Zo, heb net alles even bij zitten lezen........ gezellig! Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! \/ Hier nog fiks verkouden. Is erg lastig, ook omat je niets mag gebruiken, en ik voel me behoorlijk gammel + slaap slecht. Maar gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt. Zou wel een unicum zijn, een zwanger jongetje Ik heb nog steeds weinig symptomen, maar ook als ik ze wel had zou ik alleen maar uitkijken naar de 1ste echo en dat nu alles wel goed mag zijn!
Hallo meiden Ik dacht dat ik jullie van de week ging mogen verlaten. Heb al sinds 2 weken veel last van mijn bekken en donderdag veel pijn gehad in buik en rug. Op donderdag avond dan nog eens bruinverlies. Dus ik dacht dat het over was. Op internet wat rond gekeken zowel positief als negatief, maar na 2 miskramen denk je niet vlug positief. Heb gelukkig vrijdag namiddag een afspraak kunnen regelen bij de gynaecoloog. Alles zag er inorde uit, alleen was er nog oud bloed aanwezig in mijn baarmoeder. Nu moet ik pillen vaginaal inbrengen om niets anders buiten het oud bloed te verliezen. Nu alleen nog hopen dat het hartje klopt om 17 december, dus het word afwachten. Het worden spannende dagen en niet alleen voor mij. Dus iedereen veel succes met de zwangerschap en de eerste echo!
Ik duim voor je, Mandje! Zeg, kan iemand van jullie een boek aanraden over de ontwikkelingen tijdens de zwangerschap, per week ofzo? Of een goede internetsite? Biancatje, bij welke verzekeraar ben je weggegaan en naar welke toe? Heb je er een stel vergeleken en zaten er grote verschillen tussen?
Mandje, wat spannend. Ik kan me je onzekerheid voorstellen, maar we gaan heel hard duimen. Op naar een mooie echo op 17 december. Bedankt voor de boekentips, Natas! Ik heb, trouwens, heel weinig klachten. Maar dat is toch niet vreemd zo vroeg in de zwangerschap? Ik ga morgen het ziekenhuis bellen en zal dan over 2 weken mij eerste echo hebben.
Zeg, kan iemand van jullie een boek aanraden over de ontwikkelingen tijdens de zwangerschap, per week ofzo? Of een goede internetsite? Ik heb het 9 maanden boek. Staat per week in wat er in je lichaam gebeurt. X Bumba
Oh wat ben ik misselijk zeg. Hebben we vandaag licht gegeten. Alleen maar stokbrood met kaas en sla. En ja hoor ik loop weer over te geven. Het wordt alleen maar erger. Ach ja we weten waar we het voor doen he!
Hihi, ik ben opeens bang dat ik 'gesignaleerd word' als ik zo'n boek ga halen bij de boekhandel. Heb m'n vriend al geïnstrueerd dat als iemand zegt 'ik zag je vriendin gisteren bij de zwangerschapsboeken staan...', dat hij dan moet zeggen 'oh, ze heeft een zwangere vriendin waar ze een cadeautje voor zocht' 8) Ik heb ook nog bijna geen klachten, dus ik vind het niet vreemd Ik probeer er nu nog maar even van te genieten én tegelijkertijd het vertrouwen te houden dat ik wel echt zwanger ben.
Hallo meiden. Hier nog een augustusmama. Zoals ik het nu heb berekend, ben ik op 12 augustus uitgerekend. Weet niet precies met welke cycluslengte ik moet rekenen. Na mn termijnecho komt er wel een definitieve datum. Voor de lijst: ik ben 36, dit is voor mij de 2e en voor mn vriend de 6e (tip voor in de lijst: 2e (6e) kindje). Wat klachten betreft hier nog vrij rustig. Wat steken en diarree maar dat laatste is al weer over. Heb net even wat gelezen in dit topic en ben nu opeens echt heel moe, haha. Niet dat jullie slaapverwekkend zijn maar er werd ook veel over vermoeidheid geschreven. Maar kan ook zijn dat ik moe ben omdat ik net 2 dagen behoorlijk ziek ben geweest en omdat mn dochter vannacht honger had.
Hi meiden, @Mandje,ik ben blij dat het allemaal goed is meid,nu op naar je echo,spannend! We duimen met zn allen.. @Chanico,je kan event ook via het net bestellen,dan ziet niemand je @Happy1980,ik ben ook wel heeel benieuwd hoe iedereen het aat vertellen of al verteld heeft,ik weet het nu ook ff niet meer Na Merel* en onze MK,in zo'n korte tijd wil ik nu iets heel speciaals eigenlijk,kom maar op met jullie tips! Zijn net bij mn ouders geweest,zo moeilijk om mn mond te houden,pff! Ben nu in korte tijd voor de 3e keer zwanger,de 2 keren hiervoor zag mn moeder dat ik zwanger was ,vandaag keek ze me ook al zo aan,zo strak misschien om te kijken of ze het goed zag? Ik hoop eigenlijk dat ze het nu ns en keertje niet ziet dan is het een echte verrassing,hihi.. xx
hoi meiden ik heb het tegen mijn ouders gezegd door een fles champagne met twee spene eraan. i love oma en i love opa. aan de zusjes heb ik een rompertje gegeven en erop gezet met textielstift gefeliciteerd tante ..... ik heb een ssoort van kalender per dag kan je dan zien wat er gebeurt met de kleine. het heet elke dag dichterbij. erg leuk en aan te raden. kan je per dag omslaan. gr mik
Alle nieuwe meiden WELKOM en GEFELICITEERD! Hoop verder dat met iedereen alles goed is. Onze echo (bij echoburo) is vervroegt...i.p.v 3 januari mogen we nu 22 december al! Super zeg ik hoop op een mooie stip met kloppend hartje. Ben dan 7 weken 2 dagen. Zou wel een rustgevende kerst worden dan De krampen zijn er nog steeds maar goed...misschien word er inderdaad hard gewerkt binnen. Ik krijg echt al een buik en vandaag vroeg iemand ineens of ik weer zwanger was omdat hij het zag. Maar bij een 2e gaat het toch wel sneller denk ik. Fijne avond allemaal!
Alle nieuwe meiden: GEFELICITEERD. Ik heb nu even geen zin om de lijst bij te werken, doe ik morgen wel. Sinds gisteren enorm emotioneel, niet normaal meer! Lagen gisteravond op bed tv te kijken en begon ik ineens te huilen. Mannetje aan mij vragen wat er was; al die gevoelens die door elkaar lopen zijn zo verwarrend. Het gemis van Lindy*, de nieuwe zwangerschap, spanning om vanalles enz. Nou maar hopen dat het snel weer wat beter gaat.
he meis zwaar he al die gevoelens ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt. maar ja je moet zo denken dat het zo moest zijn dat jullie nu een bengeltje in je buik heb. en het s je gegund.................................. gr mik
Over vertellen: wij doen dat pas begin januari. Vind ik zelf vroeg genoeg maar komt vooral omdat mn vader op dit moment in Tanzania is. Hij komt 3 januari naar huis. Dan krijgt Jarissa een t-shirt aan met op de buikzijde de tekst: geef mij snel een kus .... en op de rugzijde: in augustus word ik grote zus!
Wij vertellen het 1e kerstdag.... lijkt me een geschikte datum! Vind het wel moeilijk om mensen blij te maken terwijl je nog niet eens weet of het allemaal wel goed is. We hebben nl 4 januari de echo. Maar als ik niet drink met kerst en oud en nieuw dan zullen mensen het gelijk weten Er klopt namelijk echt iets niet als Joss geen wijn drinkt...... Liefs Joss
Ik heb bij de bonbonnerie, zo'n doosje voor twee bonbonnetjes gekocht, met daarin een met roze en een met blauwe muisjes erop. Dat hebben wij ze vandaag gegeven, ze hadden het meteen door,...Ze waren zo lief en blij natuurlijk.
Hey meiden.. Voor de nieuwe VAN HARTE GEFELICITEERD.. Hier nog zo'n emotionele tut, had net mijn man aan de lijn en kon het bijna niet droog houden, maar wil wel flink overkomen, anders zit hij daar ook niet lekker, dus heb het maar ingeslikt.. Hier nog zo iemand die s'nachts klaarwakker is, echt irri.. Vandaag mijn lievelingseten gemaakt en wat denk je, bij de eerste hap ga ik bijna over me nek, gatver het smaakte dus voor geen meter. En me mamsje was er en die weet het dus nog niet, dus moest ik maar wat verzinnen, ik zei dat ik denk ik ziek ga worden, griepje..mijn dochter is namelijk ook niet lekker, dus kan ik het daar op schuiven dat zij me heeft aangestoken.. Voel me iedere dag wel anders...maar dat moeie dat blijft wel aanwezig! liefs elies