Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja, misschien is wat handiger, ik maak wel een poll of blogje, komt goed ;)

Ik ga nu vandoor! byeeeeeeeeeeeeeeee

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey mommy's to be!

Vanmorgen weer bij de VK geweest. Bloeddruk wat te hoog, maar verder alles prima! Kindje schopte tegen de doptone aan, hahaha...nu al een eigen willetje....

Er is weer veel geschreven, kga ff een poging doen om te reageren....

@JennyS; ja die nieuwsgierigheid hè! Hahaha...denk dat dat t mij ook erg lastig maakt, maar denk ook dat als ik het wel weet wat het wordt ik het weer jammer ga vinden dat de verrassing er af is...lekker besluiteloos hè ;)

@Mik: fijn ook weer van jou wat te lezen! Gaat allemaal goed met je? En met de hoofdpijn van je man?

@Linka: Jippie! Je bent er weer! Gezellig hoor! Doe je t wel een beetje rustig aan? Heeft Myrna het leuk op haar nieuwe school?

@Bemy: fijn hè die plopjes. Geniet er maar lekker van! Gefeliciteerd met de aankoop van de baby kamer! Heb je ook foto's?

@Austin: lastig hè dat je er bij staat te kijken terwijl anderen zo druk zijn! Wij krijgen met 3 weken de sleutel en zie daar ook al tegen op....mag altijd graag smeren met saus en verf, hihihi....Wat betreft schoonmoeder: ik heb nu gelukkig een hele lieve schoonmoeder, die eigenlijk alleen maar meeleeft met alles en op de hoogte gehouden wil worden. Ze laat ons lekker onze gang gaan gelukkig. Mn ex-schoonmoeder was een echte feeks, jemig wat een geval apart....ik ben op een gegeven moment met haar in gesprek gegaan en heb op een nette manier aan haar duidelijk gemaakt dat ik bepaalde dingen erg vervelend vond. Natuurlijk mocht ze wel haar mening zeggen, maar niet op kleinerende respectloze manier..en ook wilde ik dat ze mijn mening respecteerde en accepteerde! Dit heeft wel een beetje geholpen toen, wanneer ze weer vervelend deed sprak ik haar daar gewoon op aan, ook waar anderen bij waren! Je hoeft niet alles te accepteren meid! laat haar weten wat je er van vindt, misschien helpt het!

@naat: fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Hoe is t gegaan met werken vandaag?

@Muis80: gefeliciteerd met je aankopen voor jullie beebje! Bij elke uitgegeven euro wordt het steeds echter hè! Lekker hoor!

@Akkeliekepink: fijn dat je je weer wat beter voelt!

@Miranda: Blij te lezen dat je weer wat geruster bent van de echo! Fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine meid! Ik denk veel aan je, zal hard voor je duimen volgende week! Succes met een naam bedenken, vind de namen die jullie al hebben erg mooi, ben benieuwt hoe jullie 4e meissie gaat heten! Sowieso wel nieuwsgierig naar de namen van iedereen...ik vindt het zo lastig, voor een meissie hebben we al een naam, maar voor een kereltje komen we er maar niet uit....

@Jikke: gefeliciteerd met je plopjes! heerlijk gevoel hè!

@Rebbel: schrikken hè bloedverlies! Fijn dat de VK langs kwam en dat het niet ernstig is!

@Emo-lies: laat maar lekker lopen hoor die tranen, het is toch ook een enorm fijn gelukkigstranend oproepend moment als je alles lekker klaar maakt voor jullie wonder! Ik kan ook niet wachten hoor, nog een maandje en dan zetten wij t kamertje ook klaar voor start, hihihi....

@Sm591: heerlijk toch je laten fietsen op een tandem! Dus je mannetje heeft voor 3 personen gefietst af en toe, hahaha....laat maar lekker zweten, over een aantal maanden mag jij...

@Aykietje: gefeliciteerd met de aankoop van de ringen! Komt nu wel dichterbij hè! dat getrek in de buik komt me bekend voor, te lang in dezelfde houding vind ons beebje ook niet prettig...

@Daisy: lekker laten gaan die buik hoor! Tis mn grootste trots, hihi...mn mannetje is nu al verschoven naar de 2e plaats....En dat roken, ja vindt het ook lastig, rookte zelf ook best wel veel, maar er wordt gelukkig rekening met mij gehouden, lief hè!

@Schatje: jeetje zeg, heftig zulke (schoon)ouders! Wat knap dat jullie voor je eigen hebben gekozen, zulke mensen wil je ook niet in de buurt hebben!

@Rebecca: geniet maar lekker van je plopjes!

Ik zal me ook ff aanmelden op hyves. Mijn naam is Esprit= Vera

Zo, jeetje wat veel bijgelezen! Gezellig hoor al dat geklets! Nu ff hyves gluren, hihi...

Liefs

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ons kamertje is ong. hetzelfde, maar dan met raampjes in de deurtjes van de commode en kast. Toen een collega eind 2005 aan het zoeken was voor een babykamertje kwam ik die toevallig tegen op marktplaats. Ook al was Lianna toen nog niet in zicht besloten we het kamertje toch alvast te kopen. En we hebben er nog steeds geen spijt van.

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Natas: hihi....raar hè die tranen die zo maar op komen, zijn hormonen meis, lekker laten gaan!

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    ff een vraagje: mag je wanneer je zwanger bent ook een algenmasker e.d?

6. Niet meer actief

hoi esprit,
    heel fijn te lezen dat alles goed met je gaat en dat bij de vk ook alles prima was, heb jij om de 2 wkn je controles?

veel liefs!

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ik raasde even snel door de pagina's (ben heel druk, excuses voor het dus niet zo persoonlijke berichtje ;) ) ....

Iemand hier riep enthousiast dat het zo leuk is, zo'n club zwangere meiden die elkaar op de hoogte houden van alles. HELEMAAL MEE EENS! soms zijn er dingen die ik hier WEL kwijt kan, omdat ze ergens anders totaal niet aankomen.... bijvoorbeeld:

Een collega die net terug is van een buitenlandse reis hield me in de gang aan en vroeg met zo'n grote glimlach of ik zwanger was. Ik was zo blij dat ze dat zei, het is hier niet echt het cultuurtje om zoiets te vragen. Ze was helemaal in dr nopjes toen ik ja zei, en ik meteen ook!
    Zo leuk he, als mensen er zo positief over doen!

Leuk he meiden, dat bewegen van je kleintje.
    Hier houdt het niet op joh. Sinds een paar dagen is het elke dag echt druk vanbinnen. Ik twijfel er nu echt niet meer aan; continu voel ik gerommel, klopjes, duwtjes... zoooo leuk. Ik en mn kleintje, altijd samen op stap, en savonds weer naar pappie toe. Soms sta ik er eventjes extra bij stil, en dan voel ik het weer... Jeetje joh, ik begin nu helemaal van die kruimel te houden! :D

Groetjes!

8. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    hola allemaal!
    jullie kletsen zoveel, tis haast niet bij te houden! wel leuk dat jullie allemaal met de baby kamertjes bezig zijn, hier gaat 10 april papa alles verven en verhuizen, we hadden de hele babykamer al van Piet hein eek, dus alle kleurtjes kunnen erbij.

zometeen naar de stad om een pasfoto van baby Gwyneth te laten maken voor haar allereerste paspoort! weer een mijlpaal, gek om te denken dat ik eind van het jaar twee babietjes met een paspoort nodig heb, anders kunnen we opa en oma in madrid niet bezoeken, wat gaat de tijd toch snel, hebben jullie dat ook?

9. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi meiden,

@binnabinna bedankt voor de tip ga ik de volgende keer echt even vragen, wil het zo graag horen.

@kimm1988 Enschede ja ik zou er niet willen wonen, ben veel te verknocht aan hengelo, wel ben ik er laatst wezen winkelen. de "H'lose binnenstad is en gaat er op achteruit.

@Chantico: ja dat neem ik ook wel aan maar ik zou het nu graag weten hoor, er is bijn niets te koop hier in uni, bovendien ben ik gek op felle kleurtjes, en dan is het wel handig om te weten wat het is... bah dat gehet ik wil een hij of een zij geen het hehehe wat klagen he, was gewoon nogal teleurgesteld het komt vast nog wel.

Verder hier alles goed hoor heb nog bjna geen buik (zie je ook niet hoor heb veel te veel eigen buik) maar doordat het allemaal zo naar binnen zit, heb ik wel het gevoel dat ik een basketbal in mijn buik heb, gisteren had ik een verjaardag en wist gewoon niet hoe ik moest zitten, liggen werkt wel maar ja de komende maanden plat lijkt me ook geen oplossing, misschien wordt te wel iets minder als mijn buik gaat groeien. Ervaring dames?

Groets maxi

10. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames,

Ik schrijf niet zo heel erg veel maar ik lees trouw elke dag mee. We hebben vandaag een echo gehad en we verwachten een MEISJE!
    Mijn eerste zoon was eigenlijk van een tweeling, ben met 9 weken er eentje verloren. Nu dachten we in het begin weer dat ik zwanger was van een tweeling maar dit bleek niet het geval te zijn. Wel is er vandaag op de echo uitgekomen dat ik twee placenta's heb. Heel raar....... maar gelukkig niet schadelijk voor onze kleine meid...
    ( het is er echt maar 1 hihi)

Veel succes en sterkte iedereen en tot gauw!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit, hihi, ja ik ben er weer! Hoera :p ! Haha! Ja Myrna vind nog steeds prachtig op nieuwe school, gelukkig maar ;)

12. elies

elies Lid

22 feb 2008
    40
    0
    0
    verre oosten
    dag meiden!
    ook ik hou het tempo niet meer bij, ben net terug van weekend bij vrienden. NL is wel lekker klein, hier moet je 6 uur met de trein! was wel weer eens leuk om andere westerse mensen te zien met hun 2 kleine kiddo's.

onze kids spelen nu lekker, maar hebben vandaag ook flink mot gehad. voor hen is reizen ook niet relaxed!

ik had vannacht steeds nachtmerries dat iemand met onze kids speelde en de trein verder ging... dat is gek met kids, ineens wordt je softer en maak je je zorgen om dingen. ik heb dat nu ook weer nu ik weer zwanger ben... softer en een korter lontje... hoera.

@amylee, apart zeg, 2 placentas. en gefeliciteerd met je dochter onderweg, GAAF!

@jennifer, ik vind ook dat de tijd vliegt, en tegelijk ben ik enorm ongeduldig. tja en voor je het weet heb je een complete kinderschare om je heen verzameld! (wij gaan van 0 naar 3 binnen 3 jaar)

@debbie, leuk dat je collega het zag en zo leuk reageerde. en bewegingen, gaaf!
    ik voel nog geen afzonderlijke schopjes, maar wel een soort van gek gevoel dat daarbinnen iets afspeelt wat letterlijk een eigen leven gaat leiden...

anyway, leuk om jullie hier te lezen!
    mijn 3 mannen kijken nu naar de muppetshow, en dat lijkt mij ook wel een goed idee, dus: DOEI!

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

jeetje wat val zo'n werkdag altijd weer tegen he. die eerste dagen na je vakantie zijn het ergst.

@rebbel erg he die weken kruipen voorbij. ik krijg volgende dinsdag mijn echo en kan ook niet meer wachten!

@austin inderdaad je moet er niet aan denken dat je later zo over je hummel gaat denken. je houd toch van je kindje gepland of niet!
    en die schoonmoeder aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrghhhhhh wat een doos. kan je niet wat stille hinds geven? hihihih

@daisy nou ja zeg wat een sukkels bij de arbo. en maak je niet druk hoor niemand zal je raar aankijken als deze zwangerschap en je kraamperiode moeilijker word dan bij anderen, ik bedoel het is niet niks toch twee humeltjes. zeur jij maar lekker. het is niet niks. ik heb al last van mijn bekken met een dus jij met twee?...............

@passiepaard. helemaal mee eens meissie

@esperit nou ja de hoofdpijn gaat wel er gaat nu verder gezocht worden naar waar het vandaan komt. met mij gaat alles goed sinds ik half in de zw loop. heerlijk wat een tijd heb ik nu
    !let op je bloeddruk hoor!

@amylee gefeliciteerd met je meissie! nou meer soorten zijn er niet he zei mijn opa altijd. van ieder een!

nou meiden dikke kus van kimmie

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi meiden,

even een ego-berichtje: ik heb eindelijk ook een griepvirus te pakken en hoest, snotter en ril de hele dag. Bleg...
    Gelukkig is het geen straf om met dit weer binnen te zitten. Ga maar weer even slapen nu.

Liefs, Chantico

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    O, lekker lekker lekker....in mei ga ik met mn pa naar een beutyfarm! Heb hem er net mee verrast! Hij een algenmasker en massage en ik lekker een gezichtsbehandeling en massage! Whoehoe, verwend worden na een drukke verhuismaand!
    Zo'n zin aan!

Moest t ff kwijt, hihi!

liefs

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sterkte meissie laat je maar even lekker verwennen door je man.

op bed jij en veel drinken

gr kim

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gezellig en leuk!

heerlijk mag ik ook mee? hihihihih

gr kim

18. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Ja hoor, hihi! heb jij ook wel verdiend vind ik!

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Correctie:

Dat hebben we allemaal wel verdiend!

Liefs

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Heel juist Esprit, dat hebben wij allemaal verdiend, ik heb ook leuke kado van me schoonouders gekregen om leuke dingen te kopen! Super! Wat bof ik met ze! En natuurlijk ook van mijn moeder, voor zwangerschapsbroek! Ik heb leuke kleren gekocht met kado van me schoonouders en ook natuurlijk voor Myrna, dat zou leuk zijn voor dr ;)

Deel Deze Pagina