YEAAAAAAH een jongen!!! Joepie, arme knulletjes zijn zo in de minderheid dat ik ze allemaal aanmoedig... (heb zelf trouwens nog altijd geen enkel idee )
Ik denk dat de meiden die het geslacht nog niet willen weten straks de stand tussen de jongens en de meiden gelijk trekken, hihi.... ff een ingeving...
kom ook even snel kijken of er al nieuws is v/d 20 weken dames! Ik heb ook even de foto's van het babykamertje dat we besteld hebben in kesteren in mijn album geplaatst. (foto's zijn in de showroom gemaakt). ik lees net snel even dat we 'n jongen bijgekomen is. GEFELICITEERD. En Linka, kop op meid.
Hai allemaal! Aangezien ik me nu bijna een gluurder begin te voelen, vind ik het nu toch wel tijd voor m'n eerste berichtje . Ik lees namelijk al wel vanaf het begin mee, maar weet zelf niet altijd wat te melden. Laat ik me ff snel voorstellen: ik ben Monique, 28 jaar, sinds augustus getrouwd en we zijn 1 augustus uitgerekend van ons eerste hummeltje. Vorige week de 20-weken echo gehad waaruit bleek dat alles prima gaat. De kleine is alleen ongelofelijk druk, dat ik me soms afvraag of ie geen adhd heeft. Verder heb ik niet al te veel klachten. Helaas nog wel steeds erg moe en ik moet oppassen met m'n bloeddruk. Ik ga m'n best doen hier wat vaker te reageren, maar denk niet dat ik een enorme kletskous zal zijn/worden Groetjes Monique
Wat fijn al die positieve berichten weer, hoewel hier en daar wat geklaag over pijntjes... Heb zelf ook wel last van kleine dingen, maar ach... allemaal voor het goede doel. Rugpijn , last van maagzuur , veel te vroeg wakker smorgens - echt zoo vervelend joh, ik wil gewoon lekker nog een uurtje doorslapen, maar om 6 uur is mn lijf klaarwakker! Volgens mij krijgen we dating problemen over 15-20 jaar!: Ik kondig de komst van nog een MEISJE aan! Alles ziet er, naast deze leuke informatie, gelukkig allemaal prima uit! Groetjes, D.
Nou hier dan een berichtje van een mama-to-be die vandaag de 20 weken echo had: Alles is in orde en het is JONGEN!!! Wat een leuke verrassing, iedereen (incl. ik) in onze omgeving dacht dat het een meisje zou zijn, maar het is echt een jongen, geen twijfel mogelijk! Wil iemand dit voor me aanpassen in de lijst? Bedankt! Alle andere mama's: we wachten met smart!
@Debbie,gefeliciteerd met jullie meissie! \/ @Moniki,welkom en uiteraad ook gefeliciteerd! @Bemy,mooi kamertje hoor! @Esprit,doet je altijd goed he zo'n dagje bij de kapper,heerlijk is dat! Nu ga ik echt ff liggen,kom straks weer ff kijken voor meer nieuws betreft de 20weken echo's!
Ik was het diegene die het geslacht op een briefje had staan. Ik ben nog niet in de verleiding gekomen. Ik wil het echt niet weten. Voor de rest alles in orde hier.
@esprit ik was ook al lekker naar de kapper geweest. ziet er stukken beter uit! heerlijk, even jezelf verwennen! @puck leuk zo'n verrassing! gefeliciteerd!
Debbie, gefeliciteerd met jullie meid! En Puck natuurlijk met jullie zoon! Ik ben jaloers, ik wil ook graag weten wat het wordt maar krijg mn man niet zover. Het verlossende woord zit in een dichtgeplakte envelop, die ik al steeds in het zicht heb liggen in de hoop dat hij te nieuwsgierig wordt, hihi
Nou Moniki, Stel je er niet AL te veel van voor hoor.. Ik vind het natuurlijk best leuk om te weten dat het een meisje is, maar ik moet zeggen dat het maar een heel klein beetje heeft meegedragen aan onze vreugde. Verreweg het allerbelangrijkste voor mij (ons) was te zien dat alles in orde is, en dat ons toekomstige kindje het prima naar zn/haar zin heeft. Ik was het zelfs nog bijna vergeten te vragen tijdens de echo, omdat ik zo blij was dat we ons ukkie weer zagen, en dat alles goed was. Dit gevoel kwam sterk in me op toen mensen me vroegen: en ben je blij dat het een meisje is? Joh, dat maakt me echt niks uit! Ik ben gewoon ontzettend gelukkig met dat alles er goed uit ziet voor ons kindje. Nou ja, zo zie ik het. Maar moeilijk hoor, toch, nu met die envelop in huis... toch de verleiding om net dat ene geheimpje te weten...
wat enorm leuk al die positieve reacties na de 20 weken echo! 2 jongens erbij begreep ik, en 1 meisje... wordt spannend! Ik wil het echt niet weten... of toch wel... Nee, toch maar niet. ik ben enorm moe... zoveel last van vermoeidheid! Afgelopen week ook veel last van duizeligheid gehad... Volgende keer toch maar even aankaarten bij de vk, maar dat is pas begin april! Wat vinden jullie?
Ben helemaal met je eens dat het het belangrijkste is dat alles goed is met de kleine. En ook dat het verder niet veel bijdraagt aan de vreugde. Ik ben sowieso al hartstikke blij natuurlijk en denk niet dat ik er veel blijer van wordt als ik zou weten of het een jongetje of een meisje wordt. Maar ben gewoon super nieuwsgierig! En als ik soms tegen mn buik klets (ben ik de enige die dat doet trouwens ) dan zou ik wel es graag willen weten hoe ik de kleine kan aanspreken. Het zijn dus echt onnozele redenen. Hou het er maar op dat ik super nieuwsgierig ben, haha.