerd
Goeiemorgen, Wat leuk dat velen hun buiken aan het showen zijn! Heb net zelf ook een foto geplaatst. @ miranda wat een ontzettende mooie steen voor Lindy! @schatje1 ik hoop dat de verloskundige je gerust kan stellen vandaag en dat je eventueel langs mag komen voor een echo. Groetjes, Jolanda
hoi meiden! we hebben gister de kinderwagen gekocht! een quinny speedi twist! http://images5.speurders.nl/images/36/3 ... 5095_1.jpg ik moet nu gaan werken tot later! liefs rebbel
Goedemorgen meiden! @Maxi,van harte gefeliciteerd! @Binna,mooi om te zien heh hoe zo'n inimini zo snel kan gaan groeien! Mogen wij het geslacht ook weten? @Rebecca,ik heb echt geen flauw idee meid,kan je het niet opzoeken? @Janineenevie,dank je wel meis! Wij hopen ook op het beste! Gelukkig is het een beetje minder geworden met de hormonen,waar had je precies last van? @Joy72,ik zal het ook ns gaan overleggen met mn fysio?Klinkt iig lekker! Jeetje meis dat is heel vervelend voor je,succes met je ogen opmeten,kan zijn dat het daaraan ligt,ik hoop iig dat je snel weet waar het vandaan komt! Succes! @Jolanda,mooi buikkie hoor! @Naat,je mag me ook gerust pb'n hoor Nee als jij het niet wil vertellen moet je het ook niet doen meid... Nou dit is al de 2e nacht dat ik om 4.00u wakker ben,ik word er nu al gek van,heb wel gelukkig nog 45min geslapen,maar heb ook zo'n barstende hoofdpijn,ik denk dat het door mn verkouidheid komt,hoest me onderuit,ik hoop dat het morgen over is ivm punctie,brrr.... Ga ns ff opruimen hiero,moet om 12.00u beginnen,de afspraak ws eigenlijk alleen de ochtenden maar het kon niet anders Wel balen aangezien ik s'middags de meeste pijn heb! Ik wens jullie een fijne dag vandaag! Liefs Dais
@Bemy en Babsie,veel plezier bij de verloskundige! @Galadrose,hoe is het met jou? Ik wil je vandaag ook veel succes wensen bij de nekplooimeting! Laat je ons iets weten? Liefs..
Goeiemorgen meiden! @galadrose: succes vandaag met de nekplooimeting! @ Miranda: Wat mooi zeg die steen. Lekker dat het nu af is, heb je een plekje om heen te gaan. Vindt het zo knap hoe je er mee omgaat! @ Daisy; spannend morgen zeg, de punctie! Ik ga hard aan je denken en heel hard duimen dat het allemaal goed gaa komen! Dat geluk hebben jullie wel verdiend na alles! @Binna: mooie foto hoor! Wat gaaf om dan je kindje zo te zien hè! Tis dan al echt een mensje hè! Geniet er maar lekker van! @Schatje 1: volgens mij kan elke dag met de sound luisteren geen kwaad, maar hoor ook wel is anderde geluiden. Ze zeggen ook wel dat het nog niet bewezen is wat de invloed is van de babysounds...Ik luister er mee wanneer ik onzeker ben en wanneer ik het dan gevonden heb, stop ik ook gelijk! Ik kan me voorstellen dat je op zoek bent naar de zekerheid en dat het gerust steld als je het hartje hebt gehoord. ga je vandaag naar de VK? @Noura: las dat t bloedverlies bij jou ook maar aan blijft houden? Blijft iedere keer weer spannend hè! Niet echt een zorgelose zwangerschap dan hè. Ookal brult de hele wereld dat het bij sommige vrouwen voorkomt, we hebben het liever niet! Krijg jij nou ook vaker controle? @Austin; al weer in de 19e week meis! Bijna op de helft, lekker hè! @de nieuwe mama: Welkom hier! En gefelic iteerd met je zwnagerschap! Ik ben total-loss. Gisteren naar de kapper, oppassen op mn neeftje en nichtje (zulke schatjes) en verjaardag van mn schoonpa. Ik zat gisteravond op de verjaardag en zou zo in slaap vallen, kwas in gesprek met een tante van mn vriend en voelde me zelf bijna wegzakken....erg hè! Dus vandaag weer een lekkere luie dag.... Fijne dag allemaal! Liefs
daisy1975:geweldig van je! hardstikke bedankt, ik kon niks vinden, niet goed genoeg gezocht natuurlijk ik vroeg het me namelijk af hoe dat nu zat, want ik zat te denken, dat als hij naar achter gekanteld ligt dat het dan langer duurt voor de baarmoeder tegen de buikwand komt dat leek me het meest logische. maar ik zal zo blij zijn dat ik volgende week weer bij de vk geweest ben en het hartje gehoord heb.
Pendrag, goeie tip over het autostoeltje. Schatje, heerlijk dat je het hartje hoort! Misschien heb je even een zwak plekje wat af en toe gaat bloeden. Of heb je misschien gevreeën? Daar kan je ook wat bloedverlies door krijgen. Positief blijven, meis, het is vast niets bijzonders! Je kindje heeft het heerlijk naar zijn/haar zin daar in je warme buik Joy, fijn dat die babybelly scheelt. Waar heb je die gehaald? Misschien is het ook wat voor mij. En past die ook al rond een heel klein buikje, of zakt ie dan af? En vervelend dat je zoveel hoofdpijn hebt... Je ogen kunnen inderdaad wat achteruit gaan tijdens een zwangerschap, geloof ik. Hoop dat je snel de oorzaak & oplossing vindt. Noura, balen dat jij nog steeds elke dag bloed. Toch minder leuk, al maak je je er gelukkig niet meer zo veel zorgen om, begrijp ik. Jouw placenta lag toch ook heel laag? Heerlijk dat je kindje goed groeit! QueenBee, wat leuk dat je je kindje voelt! Kun je het gevoel omschrijven? Ik let af en toe op 'plopjes' en 'vlindertjes' enzo, maar voel eigenlijk vooral m'n banden, denk ik Miranda (en de anderen die dat doen): bedankt voor het bijhouden van de lijst! En lieve Miranda, het grafje is prachtig, al springen de tranen in m'n ogen bij de gedachte aan waar het voor staat... Austin, klinkt als een supersaaie en lange dag op je werk, zo zonder internet. Zat je alleen of had je wel wat leuke aanspraak? Nieuwe augustusmama's: welkom hier! Binna, gefeliciteerd met je mooie echo! Bijzonder hè... Janine, hopelijk ga je je snel weer echt fit voelen. Rond deze tijd neemt het hCG af en komt progesteron er voor terug, met weer nieuwe 'kwaaltjes' Ik begin er een beetje verstrooid van te worden Daisy, ik heb ook heel veel bewondering voor je. Soms vergeet ik bijna hoeveel onzekerheid en spanning je moet hebben, omdat je hier zulke fijne berichtjes plaatst met idd altijd wel een positief woordje voor meiden die het even moeilijk hebben. Ik duim voor je dat je morgen topfit bent voor de punctie, en dat er snel goed nieuws volgt!