Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik wilde even kijken hoe mijn banner er uit ziet, en er staat alweer 18 weken op.
    Wat gaat de tijd toch snel zeg.

Nieuwe mama's alsnog gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

2. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    [quote="
    ik heb ook een foto van ons kamertje in mijn album gezet . dit is wel van de winkel.

liefs Janine[/quote]

stond er een beetje vreemd .
    Ik bedoel dat de foto van de pagina van de winkel is.
    we hebben de kamer nog niet
    ben ik toch een muts

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @aliekeleppink en austin

Ik ga fit rond de bevalling doen, is de vorige keer goed bevallen. Dat is 3 kwartier bewegen en 3 kwartier uitleg en babbelen over alles.

Wat KDV betreft, dat heb ik vlak na de echo geregeld, want bij ons moet je er optijd bijzijn. Voor 1 dag is het nu geregeld, maar de 2e dag moet ik misschien een maandje wachten. Kan je nagaan, ben ik januari heen geweest en het is pas voor begin november... Hoop dat het bij jullie makkelijker is.

4. Niet meer actief

Jeetje... er komen allemaal leuke dames bij op 17 augustus en dan blijf ik eenzaam op de 19e! ;) Welkom allemaal!

Vandaag naar de verloskundige geweest. Alles weer prima in orde. =D> Op veler verzoek probeer ik zo even mijn meest recente buikfoto in het album te zetten (14 weken).

Ik las iets over de dominicaanse republiek.. wat een heerlijk vooruitzicht. Wij zijn van plan na de 20 weken echo te vertrekken naar het Verre Oosten: Hong Kong en Indonesië (Bali)... heerlijk lijkt het me... Alhoewel dat vliegen lijkt me ellende maar goed... ook daar moet je iets voor over hebben!
    Volgende week ga ik weer volledig werken (32 uur) omdat de ergste vermoeidheid er nu af is. Oh, ik kan nog steeds enorm lekker lang slapen maar het gaat absoluut beter.

Voor de agenda:

11 april Pien verloskundige

8)
    Pien

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Fijn SM591, dat alles goed was.
    En Janine, ik snapte gewoon wat je bedoelde hoor! :)

6. Niet meer actief

Zo... 8 foto's in het album gezet...

Pien

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Oeff de vakanties flitsen voorbij hier, even kijekn of het budgetair nog kan om weg te gaan, ben echt op hol geslagen voor die kleine en ben dr nog lang niet. Maar zou eind mei toch wel graag even weg willen.

Met de pasen gaan we wel lekker dagje naar Sanadome in Nijmegen. Ik hou niet van sauna maar lekker relaxen en tutten vind ik wel heerlijk hoor.

Vandaag 16 weken en ik voel me prima! Ik mijn grillkip eens even warm maken ;)

Bye bye meiden,...

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ff kijken of Diana al wat geschreven heeft, heb haar al een paar dagen niet meer gezien....Zou alles wel goed met haar zijn?

En Linka? Meis nog geen internet in je nieuwe huis? Of de pc laten vallen tijdens de verhuizing?

Liefs

9. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Binnabinna: mijn vermoeidheid lijkt nu eindelijk wat minder te worden, maar moet nog steeds minimaal 8 uur slapen per nacht. Hoop dat jij je ook snel wat fitter gaat voelen.

Marleen: Leuk idee inderdaad om het op te nemen, voor je schoonouders ook leuk dat ze er toch wat van meekrijgen ondanks de afstand.

Austin: Goed dat je even aan jezelf denk meis. Laat je niet gek maken!

Esprit: Fijn dat de nieuwe auto zo lekker rijdt! Wat fijn dat alles bij de VK weer goed was en dat jullie het hartje weer hebben kunnen luisteren!
    Gefeliciteerd met je nichtje!

Muis: Wat kl*te van die collega. Zou dan ook mijn mond niet meer kunnen houden. Jammer dat het zo gelopen is, omdat één iemand zijn mond niet kan houden! Bah.

Joy: Gaat het alweer wat beter met je rug?

Natas: Buikje begin je wel te zien hoor! Mooie buik!

Miranda: Kan heel goed begrijpen dat de gebeurtenissen van vorige jaar in jullie geheugen zit, gelukkig nog niks om je zorgen over te maken!

Elies: welkom hier en veel kletsplezier.

Petrabr: Ik ben jaloers op je! Republiek Dominicana! Geweldig. Ben er al een aantal keer geweest. Naar welke plaats gaan jullie? Punta Cana?

Babsie: Rust even lekker uit meis.

Loutje: Fijn dat je zo'n goed gevoel bij de kinderopvang had, weer een ding minder te regelen!

Puck: Heel veel succes morgen.

Bemy: Vervelend dat je je zo rot voelt, denk je wel een beetje aan jezelf? Hoe was de uitslag?

Austin: 20 weken al, jeetje dat gaat snel, ik heb er nog precies vier te gaan voor ik op de helft zit!
    Voelt wel lekker of niet?

Gea: Welkom!

Alieke: Fijn zo'n weekje vrij! Ik heb nog één dag te gaan en dan ook een week vakantie, heerlijk!
    Ik wil op zwangerschapsgym gaan, maar heb er nog geen vedere info verder.
    Verder wil ik naar zo'n bijeenkomst over borstvoeding.

Pendrag: Wat fijn zo helemaal zonder klachten!

Jenny: heb je voor mij de site van die cursus. Dit lijkt mij ook wel wat en is in de buurt!

Noura: Dat is schrikken, voel je je wel weer beter nu?

Happy: Beterschap!

Janine: Mooi kamertje

SM591: Fijn dat alles weer goed was bij de VK, mag ik ook met jou mee in de koffer! Wordt jaloers als ik de berichten naar de zon lees. Ik wil ook!

Zo volgens mij ben ik niemand vergeten, anders sorry.
    Hier gaat alles zijn gangetje, vandaag is moeders voor moeders voor het laatst de bussen op komen halen. Nu mag ik weer heerlijk op het toilet plassen.

Morgen nog een dagje werken en dan VAKANTIE. Ben er echt even aan toe! Lekker een weekje helemaal niks!

Ga mijn eten klaar maken en dan vanavond heerlijk naar de masseur. Hmmmm.

Fijne avond allemaal!

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Esprit gaat snel he meis! ja nu lekker ff aan ons huisje denken hihi heb er super veel zin in!

@ janine dank je! en super leuke kamer!

@ Miranda alweer 18 weken waar blijft de tijd!

@ lique ik hoop inderdaad dat het hier niet zo lang duurt anders heb ik toch een probleem....fit rond de bevalling klinkt ook leuk!

@ Pien wow meis jouw buikje ziet er ook mooi uit! p.s. Hong Kong is super!

@ naat lekker meid dat je van het plassen in de bussen af bent! naar de masseur...ik ben jaloers!

Jeetje ben nu aan 't bellen met het net om mijn Internet op te zeggen moet nl. nieuwe internet aanvragen voor ons nieuwe adres...duurt kei lang en duurt € 0,45 per minuut!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hey meiden, ik zwaai even! :D
    Lange dag op kantoor gehad, ik ga nu lekker bankhangen.

12. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @Natas1: dan zwaai ik bij deze even terug...enne na een lange kantoordag dan heb je dat bankhangen zeker verdient hoor! En zeker als een zwangere dame, dan mag je een beetje extra bankhangen...

xxxies Gea

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    heeft er iemand nog een goede en goedkope Internet provider aan te raden?

xxx

14. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Hey sm ik ben 19 augustus jarig dus ik vind het wel een leuke datum .
    haha
    en wauw verre oosten geweldig

@ austin is het gelukt met internet niet normaal dat het zo duur is om daar naar te bellen

liefs Janine

15. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    en naat en austin dankjewel voor het compliment over het kamertje .
    was een hele klus om er een te vinden die we allebei leuk vonden 6 winkels poepoe
    normaal zitten we altijd op een lijn over dat soort dingen.
    kinderwagen was dan weln zo gepiept.

liefs janine

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Vandaag weer lekker moe :(
    ga zo weer lekker naar bed..
    Had vandaag heel erg last van steken bij en rond de navel.. volgens mij de baarmoeder die flink aan het groeien is het is precies die rand daarvan..

Voor de rest gaat het wel aardig maandag moet ik naar de gyn en dan hoop ik dat ze wat vinden ..

Groetjes

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ austin ik zelf ben hele maal weg van kpn inetnet plus bellen dan bel ik savodns gratis.maar me ouders hebben dat ook en dat ze gratis mogen bellen maar die hebben het van tele 2

liefs

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

nou na weer een week in spanning is vandaag de uitslag gekomen van het vu en wat blijkt? er is helemaal niets aan de hand~! die neuroloog in beverwijk heeft zich om niets druk gemaakt wat zij als witte stipjes ziet blijken gewoon een afwijking van het normalen te zijn. dit betekend dus gewoon dat mijn man niets in zijn hoofd heeft zitten. dat verzin je toch niet. ik ben pislink op die vrouw uit beverwijk en zal dit ook laten weten als we daar weer terug komen,
    nu gaan ze verder kijken waar die hoofdpijn nou wel vandaan komt maar het komt in ieder geval niet vanuit zijn hersenen.

dus twee weken voor niks me druk gemaakt heerlijk NOT!

nou meiden mijn laptoppie is eindelijk weer terug alleen ga ik vrijdag op vakantie naar tjechie wintersporten (in mijn geval wandelen hihih). dus over een ruime week ga ik echt weer reageren op iedereen, alleen nu nog even niet want moet alles nog inpakken voofr vrijdag . tot laterz.

@ daisy gefeliciteerd met je gezonde meisjes.

dikke kus aan iedereen van kimmie

19. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Jeetje Mik, dat is ook wat.
    Slordige fout en inderdaad stress om niks.
    Gelukkig is er niks aan de hand!
    Geniet lekker van de wintersport.

Ik ga mijn bedje in. Heerlijk bij de masseur geweest en het gaat weer een stuk beter met de spierspanning, eindelijk! Voel me weer heerlijk!

Tot morgen allemaal!

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kim

Wat een ongelooflijke lompe fout van die vrouw! ik zou ook echt pislink zijn!

Niet te geloven wat een ongelooflijke misser!

Onwijs veel plezier op vakantie meis! ben blij weer eens wat van je te horen!

xxx

Deel Deze Pagina