@ Linka, ik las dat je net verhuisd bent. Heb je de kat wel 6 weken binnen gehouden? Anders heb je kans dat hij bij je oude huis zit. Dan doen katten vaak. (heb er zelf ook 2) Ik hoop dat hij snel terug komt. Bumba.
Hey allemaal, Ik heb eens een vraagje, soms als ik wandel heb ik een "pijn" of beter gezegd een "drukkend" gevoel in de schaamstreek. Zijn er nog die dit voelen? Heb het eens gevraagd aan de huisarts en deze zei dat het de baarmoeder was die drukte. Voor de rest ben ik na een dag werk bekaf dus doe ik s'avonds echt niets meer. groetjes
zijn dat niet gewoon je banden. die rekken nu natuurlijk heerlijk op he en dat doet best pijn! gr kim
Hallo dames! Ik wilde alleen even melden dat ik wel meelees, maar niet heb gepost de laatste tijd..... Zwangerschap gaat goed, geen klachten, behalve moe en ik ben 2x geveld door de giep...maar jah, ik mag niet klagen ! Groeten!
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *30-07-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen # Nickyz 21 jaar 1e kindje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Zibella 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marone ? jaar ? kindje *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje # Vlekkie ? jaar 3e kindje # Arri 21 jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: / MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ???? *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:?????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 ) *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:? ? ?/ Denkt zelf: jongen *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? # Naannaan 28 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen: denkt zelf: ?????? # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Kelly83 24 jaar 1e kindje *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 14 JONGENS: 5 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 17-3: Noura 20 weken echo 17-3: Miranda 20 weken echo+controle gyneacoloog 17-3: Puck2008 20 weken echo 17-3: Marone VK 17-3: Diana 20 weken echo 18-3: Esprit 20 weken echo 18-3: Mariel77 20 weken echo 18-3: Kiki 20 weken echo 18-3: Lique80 20 weken echo 18-3: Rebbel 20 weken echo 18-3: Bemy VK 18-3: Bumba pretecho 19-3: MissyN 20 weken echo 20-3: Queenbee 20 weken echo 20-3: Jekkia Gyneacoloog 20-3: Rebbel verloskundige 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Jekkia echo en gyneacoloog 21-3: Aykietje onderzoek gyneacoloog 25-3: Marleen 20 weken echo 25-3: Joy 20 weken echo 25-3: Muis 20 weken echo 25-3: Mjnkleineboa gyn 26-3: Passiepaard 20 weken echo 26-3: Happy1980 Verloskundige 26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.) 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 28-3: MissyN verloskundige 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 28-3: Maxi 20 weken echo en jarig 28-3: Bumba 20 weken echo 28-3: Arri 20 weken echo 31-3: Tammie 20 weken echo 31-3: Mees 20 weken echo 31-3: AmyLee 20 weken echo 01-4: AmyLee verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Arri verloskundige 04-4: Alieke verloskundige 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Kiki verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 28-4: Rebbel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 14-5: AmyLee 3D/4D echo
Zou inderdaad wel kunnen omdat ik het niet altijd voel. Zal het vrijdag aan de gyneacoloog vragen en dan ben ik zeker. Ik zal het resultaat hier ook laten weten...
@Diana: hoe was het mbij de VK vandaag? Nog je kindje kunnen bewonderen? @Aykietje: denk ook dat het je banden zijn , ik heb dat ook wel is en dan ook met steken...zodra ik dan ga zitten zakt het af.... Fijne avond allemaal! Liefs
Bah bah, ik heb geen zin om 7 pagina's bij te lezen. Het is al zo laat, en ik wil naar bed. Misschien dat ik morgen nog even terug lees. Maar ik wilde even melden dat de verloskundige vandaag ook weer een echo heeft gemaakt. Wel een hele snelle, want haar schema liep uit (we hebben een half uur in de wachtkamer moeten wachten. Hadden om half 11 een afspraak en waren pas 11 uur aan de beurt). Alles was prima in orde. De baby was flink aan het jumpen. Maarrrr. . . . helaas was het geslacht nog niet echt te zien. Ze zei dat ze niks zag bungelen, maar dat ze het niet zeker durfde te zeggen. Nu moeten we dus gewoon even afwachten tot maandag, dan hebben we de 20wk-echo.
Goedemorgen Dames, Ja ik weet het, ik ben te vroeg, ben elke dag rond 6 a 7 uur wakker, niks aan te doen, al was ik om 11 uur in bed na visite en terugkomst van Bilbo! Hoera! Die is terug! Bumba: Neej, ze zijn maar 1 week binnengebleven en ze wilden naar buiten (2 katten) en is helemaal goed gegaan, toppie, hij kwam altijd snel binnen, want Bilbo is geen buitenkat, want ze hebben 4 jaar in flat gewoond, dus lijkt me ook logisch! Neej dus niet bij oude flat anders was hij allang daar op de 1e dag toen hij naar buiten ging. Ging alles prima tot gisteren, ik denk dat Bilbo gewoon bij iemand in schuur is gezeten of gewoon bij iemand thuis perongeluk! Dat kan toch gebeuren Maar ik ben blij in iedere geval dat hij gisteravond weer thuis is na lopen zoeken en aangemeld bij Dierenambulance Haarlemmermeer en ga binnenkort hun chippen. En me vriendin was gisteren bij mij, gezellig! paar dozen uitgepakt en is weer klaar en veel mogen nu eindelijk in zolder! Heerlijk! Dan kan ik aan babykamer beginnen, whahaha!
@Esprit: Jij vind het ook al zo spannend af en toe. Ik ook, wordt toch allemaal steeds echter nog 4/5 maanden en we zijn toch echt mama. 20 weken alweer, times fly! @Linka: Meis wat vervelend allemaal, maar even lekker aan jezelf denken en je rust nemen. Hoop dat je je snel beter voelt wanneer je rust neemt. Misschien moet je kater nog even wennen aan zijn nieuwe huis? @Eprit en Linka: Ik vind het huishouden ook helemaal niks, maar heb dan ook sinds kort de luxe van een werkster! Ben onwijs blij met haar en wat heerlijk is het om thuis te komen als ze is geweest. Voor de zelfstandige onderons, inderdaad lastig dat voor jullie 16 weken verlof niet altijd kan. Vervelend, maar aan de andere kant krijg je er weer een hoop andere dingen voor terug, lekker eigen baas zijn en geen gezeur van een werkgever. @Bemy: Ook ik ben zo'n regeltrutje. Heb graag een planning en wijk daar niet graag van af! En heb graag altijd alles ruim van tevoren klaar. Wat mij betreft was bijv. nu het kinderkamertje al klaar geweest, helaas ben ik zo nu en dan ook afhankelijk van mijn mannetje! @Tammie: Jeetje meis, wat vervelend voor je. Probeer ondanks je klachten toch een klein beetje positief te blijven. Ik heb een vriendin welke een hele moeilijke zwangerschap heeft gehad en zij heeft haar zwangerschap echt als een zwarte wolk ervaren. Riep ook al halverwege dat ze nooit meer een tweede wou enz. enz. Meis, het is voor een goed doel, straks krijg je er zo iets moois voor terug. Maar snap je frustraties, zeker doordat je zolang bezig bent geweest. Heel veel sterkte en probeer toch een beetje te genieten meis. @Kimm: Het zijn maar een paar mm verschil tussen 11 en 12 weken. Het kan dus heel goed dat je met 20 weken weer op de juiste grote zit. @Debbie: Ik reken hetzelfde als jou, en zeg altijd dat ik half augustus ben uitgerekend, nooit de exacte datum. @Linka: Mijn VK hield helemaal geen rekening met een korte cyclus. Dan zit er ook al verschil in de uitgerekende datum. @Daisy: En heb je het kamertje goedkoper kunnen kopen? @Aykietje: Dit zouden heel goed je banden kunnen zijn. Je baarmoeder is rond deze tijd flink aan het groeien! Boogschutter: Fijn dat alles zo goed gaat. @Diana: Heel veel strekte maandag! @Linka: Zo jij bent echt vroeg! Fijn dat bilbo weer terug is. Zo heb weer mijn best gedaan. Ik ben donderdag bij de fysio geweest voor mijn bekken en helaas werken deze niet helemaal zoals het hoort. Wat voor hinder ik daar in mijn zwangerschap en bevalling van ga ondervinden is mij alleen nog niet helemaal duidelijk! Mijn linkerbekken is te beweegelijk en mijn rechterbekken zit vast. Moet nu hele charmante oefeningen doen en moet maandag weer terug. Hoop dat ik het met deze oefeningen opgelost krijg. En zal eens vragen of een bekkenband helpt. Verders is alles goed hier, heb weer energie voor tien, eindelijk, en voel me verder goed. Ik wil ook zo snel mogelijk aan het kamertje gaan beginnen. Vorige week hebben we behang uitgezocht en in april komen de meubeltjes. Gaan we lekker klussen.
Oh ik zie dat ik niet de eerste ben hier vanmorgen. Ik werd vanmorgen om 7:15 door onze oudste geroepen. Zat ik niet zo op te wachten eigenlijk, we hadden gisteravond een etentje en waren pas om 23:45 thuis. Fijn dat het bij de meesten van jullie zo goed gaat, goed om te horen. Ik voel me op het moment niet zo goed, zit een beetje in een dip. Afgelopen donderdag samen met mijn moeder de hele babykamer schongemaakt, ramen gewassen gordijnen gewassen enz. Wel een heerlijk gevoel om te weten dat alles al lekker klaar staat. Ik lees wel iedere dag even mee, maar heb op het moment eigenlijk geen zin om te reageren, sorry. Maar ik ga ervan uit dat het snel wel weer beter gaat. Fijne dag allemaal.
hey miranda doe maar rustig aan hoor meis. niemand verwacht dat je lke dag wat schrijft en geniet maar lekker van je zwangerschap. groetjes kim
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! 20 WEKEN ZWANGER VANDAAG!!!! Blij, Blij, Blij, Blij, Blij! Weer een mijlpaal bereikt! Vandaag ook weer een paar striemen ontdekt! Onder mn navel zit het al flink vol, maar begint nu ook al boven mn navel! Ik ben er TROTS op! (droeg toch al nooit een biknini, hihi ) Liefs
@Miranda: ff een dikke knuffel voor jou! Geeft niks hoor als je niet elke dag schrijft, maar maakte me ff zorgen....Doe t maar lekker rustig aan meis! T gaat allemaal goedkomen hoor! Khoop dat je snle weer uit je dippie bent en weer kunt genieten! @Linka: Fijn dat je kat weer thuis is gekomen! Alles al weer een beetje op zn plekkie in je nieuwe villa? @Diana: vervelend hè dat wachten bij de VK! Is hier ook vaak zo helaas. Wel fijn dat je je beebje weer hebt kunnen bewonderen! Wij mogen dinsdag weer heel lang kijken (20wekenecho), kan nie wachten! Succes maandag en vooral veel plezier! Vandaag veel energie, dacht kga is ff weer lekker spullen inpakken....GROM....de dozen op, whaaah... Nog 2 weken en dan krijgen we de sleutel, kwil zo veel mogelijk voor die tijd ingepakt hebben, dan kunnen we telkens wat meenemen als we naar het nieuwe huis gaan... Nou kga op dozenjacht.... Fijne dag allemaal! Liefs...een happy-mommy-to-be
@Naat: vervelend meis, die bekken! Hopelijk helpt die band! Heb je ook foto's van jou en je charmante oefeningen?
goeimorgen meiden nou heb al een tijdje niets geschreven.maar zie gelukkig dat het met iedereen.goed gaat. aleen dat een paar mensen last hebben van hun stuitje en naar de fysio gaan.hoop dat het voor jullie snel weer beter gaat. met mijn gaat het ook goed.ben niet zo moe meer.en daar ben ik erg blij om.want was even bang dat het toch wel de hele zwangerschap zou blijven. zijn nu druk bezig met de plannen voor de tuin. erg veel zin in.dus gaan even de bouwmarkten af. meiden fijne dg vandaag nog. kussssjesss sabrina
@Binnabinna, Ik ben nog steeds benieuwd naar hoe jij je verlof hebt berekend! Misschien doe ik iets verkeerd.. en heb ik veel langer verlof Pien
Even kort een berichtje van mij... Donderdag weer goedgekeurd bij de vlos, ik heb volgens mij nergens last van, tot ik thuis was. Hier zijn de bekkenklachten ook begonnen, stekende zeurende pijn in de liezen en onder in mijn billen. Daarbij heb ik het ook "op de heupen" zitten, lopen, fietsen... het doet eigenlijk allemaal zeer, vooral als ik er mee stop. Nou ja, hoort erbij en maar hopen dat het niet erger word. Oh ja, vanaf vandaag ben ik echt zwanger (eigenlijk gister toen ik een afspraak helemaal vergeten was ) Vanochtend een zwangerschapsbroek met korte trui aan en een buikband met voetjes erop, echt, ik heb geen foto, maar nu kun je echt zien dat het een zwanger buik in wording is en niet een goh-zou-ze-dikker-zijn-geworden-buik Nu alleen nog een ondergoedoplossing vinden... Die grote zwangertenten ben ik nog niet aan toe (tussen mijn oren) en de gewone slips rollen van de buik af naar beneden. Ik heb een paar lage hipsters, maar die zitten ook net niet laag genoeg en knellen daarmee teveel in mijn buikspekkies :~ Zal ook wel weer wennen worden om toch die grote tenten weer aan te trekken (maar nu gewoon nog even niet, wil ik nog niet hebben) Groetjes van Kiki