he mik vervelend, mijn schoonzus is ook rhesus negatief, en die heeft beide zwangerschappen goed doorlopen. ze kon ook gewoon bij de vk blijven, en heeft de normale controles gehad, thuisbevallen kon ook. je krijgt alleen een prik als je bevallen bent. fijn dat alles verder goed is jennifer wat heerlijk lijkt me dat een au-pair
hey meiden! ik heb een paar dagen niks laten horen, maar ik lig weer ziek op bed met een buikgriep... er heerst van alles en normaal pik ik dat nooit op, maar nu ik zwanger ben ben ik al voor de 2e keer ziek, volgens mijn vk komt dat omdat mijn weerstand nu lager is dan normaal... anyway.. errug vervelend! heb verder niet veel bijgelezen maar zag wel het ontzettende goede nieuws van daisy staan! super meid! ik ben echt heel blij voor jullie dat alles goed is!! ga nu lekker genieten van jullie meiden! liefs rebbel
de Dag KRUIPT voorbij! ik val bijna van me stoel! En als ik nou m'n gedachten eens kon verzetten! Ik heb genoeg te doen, daar ligt het niet aan. Sorry hoor, maar ik ben best wel een ''ongeduldig'' typetje! maar dat hadden jullie al wel gemerkt? Morgen Echo: Jongen/Meisje? Oja vergeet ik bijna de vertellen dat de uitslag van mijn suiker gewoon goed was ? gelukkig!
Dag meiden! Lees even van alles, even over flauwvallen enzo: had ik ook tijdens zwangerschappen. Vooral als het heet is! Dus inderdaad power food op zak, gewoon op tijd gaan zitten en ook veel drinken. Mochten andere tips nog helpen, wil ik het ook weten!  Jongen/meisje? De eerste keer wilden we het een verrassing laten zijn, de tweede keer eigenlijk ook, maar toen zagen we het per ongeluk. Nu we 2 zoons hebben, wil ik het deze keer graag weten of er weer een ventje aankomt, of een zusje voor de boys! Als jullie het weten, vertellen jullie het dan ook meteen aan iedereen? Ik vond het de vorige keer behoorlijk lastig om geheim te houden. @ Pien, wat heerlijk, nog zon reisje naar het oosten! Hongkong en Bali heerlijk! (ik ben deels in Hongkong opgegroeid, en ooit ook met mn man in Bali geweest super!) Wij hopen in omgekeerde richting te vliegen, om in juli in NL aan te komen om op tijd daar te bevallen. @Austin jij lijkt HK ook goed te kennen? Er ook gewoond? Ik vind wandelen in de bergen erg gaaf, en lekker zwemmen op Cheung Chau Island of Discovery Bay. En dim sum eten natuurlijk, liefst met Chinese vrienden, die weten waar en wat het lekkerst is! Fulltime zwangeren begrijp ik ook! Mijn hoofd staat nu ook totaal niet meer naar taalstudie. Alle nieuwe woorden vergeet ik direct! @chantico: spannend om zo van dichtbij mee te maken dat je vriendin een kindje krijgt al iets gehoord? @iedereen: veel plezier en ook sterkte bij echos en controles en erop wachten (gekke zin) Hier genieten we weer een beetje. Voor mijn man was het soms best pittig wanneer ik veel moe was en snel down! Wel fijn dat hij dan ook voor de jongens zorgt. Moet nu gaan! Leuk om met jullie te kletsen... (ps: inmiddels zijn we uren verder, internet ligt hier vaak uit)
Jeetje Kim, wat een schrik op niks af! Ik ben vandaag naar de VK geweest. Alles weer helemaal oké, hartje gehoord, groei baarmoeder goed (nu 2 vingers onder navel) en bloeddruk prima. Morgenavond de pretecho, dit zijn 2 leuke dagen! Hoop dat het geslacht te zien zal zijn. Hebben jullie ook zo'n last van kortademigheid? Sjonge, een trap lopen en ik sta te hijgen als een postpaard. De wandelingen met de hond gaan ook steeds langzamer. Kreeg net de overeenkomst van de KDV binnen..... het wordt steeds 'echter'!
Met de rug van de baby is alles ok gelukkig! Ben zo blij! We hadden geen aardige mevrouw die de echo maakte en we weten dus ook niet wat het geslacht van de baby is, dat kon ze nog niet zien zei ze Maar het ruggetje is ok en het was een heel beweeglijk kindje! Liefs, Puck
Gefeliciteerd Puck, wel jammer dat ze het geslacht nog niet konden zien. Als je even op deze site zoekt bij eerste symptonen staat er een topic: WEET JE OF HET EEN JONGETJE OF EEN MEISJE IS, KLEIN ONDERZOEKJE. Misschien wel leuk voor je om even te kijken? Groetjes,
Elies: wat grappig dat je in HKG woont! Ik ben er veel geweest, werk als purser bij Britisch Airways en zit nu dus zwanger thuis te wezen! Ik mis het wel, heerlijk eten en shoppen in Hong kong en dan natuurlijk stappen, je hebt toch jet lag, dus slapen gaat daar moeilijk! Ik geloof dat mijn vreselijke britse collega's vaak From Dusk Till Dawn onveilig hebben gemaakt? Oh well... Ga je bevallen in Nederland? Wij hebben het trouwens de hele familie direkt verteld toen we wisten of we een jongetje of meisje kregen, heerlijk, ik kan toch niets voor mezelf houden! Ik mis de dimsum zo erg, dat ik maar een heel duur mandje bij de AH heb besteld, ze komen het morgen brengen, mijn stoommandje staat klaar! niet zo lekker natuurlijk, maar toch... fijn weekend girlies!
Autstin: Wat geweldig dat je de baby zo goed hebt gevoeld. Ik kan niet wachten tot wanneer ik de baby ga voelen, lijkt me zo geweldig! Chantico: En heb je de kleine gevoeld? Is je vriendin inmiddels al bevallen? Rebecca: Fijn dat alles goed was bij de VK. MissyN: Hoop dat de bekkenband je gaat helpen! SM591: Dat lijkt me ook wel wat full time zwanger zijn! Loutje: Wat vervelend die buikpijn, gelukkig is alles goed. Fijn dat je zo snel naar de VK kon. Puck: Hoe was het vanmiddag? Bemy: Zo jij slaapt veel! Spannend morgen, heel veel plezier! Fijn dat de uitslag goed was. Jennifer: Wat fijn dat de Aupair bevalt. Alvast succes voor volgende week. Mik: Fijn dat alles goed was bij de VK. Joy: Lekker in bad! heerlijk. Vervelend he al dat huishouden? Zeker na zo'n verbouwing. Rebbel: Beterschap meis. Ziek lekker uit. Natas: Fijn dat alles goed is! Ja het wordt allemaal steeds echter. Nog een aantal maanden te gaan! De tijd vliegt! Puck: Wat fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd. Ook ik heb het geslacht niet voor me kunnen houden en vertel het ook aan iedereen die het weten wil! Maakt mij niet verder niet uit. Wat ik wel geheim houdt is de naam, dit blijft een verassing. Zo mijn laatste werkdag zit erop, was nog even super hectisch vandaag, maar we hebben het overleeft. Ben wel kapot nu! En moet alles nog pakken voor de vakantie. Gelukkig morgen overdag nog de tijd! Alweer 16 weken vandaag! Joehoe. Tijd gaat echt snel! Fijne avond allemaal!
@ mik spindermylin(weet ook niet hoe je het schrijft) is zekker een leuke plek.wij zijn daar ook wel eens geweest wij gaan aleen altijd naar de jans calans (weetok niet hoe je dat schrijft) maar daar heb je een hele hooge piste echt supper leuk en lekker.heel veel plezier. Vanmorgen bij de vk geweest.alles was goed.heb het hardje gehoord en me baarmoeder is goed gegroeit. Had ook gevraagt van het moe zijn.moet het in de gaten houden.mijn ijzer is goed.maar moet anders toch wat minder uren maken.wij werken namelijk 9,5 uur op een dag en dan 4 dagen.dus moet maar eens kijken. lieffffsssss
wie heeft er nog meer last van hoofdpijn? ik had voorheen nooit last van hoofdpijn daarom valt het me zo op. vandaag behang gekocht yoepi echt leuke dingen!
Hallo! Mik, wat een blunder zeg, voor niets in spanning. Maar gelukkig maar dat alles goed is. Heb een beetje vanallesl gelezen. Ik hoorde over goede echo's. Fijn hoor! Ik zit nu al in de zenuwen voor de 20 weken. Ben zo bang dat er iets mis is. Flauwvallen heb ik gelukkig niet meer gehad, merk wel dat ik soms wat licht in mijn hoofd ben, wat duizelig ben en ook inderdaad hoofdpijn. Ik heb als ik op stap ga tegenwoordig altijd wat te drinken en een pakje sultana ofzo bij me. Dat helpt zeker wel bij mij! Verder ben ik ook zo moe. Vandaag na 3 uur in de stad en ook nog een uurtje wat gegeten helemaal op. Ik ben dat niet gewend van mezelf, dus dat valt best zwaar. Verder voel ik me wel goed eigenlijk! Mijn vakantie zit er helaas bijna op. Ik zie er wel tegenop om weer te moeten werken maandag. Kijken hoe het gaat. Hopelijk zijn de kinderen een beetje lief en is het een beetje mooi weer. Dan kunnen we lekker iets langer buiten spelen
heey meiden ben net thuis van me werk.. heb van 9.00 tot 20.00 uur gewerkt dus ben kapot! Voor de rest heb ik niet veel te melden haha Groetjes
Hoi meiden, Even een ego-berichtje maar wilde jullie laten weten dat wij een DOCHTER verwachten!!! Alles zag er helemaal perfect uit, hoefde me ook geen zorgen te maken over de 20 weken echo! Was er heilig van overtuigd dat het een jongen zou zijn dus moet nog even aan het idee wennen, maar ben wel supergelukkig! Liefs
Ik kan weer eens niet slapen... word er gek van. Gelukkig is het niet meer elke nacht en morgen ben ik vrij dus... 'het kan' maar oh, het is zo niet fijn. Waarom ben je bang dat er iets mis is? Is daar reden voor? Pien
krijg je met 20 wk echo altijd het geslacht te horen als je het wilt weten? Want wij krijgen van te voren geen echo meer namelijk en ben daar heel benieuwd naar.. Groetjes
@ Bemy succes bij de echo vandaag en andere meiden die vandaag moeten . @mik houden ze jou daarvoor onder controlle . Bij mij prikken ze alleen op laast nog een keer bloed en na de bevalling krijg ik een spuitje . Rest niks hoor en heb al 2 kids en ook rhesus negaqtief. Vervelend is het niet hoor je voelt er niks van. @puck fijn nieuws zeg. @binnabinna is je ijzwer wat aan de lage kant? @nickyz ik heb heel erge last van hoofdpijn. @MissyN gefeliciteerd met een grietje leuk zeg . @SM591 vervelend he dat niet kunnen slapen ik ben zooo vroeg wakker elke dag. Vandaag weer wat opruimen was gister naar de fysio geweest heerlijk gemasseerd zit nu toch wat losser. Me hele rug was verkrampt ms dat de hoofdpijn daar van komt.