Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dag meiden,

even een kort berichtje, want ik ben zo moe dat ik lekker onder de wol kruip!
    Ik las over het algemeen goede berichtjes. Goede vk-bezoekjes, goede 20-weken echo's en twee meiden en een knul erbij als ik goed onthouden heb. Gefeliciteerd!

En nu op OK drukken en m'n banner bekijken. Vandaag of morgen gaat ie naar het middelste hokje!

...klik...

Aaaaah, vandaag nog niet ;)

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hè meiden, bedankt voor de felicitaties.
    Dat word straks een gezellige boel hier in huis: al die meiden.
    Is mijn man ernstig in de minderheid! ;)

We hebben een hele uitgebreide echo gehad, kleine Uk is heel goed bekeken (net de 20 weken echo).
    Uk weegt ongeveer 280 gram en is 22 cm lang, dat past eigenlijk bij 20 weken.
    We hebben hele mooie foto's meegekregen.
    Ons meisie zwaaide echt naar ons, wat een hele mooie foto opleverde (ga ik morgen even op de comp. zetten hoor).
    Ze was heel erg bewegelijk, en draaide door het beeld.
    Zo mooi om te zien. :D
    Verder hebben ze het hoofdje, het hartje, de beentjes en het ruggetje laten zien, alles zag er prima uit.
    Nu krijgen we op 17 maart toch nog de 20 weken echo, alweer lekker onze meid bekijken.

Zo dat was weer een super EGO bericht zeg!
    @ Janine: gefeliciteerd met je knulletje.
    @ Arri: ik heb ook een angelsound en gebruik hem heel soms even.
    Het is het gewoon leuk om even het hartje te luisteren, eerst gebruikte ik hem als ik mij zorgen maakte.
    @ Petra: succes bij de 20 weken echo.
    @ Esprit: Dionne vond het geweldig op school, ze voelde zich helemaal thuis.
    Net alsof ze al jaren heen gaat.

Ik weet niet meer wie vroeg naar meiden namen, maar die gaan we natuurlijk niet verklappen: ZIJN WE BIJNA ALLEMAAL ZELF NODIG!
    Wordt nog een hele klus om een bijzondere naam te vinden bij Joëlle Dionne en Lindy.
    Maar gelukkig staan er een paar duizend op internet. ;)

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    bannercheck

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Petrar,heel veel succes morgen met de 20 weken echo!
    Lekker genieten van jullie beebje.. :D

@Linka,wat leuk om weer wat van je te horen zeg,lang geleden!
    Helemaal klaar met verhuizen?

@Babsie,fijn dat je het zo druk hebt dan vliegt de tijd ook voorbij heh ;)

@Diana,niet te hopen voor je meis,beterschap iig!

@Noura,top dat alles in orde is zeg!
    Hou het maar goed in de gaten,hopelijk valt het mee en is het geen suiker,er hebben wel meerdere ontzettenden dorst,misschien dat het ook een soort van ''kwaaltje'' kan zijn?
    Lekker rustig aan doen meis!

@Arri,heerlijk is dat ja,alleen ik ben niet zo iemand die snel om hulp vraagt,ze had het al een paar keer aangeboden en nu kwam het wel heel erg goed uit,hihi..
    Jij treft het ook zeg,was ook wegbrengen,dat is heerlijk!

Verder iedereen morgen succes bij de echo of vk!
    Ik duik lekker mn bedje in!

Liefs...

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    @ Daisy: ik vond het ook vreselijk! Ik wilde ze echt tegen houden. maar nee, ik moest op de bank gaan liggen en eventueel proberen te slapen. En mijn schoonmoeder wilde eerst een zaterdagmorgen komen. Maar dat vond ik echt teveel. ze heeft zelf ook genoeg te doen. Dus toen zei ze: nou dan móet je de was meenemen. En als ze me dan helpen, ben ik eigenlijk achteraf wel erg blij en gelukkig met deze mensen!

@ Petra: Waarom gebruik je je angelsound nu niet meer dan? Je zegt omdat je je nu zorgen maakt...?

@ Chantico: slaap lekker. Super om half 9 slapen...

@ Noura: ai, dat is dus wel even spannend... Hopelijk is alles goed!

Wat vonden jullie trouwens van mijn vk: ze zei dat je het kindje gaat voelen bij 21 weken... ik heb het idee dat ik het nu soms ook al voel, van die plopjes onderin mijn buik. en vooral 's avonds of nadat ik wat heb gedaan. Heb ik het dan mis?

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Wat leuk weer een paar meiden erbij.. en natuurlijk een jongentje!
    ;)
    Morgen naar de vk ben weer benieuwd hoor.. daarna ga ik met het kamertje bezig want die word morgen gebracht tussen 7-9 uur in de ochtend
    kan niet wachten totdat het af is :)

Groetjes

7. Licrys

Licrys Actief lid

10 sep 2007
    153
    0
    0
    Ook hier vandaag een bezoekje gebracht aan de gynaecoloog, het gaat allemaal prima! Kindjes groeien goed, 2 placenta's, vruchtwater okay, het zag er allemaal prima uit!

Bloeddruk wat laag, maar daar zijn ze in het ziekenhuis wel blij mee... De gyn zei dat mijn buikje nu, met morgen 17 weken, ongeveer net zover is als in een 1-ling zwangerschap met 22 weken! Pfoei.... Zou dus nu al qua omvang zo'n 5 weken voor lopen...

Of het door de bloeddruk komt of door het tempo waarop mijn lichaam verandert, geen idee, maar deze week een wat labiele week en momenteel dood- en doodmoe. Kan om kleine dingen helemaal van de kaart raken en dat is niet echt prettig... Plus vanavond flink last van mijn bekken... Maar goed, morgen maar even bellen om te kijken of iemand mij weer in vorm kan kneden ;)! En verder gelukkig nu vier dagen vrij en ik ga alleen doen waar ik zin in heb :)! Zo!

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Lees wel mee, maar de puf ontbreekt nog altijd om veel te reageren... Tot zover ook weer...

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Succes Licrys met je vermoeidheid. het kan idd door je bloeddruk komen... even lekker rustig aan doen!
    Grappig trouwens, ik had vorige week ook een enorme dip: kon om alles huilen en volledig van de kaart raken, was toen ongeveer net zo ver als jij!
    Veel plezier komende dagen!

En ik ga nu slapen... :-zzzz

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Denk dat je iemand anders bedoelde.... :)
    ik gebruik geen angelsound en maak me geen zorgen (nou oke oke, Bijna geen zorgen)

10. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen lieve meiden,

Vandaag een drukke dag, mn huisje maar is een keer aan kant maken, kben normaal echt een poetsmuts en kan me er maar telkens niet toe zetten...pffff...vandaar dat de tante van Daisy wel goed van pas zou komen ;)..hihi...ff doorzetten maar! Morgen naar mn ouders, mn vriend gaat daar de woonkamer sauzen, dus dat wordt weer een dag van huis....Kga lekker met mn ma op zoek naar leuke stof voor t hemeltje boven het wiegje! Hopen dat ik slaag, want heb natuurlijk al een heel leuk idee in mn hoofd...en dat is van lastig zoeken hè....
    Hier erg veel last van lucht :eek:eps: en daardoor lijkt het net of er iets in mn buik "op slot" zit, heel vervelend!

@Noura: ik heb ook veel dorst, vooral 's avonds en dan wil ik juist niet zo veel drinken, want moet er nu al 3 keer per nacht uit om te plassen...doe je t wel een beetje rustig aan!

@Miranda: heerlijk om zo'n goed bericht te lezen over je meissie! Ik kan ook niet wachten, maar moet t nog 1,5 week volhouden tot de 20-weken-ec ho! Whaaah! We gaan rond de 24e week een pretecho laten maken, schijnt dat je dan de mooiste beelden krijgt?

@Lycris: ook al zulke goede berichten! Fijn hoor! geniet er maar lekker van! De vermoeidheid heeft te maken met hormonen zei mn VK...je hart moet nou veel meer bloed rondpompen en dat kost energie...doe het maar lekker rustig aan!

Ik heb ook een angelsounds, ik gebruik m wanner ik me onzeker voel en ik vind het een geweldig apparaat! Idd bestaat de kans dat je t hartje een keer niet hoort, maar heb dat nog niet meegemaakt...wel had ik maandag dat ik de hartslag heel langzaam hoorde gaan en daarna weer snel, dat gebeurde een aantal keren....was toen wel ff in paniek en mocht gelijk bij de VK komen...dit was helemaal niet gek, kwam doordat het hartje nog niet goed ontwikkelt is en toen zij luisterde bleef het hartje mooi op tempo kloppen gelukkig!

Succes bij de echo's en VK's meiden vandaag!

Nou kga stof happen, hahaha...

Liefs

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    :oops: beetje heel erg verkeerd gelezen! :oops: Sorry!

12. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi allemaal,

Dacht meld mij ook maar aan bij jullie. Heb even gewacht tot ik wat verder was in de zwangerschap. Voelde me erg onzeker of het allemaal wel goed ging. Maar heb er nu het volste vertrouwen in.

Groetjes Martine

13. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Weer een Meid en een jongen erbij, dames gefeliciteerd. En allemaal goede echo's Super om dat te horen.

Hier begin ik me een beetje zorgen te maken! Vanacht heel slecht geslapen. krijg telkens 'n steek net onder m'n schaambeen en daardoor is het net of dat er een zenuw in m'n been afklemt? Weet iemand of dit te maken heeft met de bekken? twijfel of ik de VK ga bellen? ik voel me zo'n muts die telkens als ze ''denkt'' wat te voelen al aan de tel hangt!

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Welkom Martine! En gefeliciteerd met je aankomende wondertje!

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik weet ook niet bemy wat dat is. ik heb ook wel eens gekke vragen gehad, waarop ze het antwoord zo niet wisten. je botten worden ook wat weker en dat kan ook steken geven geloof ik

je kanje kindje wel degelijk eerder voelen, denk alleen dat de vk, 21 weken aanhoud omdat mensen die het dus niet eerder voelen anders in paniek kunnen raken, en denken dat er anders wat is ofzo?
    ik voel de kleine al echt een beetje draaien enzo, en sochtends kan ik ook al voelen waar ze ligt, soms links en soms rechts, ze heeft de ruimte nog, maar dan voel je echt zo`n bult

he martine welkom

zodadelijk naar het consultatiebureau met mijn zoontje

tot vanmiddag

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik heb dit ook regelmatig, maar niet 's nachts.
    Ik heb het vooral als ik lang sta of loop.
    Het voelt dan net of je been "slaapt".
    Tijdens één van de vorige zwangerschappen had ik dit ook en toen heeft de gyn. mij verteld dat het komt doordat je buik dikker word en daardoor op een zenuw kan drukken.
    Volgens mij was het niet ernstig of gevaarlijk.

17. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @ Miranda - Dat stelt me gelukkig alweer 'n beetje gerust.

@Noura - Dan ben ik gelukkig niet de enige ! En dat van die bult links en dan weer rechts dat voel ik ook!

18. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Hoi meiden

Allemaal bedankt voor de felicitaties,
    Ik moest er gisteren zelf nog aan wennen. aangezien ik dacht dat het een meisje werd.
    Alleen de lijst moet nog aangepast worden .
    En ik blijf daar liever vanaf, want anders is die dadelijk kwijt dus als iemand zo lief zou willen zijn 26 juli sta ik erop en het wordt een kereltje.

@ miranda jij ook gefeliciteerd , weer een meid wat geweldig.
    bij ons in het dorp is iemand met 6 meiden !

@petra suc6 met je 20 weken echo vandaag, laat je wat weten .

Onze jongen lag goed op schema dus daaar ben ik ook wel blij om dat alles er op en aan zat .Dat is toch wel weer een opluchting.

Nou ga wat eten
    Liefs Janine

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hallo meiden,

@ Bemy: durf niet te zeggen wat het is, lijkt me wel irritant. Ik heb de laatste tijd ook van die rare dingen, ook zo'n slaapbeen of mijn knie die "op slot" zit, dus het komt me niet onbekend voor.

@ Martine: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Esprit: veel plezier met het uitzoeken van het stofje voor hemeltje. Ik hoop dat je kunt vinden wat je bedacht hebt. Lekker shoppen in elk geval!

Hier verder geen nieuws.

Liefs, Puck

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik denk dat ze het inderdaad wat ruimer houden zodat mensen niet ongerust worden, als ze nog niks voelen.
    Tegen mij zei de vk dat ik de baby waarschijnlijk wat eerder zou voelen omdat de placenta achter ligt, bij 19 a 20 weken. En bij 18 weken, op 2 maart, voelde ik duidelijk dat het de baby was, die ik voelde. Maar achteraf denk ik dus dat ik m zelfs al eerder gevoeld heb. Inderdaad van die plopjes. Maar ik dacht steeds dat het ook m'n darmen zouden kunnen zijn ofzo.

Deel Deze Pagina