oke thanks meiden! mijn tepels zijn nog wat gevoelig, maar het viel me in een keer op dat het verder een stuk minder was! fijn dat je hier toch die geruststelling kunt krijgen! fijne dag! ik ga werken! liefs rebbel
hey meiden oh joh wat ben ik toch een blije trotse moeder! hihihihihihih @rebbel ik heb vanaf drie maanden al geen gevoelige tepels en borsten meer dus maak je maar niet ongerust het zit echt wel goed. we hebben gisteren tegen onze ouders en zusjes verteld wat het geslacht van onze beeb is en die waren heel erg blij. alleen mijn schoonmoeder wilde het niet weten die wilde een verassing.dat zal vast niet lukken en ik vind het ook helemaal niet leuk mar ja schoonmoeders! nou meiden ik ga aan het werk. gr kim
oke nou dat heb ik dan gemist! he meiden heoveel kleertjes rompers etc moet je aanschaffen voor de eerste maten en de tweede maten? weet iemand dit? gr kim
Misschien heb je hier wat aan? De volgende zaken haal je in huis voor de bevalling: babyzeep babyzalf babylotion haarlotion wet-tissues borstkompressen compleet kraampakket 6 flanel luiers 6 molton onderleggers 3 huidbeschermers 6 hydrofiel washandjes 6 hydrofiel monddoekjes 3 badstof babyhanddoekjes 2 badcapes 3 overslaghempjes maat 56 3 overslaghempjes maat 62 6 luierspelden groot 6 luierspelden klein navelbandjes 3 luiertruitjes of body's (rompertjes) maat 56 3 luiertruitjes of body's (rompertjes) maat 62 2 bedkruiken borstelgarnituur baby-schaartje aankleedkussen wattippotje wattenpot badje zeepdoos badzeil badthermometer 2 zuigflessen met speen 2 extra spenen 18 hydrofielluiers 10 pikéluiers flesverwarmer ledikant / wieg commode matrasje 4 lakentjes 4 hoeslakens dekentjes kinderwagen De volgende zaken kan je ook later (na de bevalling) in huis halen: fopspeen buggy wandelwagen reiswieg wipstoeltje campingbed tuimelbeker bestek warmwaterbord slabbetjes loopstoeltje rammelaar box boxkleed kinderstoel stoelverkleiner po babyfoon draagzak fietsstoeltje traphek tafelhangstoeltje autostoel
Dank je, heb ik ook ff nodig, haha! Het is alweer bijna 7 jaar geleden Maar ik lees het dat je eigenlijk geen zeep voor nodig heb hoor.... Had ik ook gekocht maar nooit gebruikt.
Ben ik weer. Ik lees veel goede en fijne berichtje's. leuk hoor! Ook zag ik dat de stand van de jongens wat aan het bijtrekken is. ben benieuwd of ze de meiden nog inhalen. Ben wel een beetje zenuwachtig aan het worden. Ik droomde dat onze beep geboren werd en dat wij nog geen naam hadden ! Wie is er al aan uit wat namen betreft ? Groetjes,
Namen, hellppp! Me vriend werkt niet zo goed mee gisteravond AARRRRGGG! Ik denk dat ik zelf moet doen en dan moet ik papier laten zien welke namen die ik mooi vind
Hier ben ik weer naar een lange tijd afwezig te zijn..sorry heb soms als ik nies wel eens hele erge branderige steken in me lies en dan vooral aan de linkerkant lijkt wel als of er met een mes in wordt gestoken? Is dit wel goed? xxx
@Kiki Hé Kiki, dank je wel. Wat een super leuke foto's heb jij in je album. Die gezinsfoto's! Te schattig. Het korte, dondere haar staat je super goed. groetjes, Pien
Ik ben nu 16 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb soms heel vaak achter elkaar zo'n ploppend gevoel in de buik dat voelt dan ook vaak een beetje zwaar en weeeig aan. Zou dat de baby zijn? Mijn vriend wou laatst met een wc rol luisteren en hij hoorde ook ineens 'plop' is dat de baby? Alvast bedankt!
Je kan idd plopjes voelen, mijne rommelt al in mijn buik en bij vanaf 13 weken zwnagerschap heb ik al gevoeld, dat aai gevoel.
@Rebbel:Balen dat het niet door kon gaan gister! maar nu nog maar 1 nachtje slapen @Esprit @Irissa @Mik25/ @Mariel77 @lique80 @diana81 @kiki Gefeliciteerd meiden, met de mooie resultaten. Super he, je kleintje weer even zien. Bijzonder he, dat het allemaal "gewoon" hardstikke goed gaat! @Jennifer70: natuurlijk ben je dikker, en helemaal nu die zwangerschappen zo op elkaar aansloten. Niks aan te doen. Maar moeilijk ook voor jou hoor - de kilo's komen er gewoon aan, je hoeft niet eens bijzonder veel meer te eten, zo gaat dat gewoon. Ik vind het wel eerlijk dat je vriend heeft gezegd dat hij het er wat moeilijk mee heeft. Misschien eens melden bij de vk? Denk niet dat het een zeldzaam "probleem" is hoor. En het er samen over hebben dat je na de bevalling samen werkt aan de kilo's kwijt raken: hij een paar uur op de kleintjes passen, zodat jij tijd hebt voor fitness? @Mandje: herken je klachten helemaal! Mijn buik staat ook regelmatig op ontploffen, het lijkt wel een te hard opgeblazen voetbal soms. En soms staat er meer spanning op dan anders. Inderdaad heb ik dan ook wel last bij het plassen, het trekt dan allemaal onderin. Voor zover ik weet is het toch gewoon bandenpijn. Ik had een vraag gesteld in het forum van de vk's; ik had namelijk nogal pijn snachts, bij het omdraaien in bed (dat is het onderwerp ook), en de daarop volgende dag heb ik echt met uitgerokken banden rondgelopen, niet fijn zeg. Nu is dat weer over. Maar ik voel bij veel bewegingen mn banden hoor, en te lang wachten met plassen is geen pretje. @sabrina: super dat je het kleintje gevoeld hebt! ik ben er ondertussen helemaal verslaafd aan, zoo leuk. @Linka: vervelend zeg dat je zo'n last hebt en niet kunt werken, kan me ook goed voorstellen dat je je niet voor wil doen als aansteller. Maar ja, als het niet gaat, gaat het niet, en er zijn prima regelingen voor hoor, dus voel je niet schuldig! @moniquekenitra: hoop dat het gesprek voor je man goed uitpakt. Moeilijk he soms, een internationale relatie en dan al dat wantrouwen van de vreemdelingen politie. @arri Wat vervelend zeg, dat je je zo down voelt. Goed dat je het zelf in de gaten hebt, meldt het ook bij de vk zou ik zeggen. Niet te lang mee rond blijven lopen hoor, dan maak je het jezelf alleen maar zwaar. Misschien kun je er es met iemand over praten of zo. Schijnt vrij normaal te wezen hoor... En jeukende tepels. JA. Haha, tot op het genante af, zo'n jeuk, maar ja, om nou zomaar overal je hand in je bh te stoppen... hihi @rebbel Minder gevoelige borsten zou ik me geen zorgen om maken hoor. Die van mij zijn nu ook minder gevoelig. De ene dag voelen ze gespannen, de andere dag weer niet. @loutje steken onderin, lijkt me een geval van bandenpijn ook. ik heb er ook wel es last van. He he, wat een klus... Maar ik ben wel weer helemaal op de hoogte!
rebbel: dat heb ik ook hoor mijn borsten zijn helemaal niet meer gevoelig, het enige wat ik merk is dat ze groter worden maar verder niks,als ik terug denk aan het begin toen deden ze echt pijn is helemaal over bij mij. we zijn eigenlijk in een rustige periode terecht gekomen wat die kwaaltjes betreft, alleen krijgen we nu weer te maken met andere kwaaltjes zoals o.a. bandenpijn dus niet ongerust maken!
Tepels, hier gelukkig weinig last nog, ja ze zijn wat gevoeliger, soms een beetje zeer. Bij mijn vorige zwangerschap lekte ik af en toe al bij 20 weken, maar tot nu toe is het nog droog hier, haha! Joy, ik kwam binnen bij die Echo, zei ze gelijk.Ik hoop wel dat ze stil zijn, want het is een geconcentreerd onderzoek. PFF, maar het viel gelukkig alles mee. Ze maakte vaak mee dat kinderen gingen schreeuwen als er aan hun moeder gezeten werd ofzo.. Maar ik hoop dat zich bij jou ook keurig gedragen. Arri, misschien oververmoeid? En dat duurt helaas bij de een langer dan de ander. Probeer er iig over te praten met je partner. Geef aan dat je het zelf ook niet leuk vind. Heb ik hier ook gedaan. Daisy, ja ze gaan zo hard vooruit deze tijd. Echt geweldig om te zien. Ze zijn nu hard op weg peuter te worden, en echt baby-af Wat de lijst betreft, kan er misschien achter mijn naam staan dat het een verrassing is? Zo blijft het misschien een beetje overzichtelijk? Oja iemand had het nog over namen. Nou hier wordt nog heel hard gediscussieerd, de vorige jongensnaam staat nog, maar nieuwe meidennaam is toch lastig hoor.
Debbie, idd, ik wil niet voor allestelling voor te staan, klopt, helemaal eens! Maarr tsja ik besef het dat ik ook EENS naar mijn lichaam moet luisteren..... is best wel vervelend.....
het gaat hard hier haha 7 april hebben we de 20 weken echo 10 april hebben we afsrpaak bij de verloskundige 7 april gaat me vriend mee de 10e niet omdat hij moet werken en heeft nu zijn hoof scheef staan:S ik zit in twijfel of ik morgen een pret echo zal gaan doen om te kijken wat we krijgen. Helaas moet me vriend werken. zere tepels? Ik heb er nu niet zo heel veel last meer van in het begin was het erger. Maar niemand moet er nu ook aan zitten. haha