Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Net de huisarts gebeld. En heb dus geen blaasontsteking. Urine was helemaal schoon.
    Nu heb ik dus wel harde buiken. Dus dat is geloof ik niet echt goed.
    Morgen nogmaals de VK bellen!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Beterschap en doe rustig aan, fijnste is dat je geen blaasontsteking hebt!

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ja ik mag 1 keer in de 2 weken komen, puur ter geruststelling, vind ik erg fijn! Met jou gaat het ook goed las ik..super!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wow, dat is lekker joh dat je 1 keer in 2 weken mag komen bij Verloskundige, ik pas op 27ste! Daarna hoor ik het wanneer ik termijnecho krijg!

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ben net bij HA geweest. Ik heb sinds gisteren elke keer als ik me inspan last van hartkloppingen. Vanmorgen op het werk kwam het weer, superirritant. Vanmiddag kon ik nog even komen, vond het toch wel een beetje eng ook i.v.m. de baby. Ik heb waarschijnlijk last van een extrasystole, iemand bekend hiermee?

Donderdag moet ik even een hartfilmpje laten maken. Maar even kalm aan doen dus de komende dagen.

Het zal ook weer eens niet hoor dat ik weer iets raars heb :(

Maar als iemand dit kent en tips heeft.....graag!

Liefs, Puck

Sorry voor ego-bericht :oops: , heb even vluchtig alles doorgelezen.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ken ik niet, maar toch heel erg vervelend voor je Puck! Rustig blijven en ik hoop dat het niks ernstig is!

7. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Hallo allemaal..
    vraagje ik ben nu 15 weken en ik zou eigelijk wel graag willen weten wanneer jullie je babytje voor de eerste keer hebben gevoeld?en zoja hoe voelt dat?xxx

8. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    hai meid daar heb ik ook wel last van mijn verloskundige zei dat dat komt omdat je nu anderhalve liter meer bloed krijgt en dat nu extra hard door je lichaam wordt gepompt. en daar kun je die hardkloppingen van krijgen en je lichaam werkt nu ook extra hard he..dus gewoon rustig aan doen meis.

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Haay girlies! :D

@Bemy,tsja wij hebben een open keuken dus dat wordt een beetje moeilijk maar wel een goede oplossing en zeker in de winter.
    Er zijn altijd mensen die straks gaan zeiken dat weet ik nu al.
    Ben benieuwd naar jullie babykamer!

@Esprit,wat leker zeg zo'n verwendagje,heerlijk!
    En met je vader nog wel,dat hoor je niet vaak heh,leuk!

@Jennifer,ja dat vind ik ook,de tijd vliegt echt snel voorbij.
    De eerste paar weken kruipen maar nu....
    Lekker genieten!

@Amy Lee,gelukkig is alles goed met jullie meissie :thumup:
    Maar 2 placenta's,hoe kan dat dan?
    Toch misschien eerst een tweeling geweest?

@Passiepaard,wat een lief berichtje van jou!
    Maar je hebt gelijk hoor,heerlijk om ff te kletsen hier,helemaal super!

@Happy1980,oei meis,harde buiken?
    Misschien doe je teveel op een dag?
    Is het ook pijnlijk?
    Rustig aan heh!
    Wat is eigenlijk je naam op hyves?

@Chanti,beterschap meis!
    Laat je maar lekker verwennen!

@Puck,jeetje meis wat naar voor je!
    Ik heb er ook nog nooit van gehoord maar wat zei de huisarts nog meer daarover?
    Doe maar rustig aan dan,heb je je ziek gemeld?
    Das schrikken of niet?

Nou meiden,ik heb vanmiddag weer veel gedaan en heb nu weer zo'n spijt,dit is zo niet leuk,heb alvast wat dozen ingepakt en nu zit ik weer met mn rug :(
    Heb wel mn band om gedaan maar heb het idee dat het niet helpt?
    Of is dat te vroeg geroepen?
    Wat een spullen hebben we al zeg,3 volle dozen voor de twins :baby: :baby:
    Ik heb ook 1 volle doos van onze Merel* ingepakt,was ff moeilijk momentje maar dat komt straks weer goed,vind het een raar idee dat haar spulletjes nu in een doos zitten..

Nu komt mn schathje me halen en gaan we boodschappen doen,hij is net wezen solliciteren en is positief belde hij net en hun ook,spannend!

Smakelijk eten alvast!
    xxxDais..

10. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Zo de eerste werkdag zit er weer op en viel erg tegen.
    Gelijk weer een gesprek met de arbo, omdat het bij ons op de afdeling flink dondert! Ben benieuwd of zij er wat aan gaat/kan doen!
    Maar even je hart luchten, lucht wel op!

Hartkloppingen heb ik ook al een tijdje en ook mijn VK zei dat ik me hier niet druk over hoef te maken, dat het komt door het vele extra bloed wat rond gepompt moet worden.

Ga nu snel wat eten maken en dan aan de studie. Morgen weer naar school en heb nog een hoop werk liggen! Leuk avondje zo.....

*Sorry voor het ego bericht* vanaf morgen zal ik weer wat meer op een ieder proberen te reageren.

Fijne avond allemaal.

11. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Linka: wat heb je gedaan met je site meis? Wilde reageren op je krabbel, maar er staat dan "dit profiel is niet zichtbaar voor iedereen"....

@Daisy: Lastig hè, gaat zo snel te veel doen en bij rust krijg je het dubbel en dwars op je bordje (rugje in dit geval)....Kan me indenken dat het lastig is om de spulletjes in te pakken, had het ook toen ik alle kaartjes en cadeautjes van mn "vlindertje" inpakte...Doe het maar lekker rustig aan meis! Dikke knuffel van mij...

Liefs

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hartkloppingen, heel herkenbaar....had laatst het idee dat mn hart via mn keel ff naar buiten wilde kijken....mijn VK zegt ook dat dat komt door dat je hart nu harder moet werken...rustig aan doen helpt...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Watte? Ik zag net dat mijn hyves nu beetje raar doet? Zal vanavond even controleren, vaag hoor :( Wie weeet moest je toch inloggen? Maar kijk wel even vanavond ;)

14. Niet meer actief

Loutje83 schreef:Hallo allemaal..
    vraagje ik ben nu 15 weken en ik zou eigelijk wel graag willen weten wanneer jullie je babytje voor de eerste keer hebben gevoeld?en zoja hoe voelt dat?

ik was ongeveer 14/15 wkn toen ik dacht dat ik wat plopjes voelde in mijn buik maar was zo maar af en toe hoor het is mijn eerste kindje en dan is het allemaal zo vreemd wat je voelt. maar sinds afgelopen weekend voel ik het heel duidelijk.maar verschilt van persoon tot persoon als je placenta aan de voorkant ligt zal het over het algemeen wat langer duren voor je kleintje voelt, het voelt in het begin als een soort trillingen, alsof je een zenuwtrilling hebt aan je oog,
    zo kan ik het beste omschrijven

15. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Nou nou nou, wat is er toch weer veel gekletst toen ik er even niet bij was.

Maaruh . . .heb er snel even overheel gelezen en nu zie ik dat één van jullie een hyves aangemaakt heeft voor augustusmamma's.
    Stom toevallig! Maar voordat ik hier bij ging lezen heb ik ook een hyves aangemaakt (heb mamma's alleen anders geschreven: mama's).
    Ik zal maar gelijk even kijken of ik die weer kan verwijderen, dan sluit ik me lekker bij jullie aan.

16. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Oh, ik voelde trouwens in de 16e week de eerste plopjes, maar pas in de 18e week wist ik eigenlijk zeker dat het echt de baby was, en niet m'n darmen ofzo.

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Ja denk ook dat ik teveel doe. Werk in de zorg, op een hele zware afdeling. Heb bijna het hele weekend harde buiken gehad. En heb helemaal niet gewerkt in het weekend.
    Soms doet het inderdaad ook pijn. Heb nu ook zurende pijn, aan de rechter kant, lijkt mij bandenpijn.

Mijn naam op Hyves is Gwendolyn. Vergeten te zeggen! haha

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Bedankt meiden voor jullie antwoorden! Word er toch erg onzeker van, heb er de hele middag aan een stuk door last van en heb net nog even de huiartsenpost gebeld omdat na het eten het bijna bij elke hartslag gebeurde. Ik ben weer even gerustgesteld, probeer me niet te druk te maken. Misschien werd het ook wel erger omdat mijn man op het punt stond weg te gaan, die heeft een workshop vanavond en dat ik eng vond om alleen te zijn, ik weet het niet.

@ Daisy: de huisarts vertelde dat het waarschijnlijk een extrasystole is, een extra hartslag waarbij er geen bloed rondgepompt wordt, die hartslag is niet nodig maar gebeurt wel bij mij. Het is niet schadelijk voor de baby en voor mij. Het is wel een angstig gevoel af en maar dat moet ik weer niet denken want dan wordt het weer erger.

Dank, ik heb weer even van me af kunnen kletsen, neemt de spanning ook een beetje weg....

Als ik het zo teruglees klinkt het wel erg zielig :oops: , sorry

19. He meiden... hier ik ook weer eens... Ik kom niet zo vaak, want het is zo moeilijk bij te houden!

Wat fijn om te lezen over die hartkloppingen, heel herkenbaar! Je lijf zit nu zo vreemd in elkaar.... zo heb je het idee dat je hart eruit klopt, pas had ik op het werk een flinke bloeddrukdaling, werd er helemaal naar van!

Hier zaterdag flink aan het shoppen geweest, nog niks besteld, wel prijs opgevraagd. Maar we weten nu wel wat we willen!

We gaan voor de Helvetia kamer van Vroomshoop en de Stokke in olijfgroen!

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

sorry maar er is zoveel geklest dat ik nu alweer vergeten ben waar ik op wilde reageren! :( zwangerschapsdementie ofzo? :)

even een ego bericht!
    ik ben helemaal blij! ben er nu echt van overtuigd dat ik onze kleine voel bewegen, vandaag veel luchtbelletjes en plopjes gevoeld! echt super! :D

liefs rebbel

Deel Deze Pagina