goedemorgen, naat heel veel plezier vandaag! Mijn bad is alweer aan het vollopen dus daar ga ik dalijk weer lekker in dobberen en vanmiddag babykamertje kijken volgens mij wordt het heerlijk weer dus geniet ervan
heey meiden lekker vroeg wakker vandaag.. Heb vandaag een druk schema haha.. even voor tuin tegels weg enzo.. en wil straks even naar h&m kijken voor zwangerschapskleding.. morgen gaan we lekker naar beverwijk lekker even shoppen.. zou alleen wel bek af zijn daarna haha Volgende week zondag ga ik lekker met mijn mannetje naar preston palace heb hem hiermee verrast groetjes
@ pendrag. Nog van harte met je kleine meisje. Wat gaat het snel he?! Hebben jullie nog iets bijzonders gedaan. ( taart smeren bv ) Je zei dat jullie waren begonnen met het bedenken van namen enz. pff ik vind dat ook lastig nu hoor. Voor de eerste wisten we het al voor hij uberhaupt verwekt was . Nu weet ik het gewoonweg niet. Zowel voor een jongen als een meisje niet. We hebben gelukkig nog even de tijd
Goedemorge allemaal. Dankje wel voor de lieve reactie,s dames. Maar sta er op het moment mee op emn ga er mee naar bed. Maar goed leven gaat door. @petrabr lekker joh in bad vanmiddag komen ze me badkamer vloer betegelen en van de week kom het bad erin . Kan ik ook dobberen haha. @Esprit schrok ook beetje van je berichtje is alles wel goed meid? @ Daisy veel plezier in groningen . @schatje1 lekker shop weekendje heb je veel plezier met uitzoeken enzo. Hier ook lekker vroeg wakker moet dadelijk tegellijm gaan halen enzo . Dus word ondanks me rugpijn even sjouwen.
joy kijk je wel uit met tillen Ja heb er wel echt zin in alleen ben bang dat ik echt bek af ben daarna haha groetjes
Juppie weekend ik hoop dat jullie allemaal een fijn weekend voor de boeg hebben. ik ga zo naar mijn ouders, mijn moeder is ziek zware griep dus even kijken of ik ergens mee kan helpen Daarna ga ik een commode kopen, volgende week het bedje. ons huisje is helaas te klein voor een compleet kinderkamertje maar het is helaas niet anders we maken er wel wat bijzonders van gisteren zijn mijn man en ik heerlijk wezen wokken, we waren 1 jaar getrouwd dus dat was een feestje waard Morgen ga ik grote schoonmaak houden in de keuken alle kastjes binneste buiten keren en voor de rest lekker lummelen iedereen: FIJN WEEKEND
schatje1 ja hoor tis maar 1 dagje wat tillen hahah kan ik van de week uit rusten in me nieuwe badkamer heeft ook wel wat he . Veel plezier vandaag. @moniquekenitra ow lekker joh wokken . Ik ga 6 maart met een vriendin naar sanadome in nijwegen met overnachting heerlijk heb zo,n zin in sauna en stoombad .Laat me daar eens lekker verwennen zeg ben er echt aan toe
Dat was nou niet de bedoeling dat jullie zouden schrikken lieve meiden! Kheb het berichtje ff terug gelezen en komt zo idd wel heel beroerd over, sorry daar voor! Het gaat met mn beebje echt heel goed, t hartje klopt mooi en mn buik neemt al enorm alle aandacht wanneer ik op straat loop, dat maakt me zo blij! Het nieuws heeft te maken met een collega van mijn werk...heb het neergetypt en weer weggehaald, het maakt mij zo ongerust en wil dit gevoel niet bij jullie neerleggen....wilde alleen maar ff laten weten hoe het met me gaat en dat dit een reden is voor mij om t ff rustig aan te doen, ben er met mn gedachten niet bij en wil niemand voorbij lopen in t reageren.... Nogmaals sorry! Liefs
Als je er behoefte aan hebt om het neer te typen moet je het doen. Hopelijk komt het allemaal goed. groetjes zibella x
goeimorgen meiden wat is het weer een lekker weertje. wij gaan ook shoppen vandaag voor nieuw schoenen en wat kleding. en vanaf gaan we bij mijn opa en oma eten. en onder tussen is het afwachten op een telefoontje van mijn ouders en oom en tante want die zijn op weg naar hun wintersport adres.vindt dat toch altijd maar weer spanend tot ze er zijn.zo op de weg met al die gekken. nou de meiden met een echo suces vandaag en de ander shops ze liefs sabrina
Goedemorgen dames! Sorry voor mijn onwijs lang niet reageren! Op mijn werk is het hels druk en neem ik zelfs mijn werk mee naar huis. Mijn neefje is geboren! Hij heet bowy en weegt 9 pond, het is echt een onwijs snoetje! Ben helemaal verliefd en kan nu al helemaal niet meer wachten hahahaha! Sorry ik heb wel bijgelezen maar even vluchtig waren alweer zoveel pagina's bijgekomen! 1 ding is me voornamelijk bijgebleven Noura gefeliciteerd met je meisje! Wie weet beginnen we wel een complete meiden maand! Nog 5 dagen en dan eindelijk de sleutel! Dikke xxx
hey meiden! @esprit: meid, als je er behoefte aan hebt, vertel het dan gewoon... misschien kunnen we je helpen! sterkte! @austin: gefeliciteerd met je neefje! het valt me ook op dat er meiden zijn die weinig meer posten en hier eerder wel heel actief waren, linka bijvoorbeeld? ik hoop dat het goed gaat met ze! ik heb hier gister super nieuws gekregen, mijn mannetje had al eerder op zijn werk gevraagd of hij een dag in de week vrij kon zijn straks en dan de andere dagen wat langer door werken, maar dat ging niet... nu heeft hij het nog eens gevraagd omdat er wat collega's bij zijn gekomen. ik wist niet dat hij er weer mee bezig was, maar nu kwam hij thuis en vertelde dat hij op maandag vrij kan zijn! ik vind het echt super dat hij straks ook lekker een dag met de kleine heeft! liefs rebbel
Hallo meiden, Ik heb helemaal niet alles bijgelezen. Het is zoveel, ik trek dat gewoon even niet. Maar ik wilde toch even wat van me laten horen! Ben weer erg moe, heb weinig energie. Maar verder gaat alles prima. Ik wacht met spanning tot ik de kleine eens zal voelen. Al zal dat nog wel even duren ben ik bang voor! Een heel fijn weekend en iedereen die leuke dingen gaat doen, heel veel plezier!
Hi dames, een tijdje geleden, maar ik dacht ik ga toch eens een kijkje nemen. Ik heb een week niet gelezen, dus ga niet alles teruglezen. Ik heb vorige weekend migraine gehad en daarna was ik zo zwakjes dat ik snipverkouden geworden ben. Nu gaat het gelukkig allemaal weer. @Noura wat leuk dat je weet dat je een meisje krijgt. Gefeliciteerd! Ik ben donderdag naar de gyn geweest en de uitslag van de combitest was 1:5000 dus dat is een hele mooie uitslag. @Esprit je berichtje blijf ik verwarrend vinden. Misschien helt het je toch om er met iemand over te praten ( niet perse met ons) want het houdt je wel erg bezig volgens mij. @ Austin: Fijn dat je snel gaat verhuizen. Zijn jullie druk bezig met inpakken? Moeten jullie nog veel zelf doen? Nou ik ga ens lekker een soepje maken voor straks. Groetjes Marije Het enige wat me wel is bijgebleven is een meisje vor noura. Wat leuk gefeliciteerd!
Oké Esprit, fijn om te weten dat verder met jou en de baby alles goed gaat. Als je het hier van je af wilt schrijven kun je dat gerust doen hoor. Naat, anders misschien ook even googelen op borstvoeding + cursus + plaatsnaam, zo heb ik de mijne ook gevonden. Of kijken op http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/ , daar kun je bij 'selecteer een contactpersoon' je provincie en plaats kiezen, dan krijg je contacptersonen in jouw regio, als je daar op klikt kom je bij info over informatieavonden. Over namen : het blijkt dat Chris en ik een heel andere smaak hebben..... Wij gaan vanmiddag weer verder shoppen voor babykamer e.d. Morgen weer naar het huis van mijn overleden tante, verder gaan met leeg halen en zo. Misschien tot morgenavond, prettig weekend allemaal!
Meiden ik heb al via PB contact gehad met Esprit, en ze heeft haar verhaal van zich af geschreven. Ik weet dus wel dat ze er niet alleen mee blijft rondlopen hoor! Fijn weekend allemaal
Daisy, fijn dat het goed is gegaan met de punctie. Kan me voorstellen dat er allerlei emoties los komen. * duim duim voor goede uitslagen, en dat het geen twin-to-twin-syndroom is * SM591, hoop dat je inmiddels weer wat beter slaapt. Ik had ook een aantal onrustige nachten vorige week. Ik denk dat er iets in de lucht hing, want ik hoorde het van meer mensen om me heen. Nu slaap ik weer prima. Jij ook? Joy, vervelend dat je rug zo vast zit. Heeft het zwemmen geholpen? En hoe is het met je hoofdpijn? Klinkt allemaal niet lekker! Misschien heeft het één inderdaad met het ander te maken. Kan me voorstellen dat je nu al over de bevalling nadenkt, omdat je familie dan weg is. Ingewikkeld hoor... Kan er niet een vriendin bij je komen logeren rond de tijd van de bevalling? En dat die dan bij de kids blijft. Loutje, balen dat de weegschaal al op +10 staat. Ook al kan het héél goed dat het allemaal je buik is en na de bevalling er zo weer af is, het is toch minder leuk... Maar misschien heb je gewoon net een groeispurt achter de rug en kom je nu weer in rustigere groei-water Die n in 3n staat volgens mij voor navel. En die 3 voor 3 vingers / 3 cm er onder of erboven. Ik gok eronder. Bij het verloskundigenforum staat geloof ik sticky uitleg over zwangerschaps- en echoformulieren. Bemy, thanx voor je lijstje met kwaaltjes. Wel leuk dat je je kindje al voelt. Hoop dat het kindje geen last heeft van evt. suiker, dat je gewoon heel goed gevoeld hebt! Passiepaard, ik zou het héél stoer van je vinden als je alles bijlas! Noura, gefeliciteerd met je DOCHTER! Schatje, gelukkig gaat het goed met je kindje. Hoop dat ze ontdekken waar het bloeden vandaan komt en dat het snel ophoudt! Naat, gefeliciteerd met je 8! Nickyz, ik ga zo'n zwangerschapscursus van de thuiszorg doen. Leek me wel informatief. Wel lang: 9 x voor en 6 x na de bevalling. Ach, 't is voor een goed doel! Ik denk er ook over naar zo'n borstvoedingsavond te gaan. Eerste kindje hè, ik wil echt alles een keer meemaken Natas, vervelend dat het met Chris langzamer gaat dan verwacht. Gelukkig wel de goede kant op, maar toch... Sterkte. Petra, goed dat jullie kleintje officieel erkend is! Ik vind het wel fijn dat ik na 3 dagen toch nog maar een klein aantal blz's bij hoef te lezen Maar hoop ook dat alle 'vaste gasten' snel weer komen meebabbelen! Esprit, heel veel sterkte. Soms gebeuren er in je omgeving dingen die echt impact op je hebben. Zorg goed voor jezelf en je kindje. Austin, een neefje! Hoop dat de bevalling meeviel. Rebbel, lekker dat hij nu ook een papadag heeft! Muis, gefeliciteerd met je goede uitslag. Gisteren aan de laatste groep vrienden die het nog niet wisten verteld van de zwangerschap. Het blijft leuk! Merken jullie ook dat sommige meiden / vrouwen die weten dat je zwanger bent opeens anders tegen je gaan doen? Veel liever goedemorgen zeggen als je op je werk komt, hun blik niet van je buik kunnen houden, dat soort dingen?
@Chantico ik heb lang na gedacht en denk dat ik gewoon maar thuis ga bevallen en nu maar hopen dat dat ook gaat lukken . Met me rug word het elke dag beetje erger en koppijn precies hetzelfde dus komt geen verbetering in . Was wel lekker zwemmen . Vandaag aan de slag en dan heb ik van de week nieuwe badkamer met bad dus kan ik lekker ontspannen in bad ms scheeld dat ook wel. Zal ook wel veel stress bij zitten heb niet echt een ventje met wie ik deze zwangerschap kan delen he hij is totaal niet geinterseerd. Ik laat dat dan ook maar zo scheeld dadelijk ook weer hoop stress als de baby er eenmaal is.
muis wat een mooie uitslag austin gefeliciteerd met je neefje iedereen die wat leuks gaat doen vandaag veel plezier pendrag gefeliciteerd nog met je dochter joy, vervelenddat je niet met je ventje de zwangerschap kan delen. wonen jullie wel samen? (je hoeft niet te antwoorden hoor)
zo moest vorige bericht snel afronden, neef stond aan de deur esprit ik ben blij dat met jou alles goed is, maar vervelend voor je collega naat ben benieuwd hoe je echo was loutje 10 kilo is veel, ik kwam bij mijn zoontje ruim over de 20 kilo aan, en het was er eigenlijk zo weer af. hoop dat het voor jou ook zo zal gaan. hier ishet prachtig weer. lekker de stad in geweest. en ga zo even een lekkere yoghurt shake maken, en een beschuitje eten.