Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Leuk idee zeg! ;)

2. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wat gaaaaaaaaaaaaafffffffffff idee!

Wat moet ik er dan op zetten bij eerste zwangerschap?
    Ook jullie mogen meegenieten,...In augustus komt er melk uit deze tieten,.. :oops:

Grapje hoor

3. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wat gaaaaaaaaaaaaafffffffffff idee!

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Misschien al als tip gehad, maar "Het grote wonder" is zo'n prachtig boek!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Denk dat ik ze maar vastbind, want die pleuren echt van hun stoel van verbasing!

6. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Hi, Hi! :)

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    alweer zes weekjes joeperdepoepie op de helft van de cruciale periode
    !

gr mik

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    :) :) :) Ik lig echt naast mn stoel. Hij is geweldig!

Idee van t-shirt met tekst heb ik eerlijk gejat van 1 van de februarimama's waar ik natuurlijk ook bij hoor.

9. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Proficiat! :)

10. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Zo te lezen ben ik niet helemaal de enige maar volgens mij hebben niet veel dit... Ben echt een jankerd! Vind m'n werk op het moment ook echt niet meer leuk! Heb dus geen zin in morgen :cry:

11. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Hallo visje, ik heb er met vlagen ook erg last van hoor. Zat vanmiddag nog naar een hele suffe film te kijken en janken tijdens die film :oops:
    Nou dat is echt niet normaal voor mij. Maar ik wil ook de gehele tijd tegen mijn man aan kruipen, ben teleurgesteld als hij weg wil.

Voel me anders, emotioneler en een beetje labiel. Dat zal zeker door de hormonen komen maar ik denk dat de onzekerheid daar ook een lekkere hulp bij is.

Sterkte meis, en het gaat wel weer over.

Dikke knuffel van mij,
    liefs Zoe

12. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hee Visjes, KOP OP! Het zijn de hormonen maar.
    Het kan goed dat je je morgen weer helemaal super voelt!
    Heb ik ook last van.
    Het ene moment zit ik te mopperen op mijn man om niks, het andere moment zit ik weer te janken om niks, en dan zit ik weer ineens heel vrolijk te zingen enzo.

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Even wat kwaaltjes opsommen:
    - Mijn (.)(.) doen echt kei zeer! Vooral 'snachts als ik er per ongeluk op ga liggen, dan word ik wakker van de pijn.
    - Af en toe een heel klein beetje misselijk, maar het valt me reuze mee.
    - Ik ben net als de meesten hier ontzettend moe. Vandaag lekker uitgeslapen en de hele dag niks gedaan.
    - ik heb geen trek in augurken ofzo, maar ik heb de hele tijd zin in pasta. Spagetti, lasagne, macaroni, maakt niet uit.
    - mijn broeken zitten niet echt fijn meer. Ik krijg ze wel nog dicht en ik ben niet echt al dikker geworden, maar ik heb nu echt een flubberbuikje.
    - ik heb weer veel last van puistjes. In mijn jeugd had ik er veel last van. Ik was er eigenlijk net goed en wel vanaf en nu begint het "gezeik" weer.

14. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Kan ik me vast voorbereiden... Ik heb namelijk nog nergens last van.

15. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Thnx voor jullie reacties Zoe en Diana... ik heb momenteel ook de balen in van m'n werk, dus heb ook helemaal geen zin om te gaan werken. Zie er zelfs wat tegenop en dat maakt het omgaan met m'n hormonen er niet makkelijker op! M'n moeder zei dat het ook echt de hormonen zijn en vind het wel prettig om bij jullie bevestiging te vinden. Ben zo labiel als wat. Ik ga zo maar es m'n bedje in :)

@Diana, valt niet mee he die klachten! :) Ik heb ook wel zere (.)(.) maar niet zo heel erg. Soms voel ik er even aan of ze nog wel zeer doen haha even bevestiging zoeken

16. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Nou ja ik zit even voor de lol mijn uitgerekende datum te berekenen op een paar andere sites en daar komt ineens 6 augustus uit, op allemaal. Nou weet ik niet meer of deze banner nog klopt. Maar ja voor nu laat ik het wel zo, wacht eerst maar even af wat de VK denkt. Maar een extra dagje is mooi mee genomen.

Nu ga ik ook echt slapen, val zowat om.
    Slaap lekker allemaal,
    liefs Zoe

17. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hallo,

Ik wil ook graag op de lijst.
    ik denk dat mijn vorige berichtje over het hoofd gezien is.

Ik ben 25jaar volgens de kalender wordt het een jongen, ik denk zelf een meisje.

p.s. ik heb nog geen last van kwaaltjes

Groetjes,

18. Littleme

Littleme Actief lid

25 okt 2007
    141
    0
    0
    Limburg
    Hallo Zoe,

Dat je op andere sites één dag eerder uit komt is omdat 2008 een schrikkeljaar is:)

De site met de banner die ik gebruik houd rekening met het schrikkeljaar en zou dus de juiste datum moeten geven.

Hmmz ik begin nu toch langzaam wat meer kwaaltjes te krijgen.
    Nog altijd niet zodanig dat ik er geen zin meer in heb maar als het misselijke doorzet dan heb ik in ieder geval wel medelijden met mezelf...
    Braken vind ik namelijk 10x zo erg als naar de tandarts gaan!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemorgen meiden

ik heb een puist! en niet zomaar een ! nee zo eentje die op mijn lip zit half en die doet pijn!

hihihihihi al sinds de pubertijd geen last meer van gehad en jeetje wat doet dat ding pijn ......

voor de rest gaat het best goed ! vanmorgen werken en dan kijken of ik de middag ook volhoudt.

fijne dag meiden

gr mik

20. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Hallo!
    Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben en de nog nu toe uitgerekende datum is 15-08-08. Ik wil me dus ook graag aanmelden !

Deel Deze Pagina