Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Daisy, meis! Ik ben zo enorm blij voor jullie! Zo gek hè, we kennen elkaar alleen van het kletsen hier, maar leef zo met je mee! Met iedereen trouwens, maar jij bent zo vaak in mijn gedachten! Ben zo opgelucht! En dan ook nog 2 meiden, super hoor! Nu lekker gaan genieten meis! Feliciteer je hubbie ook ff van mij!

Nou wij gaan zo naar de VK, zou bijna met de nieuwe car gaan, rijdt zo fijn...zou wel van de zotte zijn, zit hier om de hoek hahaha....

Liefs

2. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Daisy: Heel erg veel succes vandaag. Zal tijdens het werk nog een paar keer komen kijken of er al nieuws is.

Rachel en Littleme: Wat Leuk 2 jongens! Het lijkt wel een voetbalwedstrijd 2:2 ooh met Sharons zoon erbij 2 tegen 3 jongens.

Miranda wat een schrik. Gelukkig dat het op de echo allemaal wel duidelijk te zien was.

Linka waar ben je!

Jeetje Austin goed dat je even een dagje voor jezelf neemt. Even tot rust komen.

Ik ben trouwens gisteren ook volledig uit mijn dak gegaan. Ik was zo kwaad. Ik had nog niets tegen de kinderen of ouders uit mijn klas gezegd over mijn zwangerschap. De collega's wisten het al wel vanaf week 13, maar wel erbij gezegd dat ze het nog niet mochten vertellen aan kinderen en ouders. Wat blijkt nu: Een collega ( L*L) heeft het doodleuk gezegd tegen zijn groep. Dus het halve dorp wist het al. Kwam tie vandaag doodeluk aan met de mededeling "Ooh sorry, ik wist niet dat ik niets mocht zeggen" Ik kan me daar zo kwaad om maken. Ik vond het al zo'n nare man omdat hij ook regelmatig sexistische opmerkingen maakt.

Ooh daisy ik zit hier met je mee te juichen! Gelukkig zeg en 2 meiden. Tjonge er moet een ontzettende last van je schouders vallen .

Kiki vroeg jij nu van die buikjes? Bij mij ziet het er nu uit als een vetbuikje. Ik ben een kilo ( denk ik aangekomen). Ik heb nog niet echt een mooi babybuikje.

Ik hoor dat mijn schatje thuiskomt. Ik ga eens even bijpraten.

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Yesssssss Daisy gefeliciteerd net wat ik gedacht had hoor dat het wel goed zou zitten gefeliciteerd .Ben heel blij voor jullie :)

Sorry dames hele erge pijn in me rug kwam even kijken of daisy er al was met super nieuws :)
    Dus ben nu weer offline fijne avond allemaal.

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Daisy, godzijdank! Ik ben zo blij voor julie. Ben meteen naar Rene gerend, ahahahha. Door mijn geen-internet-hebben moest ik even zijn geheugen opfrissen "weet je nog die vrouw met die tweeling"? Hij wist het weer. Ik kan met recht zeggen dat WE zo blij zijn voor jullie. Twee kleine meisjes komen straks jullie leven verrijken,...Super!

5. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Austin: wat doe je morgen, lekker nog dagje dr aan vast plakken?

Bedankt voor het compliment over mijn buikje trouwens, lief,..

6. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    @ Daisy gefeliciteerd.
    Een goede uitslag en twee meiden.
    Super!

X Bumba.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geweldig Daisy, van harte! \:D/

En iedereen gefeliciteerd met goede echo's, hartje gehoord, weten of het een jongetje of meisje gaat worden, etc.

Austin, beterschap!

Kiki, in mijn album staat een buikfoto met 16 weken.
    De buik groeit gestaag, ben nu 3 kilo aangekomen. Tot zover gaat het niet ergens anders zitten, al snoep ik nu wel meer.

Ik denk soms wat te voelen maar weet het nog niet zeker, wel jammer!

Zo, en nu ga ik bankhangen en de hele avond NIETS meer doen. Wat een sjips-dag op kantoor zeg vandaag, blèeeh.

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ohhh ik wil ook zo graag weten wat wij krijgen,ben zo ontzettend nieuwsgierig.
    Ben wel weer over de schrik van gisteren heen hoor.
    Ik kan gewoon niet van die beelden van vorig jaar af komen, dat is allemaal nog zo vers.
    Maar gelukkig is alles wel steeds goed.

@ Kiki: hier is al eeen echte buik aanwezig hoor, ben nu al bijna 5 kilo aangekomen!

@ Naat en Sharon: gefeliciteerd, een meisje

@ Rachel en Littleme: gefeliciteerd, een jongen

@ Austin: doe jij ook even een tijdje lekker rustig aan, denk aan jezelf

@ Monique: denk jij ook een beetje aan jezelf, neem even lekker rust

@ Esprit: fijn dat je weer een beetje rustiger bent.
    Lief van je dat ik je glazen bol zou mogen lenen.

@ Kelly: vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent

Nou dit was het volgens mij wel.
    Iedereen die ik vergeet: sorry.

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ passiepaard ja morgen blijf ik ook nog thuis en donderdag krijgen we de sleutel dus had ik zowiezo al vrij en misschien dat ik vrijdag ook wel de boel de boel laat, moet ik ff kijken!

@ natas bedankt! jij ook al zo'n rotdag op 't werk...werken en zwanger zijn gaat gewoon niet samen haha!

@ Miranda gelukkig ben je weer over de schrik! kan me heel goed voorstellen dat het beeld van vorig jaar je regelmatig beangstigt tijdens deze zwangerschap! alles komt goed xxx

xxx

10. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hey meiden,

Ff kort berichtje van mij, heb namelijk de laptop van mn ventje gejat....

Zijn net terug van de VK en alles was helemaal goed! Hartje gehoord, dat klopte heel hard, je kon zelf de klepjes al horen zei ze! Echt goed om te horen! Mn baarmoeder zit nu 2 vingers onder mn navel. Allen mn bloeddruk was wat hoog, dus ff in de gaten houden. Ze vroeg ook of ik stress had gehad, tja.....

@Miranda: fijn dat jij er wat rustiger onder bent. Kan me heel goed indenken dat allemaal goed komt. maar meis, wat je al schreef aan Daisy: jullie hebben je portie ook wel gehad dacht ik zo, dus het gaat gewoon helemaal goedkomen!

@Linka: meissie, waar ben je toch? Nog steeds aan het verhuizen? Benieuwd hoe het met je gaat!

Nou kga ff koppie thee drinken en dan mn bedje in. Ik weet niet wie het vroeg, maar die vermoeidheid lijkt wel erger te worden....
    je zorgen maar blijven, tis ook zo moeiljk om er op te vertrouwen dat het

Sweet dreams!

Liefs

11. vlekkie

vlekkie Lid

23 feb 2008
    9
    0
    0
    Ha meiden,

Ik ben 11 augustus uitgerekend. Voel me eindelijk niet meer zo heel erg belabberd, alleen erg moe en snel boos....
    Het is mijn derde en het is ook wel erg leuk. Ik heb twee jongens van 7 en 6 en die vinden het helemaal geweldig!

Jullie ook allemaal gefeliciteerd!

Liefs, Vlekkie

12. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Daisy, gefeliciteerd! ben zo blij dat alles goed gaat met jullie :)

Buikjes vraag... mwa t gaat, buik begint langzaam vorm te krijgen.

Echo foto's, nee maar wel een filmpje op youtube gezet!
    http://www.youtube.com/watch?v=FE2OQVbN7GI

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @ Littleme: wat een superfilmpje zeg! Wat zullen jullie trots zijn!

Nou kga aan t werk, vanavond naar mn nichtje, die is vandaag 1 jaar geworden!

Iedereen met echoi's en vk-bezoeken; succes!

Liefs

14. elies

elies Lid

22 feb 2008
    40
    0
    0
    verre oosten
    hai vlekkie,
    wij verwachten ook onze derde, en ik heb ook 2 jongens, van 2 en 1... leuk zeg dat jouw jongens er zo'n zin in hebben! de oudste verklaart vaak dat hij ook een baby in de buik heeft, maar verder denk ik niet dat ze er zich heel erg van bewust zijn.

dit is de eerste keer dat ik hier kom, was net een paar dagen geleden bij de septembermama's beland, maar volgens de echo komt-ie toch eind aug, de 26ste ga ik maar een beetje van uit.

dus: hallo allemaal!

groetjes van elisa

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meide

welkom alle nieuw mama's

veder ben ik vandaag lekker vrij dus ga lekker weinig doen.

liefs sabrina

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi elies, welkom hier!

zoals jullie weten leest mijn moeder hier ook mee :thumup:
    en zei belde me gisteravond op om het goede nieuws van daisy te vertellen (ik was aan het lesgeven), echt helemaal super, zoals iedereen meeleeft. en daisy, van harte gefeliciteerd met je meiden, supergaaf. als we hadden mogen drinken zou ik zeggen: hier drinken we er 2 op 8)

Ik vertelde hier dat ik naar Florida zou gaan, maar de plannen zijn toch gewijzigd omdat het dan spring break is in amerika en ik niet onwijs veel zin had in lallende amerikaanse jeugd, dus.........
    we gaan nu 2 weken ultra all inclusive naar de dominicaanse republiek, had vriendlief geregeld.gelijk na de 20 weken echo, dus al over anderhalve week. echt superleuk en kijk er onwijs naar uit :D

over de buikgoei: ik had rond de 16 weken echt zo'n groeispurt en heb nu het idee dat het een beetje stilstaat allemaal en niet zo snel groeit. heb er wel een nieuw ongemak bijgekregen:
    ik pies een beetje in m'n broek als ik nies, dus ben aan de bekkenbodemspiertraining.

iedereen een fijne dag en hoop dat de vermoeide mensen wat energie krijgen van het zonnetje

17. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Daisy gefeliciteerd! ben ontzettend blij voor jullie.

Verder niks gelezen :oops:

liefs

Philly

18. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ook ik heb niet veel gelezen maar begrijp dat daisy goed nieuws heeft gekregen. van harte en nu lekker gaan genieten :D

@ alle nieuwe dames welkom en gefeliciteerd

Ik ben zelf een beetje moe. Ik werk weer een dag meer en ben dus alleen met de kleine. Het is wel even wennen.

Voor de dames uit het noorden, Op de hanzehogeschool geven ze lessen waarbij de leerlingen moeten oefenen met echo's maken bij zwangere vrouwen. Zelf heb ik vorig jaar meegedaan en ook dit jaar ga ik er weer naartoe. Mocht iemand interesse hebben pb me dan even. :D

groetjes en allen een fijne dag

19. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    p.s ik ben aan het werk dus het kan even duren voor ik reageer op berichten

20. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    wat gaan bij jullie de buikjes allemaal snel! Ik heb niet echt het idee dat die van mij echt verder groeit maar kan ook aan mij liggen..en mijn webcam doet het niet meer dus kan jammer genoeg geen foto's maken..misschien met digitale camera maar ben niet zo technisch..haha..
    gister heb ik een rondleiding gehad bij kinderopvang kiekeboe half bij mij in de straat..het beviel me der zo goed dat ik me direct heb ingeschreven...hier heb ik echt het volste vertrouwen in dat mijn kleintje hier goed op zijn of haar plek is :D...

xxx

Deel Deze Pagina