Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik was vandaag trouwens heel erg teleurgesteld!
    Ik had vanochtend om kwart voor 10 een afspraak bij de verloskundige (en m'n schoonbroer en haar vriendin waren na ons).
    Maar nu belde ze dat ze een bevalling had.
    Nu is onze afspraak verzet naar vrijdag :(
    Ik baal echt. Ik dacht, ze zal toch wel weer een echo maken, en dan is misschien het geslacht wel al te zien. Dus ik had de hele nacht al wakker gelegen van de spanning . . .
    Helaas, nog ff wachten dus.

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Diana: wat een idioten zeg om te gaan bevallen wanneer jij een afspraak hebt, grom zeg! Hihihi, grapje hoor! Wel erg vervelend, vooral als je je er zo op hebt verheugd! Zou je om een speciale reden nog een echo krijgen? Ik krijg geen echo meer bij de VK, alleen in medisch geval...ze zei mij dat ik maar een pretecho moest laten maken als ik nog een echo wilde hebben! Zo irritant, want bij de controle lig ik naast het echo-apparaat, kan dan dat ding zelf wel aanzetten en op mn buik zetten, hihi.....

Jij hebt toch ook al gauw de 20wekenecho?

3. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    @Esprit: Ik ben nu nog maar twee keer bij de verloskundige geweest en beide keren heeft ze een echo gemaakt. Maar er zijn 3 vriendinnen met kinderen die haar als verloskundige gehad hebben. En die zeggen alle 3 dat ze iedere keer wel een echo maakt. Dus vandaar dat ik er en beetje van uit ga ook.
    Volgende week maandag heb ik de 20 weken echo. Maar ik hoopte het gewoon vandaag al te weten.
    Ik heb echt geen geduld! Ben veel te nieuwsgierig!

4. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    @ daisy, ja raar he, de echoscopiste wist ook niet hoe het kan want ik heb met 12 weken een echo gehad en hierop was het niet te zien. Het is nu ook niet meer te achterhalen of het er twee waren of niet. (met 12 weken was er maar 1 te zien)

Ja die hartkloppingen zijn ook hier heel herkenbaar.

Kan iemand mij vertellen onder welke naam ik de mama's kan vinden op hyves want ik vind het niet.

Zou trouwens iemand voor mij de lijst willen bijwerken, we verwachten dus een meisje en de afspraken staan hieronder vermeld. Alvast bedankt!

5. Niet meer actief

Over mijn schoonouders heb ik niets te klagen. Lieve, betrokken mensen die helemaal blij zijn dat ze opa en oma worden. Maar over papa-in-spé kan ik wel even een klein boekje open doen. Ach, vaak is hij hartstikke lief en heel attent maar soms...
    Besluiteloos mannetje. Elke keer als het aankomt op besluiten (vakanties, trouwen, etc) krijgen we ruzie omdat hij het 'even moet laten bezinken' en ik inmiddels weet dat bezinken betekent dat het nooit meer op tafel komt. Het ergste is nog dat als we dan een keertje ruzie hebben (wat we zelden hebben), ik me het huis uit laat jagen (doe ik zelf maar toch..) Nu doe ik dat dus even niet. Hij kan de pip krijgen. Het is ook mijn huis.
    Grrr... nu gaat het dus om trouwen. Hij wil graag trouwen maar er iets aan doen? HO maar!

Moet gewoon even mijn frustraties kwijt... wil 'm namelijk echt niet kwijt hoor! Is een besluiteloze superman.. hihihi :(

Pien

6. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    Bedankt diana, heb me toegevoegd!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is zo fijn als je hier zoveel komt klagen he, heerlijk! Lekker je hart opluchten!

Hartkloppingen lijkt me zo eng hoor.... ik heb alleen last van snelle buiten adem, raar....

Enne zwangerschapdementie, ken ik heel goed, pfff! Het is zo vervelend hoor....

8. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hoi, ik wil alleen even laten weten dat ik hier zo af en toe meelees, ik ben zo'n grensgeval 8) eigenlijk 1 september uitgerekend....maar toch hé.

9. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ow die hartklopppingen heb ik ook heel erg gehad gelukkig nu een stukej minder best eng gevoel is dat.

Heb ook maar eens buikfoto,s erin gezet .
    Zo ga weer offline want me kop knalt bijna uit elkaar en heet als ik het hebt bah

10. Niet meer actief

even een vraagje,
    het is toch zo dat je als je beebje voelt je het niet iedere dag hoeft te voelen? pas bij 28 wkn toch iedere dag? want vanaf vrijd/zaterd regelmatig gevoelt maar vandaag eigenlijk niks meer,alleen wat steken in de buik maar ben ook druk bezig geweest dus misschien vandaar?

11. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @rebecca5 Nee das nu nog heel onregelmatig dat ritme komt dadelij wel over aantal weken

12. Niet meer actief

ow ok dank je :)

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Diana: zou super zijn als ze weer een echo maakt! Ik hoop het voor je! herken je ongeduld hoor...wij gaan ons kindje volgende week pas weer zien, is dan ook al weer bijna 9 weken geleden,pfffff.....veels te lang!

Liefs

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @ Esprit ik pas over 2 weken en dan heb ik het al 13 weken niet gezien haha duurt allemaal te lang he jammer dat we geen luikje hebben in onze buik ;)

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Haay,

@Happy,als het pijnlijk is en regelmatig met je harde buiken moet je dit echt goed vermelden bij je gyn!
    Trouwens fijn om te weten Glenn ;)

@AmyLee,nja als alles maar in orde is met je meissie ;)

@Diana,is idd balen zeg! :(

@SM591,tja mannen..... :rolleyes:
    Leg het maar snel bij want ruzie kan je nu niet gebruiken en zeker niet over trouwen! ;)

@Sasha,mag hoor meis!
    Misschien ben je wel een augustusmama,wie weet!

@Joy,mooi buikkie hoor :thumup:

Nou dames,ik duik mn bedje in,pff ben me toch een partij moe!
    Morgen weer heel vroeg op,we moeten om 8.30u in Nijmegen zijn dus we rijden zo rond en uurtje of 7/7.15u weg,pfffffff...
    MAAR dan zijn we wel als eerste morgen voor de 20weken echo,das wel weer fijn!
    Ik heb net voor namen gekeken in een boekje,we hebben al 1 naam maar kan er helemaal niks bij vinden,moeilijk joh!
    Nja komt ook wel weer!

Meiden,fijne avond en slaap lekker voor strakkies!

xxxDais...

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Daisy heel veel succes morgen meis!

Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden.. beetje moe en niet zoveel mee gemaakt.. ben home alone mannetje heeft deze week nachtdienst :(

Groetjes

17. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hoi meiden

ik heb me ook anngemeld voor de hyves ik heet janine.

@daisy veel succes morgen .
    @ linka ja zwangerschapsdementie daar heb ik ook HEEEEL erg last van . ik heb sinds 4 jaar weer een agenda gekocht .
    @ schatje die van jou ook nachtdienst de mijne ook balen he ik vind dit altijd de ergste :cry:
    Ik ga naar bedje

liefs Janine

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Agenda hebben wij hier ook, open op bureau, anders vergeet ik nogal, haha! Na bevalling is alles voorbij en dan heb je prachtige baby ;)

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hier allemaal post-its, hahaha...anders vergeet ik weer waar ik mn agenda heb gelegd, hihihi....

@Daisy: succes vandaag meis en vooral veel plezier met het kijken naar je meiden!

Iedereen een hele fijne dag! Ondanks de regen bleh!

Liefs

Deel Deze Pagina