Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen.

Ik wil iedereen die vandaag een echo of controle heeft veel plezier en succes wensen.
    Ik hoop dat er veel mooie berichten komen. :thumup:

Net telefoontje gehad over uitgebreide echo gehad: we moeten op 10 april naar het UMCG.
    Dat word gedaan door dezelfde man waarmee we ook ons gesprek over Lindy* hebben gehad.
    Deze arts heeft alle onderzoeken toen begeleid.

@ Rebecca: bedankt voor je PB. ;)

2. Niet meer actief

geen dank hoor miranda :)

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebbel,succes met het lange wachten!
    Ik hoop dat alles er goed uit ziet!

@Debbie,fijn dat er zoveel goede berichten zijn ja,heerlijk gevoel :thumup:

@Esprit,heel veel succes meid en veel kijkplezier tuurlijk,geniet er van!

@Irissa,fijn dat alles er goed uit ziet meis!
    Ik kan je helaas ook geen antwoord geven ivm een slechtwerkende schildklier,kan je het niet ff google?

@Miranda,wat fijn dat je al weet wanneer jullie terecht kunnen.
    Wordt wel weer extra spannend heh,maar heb er vertrouwen in dat het deze keer helemaal goed komt!

Nou ik heb al heel wat gedaan vanmorgen,gepoetst en gestreken en dat was nogal wat,pfff!
    Nu ga ik ff alle belastingpapieren bij elkaar zoeken,morgen inleveren...
    Ik heb me toch al een paar dagen een zenuwachtig gevoel,niet normaal!
    Waar zou dat toch door komne,ik moet ook iedere keer mn meissies bekijken,kheb ze zelfs op mn foon staan,hihi....
    Ik heb het idee van,het wordt nu echt,snappen jullie wat ik bedoel?
    Vanmiddag mogen we onze meiden weer zien,ik kan niet wachten!

xxxDais..

4. Niet meer actief

daisy succes vanmiddag hé!

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Thanks! ;)

6. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Nieuwe buikfoto in mijn album.

Heb de puf en energie niet om terug te lezen en actief mee te doen sorry!
    Heb nog steeds een paar dagen erbij zitten dat ik misselijk ben en moet spugen. Ben bang dat dit nu nog tot het einde zo doorgaat.

7. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    moniki: welkom bij de kletskousen!
    Echo meiden: gefeliciteerd dat alles goed is en ook met de jongetjes en het meisje! Hier nog steeds geen nieuws over de vruchtwaterpunctie uitslag...kan deze week komen...

Ik voel me al iets beter vandaag. we gaan vanavond uit eten en dan verder bijkletsen, gisteren een lange en verdrietige wandeling in het bos gemaakt...het blijkt dat hij er echt mee zit dat ik zo dik ben geworden en ik zit er zelf ook ontzettend mee en voel me er slecht door en dat reageer ik af op hem natuurlijk en dan ga ik meer snoepen en zo gaat het door...was tijdens mijn vorige zwangerschap 20 kilo aangekomen en omdat ik na 4 weken meteen weer zwanger werd heb ik dus mijn sonja bakker moeten staken en ben ik dus niets afgevallen...ik pas niet meer in mijn werk uniform en heb pijn bij het lopen en ben de hele tijd buiten adem...zijn er nog meer meiden die last van hun gewicht hebben of merken dat ze het krijgen? what to do? volgens mij ben ik de dikste stewardess die ooit rondgevlogen heeft! (nu niet even dan!)

8. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @noura - mooie echo foto. fijn dat alles goed is.

@espirt - lijkt me ook zo mooi als m'n man het ook voelt. maar ik moet nog even geduld hebben.

@jennifer - 20 kilo aankomen lijkt mij vrij normaal. Mijn vriendinnen zijn allemaal wel zoiets aangekomen de eene 18 en de andere weer 23 kilo.
    het zou alleen voor jezelf niet goed zijn als je nu weer 20 kilo aan zo komen. Maar als 'n beetje op het snoepen letten dan komt dat vast wel goed. Het belangrijkste is eerst dat moeder en baby gezond zijn. En de strijd met je gewicht kun je na deze zwangerschap weer grondig aanpakken. nu gewoon 'n beetje op letten met wat je eet.

Vanochtend naar de VK geweest, alles goed. En verders heb ik ons meisje vandaag al meer gevoeld dan anders. Kortom alles weer goed.

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

nou de twintig weken echo was FANTASTISCH alles is goed. ruggetje dicht geen hazelip geen waterhoofd etc etc. dus helemaal goed. we weten het geslacht ook maar een vriendin van mij leest hier mee dus dat hou ik even voor me!

hihihihihi wat fantastisch weer een half uur naar de kleine kunnen kijken.

gr kim

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat ben ik niet zo mee eens dat jouw vriend jou dik vindt, hij moet zien dat JIJ zwanger bent!

Dat is geen mooie compliment hoor eigenlijk, had ik ook toen toen mijn vriend dat zei, heb ik hem duidelijk gezegd dat ik zwanger ben, bij Myrna ben ik ook dikker geworden en dat heeft hij de foto gezien hoe ik was, hij zei ook al als jij zo dik was was ik weggegaan en ik zei als ik zwanger ben, neej dat doe ik neit, nou dan!

11. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    hallo meiden!

Proficiat met jullie 20 weken echo!
    Ik moet nog twee weken wachten voor ik terug mag voor een echo. Ik tel hier de dagen af!

Maar zit eigenlijk met een vraagje.
    Mijn buik is flink gegroeid sedert mijn week 19 - week 20.
    Maar snachts heb altijd zo een vreemd gevoel, net alsof mijn buik gaat ontploffen, zo spannen! En dan krijg ik buikpijn als ik niet op tijd ga plassen.
    Ook savonds heb ik meer last van een gespannen buik.

Sedert 19 weken heb ik ook soms last van bandenpijn, ik denk dat het hier iets mee te maken heeft.

Hebben jullie hier ook last van?
    Want vind hier niet teveel van terug op internet.

12. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Meiden, proficiat met jullie goede 20 weken echo!

Ik ben vanmorgen geweest en alles was goed! En we krijgen een JONGEN! Dus ik haal de achterstand iets in...

Wil iemand voor mij de lijst aanpassen? En ik heb 28 april een pretecho.

Liefs Marielle

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoera een jongen, gefeliciteerd :D !

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    :cry: :cry: :cry: :cry:

sorry even een ego bericht....

ze hebben om half drie vanmiddag de afspraak voor mijn 20 weken echo afgebeld, ik moet nu volgende week woensdag... de echografiste is ziek geworden! we balen echt heel erg, ik had er zo naar toe geleefd en was zo blij dat het eindelijk dinsdag was! ik heb nu wel de pret echo verzet naar donderdag zo hebben we toch een echo deze week, ik kon nu echt niet meer wachten hoor! :( maar is toch balen, de 20 weken echo is echt medisch en ook heel spannend dus...

liefs rebbel

15. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Nee Rebbel, wat vervelend!
    Wij waren vanmorgen ook erg zenuwachtig. Dus ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Balen. Maar gelukkig dan toch je pretecho deze week.

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja dan kunnen we gelukkig toch naar onze uk kijken en weten we als het niet eigenwijs is wat het is! :D super dat bij jullie alles goed is! en een jongetje wat leuk! gefeliciteerd!

liefs rebbel

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    een jongetje! :D Gefeliciteerd!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Balen Rebbel! Nou nu weer maar afwachten, pfff!

19. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Mariel77 - gefeliciteerd met jullie JONGETJE

@Rebbel - Dat is pech, ik zou het ook niet leuk vinden maarja je doet er zo weinig aan. kleine troost is dan dat je deze week toch een echo hebt.

20. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Dank je Jennifer! Wie weet werkt het wel besmettelijk, hihi

Deel Deze Pagina