Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Zere tepels,pff hou op schei uit.
    Als ik er alleen al aan denk doet het zeer,Nee dat is echt verboden terein op het moment :)

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    bij mij is alles verboden terein :) !

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ rebel dat is niet echt leuk.gelukkig kon je de pret echo verzeten.

@ jennifer dat is zekker vervelend dat jij en je vriend er nu problemen door hebben.en dat terwijl aan komen bij een zwangerschap normaal is. hoop dat jullie er niet al te erg ruzie van krijgen.

@alle meiden die een echo hebben gehad of krijgen suces en gefeliciteerd.

@moniquekenitra ik duim voor jullie

@ daisy (en alle andere) die voedings kussen zijn voor alles heel handing. eerst voor je zelf.dan om te voeden en daarna als het gaat oefen op de buik te ligen dan kan je het onder het lichaampje legen. en als het gaat oefen met zitten dan kan je hem achter het kindje legen zo dat als het valt het zacht valt. en ik heb ook een site waar je een hoes kan kopen zodat je er een zit zak van kan maken dus heel veel zijdig een voeidngs kussen hier is de site: http://www.borstvoedingswinkel.nl/ en dan moet je zoeken bij baby in je buurt en dan bij schomelen en zitten en dan is het de sitfix.

@ sms jij heb ook een mooi buikje hoor

veder heb ik goed geslaapen vanacht ondaks dat ik voor het eerst aleen ben in ons huis me vriend is drie dagen op curses. en ben weer een beetje uitgerust. ga zo maar even bootshapen doen.

liefss

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Mandje: je klachten zouden van een blaasontsteking kunnen komen. Die voelt tijdens een zwangerschap heel anders. Even urine naar de HA brengen voor de zekerheid. Blaasontsteking is nl. minder onschuldig als je zwanger bent.

Hier verder geen nieuws. Volgende week naar de gyn en de week erop screeningsecho. Ook nog geen meisjesnaam hier. Jongensnaam twijfel ik nog.

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Arri. bij ook donkerder en nog wel gevoelig, maar ook droger, insmeren dus.

@bemy. weet de namen al, denk ik haha, je weet nooit hoe je weer gaat twijfelen als het dichterbij komt

@iedereen die weet wat het word: gefeliciteerd

6. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Mijn tepels doen geen pijn, maar ze jeuken wel af en toe heel erg.
    In het begin had ik wel hele erge pijn in m'n hele borsten, maar dat is nu gelukkig weg.

trouwens over dat lekken, kunnen je tepels echt nu al gaan lekken? Daar zijn toch dingen voor, pads ofzo? Heeft iemand die al gehaald uit voorzorg?

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Diana, ja echt waar, de vorige zwangerschap had ik daar echt last van. Het was niet zo erg dat ik pads moest gebruiken en met BH en al naar bed moest. Maar normaal lig ik naakt en dan maakte ik wel wat plekken in het bed, dus shirt aan en klaar!

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden,

Hier af en toe nog zere borsten. Vooral wanneer ik ze vrij laat uit mn BH...Ze zijn dan ook enorm gegroeid, dus dat viel te verwachten...

Austin is denk ik erg druk met het klussen en de verhuizing....Denk dat ik in april ook weinig aanwezig zal zijn, wij krijgen 1 april de sleutel dus...

Ik las dat er ook weer jongens meedoen aan de race, super!

@Diana: geen sorry meis, ben al lang blij dat alles goed met jou en je beebje is!

Een meidennaam hebben we eigenlijk al vanaf het begin, voor een jongen zijn we er nog lang niet uit....een collega van me zei dat we dan zeker een meisje krijgen, omdat we de naam voor een meissie al weten....Ik denk nog steeds een jongen, dat kwam er uit met de naald en draad bij mij, we wachten het lekker af.....

Het wordt bij ons een echte baby-boom zeg....in mijn naaste omgeving zijn er al 7 meiden zwanger, allemaal uitgerekent in juli/agustus/september.....dus aan onderwerp van gesprek echt geen gebrek! Gelukkig ook een bevriend stel van ons eindelijk zwanger, lopen al 3 jaar zhuis in en uit, ze is nog heel pril, maar het moet gewoon goed komen voor hun! Zij zijn eind november uitgerekent. 2008 wordt het mooiste jaar ooit!

@Daisy: wat fijn dat je meiden alles zo lief met elkaar delen! Idd hopen dat dat zo blijft! Ben zo blij voor jullie dat alles zo goed gaat!

@Linka: bij mij ook meis, ff knuffele ok, maar verder ech nie, ook helemaal geen behoefte aan........hihi...

Vanavond komt een vriendin op bezoek, zij is eind juli uitgerekent, wordt weer lekker babygebrabbel, hihi....

Liefs

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Aloha! :D

Nou ik kan jullie vertellen dat ik ook al last heb van lekken hoor..
    Ik heb er verder geen pijn aan maar ze zijn wel heel erg gevoelig,phoe phoe..
    Over namen zijn we nog in dubio,1 ervan wordt het zeker maar de andere naam is nog een twijfelgeval...Moeilijk hoor!

@Schatje,ik kan je echt zeggen dat het bij mij veel heeft gescheeld met dat kussen tussen mn benen,met draaien zeker,ik raad het je echt aan,ligt heerlijk!

@SM591,mooi buikje hoor! :thumup:

@Kiki,jij ook hoor ;)

@Binna,ik zal zo eens op die link gaan kijken,thanks!

Verder niks bijzonders te melden,ik moet zo naar mn boekhouder om de belastingpapieren in te laten vullen,bah helemaal geen zin in maarja moet heh!
    Vanmorgen weer gewerkt MET bekkenband en maar ik heb er slecht kijk op,hij kruipt omhoog waardoor ik weer zo'n vol gevoel krijg,gggrrrr....

Nah ik ben er vandoor!

xxxDais.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit, lekker gezellig vanavond! Lekker babbelen! Ik heerlijk zwemmen, daar ben ik heel erg aan toe!

Knuffelen bij mij ook ok, maar de rest, NO! Hihi!

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hahaha,nog ff snel reageren!

Ik moet zo lachen om jullie onderwerp,ik heb juist het tegendeel,van mij mag ie iedere minuut wel aan me zitten,whahahah....
    Erg?
    Herkenbaar voor iemand?

@Esprit,ja meis wat zal het rustig zijn in April hiero,jij er bijn aniet,ik er bijna niet,kunnen wel fijn gaan klussen!
    Hoe is het met jullie huis,al verkocht?
    Wij hebben sinds vorige week geen kijkers meer gehad,baal er echt van,dubbele lasten zo heh,jullie waarschijnlijk ook,bah!
    Veel plezier vanavond!

@Linka,oeh dat lijkt me ook heerlijk zwemmen,ik wil steeds maar er komt niks van,schijnt ook heel goed te zijn voor je bekken!
    Veel plezier vanavond!

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zo, dat was een hele klus om bij te lezen vanaf p 447!

Het lukt me echt niet om op iedereen te reageren. Las wel veel over goede echo's, en dat er toch een stel jongetjes bij zijn gekomen. En ook nog wat meiden geloof ik. Gefeliciteerd allemaal!

Rebecca, over mijn buik worden ook soms opmerkingen gemaakt over dat ie nog zo klein is. ('19 weken al? oh, dat zou je niet zeggen...'). De vk was heel tevreden, dat vind ik het belangrijkste.

Jenny, mijn vk had gezegd dat tegen een lage bloeddruk alleen héél véél water drinken helpt. Hoop dat je snel wat minder duizelig bent!

Arri, misschien ga je niet onderuit vanwege lage bloeddruk maar vanwege laag bloedsuiker. Gezond en regelmatig kleine hapjes eten helpt dan. Hoop dat het snel over is!

Wat zijn de klachten bij een blaasontsteking tijdens de zwangerschap? Ik had gehoord dat je dan geen branderig gevoel bij het plassen hoeft te hebben, terwijl je wel blaasontsteking hebt.

Oh ja, er was ook nog een hele discussie over borst/flesvoeding. Ik wil heel graag bv gaan proberen, hoop dat het lukt.

En namen hebben we ook al. Tenminste, we zoeken nog verder, maar over één jongens- en één meisjesnaam zijn we het al eens. Is wel een rustig gevoel.

Vanochtend had ik wel opeens een beetje een gestresst gevoel over het kamertje. We hebben er nog niks aan gedaan. Moet nog leeg geruimd, een klein beetje geschilderd en vooral meubeltjes bestellen enzo. Ik kreeg opeens angstvisioenen over drie maanden levertijd. Misschien zaterdag even de stad in.

En nu even kijken hoe het met m'n banner staat!

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Daisy: Wij hebben sinds de laatste open-huis-dag geen kijkers meer gehad, grom....dat was begin december...Er was 1 heeeeel enthousiast, maar die liet het afweten met de reden dat het huis te oud was! Tsssss, dat had ze van te voren in de brochure ook kunnen lezen...kheb echt de neiging dat mocht zij nog weer bellen, haar te weigeren als koper, hihi....Maar dat zal wel niet gebeuren....
    We hebben gelukkig in onze financiën dubbele hypotheek meegerekend en kunnen het na de sleuteloverdracht nog een klein jaar volhouden....maar vind er niks aan zo, hangt echt als een donker wolkje boven ons hoofd....kwil er ondanks de gelukkige jaren hier en de voltreffer ;) in de sl.kamer zo snel mogelijk van af...We zijn inmiddels al gezakt in prijs, maar ook dat heeft niet veel geholpen....straks eind april nog weer open huis, misschien dan wat meer geluk....

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    hebben jullie trouwens in de gaten dat we al weer bijna in einde van maart zitten? Van een meting is nog niks gekomen en zal ook wel niet meer wat worden deze maand...Denk dat het leuk is wanneer we in september zitten en iedereen een superbeebje in de armen heeft, bij elkaar te komen....

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Een meeting kan erg leuk zijn maar september is wel heel erg vroeg. Van de dames die eind augustus zijn uitgerekend, liggen er dan nog een aantal in het kraambed. Bovendien is het voor sommigen ver rijden. En dat doe ik liever pas met een baby die wat ouder is dan een paar weekjes.
    Nu weet ik helemaal nog niet of ik wel mee zou gaan, dus wat dat betreft bemoei ik me met dingen die me helemaal niet aangaan. Maar als er een meeting wordt georganiseerd kan het beter in juni/juli of pas eind oktober/november. Vind ik tenminste, haha.

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Is ook prima hoor, ben nog nie zo ervaren hè :win:

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hihi, komt vanzelf Esprit! Voor je het weet ben je een routineuze moeder.

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi esprit, toen bij mijn zoontje maakten ze wel een placenta echo, maar daarbij heb ik niet echt baby gezien helaas. het was ook een inwendige echo.

19. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    had gehoopt op iets meer reacties mjah geeft ook nie ben waarschijnlijk te ongerust

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    loutje ik heb dat ook wel eens, ook als ik in bed lig, dat doet zo pijn de tranen schieten in mijn ogen dan. maar dat is dus bandenpijn

wat betrefd de vraag als de placenta voor de uitgang ligt, dan kan je niet gewoon bevallen alleen met een keizersnede. ook mag je geen gemeenschap hebben, er is een risico dat de placenta los laat.

iedereen die 20 weken echos heeft heel veel plezier.

ik ben zo moe, heb straks even gewerkt en zat er op een gegeven moment zo doorheen, kon wel huilen. heb wel aangegeven dat dit mijn laatste woensdagmiddag gaat worden.
    vanavond moet ik ook nog 3 uurtjes overnemen van een collega. even doorbijten dus, heb het zelf aangeboden.

daisy succes met de belasting. ik heb het van de week voor het eerst zelf gedaan, met positief resultaat

esprit ik hoop dat je je huisje echt snel verkocht hebt

bij een blaasontsteking tijdens je zwangerschap voel je niets. dat is het verraderlijke, want normaal doet het pijn.
    je moet alleen plassen, maar dat kan ook gewoon van zwangerschap zijn.
    je kan gewoon bij de huisarts laten testen, ze sturen het dan ook op om te kijken naar eventueel andere bacterieen ofzo

Deel Deze Pagina