@ linka maar goed oppassen dan meis en beterschap ik hoop dat je je snel weer helemaal normaal kunt bewegen! hahaha je beseft pas hoe erg het kan stinken als je zelf niet meer rookt he! @ alieke wij kregen foto's mee op de 20 weken echo, ik neem aan dat dat normaal is? dank je ik doe mijn best om op iedereen te reageren hihi! ik hoop dat je maandag mee valt! @ miranda ik ben zo blij om te lezen dat je je nu eindelijk echt gerustgesteld voelt! lekker van genieten meis! @ jikke super dat je je beepje voelde! is zo'n bijzonder intiem moment tussen jou en beepje! @ noura gaat lekker opschieten nou al bijna op de helft! @ rebbel dat was schrikken! ben blij om te horen dat alles goed gaat met je beepje, ik moet zeggen ik had in het begin ook last van bloedverlies door constipatie... @ lies super mooi kamertje en echt leuk ingericht! kan me voorstellen dat dat weer een super emo moment was, je beseft je dan toch opeens dat daar straks jullie kleine engeltje komt te slapen! @ loutje mooi buikje hoor meis! ben er maar trots op! @ aykietje super dat jullie geslaagd zijn voor de ringen en natuurlijk helemaal geweldig dat je jullie beepje hebt gevoelt! @ pien lekker zo een weekendje weg, en doe je wel een beetje rustig aan meid niets forseren he! @ joy ik vind het echt super knap van je meis dat je je er zo doorheen sleept! komt natuurlijk nogal wat op je pad en een kleintje en een scheiding! weet zeker dat alles weer helemaal in orde komt! @ daisy ik zal aan mezelf denken meis en wat betreft je niet roken beleid in huis daar denk ik hetzelfde over! mijn man rookt nu nog wel, ik laat hem ook ivm de verbouwing enzo maar zodra we in het nieuwe huis wonen stopt hij per direct. Hoe gaat het verders allemaal met jou? voel je je goed? wil het een beetje lukken met de verkoop van jullie appartement? @ diana he meis was jij toen niet bezig met die ontwerpen van die buikbanden enzo? hoe staat het ermee? Hier een vermoeiende dag achter de rug gehad, ik heb het vandaag rustig aan gedaan maar heb me zo boos gemaakt! Sorry maar moet het even kwijt aan jullie, wie van jullie heeft er ook een feeks van een schoonmoeder? Op alles wat ik zeg krijg ik commentaar! toen ik vandaag tegen mijn man zei dat mijn buik in de "weg" zat kreeg ik de opmerking dat ik niet moest zeuren ik was nog maar net over de helft en dat de buik van mijn schoonzus pas groot was ( die had zwangerschapssuiker en was 30 kg aangekomen...dat is toch geen vergelijking? ) zelfs mijn 17 jarige schoonzus durfde de opmerking te maken dat ik nog wel even te gaan had, heb haar toen ook toegebeten dat zij maar moest wachten tot zij bijna 22 weken zwanger is en al 13 kg is aangekomen! Ik heb altijd zo'n moeite met haar! en ze kat niet alleen mij af maar ook mijn man, onze visite, mijn schoonbroer en zijn gezin en zo'n beetje iedereen anders met wie ze in contact komt...wat zouden jullie doen? ik moet er toch wat van zeggen? mijn man zegt dat het verspilde moeite is "ze is nou eenmaal zo en ik heb de hoop opgegeven" zegt hij dan....wat een ellende! moet je nagaan wat een oorlog dat straks word als de baby er is en ze daar over gaat lopen zeiken dat we te voorzichtig zijn ofzo...ze zei zelfs laatst tegen mijn neefje van 2.5 toen hij "da da" zei "praat eens normaal deus" dat zeg je toch niet? sorry moest echt ff mijn frustraties kwijt! hoe zouden jullie dit aanpakken? xxx
Nee, ik was dat niet. Zat er laatst ook nog naar terug te zoeken, maar kon het niet meer vinden. Er waren wel een paar leuke spreujes bedacht, vond ik, en wilde er een paar voor mezelf opschrijven. Weet jij op welke pagina van dit topic het terug te vinden is?
@Austin wat vervelend zeg maar zou beetje advies opvolgen van je man een mens verander je niet zomaar . Ene oor er in de andere oor er weer uit. En dadelijk met de baby je eigen gevoel volgen en niet dat van haar.
nee ik weet het ook niet meer...maar misschien door dit te schrijven dat de gene wie er mee bezig was er op terug komt. ik weet dat je gelijk hebt maar het gaat nu al jaren zo...ik kan er gewoon niet meer tegen, heb ook al tegen mijn man gezegt dat ik eigenlijk liever niet heb dat ze nog naar ons huis komt als ik er ben omdat ik haar gewoon even een tijdje niet moet zien, ik ben altijd beleefd en correct tegen haar gebleven maar ze is gewoon ronduit gemeen tegen iedereen!~ Mijn man's ouders hebben ook aangeboden de babykamer te betalen tegen de tijd dat deze geleverd word maar denk dat ik ze ga zeggen dat ik hem zelf betaal...heb gewoon geen zin in scheve gezichten heen en weer.... p.s. heb eindelijk mijn nieuwe buikfoto erop gezet..is al weer bijna tijd voor de volgende xxx
Ik heb ook je verhaaltje gelezen die voor Mik bedoelde, tjeetje en je hebt idd groot gelijk, je moet echt voor jezelf gaan kiezen al is echt moeilijke keuze, ik ken uit mijn ervaring toen Myrna 1,5 jaar oud was, pff! Het was zo moeilijk hoor, daarna ben ik ong 4 jaar alleen geweest en dan nog paar relatie gehad, maar is me nooit goed gelukt en nu heb ik mijn lieve vriend maar ook soms up en down hoor, ik vind nog moeilijk, maar ik zet GEWOON door! Ik had ook nog realtie's met mijn ex na vader van Myrna, maar was GEEN leuke ervaring hij hield gewoon mij aan de lijntje, goddank was ik blij dat ik knoop door heb gehakt! Hij is niks hoor... En ik ben achteraf wel blij dat ik goed contact heb met vader van Myrna, ik kan niet dwingen om dat hij haar nooit mag zien, maar als hij zo erg vervelend enzovoort zoals bij jou zou ik idd doen, maar ik ben zelf weggegaan... contact is ook veel beter dan toen hoor... Maar ik wens je heel veel sterkte aankomende tijd en wij zijn er voor je hoor meis!
Austin, ja ik besef het idd, maar achteraf ben ik blij dat ik gestopt ben! Pfff! Vervelend van je schoonmoeder, ik heb hele lieve schoonmoeder achteraf ben ik nu echt blij mee! Maar gewoon je gevoel volgen en niet luisteren naar hun al is heel erg moeilijk idd! Gewoon rustig blijven meis
onderwerp over schoonmoeder wil ik toch even op ingaan haha.. Mijn schoonmoeder ik kan er maar 1 ding over zeggen en dat is dat ik der haat! Net zoals mijn schoonvader.. Mijn schoonouders hebben ons zoveel pijn gedaan dat we geen contact meer willen hebben met hun.. Zal 1 voorbeeld geven: ze hebben over mijn vriend gezegd dat hij nooit geboren had mogen worden(dat het niet gepland was dat ze een tweeling kregen) Dus dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat.. Groetjes
zulke mensen wil je je energie niet meer aan verspillen hoor... zijn natuurlijk veel meer dingen gebeurt maar dit kwam bij mij best wel hard aan.. meer omdat ze me vriend zoveel pijn doen(hij laat het wel niet aan me merken) groetjes
Kan ik me wel voorstellen, het is gewoon TE pijnlijk, zoiets zou ik niet willen horen.... pfff! Voor je vriend is ook heel erg hoor! Sterkte!
@Aykietje,nou klinkt goed hoor zoals je het omschrijft! Wanneer is de grote dag ook alweer? @Linka,ja je weet wat ik bedoel,blijkt nu wel weer dat je veel kletst maar dat is juist gezellig hoor,ben blij dat je er weer bent hoor meis! En ja we hebben een huis gekocht,krijgen 04-04 de sleutel,we hebben er zo'n zin in Enne ja we zijn ook nog helemaal happy met onze meiden,dinsdag de 20 weken echo,ook nog ff spannend maar we hebben goede moed iig! Fijn om te horen dat je nieuwe huis goed bevalt,logisch dat je even moet wennen maar dat komt wel goed denk ik! Vindt Myrna het ook leuk daar? @Mik,ja ik vind het ook logisch hoor maar je hebt altijd van die zeikerds,bijv op een feessie ofzo,maar ik dacht als we nu voortaan de feestjes buiten doen Hoe lang ben jij gestopt met roken? @Diana,wist ik ook niet hoor dat jij dat deed,leuk! Misschien als ik ooit nog ns ten huwelijk gevraagd wordt...... @Joy,zo is dat meis,girlpower! Denk aan jezelf en aan je kindjes,je hebt er idd helemaal niks aan iedere keer weer die trijd,ik herken het ook,met mn ex,pffff,je wordt er zoo moe van,het kost zoveel energie... @Austin,jeetje wat een ........,je schoonmoeder! Is altijd moeilijk zoiets,mag je er wel iets van zeggen,ik zou niet willen dat ze me boos aankijkt of dat dr eigen zoon ruzie krijgt met haar. Belachelijk zoals ze erageert tegen een klein kind,kom nou dat gaat te ver,op het moment zelf zou ik er wel iets van zeggen,niet daarna... Lastig! Enne met mij gaat het wel goed hoor,ik vind het heel moeilijk om te ''zeuren'',heb nl enorme last van mn bekken en s'avonds wil niks meer mee,dat is zo frustrerend,en zeker straks in ons nieuwe huis,maar ach nog een paar maandjes! @Schatje,jeetje dan ben je echt hard als ouders zijnde,en ja hoe pijnlijk is het voor je vriend zeg! Ik ben heel blij met mn schoonouders,gelukkig! Heeft er iemand hyves van jullie augustusmama's? Wel leuk lijkt me! Heeft iemand net wegmisbruikers gzien,jeetje at een roekeloze mensen heb je toch! Nah ik ga mn bedje opzoeken,vriendlief wacht op me,hahah Hij roept constant,kom je nog? Slaap lekker voor straks/zo! Liefs...
mijn vriend laat niks merken aan mij en is soms best moeilijk jah.. Hij zei laatst wel van nou dan heb ik maar geen ouders meer.. en dat ie mijn ouders nu een beetje als zijn ouders beschouwt.. Het is gewoon heel vervelend omdat je weet dat het ook heel anders had gekunt.. groetjes
daisy: heel veel succes dinsdag bij de 20 wkn echo! alle dames die morgen echo of naar vk gaan veel succes! ik heb trouwens gisteren en vandaag frummeltje heel goed gevoeld ,voelde steeds plopjes. links, rechts, vanonder, was echt druk bezig daarbinnen, heel leukkkk
Dat heb je weleens met gesloten mannen, mijn vriend is ook soms gesloten, dan moet ik veel energie voor hebben om uit zijn mond halen, dus is ook begrijpelijk..... En Daisy, hartstikke fijn joh, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, dat werd tijd he! Heerlijk! maar doe je wel rustig aan he Ik kan idd veel kletsen, maar persoonlijk soms niet, oeps, hahaha! Ach als het maar gezellig is, ik vind hier zo gezellig! Hyves van augustusmamma, vroeg ik me ook al af of er al is? Ik kan ook gaan maken?
Goedemorgen of ja goed,moet zo naart de Arbo ben benieuwd wat ze weet te vertellen. Ik heb dezelfde als vorig jaar en zij heeft toen en grote fout geaakt door mij aan het werk te zetten terwijl ik nog anderhalve maand verkof had,je begrijpt het al,deze mevrouw is poeslief voor me maar daar heb ik niks aan snappen jullie dat? Zo dat is weer ff uit,hahahah... @Schatje,dat lijkt me zo pijnlijk als je ouders dat over je zeggen,en het is tuurlijk makkelijk gezegd,dan heb ik geen ouders meer maar ik denk dat het zo niet werkt! @Rebecca,dank je wel meis,toch weer spannend heh! Leuk dat je jullie beebje voelt,is zo'n heerlijk gevoel @Linka,thanks!Alleen we hebben ons appartement nog niet verkocht,dat is zoo balen,zitten we straks met dubbele lasten,wordt hard te halen dan Van mij mag je er 1 gaan aanmaken hoor,heb je zelf ook hyves? Voor degene die hyves hebben,anoukxxx@hyves.nl,voeg me maar toe! Nah ik ga me maar ns klaar maken,ik moet er om 9.50u zijn.... Misschien tot strakkies! xxxDais...
@ joy nou meissie dat is niet niks. maar ja inderdaad als hij alleen maar met zichzelf bezig is dan is het maar beter................... in ieder geval veel sterkte de komende tijd. @ austin ja ik heb ook een schoonmoeder die me niet altijd ligt. ze is wel heel lief hoor maar wil mijn man nog steeds bemoederen. is ook niet leuk. maar ja weet je je moet het ermee doen en als je ze niet te vaak ziet moet het lukken toch.? @schatje1 jeetje das niet niks. nou groot gelijk dat je dan geen contact meer wilt hoor. @daisy ik ben gestopt na de test. zodra ik dat streepje roze zag worden ben ik gestopt. erg he zovaak geprobeerd om te stoppen en nu ben ik zwanger en meteen gestopt. (rookte ruim een pakje per dag) en jij? ook meteen gestopt? succes bij de arbo! gr kim
goedemorgen meiden! @austin: tjee... wat een ..... schoonmoeder! ik zou daar ook echt niet tegen kunnen en dan die opmerking tegen een kind van 2,5! ik zou er op dat moment wel wat van zeggen hoor, maar vaak is het zo dat je op dat moment overbluft bent en er daarna pas iets zinnigs op te zeggen hebt! @schatje: sow! sat is echt heel erg voor je vriend zeg, groot gelijk dat jullie geen contact meer hebben, maar lijkt me erg pijnlijk voor je vriend! hier alles goed! de werkweek begint weer! normaal vliegen de weken werken, maar op moment gaan ze zoooo langzaam voor mn gevoel, misschien omdat ik zo naar die 20 weken echo toe leef... fijne dag vandaag! liefs rebbel
Jezus dat is een klote opmerking! waar halen ze het lef vandaan! ik snap dat niet hoor, kunnen jullie je voorstellen dat je niet zou houden van dit kleine wondertje wat er groeit in je buik? en vooral voor een moeder, ik bedoel die band is toch onbreekbaar! Gelukkig vind hij ouderliefde bij jouw ouders! weten zijn ouders trouwens dat je zwanger bent? zouden ze anders contact met je opnemen denk je? xxx
Daisy, dat is balen ja dat die appertement nog niet is verkocht, bah Ik duim keihard dat jullie niet dubbel lasten hoeven betalen, is heel erg vervelend! Ik zal je even toevoegen op hyves, lijkt me heel leuk enne ik zal vanmiddag als ik tijd heb eentje maken de augustusmamma! Ik duim hard voor je dat goed zal komen met Arbo arts! Ik moet zometeen naar het ziekenhuis voor Myrna ivm oogarts, pleister nog doorgaan maar ze willen ogen ook goed onderzoeken, oogdruppels in doen, dat wil ze helemaal niet! Arme meid....
@ daisy doe je rustig aan meis! en je mag gewoon lekker zeuren hoor! veel succes bij de ARBO vandaag! @ Rebecca gefeliciteerd met het voelen van beepje wat een speciaal moment! @ mik ja sinds we aan 't verhuizen zijn van zo'n 20 minuten van haar vandaan naar 5 komt ze elke dag wel even "aanwaaien" zodra ik haar zie komen ga ik al naar boven hahaha! @ Rebbel, ja precies ik bedoel op dat moment ben je zo overdondert omdat je denkt "ben je wel goed bij je hoofd" maar dan komt er niets uit en later bedenk je allerlij zinnen die je had kunnen / moeten zeggen! zo dacht ik gisteren achteraf ook van ik had moeten zeggen "heb ik om jullie commentaar gevraagd" maar ja.... sorry hoor meiden maar moest het gewoon kwijt...wordt me soms gewoon te veel en nu helemaal met de emo's enzo! Vandaag word de keuken geplaatst en vanmiddag moeten we nog de kleur van het blad kiezen ( ik weet beetje laat maar krijgen het wel gelijk mee ) dus zal over een uurtje me weer eens in mijn werkkloffie heisen hahaha! dikke xxx