Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    even nieuwsgierig: rij je nog paard? zoja tot hoelang ga je nog door en ga je ook nog in galop?

2. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi dames,

@naat gefeliciteerd een dochter leuk

@joy Sterkte met alles.

Weet niet wat ik ga melden jongen of meisje, ik moet 4 maart weer naar de gyn, en meestal doet hij wel ff een echo dus misschien dat we het dan weten.
    Wij willen het ook graag weten vanwege de kamer, kleertjes en de naam, vinden het zo moeilijk dan hoeven we er tenminste maar 1 te bedenken.

@chantico, ik gebruik het al weken en het helpt echt, laatst had ik het op en drie dagen niet gebruikt, dus ook drie dagen niets en me ellendig gevoeld. Ik heb ook ferro maar dat is zelfs met sinaasappelsap niet lekker.
    Ik koop het trouwens bij de kruitvat, bij de c1000 hier hebben ze het niet.

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey lieve meiden,
    hier is ze weer heerlijk zo er ff tussenuit! :D
    En het scheelt,zo lekker douchen,morgen werken en dan is het alweer dinsdag,we moeten om 10.00u zijn dus dat is mooi!
    Spannend!

@Joy72,wat een nare situatie zeg,pff,ik kan me voorstellen dat je zo'n hoofdpijn hebt en last van je rug,kan allemaal door de stress komen hoor meis!Is dit jullie eerste kindje(sorry weet het niet meer :oops: )Naat80,
    Wat lekker dat je je lekker laat verwennen in Sanadome,ben je er al eens eerder geweest?

@Moniquekenitra,nog van harte met jullie 1 jarig huwelijk!

@Esprit,geen sorry's hoor meis!
    Doe jij het maar lekker rustig aan,probeer je niet al te druk te maken en als je wil praten mag je me altijd een pb sturen!

@Austin,gefeliciteerd met Bowy! :baby:
    Het is wel een zware of niet,9 pond :confused:
    Krijg je tuurlijk wel helemaal de kriebels....

@Rebbel,wat een goed nieuws,lijkt me ook erg leuk een papadag! :D

@Alieke,doe maar rustig aan meis...

@Muis80,proficiat met jullie mooie uitslag,super! :thumup:

@Chanti,thanks meis!
    Jij bent ook goed bezig met schrijven zeg,wat en lijst(ik ben er ook nog niet hoor ;) )
    Ik hoop dat d elaxo helpt voor je want dat is zo lastig als je niet naar de wc kan,gelukkig is het bij mij minder geworden!

@Naat80,Een dochter,super! :D
    Van harte gefeliciteerd!
    Ik begrijp dat je het niet voor je kon houden!

@Babsie,ach die 3 weken kom je wel gezelli met ons door heh ;)

@Bumba,gefeliciteerd met je 16 weken! \:D/ :whistle:

@SM591,wij wilden het bij Merel* niet weten maar nu wel en vraag me niet waarom,als het maar gezond is,dat is het belangrijkste tuurlijk maar wij wilden het nu alletwee wel weten en zeker nu omdat het een twin is,altijd makkelijk!

@Loutje83,vervelend zeg,ik hoop dat jij je snel beter gaat voelen!

@Happy1980,thanks meid! :D
    En ik vind het een mooie kleur ook :thumup:

@Petrar,18 weken alweer! \:D/ :whistle:
    Je hebt een heerlijk vooruitzicht zeg,en wanneer weet je definief dat jullie gaan?
    En hoe lang?
    Wij gaan ook een vakantie boeken,voor Maart als het kan en dan llekker ff naar de zon,heerlijk!
    Krijg je gelijk weer energie van ehh!

Het is weer een heel verhaal geworden maar goed ik heb mn best weer gedaan!
    Herkennen jullie dat ook dat je je buik echt voelt zitten zeg maar,bij elke beweging die ik maak voel ik het,het is ook net of mn buik constant strak staat?
    Ook wel weer geod gegroeid moet ik zeggen,zal binnenkort weer ns een foto plaatsen,gaat hard nu zeg!
    Ik ga mn bedje opzoeken,heerlijk!
    Al hele dag met beetjes geslapen,in de trei ook pff,3 uur is lang hoor!

Fijne avond en slaap lekker voor straks!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    voor ons is het ook aplosuut de nieuwschirg heide die het wind maar de makelijkheid vindt ik ook wel pretig.
    slaap lekker iedereeeeen
    xxxx

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Maxi, fijn dat de roosvicee laxo je helpt. Hoop dat het hier ook aanslaat :D :oops:

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Ik heb van de week de babyfoon gekocht die ik graag wilde hebben.
    Misschien een tip voor andere hier.
    De Alecto is in de aanbieding bij de kijkshop voor € 42,-
    Dit is echt super goedkoop!
    En het is een hele goeie ( ik ken 6 mensen die hem hebben).
    Misschien heeft iemand hier iets aan.

X Bumba.

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Bumba, ik las in een ander topic over dat je bij babyfoons op moet letten dat ze alleen contact maken zichzelf, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat je dus niet de achterburen hoort, als die toevallig ook zo'n zelfde hebben, omdat die op dezelfde golflengte zit ofzo.
    Heb je enig idee of deze 'beveiligd' is tegen dat jij anderen hoort, of anderen jou? Want dan is het misschien wel een hele goeie tip :D Ik ben nog helemaal niet bezig met babyfoons, maar een goede aanbieding is altijd mooi meegenomen!

8. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai augustus mama's. Af en toe lees ik stiekem een beetje met jullie mee. (geloof dat het hele forum met Daisy meeleeft) Ben 29 juli uitgerekend dus best een kans dat ik uiteindelijk ook een augustus mama zal worden :)
    Bij de juli-mama's lopen de mannen behoorlijk op kop, ben benieuwd of augustus een echte meiden maand zal worden.

Bye, Penny

9. Niet meer actief

Ik heb er geen 'last' van maar mijn zus kon tijdens haar zwangerschap helemaal niet tegen gebakken vlees! Zelf eet ik wel minder vlees, gewoon minder zin in.

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Gister leuk naar beverwijk geweest leuke rompertjes gekocht met de teksten: Vers geperst! en eentje met: ik ben mama's knuffel
    Heb ook een slab gekocht met: ik ben papa's kanjer
    En een mutsje: Bad hair day
    echt heel lief..
    voor de rest viel het heel erg tegen moet ik zeggen..

Daarna ging ik douchen en opeens werd ik helemaal niet goed moest uit de douche cabine gaan had echt het gevoel dat ik flauw ging vallen.. mijn benen waren helemaal aan het trillen..
    Snap der niks van? misschien toch te inspannend geweest zon dag?
    Heb nu alleen nog een gevoel in mijn benen alsof ik hele erge kramp erin heb gehad..
    Vond het wel heel eng en me vriend ook..
    Nu gaat het wel weer alleen last van me beentjes..

Groetjes

11. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Hallo allemaal!

Jullie hebben al een poosje niets van me gehoord. Ik lees nog wel regelmatig mee, maar er wordt zoveel geschreven door meiden dat het me een beetje teveel wordt.

Joy wat ontzettend vervelend zeg! Ik hoop echt dat je een fijne rustige zwangerschap zal hebben en dat je genoeg steun krijgt vanuit je omgeving.

Met mij gaat het allemaal prima. Ben nu 16 weken en echt alle kwaaltjes zijn over. Heerlijk! Buikje groeit rustig door en broeken passen niet meer zo goed. Ben in mijn werk al een beetje aan het aanpassen. Normaal werk ik veel met pubers en met aggressie en dat is nu niet zo handig. Even niet dus en beetje rustig aan doen.

Heel veel liefs en een fijne dag!

12. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Chantico ik ken heel veel mensen met deze babyfoon.
    Waaronder mijn zus.
    Deze mensen hadden eerst allemaal een babyfoon die ze bij hun kamertje hadden gekregen of zelf hadden gekocht.
    En achteraf zijn overgestapd op deze.
    Al 3 jaar zonder 1 keer de buurjongen of meisje te hebben gehoord.
    Dus vandaar dat ik gelijk deze heb gekocht. :D

X Bumba.

13. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Kom net bij mijn controle vandaan... Alles is prima in orde! Hartje weer gehoord, mijn vriend vond het heel erg bijzonder, was voor hem de eerste keer!

Verder voel ik me prima! Straks naar het kdv voor een rondleiding en daarna de kinderwagen bestellen! Leuk :)

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Daisy nee ben er nog nietr eerder geweest.
    Denk ook wel dat die hoofdpijn daarvan komt.
    Heb hem gister nog proberen te bereiken met
    de boodschap dat ik als vrienden uit elkaar wil.
    In het belang van het kindje en dat er goede afspraken
    gemaakt moeten worden gemaakt en dat hij het kindje mag zien.
    Maar hij wil niet en is zo koppig en gevult met haat .
    Dat ik er nu na de zoveelste poging echt me handen van aftrek.
    Dit was samen onze eerste kindje maar hij heeft er al 1 en ik 2
    Dus hij weet wel wat vaderliefde inhoudt(dat denk ik dan)

Hij was heel hard hij wou alles of niks en aangezien het tussen
    ons niet meer gaat wil hij het kindje dan ook niet.
    Dan breekt even he gevoel hoor snap er niks van.
    Maar heb nu besloten dat ik het dan ook maar helemaal op me neem.
    Vind het namelijk wel waard om voor een kindje te gaan.

moeilijk allemaal dat wel.
    Sterkte daisy dinsdag ik duim nog steeds.

@schatje1 Ow das even schrikken dan he voortaan maar wat rustiger aan doen.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Nou Joy het lijkt me wel erg zwaar hoor. Vooral als je er al twee hebt. Petje af.

Hier sinds zaterdag erg beroerd. Krampen achter in m'n rug en aan de zijkant van m'n buik, zere nek en ontzettend beroerd. Hopelijk gaat het snel over.

16. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    kom net bij de vk vandaan alles super en wat een hartslag zeg, de baarmoeder zit nu bij me navel groeit dus als kool! weer een lekker gevoel!

x nickyz

17. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Naat - GEFELICITEERD. met jullie meisje. augustus wordt volgens mij een echte meiden-maand!@Rachel - ben benieuwd.
    @Babsie - nog even volhouden
    @Rebecca - ik weet niet of je dat aan de zijkant kunt voelen
    @Bumba - ik loop met jou precies 1 week in het verschil.
    @SM591 - alleerst willen wij het weten voor de naam, dat vinden wij heel moelijk en ik vind het makkelijk om spulletje's aan te schaffen. En ik ben van nature HEEL nieuwsgierig.
    @aliekelepink - misschien onbewuste waarschuwing om een meisjes namen te verzinnen ?
    @ Loutje - vervelend dat je ziek bent (ik weet er alles van)
    @Joy - Hoop dat de scheiding snel voorbij is.
    @Petrabr - Leuk joh! lekker op vakantie en nog wel naar florida
    @schatje1 - heb ik ook 1 keertje last van gehad. weet ook niet wat het was ?

Vanochtend de ontbijt-test gedaan. Nu mag ik woensdag bellen voor de uitslag. En ik heb afgelopen donderdag nog even naar babylook gebeld voor een echo omdat ik mezelf ongerust maakte en ik kon dezelfde dag nog komen alles was goed. ze heeft nog ook nog even naar het hartje en de hersentje's gekeken. Beepje was 8cm en z'n voetje was 2cm. Helaas kon ze nog niet of het een jongetje of meisje was? Maarja ik had al een afspraak staan voor a.s. vrijdag misschien dat ze het dan wel kan zien. Ben wel benieuwd aangezien zich hier al 3 meisje's gemeld hebben.

Groetjes,

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bemy ik heb nog aan je gedacht vanmorgen, ben benieuwd naar de uitslag.
    oei wie weet kunnen ze vrijdag meer zien

schatje, dat is schrikken, maar het kan ook komen door de warmte, dan kan je ineens je heel naar gaan voelen. mischien een krukje in een hoekje zetten voor het geval het nog eens gebeurd.
    en wat een leuke dingetjes heb je gekocht

daisy, ik heb ook dat ik nu echt de buik voel zitten, of de baarmoeder. het voelt ook heel raar als je op je rug ligt en je handen erop legt vind ik.

joy wat vervelend voor je zeg. maar mischien heeft die het wel gezegd om jou te kwetsen dat die niets van de baby wil. hij weet waarschijnlijk waar die je pijn mee kan doen.
    maar heel veel sterkte meis en denk aan jezelf!

nicky wat fijn dat alles goed is!
    en lekker gegroeid i.d.d.

sjorsje wat vervelend, beterschap

ik kan net als vorige keer de babyfoon van mijn buuv lenen, in het begin gebruikten we hem vaak, en op een bepaald moment hoor je ze wel huilen zonder babyfoon

duha leuk weer van je te horen, en fijn dat je je werk kan aanpassen

he penny, wat leuk jij word mischien wel een augustus mama, en ik mischien een juli mama.
    ik had al gelezen dat er in juli veel jongetjes zijn.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sjo, 'even' bijgelezen hier :)
    Ik heb een druk weekend gehad. Zaterdag weer babykamers en kinderwagens kijken plus bij mijn mamsel geweest, zondag verder met het leeg halen van mijn overleden tante's huis.

Wij willen ook weten wat het wordt, ik hoop dat het a.s. vrijdag bij de pretecho al te zien is.
    Al pin ik me niet helemaal vast op een echo hoor..... mijn zus had gister nog een verhaal over collega van haar die in februari is bevallen : bij 3 echo's werd gezegd dat het een meisje zou zijn, bij de geboorte bleek het toch echt een jongetje!

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden, heb alles weer even bijgelezen.
    Was gelukkig niet zo heel veel.

Vanmorgen weer voor controle geweest, gelukkig was alles goed. :thumup:
    Maar ik kreeg voor de zoveelste keer weer eens de SCHRIK van mijn leven.
    De gyn. was klaar met zijn standaard vragen toen we naar het hartje wilden gaan luisteren.
    "Moet na zoveel weken zwangerschap duidelijk te horen zijn" zei de gyn.
    Nou, NIET DUS! :confused:
    Ik kreeg het natuurlijk al weer enorm warm, en dus gingen we even met de echo kijken.
    Toen was gelukkig het hartje wel te zien, maar wat blijft dit toch iedere keer een kl*te moment zeg.
    Ik heb echt geen enklele keer meer een rustig gevoel bij de contr. of echo. :(
    Dit zal ook wel zo blijven tot het einde van de zwangerschap volgens de gyn.

Over 3 weken de 20weken echo, kan bijna niet meer wachten zeg.
    Wij willen ook héél graag weten wat het is; onze 4e dochter of 1e zoon!

Deel Deze Pagina