Hoi, Even snel bijgelezen: @ Joy: sterkte meis! wel fijn dat je de knoop hebt kunnen doorhakken en dat je nu weet waar je aan toe bent. @ Rachel: een broertje voor Lindsey, gefeliciteerd! @ Daisy: veel succes morgen, ik hoop op een goede uitslag! Sorry voor degenen die vergeten ben! Ga zo mijn bedje eens opzoeken, had mijn eerste echte emo-dagje vandaag. Kreeg een telefoontje, reageerde daar behoorlijk emo op naderhand en heb de hele dag om het minste of geringste tranen in mijn ogen gehad en soms lekker lopen brullen Mannetje wist ook niet wat hij met me aan moest. Klinkt het bekend bij jullie? 8) Slaap lekker allemaal! Liefs, Puck
Ben een tijdje niet meer geweest maar wij weten sinds 20 feb. dat wij ook een zoontje krijgen Straks op controle bij de VK... Het kamertje begint al aardig op te schieten, mijn betere helft kan al beginnen aan het knutselen van het bedje en de commode Meiden die nog meer een spannende dag hebben vandaag, succes!
@Rachel1984 gefeliciteerd dat het een zoontje word . @ Daisy duim duim duim hopelijk is alles goed laat je snel wat weten? @Puck2008 ja die emo dagen erg he . @Littleme jij ook gefeliciteerd dat het een jongen word ik denk zelf ook dat het een jongen word . Zo heb niet teveel terug gereageerd want verga weer van de koppijn en rugpijn. Ga dadelijk nog even terug naar bed als de kids naar school zijn ff bij tanken want tis hard nodig . Kan me draai niet vinden s,nachts door me rug . Dan het hele denk proces er nog is bij van hoe en wat en dat het allemaal onbegrijpelijk is .Dus tot vanmiddag .
Goedemorgen! @Rachel,gefeliciteerd! Een zoon! \/ @Littleme,ook van harte gefeliciteerd! Wat leuk een zoon! \/ @Joy,ga nog maar lekker proberen te slapen meis! Rust is goed voor je! En ik laat iets weten zodra we thuis zijn... @Puck,ik herken het niet zo moet ik zeggen,ooit is het wel lekker om ns lekker te huilen! Laat je gaan! @Natas,ja idd wel bij een ander,ik denk als het mij zou gebeuren dat ik best moest lachen,heeft ook wel weer iets,zou het dan gelijk een homo worden met al dat roze hahah... Hoeveel is de stand nu met jongens en meisjes? Er komen er straks weer 2 bij,ik denk nu toch aan jongetjes... De zenuwen gieren door mn lijf,en wat denk je,gister mn haar eraf= gehaald nu een bobje en i krijg ze niet mooi in model,ik baal ervan ben al met de stijltang in de weer geweest,nu heb ik ze een beetje rauw zitten,kan ook wel Nou meiden,ik laat me strakkies weer horen..... Liefs...
Daisy: Heel erg veel succes vandaag. Zal tijdens het werk nog een paar keer komen kijken of er al nieuws is. Rachel en Littleme: Wow de eerste twee jongens. Leuk! Van harte. Dat maakt nu 3 meiden en 2 jongens. Ga snel weer verder. Heb sinds gisteravond mega hoofdpijn, voelt een beetje als migraine. Maar zo eigenwijs als ik ben toch maar gaan werken vanochtend. Hoop dat ik de dag vol kan maken. Ik reageer vanavond weer. Linka: Begin je nu wel erg te missen hoor, is alles goed met je?
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *30-07-2007: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen wordt: Jongen # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje wordt: Jongen # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibella 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marone ? jaar kindje * Kalender: ? Denkt zelf: ??????? *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Jennifer70 37 jaar 2e kindje *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 ) *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? # Naannaan 28 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: jongen *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # Kelly83 24 jaar 1e kindje *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 70 AUGUSTUS-MAMA'S* * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg * Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!! AGENDA: 26-2: Jekkia 12 weken echo en verpleegkundige 27-2: Pien verloskundige 28-2: puck2008 echo 29-2: Bemy pretecho 29-2: Natas1 pretecho 01-3: Mystic sun verhuizen 03-3: Linka verloskundige 03-3: Lique80 verloskundige 03-3: Daisy ziekenhuis 04-3: Jennifer70 vruchtwaterpunctie 05-3: Petrabr verloskundige 05-3: Jikke verloskundige 05-3: Austin 20 weken echo 05-3: Puck2008 gynaecoloog 05-3: Alieke verloskundige 05-3: Tammie verloskundige 06-3: Janine 20 weken echo 07-3: Petrabr 20 weken echo 07-3: Noura verloskundige 07-3: Galadrose controle VK 07-3: Schatje1 verloskundige 11-3: Joy VK 12-3: Loutje verloskundige 13-3: Naat verloskundige 13-3: Kiki verloskundige 13-3: Janine verloskundig 17-3: Noura 20 weken echo 17-3: Miranda 20 weken echo 17-3: Puck2008 20 weken echo 17-3: Marone VK 18-3: Esprit 20 weken echo 18-3: Mariel77 20 weken echo 18-3: Kiki 20 weken echo 18-3: Lique80 20 weken echo 18-3: Rebbel 20 weken echo 20-3: Queenbee 20 weken echo 20-3: Jekkia Gyneacoloog 20-3: Rebbel verloskundige 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Jekkia echo en gyneacoloog 25-3: Marleen 20 weken echo 25-3: Joy 20 weken echo 25-3: Muis 20 weken echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo 26-3: Happy1980 Verloskundige 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 31-3: Tammie 20 weken echo 02-4: Jelske 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Loutje 20 weken echo 12-4: Austin 3D/4D echo 14-4: Binnabinna 20 weken echo 21-4: Schatje1 pretecho
@ Meisje ik denk aan je vandaag! ookal is bowy zo zwaar hij is niet echt heel flink het is gewoon een lekker popje en ja krijg er nu helemaal zin in! @ schatje ben je wel voorzichtig meissie! wel op jezelf passen en niet te veel in spannen. @ Marleen zal vast heel bijzonder zjn geweest voor je vriend zo de eerste keer! veel plezier met het uitzoeken van de kinderwagen! @ Joy jeetje meis vind het echt super klote voor je dat je ex niet mee wilt werken, hij zal zich later vast nog wel vervelend voelen...gewoon aan jezelf en je kindje denken op 't moment! @ nickyz gefeliciteerd meis dat is weer goed nieuws! @ Bemy meis ben benieuwd wat er uit de test zal komen! super dat je bij babylook zo snel terecht kon, vind dat echt super lieve mensen daar! en alvast veel voorpret voor vrijdag! @ natas ja dan sta je toch ff raar te kijken als het dan toch een jongetje blijkt te zijn.... @ Miranda dat was weer super schrikken zeg! gelukkig was het wel goed te zien op de echo! vind het echt klote dat je de hele zwangerschap zo'n rot gevoel hebt, jij verdient juist een super relaxte zwangerschap! @ petrabr ben jaloers! zou ook zo graag mijn familie op willen gaan zoeken... @ aykietje meis wat spannend nog maar 6 weekjes en dan zijn jullie man en vrouw! zou je vriend weten wat het wordt? @ passiepaard mooi buikje meis! @ puck ja dat klinkt heel erg bekend meis! @ littleme jij ook gefeliciteerd met je zoontje! @ @ rachel gefeliciteerd! een jongetje! Gisteren ben ik helemaal uit mijn naat gegaan op 't werk, ik voelde me ook niet lekker en dacht dat ik misschien blaasontsteking had...en ja hoor ik heb het! Heb een klant werkelijk waar de huid vol gescholden en gezegt dat ik vandaag niet naar kantoor kwam omdat ik het niet meer trek! heb gisteren zo hard gehuild dat ik begon te hyperventileren en van mijn man mocht ik dan ook niet aan 't werk denken vandaag! dikke xxx
Austin, dat klinkt niet helemaal goed nee. Verstandig dat je voor jezelf en je kleintje kiest en thuis blijft. Even op krachten komen meid!
@Austin, je man heeft gelijk vandaag niet aan 't werk denken maar eerst aan jezelf. @Daisy, ik moet ook weer even aan jou denken. ik hoop dat je straks goed nieuws kunt melden. Deze week gaat voor mij HEEEEEEL langzaam! ik denk vandaag telkens dat het al woensdag is? beetje verstrooid denk. Ik wou dat het al vrijdag was. Ik hoop dat als we weten wat het wordt de tijd 'n beetje sneller gaat. ik vind de tijd nu allemaal wel heel erg langzaam gaan.
austin heel verstandig van je vriend, ga jij maar eens even goed bijkomen wooooow 2 kleine jongetjes, wat leuk, gefeliciteerd! hebben jullie echofotos? daisy ik denk vandaag aan je!
Vandaag een enorme dipdag, het ontbijten ging al niet, met moeite de rit van 55 km naar het werk gemaakt om enorme zeikmails van een collega te lezen. Dus ik was al roodgloeiend voor het half 9 was Vervolgens een enorme zeikklant die persoonlijk tegen mij begint omdat een andere collega iets niet gedaan heeft... Nou dat was de druppel ik heb zitten janken als een klein kind.. Nu heb ik dus koppijn en steken in mijn rechterzij, de werkdruk is enorm er zijn mensen te kort en men wil niemand aannemen vanwege het budget.. Als dat zo doorgaat zit ik straks lekker in de ziektewet en mogen ze het bekijken. Ik moet echt aan mijn kindje denken Iedereen met echo en uitslagen heel veel succes...
Kan iemand mij vertellen hoe het voelt als je baby beweegt? Ik voel volgens mij iets, maar weet niet wat ik moet voelen om te zeggen dat het de kleine is,..Het lijkt net een vlinder die tegen je handen fladdert als je hem vangt zeg maar,... Ik schreef eerder al dat ik het wel voelde, maar dat is meer contact maken met behulp van haptonomie, dat is naar mijn mening anders (de mw. zegt wel van niet maar ik denk daar anders over)
He allemaal, ik schrijf hier niet zo vaak maar lees wel alles mee! Heb vandaag een echo laten maken en het 100% zeker een JONGEN! Ik ben zo blij, we krijgen een zoon! Het evenwicht begint zich weer een beetje te herstellen in augustus tussen de meiden en de jongens.. ha ha
Hey lieve meiden! Hier weer ff een berichtje van mij....ben weer wat rustiger er onder, ben nog steeds op zoek naar de glazen bol waarin ik kan zien dat alles goed gaat komen! En zodra ik m gevonden heb mogen jullie allemaal komen kijken hoor! Vanavond onze nieuwe auto ophalen, zal wel wennen worden...van een sportauto naar een stationwagen, pffff, de eerste echte stap naar burgerlijkheid, hihi..... @Miranda, jeetje meis wat zul je geschrokken zijn! Je hebt gewoon een erg eigenwijs frummeltje in je buik ronddartelen! Kun je hem/haar lekker onder de neus wrijven in zijn/haar pubertijd ! Wel fijn dat ze gelijk een echo maakten, hebt kunnen zien dat het allemaal goed is! kan me je bezorgdheid voorstellen meis, je bent de eerste die ik bel als ik de glazen bol heb! @Daisy, meis een spannende dag vandaag, ik duim voor je! En een bobkapsel, is vast wennen. Had je erg lang haar? @ Joy: dat was wat ik laatst bedoelde met spanningshoofdpijn....je hebt zo machtig veel aan je hoofd en dat uit zich waarschijnlijk in je hoofdpijn! Vind het zo'n rotsituatie voor je! maar misschien ook maar beter zo, als ik zo lees hoe hij met zn ongeboren kindje omgaat! Wat een egoistische kl**tzak zeg! Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel @ rachel: een jongen, wat gaaf zeg! Gefeliciteerd! Ik denk dat wij ook een jongen krijgen, maar de kalender zegt dat we een meisje krijgen....Met naald en draad komt er weer een jongen uit...nog 4,5 maand geduld..... @Austin: doe t maar ff lekker rustig aan, en als je je morgen ook niet goed voelt neem je nog maar een dagje rust hoor! Je moet echt aan jezelf en je beebje denken! @Schatje1: doe jij t ook rustig aan? Vraag je VK is hoe dit kan, misschien wel je bloeddruk? @ bride to be: spannend hoor, drukke tijd die er aan komt! Wel leuk, probeer nog wel wat te genieten van t voorbereiden hè! Volgens mij hadden nog meer meiden al bekent of ze een jongen of een meisje kregen....kom ff niet meer op de namen, sorry, maar gefeliciteerd! Ik ben denk ik nog wel meer mensen vergeten, sorry daarvoor! Vanavond mogen we weer naar de VK, ik zou er veel voor over hebben om weer een echo te krijgen, maar denk dat het weer hartje luisteren wordt (ook wel heel fijn). Moeten nog 3 weken wachten tot de 20-weken-echo! Whaaaaaah! Gister het ziekenhuis gebeld of ze daar ook de echo op dvd zetten, maar dat doen ze niet jammer genoeg! Dus t wordt toch een pretecho...lijkt me zo mooi om over een paar jaar op de bank te zitten en dan te kunnen zeggen: Kijk dat ben jij in mama haar buik! Nou weer een heel verhaal, kga nu ff pokeren online, ben helemaal verslaafd, hihi.... Liefs
@Sharon, een jochie, leuk hoor! @ Passiepaard: dat heb ik ook heel vaak, maar weet t ook niet zeker of dat nou mn kindje is...heb wel de neiging om dan ook op die plek te krabben, maar als ik t met rust laat is dat ook niet nodig...zou wel gaaf zijn, weer een stapje dichterbij hè! Liefs
Ik meld me ook weer even... Het is elke keer weer veel bijlezen hier. En ik heb meteen een vraag over de buikjes... Ik ben nu 17 weken zwanger en op een dikke veltaag na is er dus nog helemaal niks te zien van een zwangere buik, ik ben wel al 12 kg aangekomen, maar dat zit overal. Bij mijn 1e was vanaf 25 weken echt te zien dat ik een zwangere buik had, bij mijn 2e wisten sommigen het met 28 weken nog niet en nu de 3e? ik verwacht voor 20 weken geen zwanger buik. Hoe zwanger zien jullie er al uit? Is het echt niet meer te verbergen? Kun je er al accent op leggen dmv een band oid? Of lijk je alleen een beetje dikker? Kortom, ik ben zeer nieuwsgierig naar jullie buiken. Groet van Kiki
Pfff. nou ik ben 15 weken onderweg van nummer 1 en je kan het bij mij echt goed zien. Ik draag soms van die leuke gekleurde banden om mijn broeken op te houden (die zijn nog wel een beetje groot). Ik moet erg wennen aan mijn buik die in mijn ogen nu al groot is. Oja, ik had hiervoor al beetje een buikje door teveel gewicht maar dat heeft zich nu allemaal naar voren en boven laten duwen waardoor het al heel wat lijkt! Ik merk zelf heel goed dat er een buikje zit.. soms zit ie gewoon in de weg! Pien
Voor degene die ook zo gek is van het merk Rock Star Baby: www.special4you.nl Hier kun je leuke flesjes, spenen, kleding, mutsjes, speenkoortjes e.d kopen! ik ben zelf niet zo heel erg gek van de doodskopjes, maar vind de rest wel superstoer! Liefs