Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Zo dames jullie kletsen er lekker op los zeg!

Aan alle nieuwe zwangeren ;
    GEFELICITEERD!!!!

Ik las ergens een vraag over hoeveel echo's je krijgt.
    Als het goed is is het hier (tenminste 2 jaar geleden) 1 met 8/10 weken, met 14 weken en met 24 weken.
    Lekker veel dus.
    Wij gaan ook nog apart een pretecho laten maken want we willen graag het geslacht weten.

Vandaag is MvM langs geweest en mag gelijk beginnen.
    Was toch wel een beetje zenuwachtig voor de test hoor maar hij kleurde heel snel posi.
    Toch wel een opluchting.

Even over het jongen/meisje...

De kalender zegt een meisje
    Wij denken dat het er 2 zijn en dan een jongen en een meisje.

Nog 19 dagen wachten dan weten we het.

Nou ik ga nu snel mijn bedje opzoeken moet morgen weer werken..

liefs

2. MissyN

MissyN Actief lid

10 sep 2007
    140
    0
    0
    Ik heb bij mijn zoontje ook 4 dagen voor NOD getest en het was er toch echt maar 1.
    Denk dat alleen een echo echt uitsluitsel kan geven.

3. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Mag ik me ook hier aansluiten? Ik weet sinds 03:45 uur dat ik zwanger ben, kan van de spanningen niet meer slapen (gelukkig het is zaterdag kan ik lekker bijslapen vanmiddag)
    Ik heb niet zo veel klachtjes, soms vlagen van misselijkheid en zere borsten maar verder voel ik me gelukkig prima!

Iedereen hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dat we maar veel aan elkaar mogen hebben op dit forum.

Liefs
    Lies

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    O'ja volgens de kalender krijgen we een zoon, maar ik zelf weet het nog niet, zal eens een hartig woordje met ons 'wuppie spreken'.

5. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    He Passiepaard, het ziet er naar uit dat jullie kerstwens in vervulling gaat!

Geniet van je zwangerschap.

6. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden,
    Als het goed is word ik ook een augustus mama rond 18 augustus. Eigenlijk heb ik maandag pas mijn nod maar de test is nu al best wel duidelijk positief! Zal ze nog even in mijn fotoboek zetten.
    Het zal ons eerste kindje of eerste kindjes zijn, ben via IUI zwanger geraakt en had 2 goede eitjes, maandag dus de gyn bellen voor een echo.
    Hebben jullie al veel last van kwaaltjes?

Groetjes,
    Jolanda

7. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

@ joss81, passiepaard, jolanda1979: Gefeliciteerd en welkom hier!

Wij hebben hier niet zo'n lekkere nacht achter de rug. Door al die regen hadden we last van lekkage op de slaapkamer :( , mijn man is vanacht het dak nog opgegaan, pfff! Dus toen ik echt ging slapen was het 3 uur. En nu ben ik alweer wakker.

Ik heb vandaag niet echt veel gepland dus kan rustig aan doen en lekker de kerstboom neer gaan zetten en de kerstsfeer in huis gaan brengen! :D

Veel plezier vandaag!

Liefs, Puck

8. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    @ ppa misschien heb je het al een keer verteld maar wat is dat?

@luckyone gefeliciteerd en welkom.

@Joss 81, gefeliciteerd, ben blij dat je ons gevonden hebt. Welkom.

@janineenevie Ik heb idd wel eens gelezen dat als je een tweelong krijgt je eerder meer hcg maakt, zitten er tweelingen in je familie?

@passiepaard Gefeliciteerd en welkom.

@jplanda 1979 gefeliciteerd en welkom

Jeetje wat een boel nieuwe zwangere. Gezellig.

Liefs Zoe

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Alle nieuwe mom's to be van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!

10. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom!

Fijn weekend allemaal

liefs

Philly

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoe gaat het hier meiden?
    Hier word de buikpijn steeds erger....word er heel erg onzeker door.

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En ook ik wil me graag melden bij de augustus mama's!
    Heb gisteren 2 positieve testen in handen gehad.
    ben echt superblij.

Mijn uitgerekende datum is 11 augustus
    Maar aangezien ik mijn cyclus niet weet (gelijk zwanger na het stoppen met de pil) kan er ook best een dagje verschil in zitten.

Alle zwangeren hier gefeliciteerd!

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Alle nieuwe zwangere VAN HARTE GEFELICITEERD! :D

Het wordt al lekker druk hiero,gezelli!

Fijne dag allemaal !

xxx

14. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Voor wie de bevallingslijst bij houd? Ik ben 30 jaar en verwacht ons eerste kindje,...

Jeetje Puck2008 dat is ook wat? Is de lekkage nu wel gemaakt of nog niet? Brrr koud en eng op het dak!

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0

Hallo Zoe en de rest natuurlijk ook allemaal,

Wat gezellig is het hier aan het worden en dan te bedenken dat we nog niet aan het einde van augustus zitten qua testen...

Het antiphosfolpidesyndroom is een bloedafwijking, bij de moeder, heel sipel gezegd is mijn bloed te dik en krijgt het kindje daardoor geen of te weinig voeding. Om dit tegen te gaan krijg bloedverduners, om te slikken en ik moet mezelf elke dag inenten. Verder krijg je om de groei in de gaten te houden heel veel echo's en moet je in het ziekenhuis bevallen, omdat je wordt ingeleid. Op dez manier kan je net op tijd stoppen met slikken en spuiten zodat je zelf niet teveel bloed gaat verliezen.

Zo, een heel verhaal. Wij zijn er achter gekomen toen ik zwanger was van ons eerste kindje. Zij is hieraan overleden. Ik ben toen met 25 weken bevallen. Deze afwijking is dusdanig zeldzaam dat je hier niet standaard op getest kan worden.
    Vervolgens hebben we door het gebruik van medicijnen in 2006 een gezond jongetje gekregen.

En nu weer zwanger, ik denk nog een mannetje....

Verder zitten we aan het einde van een verbouwing, dus weet ik eigenlijk niet of ik daar nu moe van ben of van het zwanger zijn.

Misselijk ben ik nog niet, vorige keren wel maar dat begon met een week of 7 en dat ben ik nog niet.

Dus voor iedereen voor wie het de eerste zwangerschap is..
    Het maakt niet uit qua misselijk zijn of het een jongen of een meisje wordt, hahaha

tot gauw

16. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Ik weet ook van donderdag (leuk sinterklaascadeautje) dat ik zwanger ben. Normaal gezien zou het moeten zijn voor 10/08/08. Gezien wij trouwen op 04/04/2008 zal het met al een dikke buik zijn denk ik. ZAl nog het één en het ander moeten aanpassen want in mijn kleedje ga ik niet meer passen tegen dan...

groetjes

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goedemiddag (voor mij goedemorgen)

alle nieuwe zwangeren GEFELCITEERD!

nou meiden ik heb verukkelijk geslapen als een blok. je kon wel merken dat ik door die krampen echt slaaptekort heb gehad.

maar vannacht geen krampen . joeperdepoepie.
    ik voel me ook helemaal te gek . mijn borsten vallen er bijna af van de pijn maar dat heb ik helemaal over voor ons guppie. hihihihihi plus dat ik maar cup a heb dus dat ik wel graag een cuppie meer wil hebben. hihhihihhhihh

meiden fijne dag ik ga de kerstboom optuigen misschien tot vanmiddag

dikke knuf mik

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hallo dames,

ik kom me hier ook melden, want ik heb net twee streepjes op de zwangerschapstest zien staan. Ik kan er nog niet helemaal bij dat ik zwanger ben. Ik heb altijd gedacht dat dat bij mij (ons) niet zomaar zou lukken, en nu is het in de tweede ronde al raak...

En ik voel niet echt iets. Heel onwerkelijk. En toen ik daarnet mijn banner veranderde, stond er onder "I'm 1.5-2.5 mm big" en dat er nu organen, oortjes, oogjes, armpjes en beentjes worden gevormd :confused:
    Dat maakt het wel opeens heel heftig. Ik vind het al een wonder dat mijn vriend en ik vruchtbaar zijn en dat onze celletjes elkaar hebben gevonden, maar dit is echt een nóg groter wonder:dat er echt een kindje gaat groeien in mij. Moet nou echt gezond gaan eten!

Ik kan het nog maar moeilijk snappen, maar we zijn wel blij hoor! Alleen een beetje in shock, omdat we er allebei op hadden gerekend dat het wel een tijdje zou duren, als het al zou lukken.
    Sorry dat ik jullie dit hele verhaal schrijf, maar ik moet het even kwijt.

Ik weet jammer genoeg niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad, maar als het allemaal goed gaat is mijn uitgerekende datum rond 12 augustus.

Groetjes, Chantico

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai allemaal!

Weer veel nieuwe zwangeren erbij, wat leuk!
    Gefeliciteerd allemaal :D

Ik heb super K geslapen vannacht. M'n neus zo potdicht dat ik als een vis op het droge naar adem lag te happen, man wat vermoeiend en ik was al helemaal afgepeigerd. Midden in de nacht toch maar neusdruppels ingenomen, daarna viel ik bijna meteen in slaap.
    Heeft (lieve) Chris me laten liggen vanmorgen en werd ik pas om 12.00 wakker! Nu een beetje duf, maar ik heb dus wel wat bijgeslapen. Nu zit ik hier weer naar adem te happen.

Ik zag op de lijst dat ik de enige ben met groene vraagtekens voor het geslacht. Wat grappig dat jullie allemaal wel zelf een idee hebben of het een jongen of een meisje wordt, ik zou het écht niet weten.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    he meissie

ik kan het helemaal begijpen hoor en waa is zo'n foum anders voor als je niet je ei kwijt kan. ik had precies hetzelfde wij zijn gewoon een beetje doemdenkers. ik dacht ook dat het nooit zou lukken en kijk nou we worden mama. hiuhihihihihhih

je went er snel genoeg aan hoor maar het echte besef komt pas denk ik bij mij als ik bij de echo een kindje zie en een dikke buik krijg.

gr mik

Deel Deze Pagina