Wij willen het ook met kerst gaan vertellen, maar we hebben de kinderen deze week al verteld dat er een baby'tje in mama's buik zit en dat het een geheimpje is. Maar of ze het zolang vol houden? Lijkt me wel grappig als ze zich verkletsen en mijn schoonmoeder (die oppast) denkt: He? Wat zeggen ze nu? Anders krijgen ze waarschijnlijk met een kerst een pyjama 'voor als ze bij oma gaan slapen' en dan drie inpakken... Mijn dochters hebben trouwens al besloten dat ze een broertje willen, want een zusje hebben ze al LOL @ alle nieuwe zwanegren: welkom en gefeliciteerd!
Hoi Daisy en Natas1 (kon er maar 1 quote-en), Bedankt voor jullie reactie, net weer wezen plassen en had expres nie meer gedronken en het was al weer donkerder.....wat kun je je dan gelijk zorgen gaan maken he ........Volgende week de VK bellen, ben pas echt gerust als ik een hartje heb horen kloppen....kan dan pas echt genieten denk ik! Liefs
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *(21-07-2008): # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *(28-07*2008): # Jeldou 1e kindje *(31-07-2008): # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Biancatje 30 jaar 1e kindje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Danoek 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje # Visjes 24 jaar 1e kindje # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Petrabr 31 jaar 1e kindje # MamavanLunu 24 jaar 2e kindje *04-08-2008: # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen en meisje # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????? # Mandje 21 jaar 1e kindje *05-08-2008: # Jordanne 28 jaar 3e kindje # QueenBee 26 jaar 2e kindje # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *06-08-2008: # Rebbel 24 jaar 1e kindje # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Tuti 32 jaar 1e kindje # Zoe10 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *08-08-2008: # Diaantjuh 23 jaar 1e kindje # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibelle 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: # Bojenna ...jaar 1e kindje *10-08-2008: # Misspiggle 25 jaar 1e kindje # Luckyone ...jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje ...jaar 1e kindje *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *12-08-2008: # Chantico ...jaar 1e kindje *18-08-2008: # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Jolanda1979 ...jaar 1e kindje Nog zonder datum: # Joss81 26 jaar 1e kindje # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??? # Ppa 32 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Happy1980 27 jaar 1e kindje # Schatjel 20 jaar 1e kindje
Zo zeg wat zijn er al weer een boel nieuwe meiden bij.. Allemaal GEFELICITEERD! Esprit, ik had dat ook met mijn urine, ik dronk hiervoor altijd koffie en nu niet meer en mijn urine is gelijk helder! Vannacht weer klote geslapen, was dit keer niet 5 uur wakker maar om 5.45 uur, iets later gelukkig, maar zo vermoeiend, ben echt heeel erg moe! Heb net ff een test gedaan, ik wil m namelijk bewaren, heb de testen van mijn eerste en tweede ook nog en van deze had ik dus niks, want dat is allemaal via de ha gegaan. Ja vet positief natuurlijk, maar was ook totaal niet spannend.. Zal zo blij zijn als mijn man weer lekker thuis is, zit hier al 2 weken alleen met 2 kids en dan krijg je dit nieuws allemaal over je heen en ben zo moe, heb het gevoel dat ik ieder moment kan janken.. sorry voor mijn geklaag.. Kerstboom staat nog niet, kan pas als mijn man terug komt, dus moet wachten tot de 20ste, dus hier een late kerstboom en dan ben ik ook nog zo iemand die de kerstboom na de kerst gelijk opgeruimd wil hebben.. dit jaar maar niet dan.. Verders geen klachtjes, wel erg moe, jullie ook zo erg? fijn weekend dames liefs elies
En hij wordt volgens mij echt lang... we zitten nog niet eens op de 10de! Leuk hoor al die zwangeren..
Gefeliciteerd allemaal! Dit wordt wel een hele lange waslijst zeg! pffffffffffff Die zomer krijgen we het druk! Nou dames, ik ben morgen 7 weken! yeahyeah! De tijd kruipt moet ik zeggen hoor! De kalender zegt dat ik een meissie krijg en ik denk het zelf ook! Maar dat komt een beetje door de wens van de gedacht hihihihi Ik ben heel erg snel aangebrand, kan niet zoveel hebben.. en ben erg moe.. slaap veel. En toch wel veel beroerd..maar het was vandaag niet meer zo erg als begin van deze week. Dames die net zwanger zijn, geniet ervan!
Ik heb nog helemaal geen idee wanneer we het gaan vertellen, vind het ene beetje gek om het te vertellen eigelijk... Het is ook zo onverwacht, niemand verwacht het.. Hmm ga ik nog eens over nadenken...
Hoi allemaal, Allereerst de nieuwen...GEFELICITEERD! Over het vertellen, ik heb een boekje gehaald "voor de liefste oma/opa" en die krijgen ze met kerst. Word nog even oppassen, ouders zijn gescheiden en ik wil het ze wel persoonlijk vertellen. Heb dan nog geen echo gehad maar vond het wel leuk om het dan te doen. 1.5 week later krijg ik mn echo, maar stel in het ergste geval dat het helemaal niet goed is heb ik in elk geval steun van mn ouders. De anderen vertel ik het pas na de echo. Vind het namelijk een beetje raar. In het begin was in echt heel slecht in orde, echt misselijk en opgeblazen en gewoon echt niet lekker, sinds afgelopen woensdag ben ik ineens heel lekker in orde, geen misselijkheid meer en ook niet meer opgeblazen. Ga me dan gelijk onzeker voelen. Eerder klaagde ik over die misselijkheid enzo maar zo word je er ook niet zekerder over. Van mijn kant zullen ze het allemaal ook raar gaan vinden dat ik zwanger ben, nog niet getrouwd, ben nog niet klaar met mn opleiding (wel bijna, dus dat red ik ook nog voor die tijd) en iedereen dacht dat wij toch eerst gingen trouwen. Maar roddels gaan er al genoeg omdat mijn vriend een aantal jaren ouder is, trekken ze de conclusie dat het vast wel een keer moet gebeuren maar dat het al echt zo is verwachten ze natuurlijk niet
ook spannend dus... en ja ik vertel het zeker wel eerder dan de magische 12 weken grens, vind het ook fijn dat als het mis gaat dat ik er dan niet alleen mee zit en je dan steun kan krijgen van je familie.. Maar ben wel heel erg benieuwd naar hun reactie! Ik heb 21 december weer een echo en denk dat we het daarna ook gaan vertellen, dan is mijn man er ook bij gelukkig!
voelde me de afgelopen dagen ook anders, weinig trek, opgeblazen gevoel, gevoelige borsten en nu voel ik weinig maar ben wel onwijs moe! Dus ik denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken, je hoeft niet altijd wat te voelen als je zwanger bent hoor..
@daisy Ik weet niet wanneer we een echo krijgen . 19 Dec moet ik vor intake naar de vk en dan zal ik het wel horen. Ik hoop dat ik toch wat eerder een echo mag. @zoe10 Mijn buikje is de hele dag zo rond . Ik weet het ook niet en zoals daisy zegt alleen een echo kan het uitwijzen . Dus dat is nog heel lang wachten . Groetjes Janine
he meiden ik ben zoooooooooooooooooooooo moooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeee jeetje als i het tot tien uur ga redden is het knap hoor. ze zeggen dat het erbij hoort maar ik heb adhd dus ben het absoluut niet gewend. hihihihi us eliesja het antwoord is JA JA JA ik ben ook moe. het enigste wat ik nog meer heb is dat een bh alpijn doet aan mijn borsten plus at traplopen geen optie is hihihihi dikke knuf mik
maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mag ook wel even gezegd worden in plaats van dat zeuren van mij. IK BEN ZO BLIJ DAT IK ZWANGER BEN WHOEHOE! YES YES YES YES YES YES YES' hihi gr mik
Ik sluit me helemaal bij je laatste woorden aan Mik: IK BEN OOK ENORM BLIJ DAT IK ZWANGER BEN! Dit is even een uiting van gevoelens die ik anders van de daken had geschreeuwd. Ik wil echt probreren om de eerste 12 weken verder aan niemand te vertellen dat ik zwanger ben. Met de nadruk op PROBEREN dus hè.
ff wat anders...ik ben 20 november 23 geworden. Als de baby verwekt is voor mijn verjaardag word het volgens de kalander een meisje anders een jongen haha.
Weet je meis,als jij je zorgen maakt dan bel je gewoon naar de vk en legt je verhaal uit,waarschijnlijk kunnen zij je wel gerust stellen of je mag misschien eerder langs komen? Je moet nu echt aan jezelf en je beebje denken hoor,is helemaal niet erg om te bellen.. @Mik,ja idd ik wil ook niet klagen hoor maar ik ben ook ZOOOOO MOE,pfff,is niet leuk meer,zit er aan te denken om zo mn bedje in te gaan. We wilden eigenlijk uit gaan eten maar we zijn toch maar thuis gebleven,zo moe! Enne je zeurt niet hoor Mik,het hoort er allemaal bij Slaap lekker voor zo of straks allemaal! Liefs Dais.. xx
Nou Miran dat zou ik heel erg knap vinden! Ik heb er nu al moeite mee om mn mond te houden,ik mag blij zijn als ik het red met wachten op de kerst,hihi....
meiden.. ik heb echt nergens last van alleen van me boobs.. hoe is dat bij jullie? zie ook niks anders aan me buikje.. is niet gespannen ofzo of zou dat te vroeg zijn? groetjes en jullie ook allemaal gefeliciteerd!