LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *30-07-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen # Nickyz 21 jaar 1e kindje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibella 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marone ? jaar kindje *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Vlekkie ? jaar 3e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ???? *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:?????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 ) *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? # Naannaan 28 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender:jongen / Denkt zelf: jongen # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # Kelly83 24 jaar 1e kindje *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 73 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 8 JONGENS: 2 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 05-3: Petrabr verloskundige 05-3: Jikke verloskundige 05-3: Austin 20 weken echo 05-3: Puck2008 gynaecoloog 05-3: Alieke verloskundige 05-3: Daisy echo Nijmegen 05-3: Tammie verloskundige 06-3: Janine 20 weken echo 07-3: Petrabr 20 weken echo 07-3: Noura verloskundige 07-3: Galadrose controle VK 07-3: Schatje1 verloskundige 11-3: Joy verloskundige 11-3: Daisy 20 weken echo 12-3: Loutje verloskundige 13-3: Naat verloskundige 13-3: Kiki verloskundige 13-3: Janine verloskundig 17-3: Noura 20 weken echo 17-3: Miranda 20 weken echo+controle gyneacoloog 17-3: Puck2008 20 weken echo 17-3: Marone VK 18-3: Esprit 20 weken echo 18-3: Mariel77 20 weken echo 18-3: Kiki 20 weken echo 18-3: Lique80 20 weken echo 18-3: Rebbel 20 weken echo 18-3: Bemy VK 19-3: MissyN 20 weken echo 20-3: Queenbee 20 weken echo 20-3: Jekkia Gyneacoloog 20-3: Rebbel verloskundige 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Jekkia echo en gyneacoloog 21-3: Aykietje onderzoek gyneacoloog 25-3: Marleen 20 weken echo 25-3: Joy 20 weken echo 25-3: Muis 20 weken echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo 26-3: Happy1980 Verloskundige 26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.) 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 28-3: MissyN verloskundige 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 28-3: Maxi 20 weken echo en jarig 31-3: Tammie 20 weken echo 02-4: Jelske 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 12-4: Austin 3D/4D echo 14-4: Binnabinna 20 weken echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 28-4: Rebbel pretecho
Goede morgen dames. Hier is dan ook eindelijk een beetje sneeuw gevallen. Onze dames helemaal gelukkig op de vroege morgen. \/ Het was eigenlijk de bedoeling dat ik vanmorgen een paar uurtjes naar mijn werk zou gaan om wat administratie te gaan doen. Bellen ze me gisteren op dat ik niet hoef te komen: de bazin is ZIEK! Nou word het dus een weekje uitgesteld, vind ik niet erg hoor. Iedereen die voor controle moet of een echo krijgt: veel plezier en succes. Ik heb ook echt zin om kleertjes te gaan kopen, maar ik hou me in totdat we weten wat we krijgen. Die neutrale kleur kleertjes heb ik al genoeg, ik wil nu gaan voor het "echte werk". Verder zijn we helemaal niks meer nodig, alles is aanwezig en staat klaar. Wel een lekker gevoel hoor. Vanmiddag lekker met mijn meiden naar de theater voorstelling van Nijntje, leuk joh! Fijne dag allemaal.
Goedemorgen, Nou gisteren voelde ik me voor het eerst weer eens echt ''goed''. Kon ik smiddags met mijn moeder naar de 1e hulp. (niks ernstig) maar ze hielden haar voor het zekerste 24uur op de hartafdeling. gezien haar verleden. Het zit me ook niet echt mee, kon goed janken! hopelijk kan ik haar vanmiddag weer ophalen. Dames met 'n echo, veel plezier vandaag.
@ Daisy ja hoor ik doe rustig aan denk dat ik vandaag niet zo heel veel doe .Ga vanmiddag naar me ma toe en das weer uurtje heen en uurtje terug rijden. En gewoon opkomen voor jezelf daisy heb ik toen ook gedaan. Jij veel plezier met inkopen voor je nieuwe huisje .Lekker is dat he haha @miranda3xmama lekker een dagje vrij bof jij weer . En veel plezier bij de voorstelling van nijntje. @Bemy he vervelend ik zeg altijd zo 1 komt niet alleen .Hopelijk mag ze naar huis en kan je beetje gaan genieten. Zo hier maagzuur steeds durf niet goed te eten en te drinken nu haha en verga van de dorst. Dadelijk naar de behandeling van me zoontje toe en dan dochtertje lief op halen van school en dan rijden we naar me ma.Lekker weer zo te zien al is het wel koud.En de sneeuw hadden we gister avond hier al.Beetje raar weer he de laaste tijd
@ maxi en daisy je kan op een echo ook het hartje horen.maar dan moeten ze allen een knopje om zetten.mischien moeten jullie het eens vragen. toen ik laats een echo had hebben ze het ook zo gedaan. @daisy ga zo even naar een kitche en kitche winkelen en het vanmidag een rondeiding op het kinderdagverblijf. Ik zelf heb wel een kinderwagen via makrtplaats dan van het merk quiny maar die is niet verkleurd. liefss sabrina
Nou, daar komen de reacties van mijn bijleesactie : Rebecca, fijn dat het bij de vk toch goed was. Ik hoop volgende week dinsdag ook weer een mooi hartje te horen. Zal eens vragen of mijn baarmoeder ook naar achteren gekanteld is. Daisy, vervelend dat je je zo voelt. Als minder werken zou helpen, gewoon vragen hoor! Je kindjes zijn zóveel belangrijker dan je baas! Over die harde buiken: ik voel dat m'n baarmoeder soms een hard bolletje is, bv als ik veel aan het lopen ben. Ik heb niet getimed of het met regelmatige tussenpozen hard wordt, heb meer het gevoel dat het een lichamelijke reactie is op hoeveel ik beweeg. Ik las ook dat het voor het kindje goed is om af en toe een harde buik te hebben, omdat het de hersentjes stimuleert doordat het even anders aanvoelt daarbinnen. Maar echt regelmatige contracties lijkt me niet fijn! Esprit, wat een spanning over de hartslag. Gelukkig vond de vk het niet iets om je zorgen om te maken. Hoop dat jij er ook gerust op kunt zijn. Bemy, ook jij gefeliciteerd met je DOCHTER! En na al die 07-ens op naar de 08-08-08 voor de bevalling! Diana, ontzettend gefeliciteerd met de uitspraak. Hopelijk helpt het je verder en kun je het nu nog meer afsluiten. En super dat je je kindje hebt gevoeld! Natas, fijn te lezen dat het thuis relatief lekker gaat. Oh Noura, wat balen weer zo'n bloeding. Wel heerlijk dat de kleine meid je gerust kan stellen! Petra, lekker hoor dat aftellen! Over het afronden: ik rond juist liever naar beneden af. Ik ben op 9 augustus uitgerekend en voor iedereen die denkt dat een zwangerschap 9 maanden duurt (=39 weken, ipv 40) zou ik dus op 9 maart 4 maanden moeten zijn. Terwijl ik dan dus 18 weken ben. Dus ik zei van het weekend aan mensen die daar naar vroegen '17 weken en da's bijna 4 maanden' (wat nog klopt ook). Debbie, wat een stomme vent, die ex! Lekker genieten van de trapjes in je buik hoor! Elies, het lijkt me idd bizar om zo dicht 'op het nieuws' te zitten. Hoop dat je je wel veilig blijft voelen! Joy, goed bezig in je huisje! Maxi, fijn dat alles goed was. En ooit kom je er achter of het een knul of een meid is Austin, succes met je 20-weken-echo vandaag!
18 weken is toch ook gewoon 4 maanden? een maand duurt toch geen 4 weken? of snap ik nu iets niet. afgelopen weekend was ik in ieder geval en 18 weken en 4 maanden, over 2 weken ben ik op de helft. lees hier iets over een ex. lekker zo`n reaktie. ach ja, mischien had die hoop dat het nog weer goed zou komen ofzo, en ziet die die kans nu verkeken austin heb je je 20 weken echo, wow spannend hoor joy je hebt nog maanden de tijd om namen te verzinnen ik had namen, maar vind ze nu niets meer. heb wel een jongensnaam maar ik ga over een tijdje me er wel weer in verdiepen binnabinna, is leuk als ze op een echo het geluid aanzetten, krijg je het in stereo, of surround, klinkt heel raar bemy schrikken zeg van je moeder hier sneeuwde het gister toen ik naar huis moest van het werk, bah ik houd er niet van rijden in de sneeuw. ik heb nog helemaal niet dat ik kleertjes wil halen. had ik bij mijn vorige wel, alleen toen ik bijna bevallen moest, vond ik de kleertjes niet meer zo mooi en heb alsnog andere dingen gekocht. ik denk dat ik nu ook maar wacht. jennifer hoe is de punctie gegaan? ik zag op de lijst dat ik voor vrijdag op de lijst sta voor vk. ik moet er morgen al heen.
@petrar hey, ik had je een tijdje terug ge-PB, heb je die eigenlijk ontvangen. Ik heb het idee dat het niet werkt bij mij Gr Jenny
Ha meiden! Gister had ik volgens mij ook een "harde buik". Geen idee hoe dat moet voelen, maar na een hele dag werken kwam ik thuis en begon na kantoorhangen lekker rond te sjouwen, traplopen, opruimen, koken, lopen, zitten, opstaan (ik zit echt nooit stil, kreeg gister nog het verwijt ), en ineens was mn buik moe. Dus ik ging zitten, maar mn buikie kon maar niet ontspannen, zo voelde het. Alsof ie zich wapent tegen al dat rondgesjouw. Had vannacht (en vandaag dus ook, hiephoi) zo'n last van mn rug. Geef mezelf de schuld, want ik was in slaap gevallen op mn rug en ik heb het idee dat het gewicht van mn buik om mn rug drukt. Hebben anderen daar ook last van? Eigenlijk wil ik na mn werk nog even sporten, maar misschien moet ik het vandaag even rustig aan doen, even aanzien vanavond? Maar ja, dan voel ik me weer zo'n slome muts als ik tegen mezelf zeg dat ik het r u s t i g a a n moet doen. Mn ex zit achter het behang hoor! Bedankt voor jullie oppepers, het is gewoon een eikel, klaar.
goedemiddag dames Hier ben ik ook weer eventjes. Ik moet morgen voor de 20 weken echo. zo spannend. Ik moest het bijna afzeggen. Ik heb een eigen kapsalon en nu belde mijn medewerkster dat ze ziek is . Dus heb ik naar het ziekenhuis gebeld of ik het kon verzetten. nou moest ik 3 weken wachten. Dat duurt me dus te lang. Gelukkig stonden er nog niet veel afspraken, en heb ik die kunnen verzetten. Kan ik toch gaan. Maar evengoed balen. Dit is de eerste x dat ze ziek is en dan net nu. Maar ja daar kan ze ook niks aan doen. Ik weet niet meer wie het over zon steunband had. Ik heb er gisteren ook 1 besteld begon nu ook een beetje last te krijgen van mijn onderrug, mijn masseur zei dat zo'n ding echt helpt. Vooral met mijn beroep ik sta gewoon veel en omdat ik vrij klein ben is zitten weer niet altijd goed voor mijn schouders en armen @ Austin succes met de echo vandaag En voor iedereen die ook een controle of echo heeft ook veel succes . Liefs Janine
Je snapt het helemaal hoor Noura! Ik bedoelde meer 'naar beneden afronden' in reactie op meiden die 16 weken al 4 maanden noemen. Jeetje, ik vind het eigenlijk opeens best snel gaan!
Afgelopen week was ik na een dinertje even met een vriendin meegegaan naar een kroegie (ok, vooruit dan maar). De muziek stond vrij hard eigenlijk en het leek wel alsof mn hele buik vibreerde. Heeft iemand enig idee of dit slecht is? Het voelde gewoon zo onrustig, was niet helemaal op mn gemak eigenlijk. Wel een beetje raar voelt het op zich hoor, met een buikie de kroeg in; druk druk, en steeds lopen mensen tegen je aan; niet hard hoor, maar gewoon dat je je weer even bewust bent van je uit-stekende buik. Over buik gesproken... hebben jullie ook zo het gevoel dat ie niet van jou is, die buik. Hij is hard, groot, en zit op een andere plaats dan je gewend bent. En tja, je kan hem niet inhouden he...
Bah bah, ik heb nu ff pauze (ik ga in de pauze altijd ff naar huis om te eten), maar ik heb helemaal geen zin meer om terug te gaan. Heb helemaal geen zin meer om te werken. Af en toe ben ik gewoon aan het zoeken naar een smoes om thuis te blijven, erg hè. Die vind ik overigens nooit, omdat ik het m'n zus niet aan wil doen om alleen op de zaak te zijn. Zal wat worden straks met het "zwangerschapsverlof". Maar ik pak me toch die 16 weken hoor, nu bijna zeker is dat de ZEZ-regeling doorgaat. Nou, ik ga maar weer eens naar de zaak. Toch maar weer aan het werk.
@ Debbie: voor zover ik weet zijn harde geluiden/muziek niet schadelijk voor je baby. Je mag ook rustig naar concerten toe als je zwanger bent. Het is meer dat het voor jezelf niet zo fijn voelt. @ Jannine: fijn dat je het toch hebt kunnen regelen. Ik rond de weken ook altijd een beetje af, ik heb het dan over: BIJNA 18 weken, BIJNA op de helft enz. En de tijd gaat al zo snel.
haha ok, dan. 16 weken is gewoon 3 en halve maand je kan beter niet naar boven afronden, vooral als je op het eind loopt dan duurt het allemaal nog langer. haha dan denk je niet meer in weken,maar in dagen of minuten diana heel herkenbaar hoor, meeste mensen die zwanger zijn, zijn zo vol van de zwangerschap dat werken hun hoofd niet meer naar staat. haha debbie, ik heb wel het idee dat de buik van mij is. maar ik heb nog niet zoveel buik. ik ben me wel bewust van harde geluiden. aangezien de baby alles hoort. en het schijnt dat door het vruchtwater de geluiden versterkt worden neem zo`n zwangerschapsbelletje, dat schijnt voor een baby te klinken als kerkklokken
net terug van de verloskundige, wat heerlijk is dat toch! alles, maar dan ook alles is prima, buik groeit goed, baarmoeder 1 vinger boven navel, hartje ging lekker, bloeddruk 100/60, gewicht prima (1 kilo onder startgewicht) suikergehalte goed, ijzergehalte prima. wat een ongelovelijke dikke bofkont ben ik toch! *** einde egobericht ***