@ Daisy: Wat een fantastisch nieuws! Wat ontzettend fijn voor jullie! Pff dat zal een flinke opluchting zijn! @ Petra: wat super Dominicaanse Republiek, heel veel plezier! Over de buiken, ik begin nu echt te groeien, echt een zwangerbuikje Morgen de echo om te kijken of de baby een open ruggetje heeft, begin het nu wel spannend te vinden. Misschien dat ze dan ook kunnen zien wat het geslacht is, we zullen zien. Liefs, Puck
DAISY wat een GOED NIEUWS, super en 2 meiden wow. ik ben net op kantoor aangeland. heel mijn lijf doet nog zeer van het overgeven van gisteren! Vanacht wist ik me geen raad ik had dorst,dorst,dorst en kon helemaal niks binnenhouden. Gelukkig gaat 't nu weer een beetje. Ik mag net voor de middag ook nog even bellen voor de uitslag van mijn suiker!?!?!?!? :
Oh Daisy wat een supernieuws! Gefeliciteerd! Twee DOCHTERS! Esprit ook vooral goed nieuws, top! Binnabinna, is je bloeddruk en ijzergehalte al gemeten? Misschien ben je daar zo moe van. Daar is beiden geloof ik wel prima wat aan te doen. Maxi, thanx voor de tip van de haverzemelen. Ik voel me al wel beter de laatste dagen, maar ik ga ze toch uitproberen! Ik zie steeds meer mooie buikfoto's in jullie fotoalbums. Geniet er van! Meiden die hun kindje al voelen: begint het echt met kriebelige gevoelens, of kan het ook met schopjes beginnen? Ik voel af en toe dingen, maar vraag me nog steeds af of dat nou m'n banden zijn of de kleine. Op zich voelde ik m'n banden vooral als ik rare bewegingen maakte de afgelopen weken, en nu voel ik ook dingen als ik heel rustig stil zit of lig. Maar toch, ik durf echt niet te zeggen dat dit niét m'n banden zijn die ik voel. Als het de kleine is, heb ik de vlinder-kriebels misschien gemist. Of dat moet nog komen... Wat een leuke, spannende tijd zo! Hier moet de groeispurt van de buik ook nog steeds beginnen. En nu mag het wel gaan komen ook, heb ook wel zin om trots met een buikje rond te lopen!
@ Esprit dat is goed om te horen en probeer een beetje te genieten meis, ik weet dat het moeilijk is maar je moet toch de natuur zijn gang laten gaan. @ littleme wat een lekker beweeglijk popje! mooi hoor! @ vlekkie welkom en gefeliciteerd met je derde kindje! @ Elies jij ook welkom en gefeliciteerd en ook al met je derde! hahaha wat grappig he dat kinderen dan zeggen dat ze zelf ook een baby in de buik hebben! @ petra ben nog steeds jaloers op je hoor hahaha! enne dat vervelend van het plassen hopelijk helpen de oefeningen! @ loutje wat leuk dat je helemaal blij bent met de opvang! ik moet ook nog steeds voor de rondleiding....heb 't ook allemaal zo druk gehad, belachelijk! maar vanaf nu ga ik het anders doen! @ puck hele grote kans dat ze het geslacht kunnen zien! veel plezier! @ bemy dat klinkt ook beroerd! ik hoop dat je je snel beter voelt! heb je de uitslag al gehad? @ chantico meid dat buikje komt snel genoeg zeker weten! JIPPIE kan het nog steeds niet geloven maar ik zit op de helft! en morgen de sleutel van ons nieuwe huis! ik ben onwijs vrolijk op 't moment! en mijn werk heb ik gewoon even gelaten voor wat het is...kon het echt niet meer opbrengen maar mijn baas staat gelukkig achter me dus dat geeft me dan weer een super goed gevoel! xxx
Jeetje...wat een augustus 2008 mammies hier in deze topic. Ik wil jullie even laten weten dat ik ook onder deze topic thuis hoor. Mijn vriend en ik zijn in blijde verwachting van ons eerste beebje en wij verwachten hem/haar op 17 augustus 2008! En we zijn er super trots op! Ik vind het leuk om te zien dat ik echie niet de enige ben die een waarschijnlijk warme zomer door moet met een dikke buik! Ik wens jullie allemaal ontzettend veel sterkte en geluk toe tijdens jullie zwangerschap! xxxies Gea
Daisy wat goed meid! Wat een heerlijk nieuws. Gefeliciteerd en nu lekker genieten. Ga op de rest niet reageren, want ik weet het gewoon niet meer. De zwangerschapsdementie begint hier toe te slaan. Ik lees heel vaak mee, maar reageer weinig. Met mijn zwangerschap gaat het goed, de tijd vliegt voorbij, maar dat zal ook wel komen door die kleine thuis. Verder ben ik nog lekker moe.... Hoop dat dat snel een keertje over gaat. Ga vanavond zwangerschapszwemmen, is wel vroeg, maar dan beweeg ik tenminste. Mijn buik begint wel van vorm te veranderen, maar je kan nog niet zien dat ik zwanger ben. Ben behoorlijk stevig en mijn buik van de vorige zwangerschap was er nog niet vanaf (kilo's ook niet). Ben nog niet aangekomen en dan hoop ik deze zwangerschap ook zoveel mogelijk te beperken.. we zullen zien.. Oja, nog een vraagje, zijn er ook nog dames die het geslacht niet willen weten?
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *30-07-2007: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje (verwacht een tweeling) *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen wordt: Jongen # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje wordt: Jongen # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibella 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marone ? jaar kindje * Kalender: ? Denkt zelf: ??????? *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Vlekkie ? jaar 3e kidje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen wordt: meisje # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Jennifer70 37 jaar 2e kindje # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 ) *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? # Naannaan 28 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: jongen # Elies ? jaar 3e kindje *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # Kelly83 24 jaar 1e kindje *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 73 AUGUSTUS-MAMA'S* * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg * Meiden geef even door als er nog gegevens missen!!!! AGENDA: 27-2: Pien verloskundige 28-2: puck2008 echo 29-2: Bemy pretecho 29-2: Natas1 pretecho 01-3: Mystic sun verhuizen 03-3: Linka verloskundige 03-3: Lique80 verloskundige 03-3: Daisy ziekenhuis 04-3: Jennifer70 vruchtwaterpunctie 05-3: Petrabr verloskundige 05-3: Jikke verloskundige 05-3: Austin 20 weken echo 05-3: Puck2008 gynaecoloog 05-3: Alieke verloskundige 05-3: Tammie verloskundige 06-3: Janine 20 weken echo 07-3: Petrabr 20 weken echo 07-3: Noura verloskundige 07-3: Galadrose controle VK 07-3: Schatje1 verloskundige 11-3: Joy VK 12-3: Loutje verloskundige 13-3: Naat verloskundige 13-3: Kiki verloskundige 13-3: Janine verloskundig 17-3: Noura 20 weken echo 17-3: Miranda 20 weken echo 17-3: Puck2008 20 weken echo 17-3: Marone VK 18-3: Esprit 20 weken echo 18-3: Mariel77 20 weken echo 18-3: Kiki 20 weken echo 18-3: Lique80 20 weken echo 18-3: Rebbel 20 weken echo 20-3: Queenbee 20 weken echo 20-3: Jekkia Gyneacoloog 20-3: Rebbel verloskundige 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Jekkia echo en gyneacoloog 25-3: Marleen 20 weken echo 25-3: Joy 20 weken echo 25-3: Muis 20 weken echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo 26-3: Happy1980 Verloskundige 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 31-3: Tammie 20 weken echo 02-4: Jelske 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Loutje 20 weken echo 12-4: Austin 3D/4D echo 14-4: Binnabinna 20 weken echo 21-4: Schatje1 pretecho @ de nieuwe dames zou jullie s.v.p. de overige gegevens nog door willen geven ( indien jullie niet op de lijst willen staan gelieve dit door te geven ). xxx
@Austin: Ik heb nog een aanvulling op de lijst van augustus 2008 die je net geplaatst hebt. Ik ben 23 jaar en ben zwanger van mijn eerste kindje en uitgerekend op 17 augustus. Ik denk zelf dat het een meisje word, maar de kalender geeft een jongentje aan. Mijn 20 weken echo is op 3 april 2008. xxxies Gea
Wij willen ook het geslacht niet weten (weet de naam niet meer van wie het vroeg hihi) Wij zijn het vanzelf als onze kleine geboren is. Hoe zit het bij jullie met het regelen van de kinderopvang. Wij moeten nog steeds gaan kijken en aanmelden. Ik heb er al wel een paar bekeken op internet. En zwangerschapsgym/yoga of wat dan ook? Wat gaan jullie doen en heb je je al aangemeld? Ik voel me gelukkig wel iets minder moe, maar doe dan ook geen fluit de hele dag. Heerlijk die vakanties! Ik heb zo'n last van mjijn tepels, de hele huid is droog lijkt het wel en het doet ook pijn, heeft iemand dat ook en zijn er tips om het te verminderen?
Hoi! Ik heb al wel informatie opgevraagd bij het kinderdagverblijf om de hoek moeten alleen nog gaan kijken. En voor zwangerschapsgym heb ik me ook opgegeven en krijg ik waarschijnlijk deze week de begindatum voor! lijkt me wel heel grappig zo met al die zwangere vrouwen puf oefeningen doen! Mijn tepels zijn ook droog ik smeer ze gewoon in met zwitsal mama buikbalsem die is lekker dik...maar echt pijn doen ze niet. xxx
Hier geen klachten op dit moment, heerlijk gewoon. @Passiepaard: wat jij omschrijft voelde ik bij Jarissa ook zo als eerste bewegingen. Nu voel ik weer wat anders. @Kiki: vanaf week 11 was al niet meer te verbergen dat ik zwanger ben. Zit nu weer op startgewicht van vlak voor ik zwanger was (eerst 3 kilo afgevallen) maar heb echt een behoorlijke buik. Nog meer dan de vorige keer. @Daisy: van harte meid. Hopelijk kun je nu heerlijk gaan genieten. Wij kunnen helaas onze screeningsecho niet laten doen bij de arts die het de vorige keer heeft gedaan. Die zit helemaal vol. Vandaag proberen een afspraak te maken bij een ander bureau. Eerst maar eens huishouden. Krijg straks bezoek van een andere februarimama met haar dochtertje. Wel zo handig als het hier dan toonbaar is toch?
Ik heb me opgegeven voor een curus 'van buik tot baby', deze wordt in omgeving utrecht gegeven. dit is mijn eerste en alles is nog nieuw. Op de site staat wat je allemaal leert in de geloof ik 8 sessies. Van ademhaling tot voeding enz enz. Dus ben benieuwd. Gymen ga ik niet doen hoor, ik rij paar d en heb twee honden dus vind het wel even gezegend haha liefs jenny
ben nog helemaal blij voor daisy! vanmorgen stond ik in de winkel werd ik helemaal licht in mijn hoofd, heb gauw iets zoets meegepakt bij de kassa, voor de suikers, en toen snel naar huis gegaan. wat leuk er hebben zich een paar nieuwe mamas gemeld. ga zo even op de bank liggen
Daisy wat een super nieuws zeg. Fijn dat alles goed is. En twee meiden heerlijk! Nu echt gaan genieten he! Ik ben de afgelopen dagen goed ziek geweest. Goed verkouden. En dan bijna niks kunnen nemen. Verschrikkelijk. Verder gisteren ook nog een crematie van een vrouw van 50. Dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt zeg. Zo erg zoiets. Verder weinig nieuws hier. Vrijdag worden de laatste kannen voor Moeders voor Moeders opgehaald. Dus kunnen we weer lekker op de wc plassen.
Dus Austin voor jou komt er ook een klustijd aan, leuk hè! dan gaat de tijd nog sneller! En al weer op de helft, lekker zeg! Wij hebben nog 2,5 week te gaan, maar zo terugkijkend gaat het allemaal supersnel! Wij willen wel/niet weten wat het wordt, hihi..wordt wel erg nieuwsgierig nu hoor! aan de hartslag te zien gisteravond wordt het allebei, hahaha....dan was het weer 150 en dan weer 165....de Vk zei dat je daar nu echt nog niks van kunt zeggen, maar dat prikkelt de nieuwgierigheid wel hoor! Lekker zeg; Dominicaanse republiek, heb je een grote koffer? kwil wel mee ! Hielp dat Noura, iets zoets? Ik heb er ook wel is last van...volgens de Vk heeft dat te maken met de hormonen en met je bloedtoevoer...hoort er allemaal bij, maar is wel erg vervelend, vooral als je niet thuis bent! Doe t maar ff rustig aan! Welkom nieuwe mama's! Liefs
het hielp wel wat maar het lag er denk ik ook aan dat ik gewerkt had en al een tijdje niets had gegeten. ik ga proberen ontbijtkoekreepjes in mijn tas te doen voor tussendoor.
Nieuwe mama's welkom. @austin en alles weer een beetje rustig , succes met de sleutel morgen sorry als ik iemand vergeten ben . ik heb ook een foto van ons kamertje in mijn album gezet . dit is wel van de winkel. liefs Janine