Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hallo Dames,

Rebecca: Wat vervelend dat je je helemaal niet goed voelt en ontzettend onzeker bent.
    Maar meis, ik weet zeker dat het Puck het niet op die manier heeft bedoeld, ze geeft ook aan niet bijgelezen te hebben.
    En iedere zwangerschap is anders.
    Ikzelf ben ook niet echt heel erg beroerd geweest, maar heb nu we veel last van bandenpijn!

Daisy: Heel erg veel sterkte morgen! Ik ga voor je duimen meis en hopen op goed nieuws, jullie verdienen het!

Ik ben kapot, heb van 08.00 tot 12.00 gewerkt en daarna door naar school en ben net thuis. Zware dag zo. En de eerste keer weer naar school, viel weer tegen!

Heb op mijn werk een beetje mot met een collega gehad en dat voelt absoluut niet goed. Zit nu een beetje in dubio over hoe dit aan te pakken.
    Ik had daarna gelijk buikpijn en wind me dan gewoon teveel op!
    Misschien moet ik maar eens een gesprek met het hoofd aanvragen en kijken wat hij ervan zegt.

Vanavond lekker een avondje op de bank hangen, ben ik echt aan toe.

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lieve Rebecca, je hoeft je echt niet te schamen omdat je onzeker bent. Het ís ook niet tof om je al zo lang niet lekker te voelen. Maar jouw tijd komt vast ook wel weer, dat je je weer helemaal goed voelt en kan genieten van je zwangerschap.
    Ik kan me niet voorstellen dat meiden hier dingen schrijven om anderen te pesten. Puck's berichtje was echt niet bedoeld om te pesten, maar kwam gewoon even verkeerd bij je binnen. Kan ons allemaal gebeuren als we in een dip zitten.
    Kop op en gewoon de dingen waar je mee zit blijven schrijven, oké? Ik hoop dat je morgen wakker wordt en ontdekt dat het opeens allemaal beter voelt (dat schijnt te gebeuren!) en je buik jeukt om te gaan groeien ;)

Dikke knuffel, Chantico

Novembermama's :confused: Wat zijn we dan al ver, hè!

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jolanda1979 hey ik heb een kijkje op he site genomen en wat een leuke site.ik heb er ook zo een ben nou aleen nieuwschirig hoe je die poll er op gemaakt heb.dat wil ik ook.

groetjes sabrina

4. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Hallo allen,

Ik heb niet veel terug gelezen maar wou even laten weten dat de afspraak met de vk oke was. hartje weer gehoord en verder geen bijzonderheden.

@ allen met goed nieuws, gefeli

Ik bivakeer nu bij mijn schoonouders dus weinig tijd om bij te lezen.

groetjes en fijne avond allen

5. Niet meer actief

hoi
    ik weet ook wel dat puck het niet zo bedoeld ,maar het kwam bij mij even beetje vervelend over, ik schreef ook dat ik het wel verkeerd zou zien, kon het even niet hebben.sorry!
    morgenochtend heb ik een afspraak bij de huisarts want ik voel me zo beroerd, kan bijna niks meer binnenhouden. :(

sorry puck2008 jij kan het ook niet helpen dat ik me zo rot voel!

6. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Oei oei, als ik tussen de middag niet bijlees is het me 's avonds te veel hoor.
    Ik heb dus weer niet alles gelezen, dus ook weer geen reacties.
    En ik heb verder ook niks nieuws te vertellen.

Zo, ik ga eens een avondje lekker op de bank hangen. Is geloof ik ook al ongeveer een jaar geleden dat ik dat gedaan heb.

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ik heb vandaag vk gebeld en zeiden dat het helemaal geen kwaad kon.. is gewoon vuil wat eruit moet en kan als het moet nog wel drie weken aanhouden..
    :)
    dus ben weer helemaal gerustgesteld gelukkig

Ik ben bij ons ook zo benieuwd wat het word.. heb vannacht gedroomt dat we een zoontje krijgen ...
    dus wie weet?

groetjes

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mooie buikjes heb ik gezien, groot en klein!
    Ik zal morgen weer es een foto nemen en plaatsen.

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ben 1 van die meiden die meldt wat ze wil melden. Ik lees wel altijd alles maar heb het al eerder gezegd: ik beleef mn zwangerschap anders dan de meesten hier (waarmee ik verder niets wil zeggen!). En heb dus lang niet altijd wat te melden op de reacties die hier staan. Bovendien blijf ik het jammer vinden dat onze groep zo groot is. Ik vind het lastig om te onthouden wie wie is en welk verhaal daar bij hoort. Gelukkig is er ruimte voor iedereen om te posten toch? De 1 iedere dag, de ander af en toe.

Morgen weer naar de VK. Even overleggen over de controles bij de gyn. Heb nu de controles in ziekenhuis A maar wil bevallen in ziekenhuis B. Morgen dus overleggen vanaf wanneer ik mn controles ook in ziekenhuis B ga doen.

O, en ook wij zijn inmiddels geslaagd voor een nieuwe wagen! Het wordt de duowagen van Zoom. Zal straks kijken of ik een link kan plaatsen. Wij zijn er reuze blij mee.

10. Niet meer actief

Ik ben er ook zo eentje die af en toe wat meld... Ik probeer wel mee te leven met de verhalen maar het gaat me vaak gewoon wat te ver. Teveel persoonlijke verhalen en niet echt mijn stijl. Iedereen z'n ding hoor.. ben blij dat er veel zijn die het hier goed vertoeven vinden.
    Ik wens iedereen vooral een prettige, zorgeloze zwangerschap toe!

groetjes,
    Pien

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Zo is dat,iedereen moet doen wat hij/zij zelf wil,toch?
    Geen verpichtigingen hiero!

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden allemaal!
    Ik ben op van de zenuwen,ik weet heel goed wat het inhoudt,niet bang voor de punctie maar gewoon alles eromheen,het komt nu wel heel dichtbij heh,nog een weekje en dan weten we of alles in orde is of niet.
    Ik ben ook nog ns snotverkoiuden,hoest zowat mn longen uit mn lijf,ik geeft dit wel ff aan,weet niet of het kwaad kan,bijv als ze bezig zijn en ik krijg een hoestbui?
    Anyway,misschien geen punctie door die stomme verkoudheid!

Ik ga lekker mn bedje is,des te eerder is het morgenvroeg!

@Natas,nou ik ben benieuwd hoor naar je buikje!

@schatje,ik ben blij dat weer wat geruster bent meid,probeer een beetje te genieten van je zwangerschap!

@Diana,lekker is dat heh,bankhangen,moet je bijhouden hoor!

@Babsie,fijn dat alles in orde is meis!

Naat80,dat was idd een heavy day zeg!
    Probeer een gesprek aan te gaan met diegene waar je mot mee hebt gehad of is dat niet mogelijk?
    Succes meis!

Slaap lekker voor zo/straks!

Liefs...

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0

13. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Dames,

Ook ik ben iemand die af en toe reageerd.
    Maar ik lees iedere dag trouw mee.

Kan iemand mij ook op de lijst zetten.
    Toen ik 13,2 wk was, was ons kindje 7,5 cm.
    Dit was van hoofdje tot zijn of haar kontje.

Bedankt Bumba.

14. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ daisy heel veel succes morgen, zal voor jullie duimen

Liefs Janine

15. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    IK ben ook iemand die niet zo veel reageert, maar wel bijna elke dag me leest.

@Wil vandaag Daisy heel veel succes wensen. Doe het na de punctie heel rustig aan he!

@Miranda jullie hebben echt een heel mooi grafje en steen voor Lindy gemaakt.

@Mik jij en je man heel veel succes. Hopelijk is het goedaardig!

@mensen met een goede echo of ander goed nieuws. Gefeliciteerd. Geniet er van!

Bij mij gaat het allemaal zijn gangetje. Wel een dag goed ziek geweest, maar denk dat het door de vermoeidheid kwam.

Voor de kalender: 26/3 verloskundige. Oh ja ik denk dat het een jongen wordt!
    Voor het lijstje:met 13+4 was ons kindje van kop tot kont: 7,8 cm

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    allereerst daisy ik ga aan je denken vandaag!

rebecca voel je niet rot, misselijk zijn is heel vervelend, en daar mag je hier best over klagen. ik hoop echt dat het bij jou bij de eerste maanden blijft, helaas zijn er uitzonderingen. succes bij de huisarts! want er is wel wat voor te krijgen! dus laat je niet afschepen

naat dat is niet zo leuk, probeer het gewoon op te lossen, anders blijft het mischien aanje knagen. succes

linka, hoe is het met je? druk in huis?

wat leukdat er al een aantal geslaagd zijn voor de kinderwagen.

novembermamas dat gaat hard!

ik heb gister geregeld over de dag getrappel of zoiets gevoeld in mijn buik, toch wel fijn. geeft je echt het gevoel met zijn 2tjes te zijn

17. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Moest even terugzoeken stond helemaal op pagina 365

Gemeten van kruin tot stuitje
    06 weken en 6 dagen - 1,1 cm - Jelske1978
    09 weken en 2 dagen - 3,0 cm - Jelske1978
    10 weken en 0 dagen - 3,0 cm - Moniquekenitra
    10 weken en 6 dagen - 3,9 cm - Janineenevie
    12 weken en 0 dagen - 5,5 cm - Rebecca5
    12 weken en 0 dagen - 5,6 cm - Noura (termijnbepaling)
    12 weken en 1 dagen - 5,1 cm - Schatje 1
    12 weken en 2 dagen - 5,6 cm - Daisy (tweeling)
    12 weken en 2 dagen - 6,1 cm - Daisy (tweeling)
    12 weken en 2 dagen - 5,4 cm - Esprit
    12 weken en 4 dagen - 6,4 cm - Bemy
    12 weken en 4 dagen - 6,4 cm - Naat80
    12 weken en 4 dagen - 7,0 cm - Muis80
    12 weken en 6 dagen - 6,5 cm - SM591(pien)
    13 weken en 0 dagen - 6,8 cm - Moniquekenitra
    13 weken en 2 dagen - 7,5 cm - Bumba

Gemeten van hoofdje tot voetje
    12 weken en 4 dagen - 9,8 cm - aykietje

Ik kan a.s. maandag een ontbijt-test doen. om te kijken of ik misschien zwangerschaps-suiker heb. Gisteren kwam iemand bij ons die dat ook gehad heeft. En gek genoeg alle kwaaltje's die zij opnoemde had ik ook! Dus denk eigenlijk bijna zeker te weten dat ik suiker heb!
    Vind dit zelf heel erg. Schijnt dat 't ook heel ongezond kan zijn voor je beepje! En ik zal misschien wel op dieet moeten! en ik lust alles heel erg graag :cry:

18. @ Daisy, heel veel succes vandaag! Ik ga aan je denken...
    Voor de lijst: Bij 6w6d 1,08 cm en bij 9w2d 3,01 cm

Hoor net op shownieuws dat we er nog een royal augustusmama bij hebben.... Margarita verwacht haar kindje ook in augustus!

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

* Duim duim duim voor Daisy! *

(Ik zit elke dag vol spanning te kijken of mijn banner al verschoven is naar het gele hokje in het midden... Hij staat al 2 weken op die lichtgroene ervoor. Nope, vandaag dus nog niet :) Zal ook wel pas rond de 20 weken zijn, lijkt me...)

20. @ Chantico, dat gebeurt bij ongeveer 18 weken.... nog eventjes geduld!

Deel Deze Pagina