Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja bemy ik lees hier op het forum ook wel eens dat ze het mis hebben gehad, zelfs na meerdere keren. het is helemaal raar als je op de fotos ook echt het geslacht goed kon zien. maar bij het merendeel hebben ze het natuurlijk goed.

diana wat leuk dat je er weer bent, en wat een fantastische uitspraak
    en super dat je je kleintje voelt bewegen! tijd om te gaan genieten meid

het kan volgens mij ook wel zijn dat ik afgevallen ben. ben in ieder geval nog niet aangekomen. wel een klein buikje.
    ik zou overigens ook zo kunnen gaan slapen hoor.

esprit fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen.

schatje super dat je je beebje hebt kunnen zien.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! :D
    Ik ben zo blij dat de baby, voor zover te zien, helemaal gezond is! En het is ontzettend leuk te weten wat het geslacht is, dat maakt het allemaal 'echter' en concreter. Klinkt goed, en maf, om te zeggen : we gaan shoppen voor onze dochter!

Chris draagt zijn lot dapper :)
    Hij zal het nog een keer moeten doorstaan, leven in een kippenhokhuis ;)

Ik heb de foto's van de echo in mijn album gezet (zijn er veel hoor ;))
    En foto's van wat we dit weekend allemaal gekocht hebben : we hebben de keus kunnen maken in de babykamer, de kinderwagen, maxi cosi, en de box.
    En nu kunnen we tuurlijk ook meisjeskleertjes kopen i.p.v. in de unisexkleertjes blijven..... tis haar oma's schuld, die begon ermee :). Ik heb me ingehouden en 'maar' 2 setjes gekocht ;)

Bemy, jij ook gefeliciteerd met je meisje!

Esprit, fijn dat de VK je gerust heeft kunnen stellen.

Aan iedereen groetjes, ik heb alles bijgelezen maar tis een beetje veel om op iedereen te reageren.

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey hey,

@Bemy,van harte gefeliciteerd met jullie meissie,leuk leuk! :D

@Noura,ja dat vind ik eigenlijk ook,maandag naar de arbo dan hebben we het er wel over..
    Iig bij ons kan het niet verkeerd gezien zijn ivm vruchtwaterpunctie ;)
    Hoe gaattie met jou?

@Schatje,super dat alles er goed uit ziet! :thumup:
    Nog even afwachten meis,misschien toch a boy? :baby:

@Loutje,wat fijn dat je misselijkheid over is,en wat zeuren ze nu?
    Je hoeft zeker niet thuis te blijven zitten,ben wel beetje jaloers,zou ook wel weer een keertje de kroeg in willen maar ik heb er de puf niet voor...
    Geniet er van!

@Esprit,wat een geruststelling heh,pfff...
    Niet om te zeuren maar dat is dus de reden dat ik geen angelsound wil,ik ken mezelf en maak me dan ook gelijk druk!
    Ben helemaal blij voor je!
    Goed idee trouwens om vast kleding in te gaan pakken,ik denk dat ik ook vat begin.
    Wanneer krijgen jullie de sleutel?
    Wij 04-04,spannend,kunnen we eindelijk beginnen met het kamertje heh! :thumup:

@Joy,nou ja zeg,wij hebben een huis gekocht ook die kant op,hahah...
    Tegen de geffense plas aan,frappant!
    Ik heb niet mer gekeken voor zo'n baby belt maar de gyn had het er wel over,ook zwemmen zou heel goed zijn.
    Ik moet morgen naar therapie(doorgewezen door HA) en de gyn zegt dat het niks helpt :(

@Diana,wat een geweldig nieuws meid!
    Ben blij voor je!
    Kan je eindelijk gaan afsluiten he.
    Fijn dat het zo goed met je gaat!

@Natas,wat leuk om te weten heh!
    Heerlijk om lekker te shoppen voor onze meiden :D
    Ik ga zo je foto's ns bekijken!

Heb net wat gestreken nu ga ik ff boodschappen doen..

Doeiiii

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Natas,schattig hoor! :D
    En mooi kamertje hebben jullie zeg! :thumup:

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Daisy: wij krijgen op 1 april de sleutel. kan nie wachten, vooral om de babykamer helemaal klaar te maken, hebben al saus voor de muren gekocht...
    Nog wel erg sh*t dat ons huis nog niet verkocht is, komen met dubbele hyptheek te zitten helaas! maar daar hadden we wel rekening mee gehouden toen we ons nieuwe huis kochten gelukkig, maar toch hè, tis zo zonde van het geld!

Ik neem me wel is voor om de angelsounds ver weg te gooien, maar ben toch telkens weer blij dat ik ff kan luisteren als ik me onzeker voel! Jammer genoeg ging hetvanmorgen ff niet echt helpen, maar wel weer wat geleerd...

Liefs

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Esprit,wij zitten in hetzelfde schuitje helaas.
    Ons appartement ook nog niet verkocht,baal er gruwelijk van,ja jullie tuurlijk ook..
    Het is niet anders,we hopen maar dat het snel verkocht is heh!
    Ik ga nu echt eens wat doen...

xxxDais..

7. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Daisy; we moeten onze huizen hier maar gaan promoten, hihi....

@Natas: bedankt voor je reactie op mijn topic! Kun je dan zenuwen hè!
    Wat een mooie foto's heb je in je album! Zo mooi duidelijk je kindje te zien! Leuke babykamer ook! Gaat nu alles roze worden?

@Joy: bedankt ook voor je reactie! Zou ik geen angelsounds hebben, dan zou ik om de 2/3 dagen naar de VK willen om wat zekerder te zijn! Erg hè! Wordt ook gek van me zelf, wat ik al eerder schreef was ik altijd best nuchter, maar ben zo anders in mn vel...hormonen doen blijkbaar hele rare dingen! Hoop dat ik straks wel weer mn eigen persoontje wordt en niet zo'n zenuwpees blijf!
    Lekker trouwens dat badderen, jaloers! In ons nieuwe huis zit ook geen bad, door de komst van de kleine en de kosten, staat een bad ook wat verder weg op de planning...Als ik een bad zou hebben wist ik het wel, hihihi...

Liefs

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Daisy daar woon ik dus ook die kant als ik langs
    mij het park in loop en de weg oversteek ben ik zo in de bossen
    paar minuutjes lopen naar de geffense plassen.
    Is wel lekker hoor die babybelt.

Bij therapy leren ze wel je houding goed aan te nemen en trap lopen
    en degelijke om te ontlasten is wel fijn.

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    daisy gewoon laten merken dat het je teveel word! het zal voor jou alleen nog zwaarder worden, want bij jou verdubbelt het gewicht natuurlijk ten opzichte van ons.

en hier gaat het goed hoor, alleen van het weekend weer een fikse bloeding, broek zat onder, maar ik voel de kleine nu zo veel dat ik me niet ongerust maak. ik voel haar nu ook echt tegen mijn hand aan soms. jee dat ze zo klein al zo`n kracht kunnen hebben

esprit die onzekerheid en angst hoort ook wel een beetje bij het zwanger zijn. dan duren al die weken toch nog wel heel erg lang he? ik hoop dat je snel die ongerustheid kwijt kan raken, mischien als je de baby straks heel veel voelt bewegen.

natas ik ga ook even je fotos zien

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuke spulletjes geshopt hoor!

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Dus jullie krijgen je huis ook niet verkocht?
    Hier nog zo één.
    Staat volgende maand al twee jaar te koop, en we hebben nog maar 3 kijkers gehad. En het is toch echt niet te duur!
    Er staat gewoon veel te veel te koop nu.
    Maar gelukkig hebben wij het andere huis nog niet gekocht. Dat is van m'n vader, dus het kan ook nog even wachten. Dus geen dubbele lasten.
    Maar toch is het voor ons mogelijk om het al te kopen. Dan zouden we het gewoon nog even moeten blijven verhuren. Dat zou ons zelfs nog geld opleveren!
    Als we het huis van m'n vader zouden kopen, zouden de vaste lasten (hypotheek, stroom, gas en water) ongeveer 1000 euro zijn. Terwijl er 1300 euro aan huur binnenkomt. (er worden kamers verhuurt).
    Dan zouden we dus zomaar 300 euro per maand overhouden.
    We kunnen er dan nog wel niet veel aan verbouwen, maar een nieuw dak zou al kunnen, en wat andere kleinigheidjes.
    We denken wel dat we dat voor de zomer gaan doen, maar is nog niet zeker. Want m'n vader heeft dan wel die 300 euro per maand minder. Nog even over nadenken dus.

12. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Natas, leuke spulletje's

Het lijkt wel of iedereen hier gaat verhuizen!
    Wel heel leuk allemaal hoor.
    Wij zelf zijn in mei 2007 gaan samenwonen/verhuisd.
    07-07-07 getrouwd en 07 dec. kwam ik erachter dat ik zwanger was! Druk jaartje dus 2007.

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo, vanmorgen bij de Arbo-arts geweest.
    Was een hele aardige en meelevende man.
    Alles zo duidelijk mogelijk uitgelegd en hij begreep het heel goed dat mijn hoofd nu niet bij werken is.
    Ga nu wel op de woensdag een paar uurtjes naar mijn werk om daar wat administratie te doen.
    Dat vond de arts een goed idee voor de komende weken.
    Daarna kijken we weer hoe het gaat.

Viel me dus 100% mee!

14. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Vraagje: ik heb heel dikwijls het zuur/ nouwja ik denk meer brandend maagzuur ofzo!
    Dit heb ik meestal nadat ik wat gegeten heb en dat duurt dan toch wel 'n uurtje of 2 of ik moet een rennie nemen! Maar zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

15. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Bemy: wat grappig al die data met een 7! er zullen ook wel veel stelletjes gaan trouwen dit jaar op 08-08-08? wel leuk! en dan 7 december zwanger!

Mystic Sun: Sterkte dit jaar, wie weet bregt 2008 nog een verrassing voor jullie, alles is weer goed en gezond, ik duim voor je!

Esprit: fijn dat het hartje goed was en niets aan de hand, wel een goede VK dat je meteen langs kon komen en dat ze je gerust stelde, ik had vorig jaar zulke mutsen van verloskundigen, ben blij dat ik nu ook normale vk's heb die naar je luisteren en je serieus nemen, zo belangrijk!

Austin: take it easy girl! listen to your body! al dat geklus en verhuisgedoe! je moet ook even tijd hebben om zwanger te zijn toch?

Diana: fijn dat er nu eindelijk een uitspraak is gedaan en niet zo'n beetje ook! rust in je hoofd en een kindje in je buik, 2008 wordt jouw jaar!

kraamvisite: Ben oktober vorig jaar bevallen en gaf eind november 2007 een kraamfeest, volle bak, rond de 50 man met baby en kids over de vloer, maar wel supergezellig en hulp van vrienden en zus die de zweedse balletjes van de ikea klaarmaakten voor iedereen! had in de week na de bevalling alleen zus, broer en pa en ma over de vloer, verders helemaal niemand, heerlijk wennen aan ons kindje en rust in de tent! de kraamhulpen vonden het ook een superidee en wilden dat meer mensen het zo deden, weet nu niet omdat dat minder werk voor hun betekent?mmmmm?

Morgen naar het AMC voor de vruchtwaterpunctie, spannend!wish me luck?

16. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Zuur: als je het zuur hebt schijnt vanillevla te helpen...succes!

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Joy,ik wil ook zo'n babybelt!
    Bij een babyzaak te koop?

@Esprit,ja kunnen we misschien een apart topic voor openen HUIS TE KOOP,hahah...

@Noura,makkelijk gezegd he ;)
    Ik laat het al merken maar ze doen er zo weinig mee,heb het ook al aangegeven dat het nu zwaarder wordt,ik mag iets vaker gaan zitten,5 min :confused:
    Enne over dar zwaarder worden,ik hoop niet het dubbele van jullie hoor....
    Ik was al 9 kilo :confused: aangekomen,dat is meer dan gemiddeld,slik...

@Diana,bij ons staan er ook teveel appartementen te koop,de onze staat pas sinds november te koop,toen wisten we nog niet we zwanger waren en al helemaal nie dat we een tweeling zouden krijgen,vandaar de haast ook anders hadden wij ook nog geen ander huis gekocht...
    En kijkers hebben we meer dan genoeg alleen nu nog een koper!
    Jullie ook succes en denk er idd maar heel goed over na!

@Bemy,wat heb jij met 7?
    Grappig!

@Miran,nou gelukkig dat deze meneer zo aardig was voor je,beter zo dan dat gezeur overal over,ze doen soms net of we het met opzet doen..
    Ik mag Maandag weer,naar di Mevrouw die mij veelste vroeg aan het werk had gezet,ze is echt zo aardig voor me,tuurlijk,schuldgevoel?
    Hahaha..

Nou jullie hadden het al gelezen,9 kilootjes,absurd gewoon en weet je,je ziet het niet aan de rest van mn lichaam,wel een enorme buik zoals jullie konden zien en hele grote borsten :D
    Ach ja,komt wel weer goed heh!
    Verder zei hij,als ik zovel last had dat ik in de ZW moest gaan omdat een meerlingenzwangerschap veel zwaarder is dan een eenling,ze vinden het misschien niet leuk maar je oet aan jezelf denken zei die.
    Ook heb ik harde buiken en dat moet ik nu goed in de gaten gaan houden,nu heb ik ze eens per uur ongeveer en als het eens per half uur wordt moet ik gelijk bellen..
    Iemand meer last van?

xxx

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ joy wat heerlijk dat je nu kan badderen, zoals je weet is het voor mij dagelijkse kost, want volgens mij ben ik zwanger van een zeemeermin/man want ben echt verslaafd aan water. Genieten ervan meid!

@ Daisy, zoals verwacht waren de lama's echt super te gek, heb echt helemaal krom gelegen.
    wat vervelend dat je harde buiken hebt, hoop voor je dat je de kans krijgt om rustig aan te doen

@ jennifer70, jij zou het ook zwaar hebben met je zwangerschap en zo'n kleine baby er nog bij en veel succes morgen

@ bemy, ik leg een extra kussen onder mn kussen als ik het snachts zuur heb, dan kan het een beetje teruglopen

@ miranda, wat fijn dat je het hebt kunnen regelen met de arbo, ik werk nu nog fulltime maar merk dat ik af en toe echt een stapje rustiger moet doen, maar ja bijna op vakantie daar ga ik natuurlijk geen fluit doen

@ noura, volgens mij beleef jij deze zwangerschap heel relaxed, superfijn voor je

@ schatje 1, spannend, spannend, spannend, nu dus wachten tot 28 maart om te zien wat het gaat worden

@ loutje, 1 hoera tje dat je misselijkheid over is HOERA

@ esprit, wat fijn dat je weer gerust gesteld bent

@ natas en bemy en missy n van harte gefeliciteerd met jullie meiden

@ miranda, jullie kunnen ineens niet meer wachten, ik hoop dat je snel ergens terecht kan!

Ik rond mijn zwangerschap steeds naar boven af, moet er zelf wel om lachen, ws hebben meer mensen dat. Toen ik 16 weken was, vond ik het 4 maanden (jaja weet heus wel dat dat niet zo is) Bij 18 weken dus 4,5 maand maar nu kom ik toch maar mooi in de knoei, want sta al weken op 4 en een halve maand en dat blijft volgende week ook nog zo.

verder heerlijk aan het aftellen.....
    nog 2 nachtjes verloskundige
    nog 4 nachtjes 20 weken echo
    nog 6 nachtjes naar de dominicaanse republiek

19. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Jennifer, dankje voor de tip! Ben dol op vanilie vla!

@Daisy, geen ervaring met harde buiken. Maar ZW is misschien niet zo slecht idee? Je hebt 2 meiden om aan te denken en jezelf natuurlijk ook. Eigenlijk 3 meiden ! haha

20. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    daisy: ik had bij de vorige harde buken toen ik aan het verhuizen was vorig jaar, verder nooit, het zegt dus wel iets over je lijf dat je rustig aan moet doen, zopwel in je hoofd als fysiek! lekker liggen op de bank met een goed boek, denk aan jezelf!

Deel Deze Pagina