Joepie! Alles is goed met ons beebje! Zo blij, zo blij en enorm opgelucht! Geen hazelip, geen waterhoofd, mooi hartje, superniertjes en alles er op en er aan! Ook een neusbeentje gezien wat er op wijst dat het geen kindje is met het syndroom van down.... Onze beeb was wel enorm eigenwijs! We hebben helemaal geen mooie foto, want het hield de armpjes telkens voor het gezicht en t bewoog nogal! Wel hebben we een foto met bewijs dat t geen flaporen heeft, hahaha....en lag het heel schattig met de enkeltjes over elkaar heen, lekker ontspannen te dobberen.... We weten het geslacht niet, wilden we ook niet, maar heb wel stiekum ff zitten opletten, maar niks gezien...Dat blijft dus nog een verrassing! We gaan nu zeker voor een pretecho, want wil wel hele mooie foto's van onze trots! Zodra mn vriend tijd heeft scant hij de foto's die we nu hebben in.... O wat is het fijn om zwanger te zijn! Liefs
@Rebbel: jeetje meis, dat is een domper! Kan me je teleurstelling heel goed voorstellen! Gelukkig deze week nog de pretecho, dat wordt vgenieten! @Diana: waar blijf je meis? En weer een jongen gespot! Leuk hoor! @Daisy: hoe was de controle? @Linka: hoe is t met jou? Al wat rustiger aan kunnen doen met je werk? En met de pijntjes? Oja, helemaal vergeten te vertellen.....ik moet met 10 weken weer naar het ziekenhuis, mijn placenta ligt voor erg laag, nu nog voor de uitgang. Dat kan nog om hoog gaan trekken, maar de kans is aanwezig dat dit niet gebeurd en dat gaan ze over 10 weken weer bekijken. Hier komt wel het bloedverlies vandaan.... Nou kga ff wat eten, ik en mn beeb hebben trek! Liefs
hey meiden hier even een ego berichtje van mijn. ik ben zo moe.het is niet normaal meer.heb vanmidag ook op me werk besproken dat ik minder meot gaan werken.dus donderdag met de vk ook even over hebben.en dan de arbo arts bellen. ik ben vanmidag ook eerder nar huis gegaan en heb net 1 uur geslapen op de bank maar ben gewoon nog moe. ook nog even goed nieuw. ik heb gisteren voor het eerst de kleine gevloeld.ind e forim van vlindertjes gekriebel.dacht eerst dat het het kindje was wat ik een fles aan het geven was maar die lag stil en daarna voelde ik het weer.zo leukkkkk liefss sabrina sorry voor het niet terug lezen.zal ik morgen weer doen.
binnabinna wat fijn dat je het gevoeld hebt, lekker genieten wat leuk ook weer wat jongetjes erbij en wat fijn om te horen dat alle echos goed waren diana, waar ben je? gatsie rebbel wat zal je teleurgesteld zijn. maar je kan er zo weinig aan doen. gelukkig heb je de pretecho nog deze week. daisy hoe was het bij jou? jennifer dat is niet leuk als jullie het moeilijk hebben met je gewicht. maar wel fijn dat het bespreekbaar is. ik ben ook bij mijn zoon ruim 20 kilo aangekomen. maar had vrij snel maatje 34. tot nu is het nog bij 1 kilo gebleven. maar niet lijnen hoor! gewoon gezond eten, en proberen niet te snoepen. esprit, ik moet ook terugkomen voor de placenta in mei, de gyn had het al heel vroeg gezien. maar in de meeste gevallen groeit de placenta mee hoor. bij mijn zoontje had ik het ook, en daar was die met 20 weken ook voorliggend, en met 28 weken was die netjes naar boven gegroeid.
oh ja gister met de echo toen ze naar het geslacht ging kijken, toen vroeg ik of ze het wel eens mis had gehad. dat was 1x gebeurd, maar dat was moeilijk omdat het kindje geslachtsloos geboren werd. dat lijkt me ook erg
Bedankt voor je reactie Noura...maakte me ook niet echt zorgen nog, weten nu tenminste de oorzaak van het bloedverlies af en toe....Wij moeten ook in mei een afspraak maken...hopelijk krijgen we dan wel een goede foto...zal t beebje dan van te voren even toespreken, hihi... maar wat erg lijkt me dat zeg, geslachtsloos, tjee ook dat is niet vanzelfsprekend... @Binna Binna: fijn hè dat gekriebel, maakt t weer een stuk echter....doe t maar kalm aan met je vermoeidheid, neem de rust die je nodig hebt...
@ Rebbel: wat vervelend dat het niet door ging, dat is echt balen! @ Mariel: gefeliciteerd met jullie zoontje! @ Esprit: wat fijn dat alles goed is! sterkte straks met de echo van de placenta. Wel fijn dat ze het in de gaten kunnen houden. @ Binnabinna: gewoon lekker aan die moeheid toegeven. Wat leuk dat je het gevoeld hebt, spannend is dat he voor de eerste keer? Wij hebben vanmiddag nog leuke blauwe sokjes gekocht van Lief! en een knuffeldraakje, die vond mijn man helemaal te gek. Ik heb ook nog lekker op internet zitten speuren naar leuke spulletjes voor het bedje etc. Zo leuk allemaal! Fijne avond! Liefs, Puck
Pijn heb ik nog steeds last van en heb nog steeds me ziek gemeld en hoor nog wel van Arbo wanneer ik afspraak heb. Pfff! Ik durf nog steeds niet meer..... helaas Ik moet toch luiseteren naar me lichaam en verloskundige zei het ook dat het goed was om ziek te melden en in ziektewet en overleggen met arbo over andere werk binnen of zo bij TNT, afwachten.
Ik lees niet te ver terug maar zal het proberen van bladzijde terug . @Daisy spannend he en blijft spannend tis me derde maar net zo spannend als de eerste. @Kelly83 Lastig hopelijk gaat het gauw weer wat beter dat je meer kunt gaan genieten. @jennifer70 joh niet zo druk maken over die kilo,s 20 valt nog wel enig sinds mee ik had bij alle 2 35 kilo en was er zo weer af . @bemy fijn bemy dat het goed gaat. @mik25 das goed nieuws kim ik mag morgen al op de 20 weken echo het is dus verplaast daarstraks door het ziekenhuis. @Mandje ms komt het door het groeien. @Mariel77 Gefeliciteerd met je boy . @rebbel ow vervelend joh nog langer wachten bij mij is het naar eerder verzet. @Esprit fijn dat alles in orde is met de beeb gefeliciteerd. @binnabinna fijn dat je wat minder hoeft te gaan werken. Ik heb morgen dus mijn 20 weken echo in plaats van de 25e ze belde daar swtraks op of ik morgen kon omdat er anders geen plaats was wegens uitval van krachten. Wel spannend joh hopelijk slaap ik een beetje goed. Ik heb lekker me ma op bezoek is al paar daagjes hier fijn wezen winkelen heerlijk .Alleen merk wel als ik teveel loopt dat me banden zeer gaan doen .
@Rebbel,wat vervelend zeg,ik kan me geod voorstellen dat je ervan baalt meis! @Wat leuk om te horen dat er weer wat mannetjes bij zijn gekomen! Gefeliciteerd met de goede 20weken echo's! @Esprit,ben benieuwd naar de foto's van jullie beebje! Wat als de placenta niet omhoog gaat wat dan? Bij mij hebben ze het ook over de placenta gehad maar dat kon nog veranderen,wordt wel in de gaten gehouden! @Binna,leuk om je kleintje te voelen heh! Doe het maar lekker rustig aan meis! @Diana,hoe gaat het met jou,we missen je hiero! @Jennifer,ja meis,het is logisch dat je dikker wordt als je zwanger bent. Ik ben nu ook al 12 kilo aangekomen in totaal en ben pas op de helft.. Probeer het snoepen te laten liggen en ipv lekker fruit? Succes meissie.... @Noura,dat is ook wat als je kind zonder geslacht geboren wordt,jeetje wat kan de natuur toch allemaal doen he. Ik ken iemand die is in Juni bevallen van een zoon en die had geen plasgaatje.... @Joy,spannend morgen! Leuk dat je moeder bij je is joh,lekker wezen shoppen,hier in de stad? En geslaagd? Doe het rustig aan met je bekken meid! Met onze meiden gaat het nog steeds helemaal super,gelukkig,ze hebben alletwee evenveel vruchtwater wat dus betekent dat het tts niet aanwezig is en hopelijk ook niet komt! De gyn kon alleen mn bloeddruk niet vinden,na 3x zei hij,ik weet toch zeker dat je een bloeddruk hebt,hahah. Hij is vrij laag,90/55,moest goed in de aten houden,vandaar dus ook die vermoeidheid en dat ik soms zo bleek zie.. Verder ook therapie gehad en WEER een andere bekkenband meegekregen,ben benieuwd.... pijn zit erg diep zei ze en komt ook omdat mn lichaam geen tijd heeft gehad om te ontzwangeren... Meiden ik ben superblij voor jullie dat de echo's goed zijn! Bne wel heel erg benieuwd naar Diana hoor,ik hoop dat alles goed gaat met haar en hun beebje! xxxDais..
heey meiden Gefeliciteerd met 20 weken echo's allemaal..! Rebbel bale dat ze hebben afgebeld maar ik tel met je mee af meis want ik moet ook nog even wachten Voor de rest gaat het hier wel.. merk aan mezelf dat ik sommige dingen wat rustiger aan moet doen en slaap heel slecht..zo erge last van me rug echt niet normaal.. en heb ik nog wel staand werk de hele dag Groetjes
@Daisy: denk dat wanneer de placenta niet naar boven groeit er geen normale bevalling mogelijk is...maar de kans is klein dat dat niet gebeurd....Maak me er ook geen zorgen om... Wat is TTS? Super dat t met je meiden goed gaat! En geen bloeddruk? Huh? Is idd wel erg laag! Moet je nu meer zout gaan eten e.d? Doe t maar rustig aan meis! @Joy: lekker zeg je ma een paar dagen bij je, gezellie ook! Ik herken dat van je banden als je te lang loopt...op tijd rust nemen dan maar hè... Ik maak me zorgen om diana, ze schrijft maar niks...t zou toch wel goed zijn met de kleine?! Kga nu welverdiend op de bank..misschien nog tot straks en anders tot morgen! Liefs
@ iedereen met een goede echo proficiat fijn om jullie kindje weer gezien te hebben zeker? @ iedereen die hem deze week nog krijgt geniet van dat moment en dat alles goed mag zijn! hier alles vrij rustig, voel me over het algemeen goed af en toe wel duizelig en net als .... (ik weet niet wie het schreef) vooral in de avond erg 'last' van een strakke buik en constant moeten plassen soms wel om de 10 minuten morgen een spannende dag, mijn man is sinds 4 maanden bij mij in belgie en morgen krijgt hij een gesprek bij de vreemdelingenpolitie, ze hebben ons namelijk in het begin (toen hij nog in marokko woonde) verdacht van een schijnhuwelijk. Ik maak me zorgen over hetgeen ze nu van hem willen maar hopelijk valt het allemaal wel mee en krijgt hij volgende maand zijn definitieve verblijfskaart iedereen slaap maar lekker
@Esprit, het is gewoon afwachten dan he,meestal komt de placenta wel weer omhoog! TTS,is twin-to-twin syndroom,dan wordt niet alles eerlijk verdeeld zoals het vruchtwater en het bloed,dan krijgt de 1 meer dan de ander en dat is niet de bedoeling,maar zoals het nu gaat gaat het super! Ze delan eerlijk alles samen,hopelijk blijft dat zo De gyn heeft nieyt gezegd dat ik meer zout moest gaan eten,hij zei allen,beter dan een hoge bloedruk...? Ga maar lekker liggen meis en geniet van jullie kleintje! Ik ga ook lekker douchen en dan ook heerlijk languit! Mannetej is niet thuis,is voetbal kijken,heerlijk rustig,haha... @Schatje,ik merk het s'nachts ook heel erg,vooral met draaien. Misschien ook een idee,ik heb vanmiddag een voedingskussen gekocht bij de Hema(zijn nu in aanbieding btw) en die leg ik vannacht tussen mn benen in,schijnt te helpen zei mn fysio,ik laat morgen wel ff weten oke.. En anders zijn die kussens toch altijd handig is mij verteld dus misschien een tip? xxx
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *30-07-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen # Nickyz 21 jaar 1e kindje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marone ? jaar ? kindje *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Vlekkie ? jaar 3e kindje # Arri 21 jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ???? *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:?????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 ) *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:? ? ?/ Denkt zelf: jongen *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? # Naannaan 28 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen: denkt zelf: ?????? # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Kelly83 24 jaar 1e kindje *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 16 JONGENS: 8 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 19-3: MissyN 20 weken echo 19-3: Joy 20 weken echo 20-3: Queenbee 20 weken echo 20-3: Jekkia Gyneacoloog 20-3: Rebbel pretecho/verloskundige 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Jekkia echo en gyneacoloog 21-3: Aykietje onderzoek gyneacoloog 25-3: Marleen 20 weken echo 25-3: Muis 20 weken echo 25-3: Mjnkleineboa gyn 26-3: Passiepaard 20 weken echo 26-3: Happy1980 Verloskundige 26-3: Rebbel 20 weken echo 26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.) 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 28-3: MissyN verloskundige 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 28-3: Maxi 20 weken echo en jarig 28-3: Bumba 20 weken echo 28-3: Arri 20 weken echo 31-3: Tammie 20 weken echo 31-3: Mees 20 weken echo 31-3: AmyLee 20 weken echo 01-4: AmyLee verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Arri verloskundige 03-4: Babsie 20 weken echo 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Kiki verloskundige 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 08-5: Miranda echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gyneacoloog placentalocalisatie
Meiden allemaal gefeliciteerd met jullie mooie echo's en controles. @ Daisy: super dat er op het moment niks wijst op TTS, fijn dat alles zo goed gaat met de meiden @ Mariel: gefeliciteerd met jullie ZOON Ik heb het op de lijst gezet. Ook de nieuwe agendapunten heb ik erop gezet. @ Waar is Diana toch?
Hier ook weer eens een reactie van mij. Vandaag de 20 weken echo gehad, jemig wat vliegt de tijd toch. Het terugtellen kan beginnen. Ondanks mijn dikke speklaag kon ze alles goed beoordelen en zag alles er goed uit. Moest wel nog een keertje springen want hij/zij lag weer in een onmogelijke houding, haha! Daar had Sam ook last van. We weten dus niet wat het wordt. Wilde we ook niet hoor, manlief kon vandaag niet mee. Was mooi met mijn moeder en schoonmoeder, Sam en Luke(neefje) waren ook mee. Ze hebben zich voorbeeldig gedragen. De echoscopiste vroeg of ik mijn vriendinnen mee had, nou wat een compliment voor mijn ouders. Vorige week ben ik met Sam op het CB geweest, weet niet of ik dat al gemeld had. Zwangerschapsdementie... Wink Maar ze was een kilo gegroeid(nu8600 gram) en is nu 74 cm lang. Verder zijn we hier hard aan het oefenen met tijgeren/kruipen uberhaupt vooruit komen. Er gebeurt nog weinig en ook van staan is nog weinig Daarentegen klapt ze zelf in haar handjes met het liedje en kiekeboe speelt ze ook zelf. En natuurlijk zwaaien als we gedag zeggen. _________________
Als ik het goed begrepen heb is alles goed met Diana en haar beebje,check haar hyves @Lique,wat leuk om te zien nu heh,mijn petekindje is van 01-06-07 en we proberen ook al vanalles om vooruit te komen,maar ach dat komt vanzelf heh! Blijven oefenen heh Nou meiden,ik ga afsluiten ik ga naar mn bedje! xxxDais..
hey meiden! dank jullie wel vor de reacties! ik ben wel teleurgesteld ja, maar goed die week komen we ook wel weer door! en nu donderdag de pretecho, dus we kunnen deze week wel naar ons kleintje gluren! super dat de rest van de 20 weken echo's goed is gegaan! liefs rebbel