esprit poker ze hier een beetje buik, maar geen banden, die zakken af sharon gefeliciteerd een jongen, nu is het 3 - 3 ja hoe voelt het, als een vlindertje, plopjes, luchtbelletjes, een knappend elastiekje, het word op zoveel manieren benoemd, maar is zo moeilijk te omschrijven. als ik nu lig dan voel ik als ik me ontspan ook de bewegingkjes met mijn hand, heel zacht,maar je voelt echt wat bewegen en schuiven. echt een intiem moment kwam even kijken of er al nieuws was van daisy monique denk aan jezelf, en laat ze op het werk lekker uitzoeken. je werkt om te leven, en leeft niet om te werken! en nu gaat je kindje en jezelf boven alles
Kwam ook kijken of er al nieuws van Daisy was? Verders zag ik ook dat er weer 'n jongetje bijgekomen was. leuk stand 3-3. En voor de dikke buiken club mag ik me ook melden. ben in totaal nog geen 1,5 kilo aangekomen. maar de meeste mensen zijn bang dat ze mij straks kunnen rollen ? leuk hoor, die reacties ?!?!?!? Oja wilde ik nog met jullie delen, ik werd vanmiddag weer harstikke spoeg-achtig. Zeg ik dat tegen mijn man zegt ie Jaaahh jij hebt weer veel suikers gegeten! Denk ik Ach jah, stom van mij. Ik dacht eerst nog dat het toeval was dat ik op het moment dat ik om mijn suikers ging letten mezelf beter voelde (omdat ik toch al 15wk zwanger was) Maar ben er nu echt van overtuigd dat het aan de suiker ligt! pfff. . . dat wordt op mijn eten letten!
ja precies! dat bedoel ik. Ik wil eigenlijk ook krabbelen maar daar gaat de 'jeuk' niet mee weg,... Zou ze/hijdat echt zijn? Nog geen nieuws van Daisy,..
Hoi meiden, Gisteren weer voor controle geweest bij de vk. Alles was goed! we hebben het hartje gehoord! dus helemaal blij. Minder goed is dat ik nog steeds elke dag erg misselijk ben en moet overgeven. Maar je raakt er zo langzamerhand aan gewend. Bij mij begint mijn buikje nu ook echt te komen, het is heel hard, mijn zusje zei als je het niet zou weten zou je gewoon denken van, die heeft een dikke (vet)buik....dus nog geen leuke kleren aan....haha Over 4 weken mag ik weer terug komen voor controle en over 6 weken de 20 weken echo! voor de kalender: 25maart vk controle en 7april 20 weken echo.
Bedankt lieve meiden! WHAAAAAAA,de uitslag is goed,we zijn zoo blij! Verder zag alles er keurig uit,het is niet te geloven,maar alles is goed met onze dames Jaa je leest het goed,we krijgen 2 meiden! Liefs een dolgelukkige en opgeluchte Dais... Ow ja we moeten 5 maart weer terug voor een echo en 11 maart krijgen we de 20-weken echo!
Wat een FANTASTISCH nieuws! Geniet, geniet, geniet! Wat heerlijk! Ik ben zo blij voor jullie! En 2 meiden! Super. Maak er een mooi feestje van. En voor iedereen: zo zie je maar weer... een kansberekening blijft een kansberekening (dit geldt trouwens ook de negatieve kant op )
ooooh daisy, ik ben op mijn werk aan het spieken en sta met kippevel! schiet er van vol! al die spanning, en nu eindelijk goed nieuws! en nu genieten! 2 meiden geweldig! de stand is nu 5-3 ik ga er nu weer snel van door
Austin: denk maar lekker even aan jezelf en aan je kleine meisje. Je hebt gelijk dat je lekker een dagje thuis blijft! Bemy: Hoop dat de volgende dagen in deze week wat sneller voor je gaan. Monique: Ik denk dat de meeste van ons wel van de emo dagen hebben, doe lekker rustig aan meis. Passiepaard: Ik kan je geen antwoord geven, zit zelf ook vaak te twijfelen of ik nu de baby voel of niet. De echoscopiste zei dat dat voor mij wel vroeg zou zijn! Shraron: Een jongen gefeliciteerd! We gaan tot nu toe redelijk mooi gelijk op, drie om drie is het nu, geloof ik! Esprit: Leuk om jullie nieuwe bolide op te halen, zal inderdaad wel even wennen zijn! Succes bij de VK vanavond! Kiki: Mijn buik is flink aan het groeien, maar nog niet heel erg groot. Maar je kunt wel zien dat ik zwanger ben. Pien: Plaats je een foto van jou buik in jou album? Bemy: dat wordt inderdaad op je eten letten, maar als je je daardoor beter voelt, is het de moeite waard toch? Kelly: Fijn dat alles goed was bij de VK. Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Hoop dat het snel overgaat. Daisy: Wat een vrolijk en goed nieuws kom je brengen, meis. Heeft ons duimen dan toch geholpen! Is het helemaal (voor zover ze dat kunnen zeggen) zeker dat alles goed is met jou dame'tjes? Of krijg je naast de 20 weken echo nog verdere onderzoeken. Ben echt zo super blij voor je! Dit is echt het nieuws waar ik voor jullie op hoopte! Helemaal geweldig!
Daisy geweldig nieuws meid Ik heb nog aan je gedacht vandaag super, en nu gaan genieten hé Wat leuk twee meiden. Ik vind het echt helemaal te gek. Nog 1,5 week en dan weten wij ook wat het wordt spannend liefs Janine
Ik heb snel alles doorgelezen. Weet nu al niet meer wat een ieder heeft geschreven, weet het alleen nog van Daisy Wat ontzettend fijn voor jullie dat alles goed is met jullie beide meisjes! Ontzettend leuk zeg en nu lekker gaan genieten hoor! Over de buikjes, ik weet nog dat ik ook klaagde, maar ik kan vanaf deze week ook echt zeggen dat ik er zwanger uitzie. De buikband zit bij mij ook prima en ik heb echt een buikje. Ik ben nog niet aangekomen, maar mijn kindje groeit dus toch wel Ik heb telkens een idee dat ik de kleine voel, soms wat kriebelig, net of er iets tikt tegen mijn buik. Weet alleen niet zeker of het de kleine is. Het stelt me in elk geval wel gerust. Over een weekje moet ik weer naar de vk, dan kan ik het hartje weer lekker horen!
@ Daisy, wat super dat alles goed is met je meiden! Heerlijk zeg.... geniet ervan! @ Kiki, hier ook nog niet echt meer buik te ontdekken door de vetrol die er al zat hoor. Ben dan ook nog steeds niet aangekomen, mn broeken passen nog. Alleen wordt het lastiger om m'n buik in te houden.... anderen menen het overigens wel te zien. Ik merk wel dat in mn buik alles een nieuw plekje aan het zoeken is... mn darmen rommelen flink!
Alle meiden met een zoon in hun buik van hartegefeliciteer. @kiki ik heb voor mijn gevoel wel al een zwagerebuik hij is ronder en harde geworden(was van me zelf al wat dikkig) @Austin doe je rustig aan gewoon aan je zelf denken hoor.laat de rest maar. @Daisy Gefeliciteerdddd 8) 8) Ik had ook nog een vraagje aan iedereen.ik ben zo moe echt niet normaal ga het donderdag ook aan de vk vraagen.maar ben benieuwt of jullie ook nog zo moe zijn. liefs sabrina
WHAAAAAA daisy echt goed meid! Ben echt blij voor je en wel heel leuk 2 meiden hoor Voor de rest heb ik eigenlijk niet zoveel nieuws alleen dat ik bekaf ben haha groetjes
@ Daisy Wat een geweldig nieuws! En 2 meiden, wat leuk. Nu lekker proberen te gaan genieten... @ Sabrina Ben ook nog best wel moe hoor, nu gelukkig wel alweer een stuk minder als een week of 2/3 terug... @ Kiki Buikje begint een beetje te groeien, ben stevig van mezelf maar ondanks dat is er een zwanger buikje te zien. Heb net een buikfoto toegevoegd, die we afgelopen zondag gemaakt hebben. Hadden trouwens gister bij de controle een opname gemaakt met mobieltje van het hartje. Gisteravond mijn schoonouders gebeld, ze wonen op Curaçao, om dit te laten horen. Ze vonden het super! Mijn ouders wisten ook niet wat ze hoorden. Mijn moeder zei al: dit hadden ze in mijn tijd nog niet! Kan er bijna ieder uur wel een keertje naar luisteren, kan er geen genoeg van krijgen... Zouden trouwens gister kinderwagen besteld hebben, maar Baby-Dump was dicht... Nu a.s. zaterdag maar doen. Hebben onze tijd wel nuttig besteed, zijn flink aan het opruimen geweest in de toekomstige babykamer. Nog lang niet klaar maar ik heb deze week vakantie... (onderwijs...) dus kan nog ff lekker doorwerken. Daarna hoeven we alleen maar te schilderen en dan meubeltjes erin... Die komen alleen pas eind mei En nog 1 nachtje slapen... dan alweer 16 weken. Tijd lijkt wel om te vliegen... Zal morgen weer bijlezen, ga zo lekker naar de repetitie van mijn koor, lekker ontspannen!
@chantico, Die laxo helpt, maar als je echt een wondermiddel zoekt... haverzemelen beetje (twee kleine eetlepels) door de yoghurt (met meusli) doet wonderen ik heb voor het eerst sinds ik zwanger ben geen buikpijn meer @daisy dubbel gefeliciteerd, fijn dat alles goed is.
Daisy wat een geweldig nieuws meid. GEFELICITEERD met jullie MEIDEN! Ik ben zo blij voor jullie dat de uitslag goed was. Hopen dat de rest van de zwangerschap zonder al te veel moelijkheden gaat verlopen. Jullie hebben nu wel genoeg ellende en spanning gehad. Liefs Miranda
@ daisy WAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA ik ben zo super blij voor jullie! niet te geloven ! en twee meiden! WOW! IK BEN ZO BLIJ! @ bemy ik haat het als de week zo voorbij kruipt! hoop dat je je nu weer beter voelt! @ noura ik heb helaas ook geen echo foto van het feit dat het een meid word maar over een week de 20 weken echo en dan hoop ik dat ze daar ook gelijk een foto van maken! @ monique wow jouw situatie lijkt bizar veel op de mijne.....we moeten echt aan onszelf denken hoor meis, een ander doet het niet! ik hoop dat je je snel beter voelt! @ passiepaard ik voel kleine schopjes en dat jeukende gevoel dat heb ik ook! @ sharon gefeliciteerd met je zoontje! @ esprit jaja burgerlijkheid here we come hahaha! ik ben blij dat je je beter voelt! hoop dat je een echo krijgt vanavond! @ kiki bij mij is het al goed te zien, ben ook al 10 kilo aangekomen! zie mijn foto's in mijn album ( moet alleen over drie dagen weer een nieuwe bij, maak om de twee weken een nieuwe foto ) @ binna ben ook nog wel moe maar niet meer zo erg als in het begin heb het vandaag rustig aan gedaan, ben met mijn man een stukje gaan lopen moest gewoon frisse lucht hebben en mijn gedachten verzetten! voel me wel wat beter nu maar ga absoluut nog niet werken, kan het echt nog niet opbrengen! xxx