He he de badkamer is eindelijk klaar nu kan ik aan de rest beginnen van het huis hopelijk blijf ik een beetje fit. IK heb laaste dagen zo,n last van boven me maag en en gister dan ook 3 x overgegeven net of ik te vol zit of zo Ga nu even wat relaxt doen kan ik vanmiddag weer aan de slag .
Goedemorgen meiden! @Akietje,ik voel ze af en toe wel en dan voel ik meer wat gekriebel vanbinnen,ik voel ze nog niet van buiten.. @Joy72,dus je woont bij mij om de hoek,wat leuk! En bevalt het? Fijn dat je badkamer klaar is meid,lekker badderen! Enn rustig aan doen heh! @Petra,en hoe was het bij de lama's? @Binna,wat leif dat je je moeder zo hebt gemist,kan je nagaan hoe dat later bij ons is,dat onze kids ons gemist hebben,kan niet wachten haha... @Austin,en ben je gaan werken vandaag? Luister goed naar je lichaam heh! @Duha,wat een leuke buikband Mooii! Wij hebben 2 truitjes gekocht voor onze beebjes met dezelfde tekst,dan roze met wit.. @Ingeltje,hoe is het met jou? Mooi buikje heb je zeg,iig de 12 weken alweer voorbij,wat gaat het snel heh!Geniet er van! @Rachel1984,4 weken? Wat doet je man als ik vragen mag? @Alieke,ik herken het heel erg goed die vermoeidheid,het is echt heel vervelend.. @Miran,heel eel succes bi de arbo zo! Laat je ff iets weten? Nou wij mogen zo naar het ziekenhuis,dit is gewoon hier bij ons in de stad en niet in Nijmegen,hier kijken ze ook goed naar mij,gelukkig kan ik eindelijk mn klachten ns kwijt,ik wil eigenlijk nog minder gaan werken maar durf eigenlijk niet door te geven op mn werk,ik heb echt zo'n last van mn rug/stuitje,en dan ook nog die vermoeidheid,ik kom thuis nergens aan toe,ik ben helemaal op als ik thuis kom,echt niet leuk,je wil vanalles doen maar je hebt er geen kracht voor Ben benieuwd wat de gyn er van zegt? Meiden,ik wens jullie een fijne dag! xxxDais..
Hey meiden, Hier ff een ego-berichtje en reageer dus ff niet op de verhalen van anderen.... Ik moet om 12uur bij de VK zijn...wilde vanmorgen naar het hartje luisteren omdat ik weer zulke steken had en het hartje was goed te horen...maar de hartslag daalde telkens heel erg om vervolgens weer op te klimmen naar de normale snelheid! Ik heb het 3 keer gehoord en ben toen maar gestopt met luisteren en heb de VK gebeld....Kreeg de telefoinste aan de telefoon en mag om 12uur komen.....Ik heb internet al afgespeurd maar kan er niks over vinden! Herkent iemand dit? Maak me zo'n zorgen! Liefs Esprit
Goedemorgen dames. @ Daisy: veel succes bij de gyn. straks. Vertel ze maar duidelijk hoe je je voelt, je moet echt aan jezelf denken hoor! Ik laat straks weer wat van me horen. @ Esprit: kan het niet komen omdat de baby draait en beweegt in je buik, en daardoor steeds iets verder bij de Angelsound vandaan gaat? Ik hoor ook regelmatig de hartslag duidelijk en dan weer veel minder........ Maar gelukkig mag je zo even naar de vk, succes. Morgen krijg ik een telefoontje of we nog vóór de 17e terecht kunnen voor een pretecho (geslachtsbepaling) of niet. Alles blijkt al vol te zitten, maar eigenlijk kunnen en willen we geen 2 weken meer wachten. ERG HÈ................
@Esprit,ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt nu,wat fjin dat je gelijk langs mag komen! Ik hoop dat alles in orde is met julie uk,ik duim voor jullie! Succes straks! Liefs en een knuff....
Nee, de hartslag werd niet minder duidelijk qua geluid, zakte gewoon erg in snelheid.... Heb net gekeken bij Vk hier op de pagina en daar staat dezelfde vraag...antwoord van de Vk is dat het heel normaal is, omdat het hartje nog in ontwikkeling is....maar vindt het heel eng en hoop dat de VK er ff naar wil kijken! Kan me voorstellen dat je eigenlijk niet meer zo lang wilt wachten hoor! Ik mag de 18e pas heen voor de 20-weken-echo, pfffff.... In groningen kun je bij een hogeschool ook echo's krijgen, tip van babsie....weet niet of dat wat voor je is? Zij kan de 13 al terecht daar! Liefs
heey meiden Leuk al die meiden.. en jongens natuurlijk ook! Ik kan de 28ste pas voor 20wk echo en wie weet of we dan het geslacht horen of niet? ben bang dat ze het niet willen vertellen ofzo.. Want we hebben pas 21 april pret echo dus dat duurt ook weer even.. Moet zo naar de gyn kijken wat die me allemaal kan vertellen.. Groetjes
hallo allemaal, Inderdaad veel meiden in augustus! Wij mogen volgende week voor de 20 weken echo. De tijd gaat zo snel. Ik doe ook geen pretecho verder. Voor dat geld koop ik liever iets anders voor m'n kindje. Verder voel ik de kleine al regelmatig bewegen, vanaf week 14/15 ongeveer. Maar bij de eerste voelde ik het ook pas later hoor! verder weinig nieuws, nog steeds veel hoofdpijn, dus niet veel achter de computer. Wat me wel opviel is dat we niks meer van Bemy hebben gehoord na haar pretecho? Of heb ik ernaast gelezen? Fijne dag allemaal liefs Philly
Hallo, Hier ben ik dan! ik heb weer eens een heel druk weekend achter de rug! Vrijdagochtend mocht ik voor mijn pretecho, ik was benieuwd of ze al konden zien wat het was? en jahoor een MEISJE ! Dolgelukkig iedereen gebeld en die kwamen gelijk allemaal op de koffie. En zaterdag mocht ik nog eens gratis terugkomen omdat er een stagaire was die wilde oefenen. Dus heb ik mijn meisje 2 dagen achter elkaar een half uur kunnen bewonderen! @Missy N en Natas1- gefeliciteerd met jullie dochter @Austin - succes met verhuizen @aykietje - ik wil ook graag duidelijk ons beepje voelen! voel wel wat, maar twijfel nog heel erg. @Daisy - leuk he die kleertje's allemaal. En doe rustig aan he. @binnebinna - de visite enzo ? de familie enzo zal allemaal wel langskomen maar voor de rest geven wij een kraamfeest. @Rebecca - plopperdeplop! leuk hoor ik heb ook al van die plopje's gehad. nu ben ik er ook weer op aan het wachten. maar je moet je niet zo ongerust maken hoor @Mystic sun - Leuk dat je hier weer eventje's komt kijken, ik snap dat het wel heel moeilijk voor je is. Ik hoop voor je dat je snel een goede zwangerschap tegemoet komt. @Aliekepink - Hier ook hoor, ben snel moe ! @Joy - Dat vol gevoel heb ik bijna altijd ! heel vervelend. @Esprit - ik snap dat je ongerust bent, hoop alles goed is en de VK je gerust kan stellen
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *30-07-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen # Nickyz 21 jaar 1e kindje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibella 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marone ? jaar kindje *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Vlekkie ? jaar 3e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ???? *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:?????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 ) *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? # Naannaan 28 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: jongen # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # Kelly83 24 jaar 1e kindje *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 73 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 8 JONGENS: 2 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 03-3: Linka verloskundige 03-3: Lique80 verloskundige 03-3: Daisy ziekenhuis 04-3: Jennifer70 vruchtwaterpunctie 04-3: Maxi echo 05-3: Petrabr verloskundige 05-3: Jikke verloskundige 05-3: Austin 20 weken echo 05-3: Puck2008 gynaecoloog 05-3: Alieke verloskundige 05-3: Daisy echo Nijmegen 05-3: Tammie verloskundige 06-3: Janine 20 weken echo 07-3: Petrabr 20 weken echo 07-3: Noura verloskundige 07-3: Galadrose controle VK 07-3: Schatje1 verloskundige 11-3: Joy verloskundige 11-3: Daisy 20 weken echo 12-3: Loutje verloskundige 13-3: Naat verloskundige 13-3: Kiki verloskundige 13-3: Janine verloskundig 17-3: Noura 20 weken echo 17-3: Miranda 20 weken echo 17-3: Puck2008 20 weken echo 17-3: Marone VK 18-3: Esprit 20 weken echo 18-3: Mariel77 20 weken echo 18-3: Kiki 20 weken echo 18-3: Lique80 20 weken echo 18-3: Rebbel 20 weken echo 18-3: Bemy VK 19-3: MissyN 20 weken echo 20-3: Queenbee 20 weken echo 20-3: Jekkia Gyneacoloog 20-3: Rebbel verloskundige 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Jekkia echo en gyneacoloog 21-3: Aykietje onderzoek gyneacoloog 25-3: Marleen 20 weken echo 25-3: Joy 20 weken echo 25-3: Muis 20 weken echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo 26-3: Happy1980 Verloskundige 26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.) 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 28-3: MissyN verloskundige 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 31-3: Tammie 20 weken echo 02-4: Jelske 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 12-4: Austin 3D/4D echo 14-4: Binnabinna 20 weken echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho
bemy gefeliciteerd, ben benieuwd of er nog jongens bij komen? of dat ze het bij sommigen mischien verkeerd hebben gezien, dat kan natuurlijk ook nog in zo`n vroeg stadium, je hoort ook wel eens dat dat gebeurd. daisy succes bij de controle! en goed naar je lichaam luisteren, eigenlijk moet je gewoon minder gaan werken vind ik esprit he wat een schrik. fijn dat je langs komen kan. dit is dan het beetje een nadeel van die angelsounds. ik heb ook bij het hartje luisteren wel eens gehad dat het leek of het hartje langzaam ging, en dan ga je je toch zorgen maken. maar ik hoop dat alles goed is met je kleintje en dat je vk je gerust kan stellen schatje, ben benieuwd hoe jou bezoek is gegaan bij de gyn ik ga even lunchen met de kids, kom straks weer even voorbij
heey meiden ben net terug van gyn.. Heb ons kindje weer even mogen bewonderen het zag er allemaal toppiej uit dus dat scheelt mocht ik nou weer bloedingen krijgen moet ik weer terug dan gaan ze uitstrijkjes maken.. Mijn vriend was nieuwschierig en vroeg of de gyn al kon zien wat het werd.. Maar de gyn kon het zelf ook niet echt goed zien.. we zagen wel wat wat leek op een piemeltje maar de gyn zei kan ook de navelstreng zijn hij kon het zelf ook niet zien.. dus toch weer even afwachten haha Bij ons blijft het toch nog even een verrassing meiden.. We zullen zien Groetjes
Yes Yes Yes! de misselijkheid is over! zaterdag voor de eerste keer even in stad geweest..iedereen zat me raar aan te kijken en ik kreeg zelfs van mensen te horen dat ik niet thuis hoor in de kroeg. Ik zat gewoon aan de cola! Alsof ik 9 maand lang in huis moet blijven. Mag er toch zeker wel even uit ofniet?
Daar ben ik weer... De VK heeft heeeeel lang naar het hartje geluisterd en natuurlijk klopte het nu mooi en gelijkmatig! Superblij natuurlijk, maar hoe kan het dan dat vanmorgen telkens heel langzaam ging? De VK vertelde me dat het hartje nog in ontwikkeling is en dat het voor kan komen dat de hartslag af en toe wat minder snel gaat. Ze maken het tijdens de gewone controles ook wel is mee en verplaatsen dan de doppler, ze besteden daar nooit aandacht aan! Wanneer ik al over de 24 weken zou zijn zouden ze er wat meer aandacht aan besteden, maar dan kan het nog gewoon aan de ontwikkeling liggen..... Ben wel wat gerust gesteld, denk dat we een klein etterbakkie krijgen die het heerlijk vind om zn/haar mammie te laten schrikken Kvind het in elk geval niet leuk, maar t hoort er blijkbaar bij....Kwou maar dat ik niet zo onzeker was, wordt gek van mezelf, was ook in tranen bij de VK, was altijd zo nuchter en ben nu zo huilmuts.... @ Schatje1: fijn dat het er toppie uit zag! Hele geruststelling weer hè! Kzag ook dat we weer een meid er bij krijgen, Gefeliciteerd Natas! Zou het dan toch een meidenmaand worden? Wij zullen het pas zien bij de geboorte, al wordt ik met de dag nieuwsgieriger, hihi... Vanmorgen telefoon gehad van de hogeschool in Groningen voor een echo...kan pas 20 maart terecht, dat duurt me veel te lang en 18maart krijgen we de 20-weken-echo al, dus ga het niet doen! Misschien leuk voor andere belangstellenden? Nou kga vast kleding inpakken (waar ik nu echt niet meer in pas), scheelt straks weer voor de verhuizing....over een maand zitten wij in ons nieuwe huisje te klussen...heb er zo'n zin in, in de verhuizing dan hè ! Vorige week nieuwe bank en stoelen gekocht, helaas levertijd 10 weken, dus moeten straks nog ff op ons oude prutje zitten.... Liefs
@Daisy ja bevalt me prima zit ook helemaal in de uithoek dus vanuit den bosch gezien tegen geffen aan. En dat badderen komt goed hoor wheheh was er gister 2 x in geweest heerlijk . vervelend zeg met je stuitje had ik met de vorige ook heel erg. Heb je nog gekeken voor zo,n baby belt? @Esprit sterkte dadelijk bij de verloskundige zal vast goed zitten hoor heb net ook gereageerd op je topic. @bemy gefeliciteerd met je meisje
Zo, da's lang geleden dat ik hier geweest ben! Meer als een week. Ten eerste wil ik even mededelen dat de uitspraak van de rechtzaak is geweest en dat die hetzelfde is als de eis: Dus 4 jaar onvoorwaardelijke celstraf en TBS met dwangverpleging. Ik heb "iedereen" al getrakteerd op vlaai en ik heb de mensen die heel veel voor me gedaan hebben, en die ervoor gezorgd hebben dat hij nu achter slot en grendel zit, een bloemetje gestuurd. Ik ben helemaal happy. En ten tweede wil ik jullie vertellen dat het met mij en de zwangerschap helemaal goed gaat. Ik heb nu echt de baby al gevoeld. Ik voelde wel al eerder wat, maar toen konden het net zo goed m'n darmen zijn ofzo. Maar dit keer wist ik het zeker. Ik voel de baby!
@ Noura - ik hoop dat ze het niet verkeerd hebben. Iedereen kwam al met meide-dingetje's aanzetten! (hihi) @ Schatje - Super dat je je beepje weer gezien hebt. @ Loutje - Hier is de misselijkheid nog niet over helaas! En laat de mensen maar kijken ik vind ook niet dat je 9 maanden thuis moet zitten. @ Esprit - fijn dat de VK je toch een beetje gerust heeft kunnen stellen. @ Diana - wat geweldig nieuws! Ik zou zo weer kunnen slapen pff. . . erg he ! probeer me er maar een beetje overheen te zetten! Ben trouwens 'n beetje afgevallen ? ben weer terug op mijn start-gewicht ? nog meer mensen hier last van? Vanaf vandaag weer lekker op de wc plassen, MVM zit er op! Groetjes,
Hey Esther, wat leuk dat je hier even kwam kijken! En dank je wel Alles gaat ook goed met jou zie ik, fijn!