Kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt, maar zo lang je verder geen bloed verliest is het nog goed hoo! Je baarmoeder is zich vast aan het vormen voor je kleintje of misschien heeft het te maken met je stoelgang? Een lekkere warme kruik doet wonderen, helpt bij mij wel in ieder geval. Ik heb af en toe ook erge last van krampen, dan leg ik ff een warme kruik op mn buik en dan zakt het wat af.... Ik zie het als een goed teken meis...kramp maar een eind weg, betekent dat er goed genesteld wordt.... Liefs
Zoe Ja we hebben wel een tweeling in de familie. Maar niet zo direct. Ik ben in september pas met de pil gestopt en dus maar 1 x ongi geworden. Nu las ik dat als je snel zwanger wordt na de pil je meer kans hebt op eeen tweeling omdat het allemaal nog niet goed geregeld wordt. En als ik mijn buik zie . Mijn moeder zag het ook al goed en mijn broertje van 16 had zoiets van wat heb jij al een buik krijg je een tweeling. Normaal is mijn buik ook echt plat. En nu is er al echt een bolletje.
Ik heb ook ns ff gekeken op de geslachtskalender en wij krijgen een meissie Ik denk zelf ook een meisje en mn vriend zegt dat we een tweeling gaan krijgen(zit helemaal niet in de familie maar omdat ik al zoveel hcg had,hihi) Kan iemand dat op de lijst erbij zetten aub? Dank je wel.. @Janine,nou dat is spannend dan,wanneer krijgen jullie eeen echo? Misschien leuk om ook bij te houden wie wanneer een echo krijgt? Maar een ideetje? Ik ben zo blij met mn kerstversieringen,geweldig vind ik dit! Alhoewel gister had ik een behoorlijke dip,als alles goed was gegaan met onze zwangerschap hadden we nu een kerst met zn drietjes,dat deed weer ff pijn.. Maar nu gaan we er voor om volgend jaar met zn drietjes te zijn(of 4,haha) Ik kan niet wachten..... Is het bij jullie ook al gezellig aangekleeed voor de kerst? Heb mn ramen weer helemaal volgespoten,krijg ik straks weer spijt van xxx
alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Wij gaan woensdag de boom versieren...heb er ook zin in, vind het altijd zo gezellig staan al die lichtjes. Heb het nou wel even moeilijk...om mn mond dicht te houden, wil zo graag aan mn moeder zeggen dat ik zwanger ben. We willen dat gaan doen met kerst dus ik moet nog wel even mn mond houden...zucht
Hey meiden, ff een vraagje: wordt bij jullie de urine ook al een stuk lichter? Heb de afgelopen weken enorm donkere (geconcentreerde urine) gehad, maar het is nu opeens stukken lichter. Is dit normaal? Kzit nu op 6 weken.... Is mn hcg nu aan het dalen? Beetje ongerust... Liefs
Denk niet dat het met je hcg te maken heeft meer met hoeveel je drinkt op een dag.. Ik had vorige week ook donkere urine maar toen ben ik meer gaan drinken en nu is het ook wat lichter dus ben jij misschien ook meer gaan drinken? Liefs Dais.. xxx
Ook volgens mij heeft kleur van urine niets te maken met hcg hoor, wel met hoeveel je gedronken hebt.
@Eimat,is idd errug moeilijk heh om je mond te houden,vind ik ook! Ook wij willen het met kerst vertellen,ik ben wel benieuwd hoe iedereen het wil gaan vertellen? Wij zijn er nog niet helemaal uit maar denk wel met een mooi gedichtje,errug leuk met de kerst,leuk cadeau heh
Wij gaan het ook met Kerst vertellen, dan hebben we al een bezoekje bij de gyne achter de rug en dan hebben we hopelijk ook al een ego-tje. Schoonmoeder is net nog op bezoek geweest en hebben het net kunnen verzwijgen. Als die weet dat ik toen al zwanger was dan gaat er wat zwaaien denk ik. Wij gaan het als volgt doen. Wij gaan een bloemkool inpakken en hopelijk kunnen ze zo de link leggen. Een aantal vrienden heb ik het al verteld.
Hee Miranda, ik geloof dat ik nog vroeger was met positief testen. 7 dagen voor nod (3 weken na eerste dag laatste ongesteldheid) al positief getest. Gewoon met een simpele goedkope test van deze site. Geen spaciale 6 dagen voor nod-test ofzo. Ik stond er zelf van te kijken, had ik nooit verwacht (en toch die test doen hè). Of misschien ben ik wel al langer zwanger dan ik denk. Dat die laatste ongesteldheid geen echte ongesteldheid was, of dat ik m'n eisprong eerder heb gehad, ofzo. Of misschien is het wel een tweeling (meer hcg).
Hoi! Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren! Ik heb even mijn banner aangepast, ik kon hem helemaal niet zien, kreeg elke keer een kruisje... Verder geen nieuws hier, alles gaat z'n gangetje. Fijne avond allemaal! Liefs. Puck
Ja t zou een tweeling kunnen zijn, maar ik heb nu ook al een buikje, vooral tegen de avond dan bolt hij echt op. maar bij mijn familie komen geen tweelingen voor en dat idee heb ik zelf ook niet. In mijn album staat een foto van mijn avondbuikje. Normaal ben ik ook gewoon plat. Maar ik heb wel erg veel last van mijn darmen, pfff krampen en moeilijk naar het toilet. Dus nu maar nog meer vezels eten en water drinken. En jeetje wat zijn er weer veel nieuwe zwangere bij, GEFELICITEERD ALLEMAAL Liefs Zoe
@Ppa, heftig hoor. Ik had er idd ook nog nooit van gehoord. Gelukkig kunnen ze er wat aan doen en worden jullie goed in de gaten gehouden. Sterkte meis. Liefs Zoe
Hallo dames, Ik kom me hier ook melden. Heb donderdag al positief getest, maar kon het niet geloven. Vandaag op NOD een digitale gedaan en binnen een minuut stond er zwanger.
Zo wat zijn er veel zwangeren bijgekomen zeg! Allemaal GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Zal eerst even op papier zetten wie nieuw zijn en dan de lijst aanpassen. Anders komt het niet goed denk ik. Fijn dat het zo goed gaat met (bijna) iedereen. Ik heb 6 dagen voor mijn NOD nog negatief getest en op NOD toch wel positief. Zag het eerst even niet meer zitten, maar mijn man hield vol dat ik wel zwanger was. @ Daisy: ik denk dat het heel ingewikkeld word om nu ook nog de echo's op de lijst te vermelden. Raak nu al bijna in de knoop met alles.