Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Zo....net even gebeld, we krijgen volgende week dinsdag een korte fotosessie van ons beebje, hihi...erg hè, maar wil zo graag een mooie foto....en omdat we dinsdag al heen gaan krijgen we met 28 weken korting op de pretecho (deze lag al in de planning), want ze vond het zo sneu dat we geen mooie foto vanuit het ziekenhuis hadden meegekregen.....Ik ben helemaal blij!

Kun je nagaan hoe blij mn vriend is met een digitale camera, anders hadden we extra hypotheek op kunnen nemen straks als de kleine geboren is, hihi.....)

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hey Bumba: gefeliciteerd met je zoontje in aantocht! Super ook dat alles goed is!

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

wij zijn er al helemaal uit wat de namen betreft... vond het voor een jongen toch wel wat moeilijker hoor.. meisje hadden we al..

We zullen zien ;)

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Bumba,gefeliciteerd met jullie zoon! \:D/ \:D/
    Fijn dat alles er goed uit ziet joh!

@Esprit,fijn dat je dan toch nog mooie foto's krijgt van jullie beebje(wilde meisje neerzetten,raar he?)
    Leuk Leuk! :D

Nou ik spring ff onder de douche(nja springen,hahah ;) )

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Meisje? Hmmm...weet jij iets wat ik niet weet? Hihihi...ben toch wel erg nieuwsgierig hoor, maar we houden vol..;)

6. schatje1

eigenlijk gaat het allemaal best snel he meiden?
    Nog 21 weekjes en dan hebben we misschien ons kleine beebje al in onze armen!
    :D :D
    Helemaal top!
    kan echt niet wachten

Me vriend begint nou volgens mij ook een beetje zenuwachtig te worden voor de 28ste echt lief!

Groetjes

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ja, het gaat echt snel... voor hetzelfde geldt zit ik al op de helft...
    Ben trouwens vanavond weer ff happy: heb de angelsound binnen gekregen en lekker naar het hartje liggen luisteren! helemaal mooi! Mijn moeder en broertje ook gelijk laten luisteren! mijn broertje van 16 vond het ook helemaal geweldig! :)hij was helemaal de trotse oom!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bumba, gefeliciteerd met jullie zoontje!

Passiepaard, kom op zeg! Mijn zusje is ook heel erg slank, veel te slank, ik woog vroeger ook 55 kilo, ik kon zoveel eten, maar bij warme portie heel weinig, want zo had ik ook gevoel dat ik genoeg heb. Nou nu weeg ik zoveel, na geboorte van Myrna.... Maar nu ik zwanger ben weet ik niet hoeveel ik weeg, voordat ik zwanger werd tussen 62 a 65 kilo (na bevalling van Myrna 80 kilo)

Dus kom op meis, het komt goed met je hoor! Denk lekker positief en niet negatief, als maar goed gaat met baby ;)

Joy, ik was geschrokken van je bericht, maar idd zo te lezen aan oude apparaat, dus komt zeker goed met andere apparaat! Succes!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat ken ik uit mijn ervaring, mijn broertje van 16 is helemaal trots als een oom voor Myrna, maar hij is ook meer blij dat hij WEER oom wordt en hij komt steeds aan me buik op de verjaardag van me zwager :) !

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben benieuwd of je toch wel volhoudt :) ! Bij Myrna dacht ik dat ik wel kon volhouden, MAAR bij week 36 kreeg ik weer nieuwe echo ivm stuitligging of niet, dus vroeg ik ook naar de geslacht, toch wel :) ! Toen zei ze: 80% meisje, ja logisch omdat Myrna al zo groot was in buik :) ! En weekje later werd zij geboren 8)

11. Niet meer actief

goeiemorgen,
    ik heb heel slecht geslapen echt niet normaal, zoooo nerveus voor straks, ik moet om 9 uur voor de 20 wkn echo,kleintje was ook heel druk bezig vannacht, net of hij/zij me wilde laten weten:mamma niet zo ongerust zijn, met mij is alles goed, ik voel hem/haar zelfs goed aan de buitenkant nu.ben echt heel emotioneel nu.
    sorry :(

alle meiden die vandaag voor echo of naar vk gaan veel succes!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Spannend hoor en gewoon rustig blijven....

13. schatje1

meiden allemaal heel veel succes met de 20wk echo's en misschien meiden die naar de verloskundige moeten?

Ik moet vandaag naar school en daarna lekker vrij gelukkig want moet nog twee dagen werken..
    Merk wel dat het zwaarder word.. ivm dat ik de hele dag moet staan

Groetjes

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Linka: Denk dat mn eigewijsheid het wint van de nieuwsgierigheid....wanneer ik me iets voorneem ben ik daar niet gauw van af te brengen...Denk dat ik er spijt van krijg als ik het toch ga weten voor de bevalling...En mn vriend wil het absoluut niet weten (zo knap van hem).....

@Arri: leuk hè! Vind het zo'n geweldige uitvinding, zo fijn om thuis naar je kindje te kunnen luisteren!

@Rebecca: ik herken je zenuwen hoor, gaat allemaal goedkomen meis!

Iedereen met 20-weken-echo veel succes vandaag en veel plezier!

Hier weer hoofdpijn, dus blijf thuis, wil wel graag aan het werk, maar met zo'n house-party inmn hoofd is t niet te doen. Kga weer plat, misschien weer tot later.....

Fijne dag allemaal!

Liefs

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit, hihi! Ik hoop het voor je ;) Ja dat is ook knap van hem ja :D ! Gelukkig wil mijn vriend ook weten, haha!

Nou ga maar lekker liggen en slaap lekker! Kussiesss!

16. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Iedereen met de echo veel succes en geniet ervan! :)

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @passiepaard
    Ja, ben het eens met de andere meiden hoor, over die kant en klaar maaltijden. Zit je lekker ook niet in de kookgeuren!
    Anders probeer je toch es om bij een vriendin te gaan eten? Zit je ook niet in de kookgeuren, en ik denk dat ze je met alle liefde een maaltijd aanbieden hoor om te zorgen dat je netjes eet.
    Misschien helpt het ook als jij of Rene een grote pan vol koken, zodat je wat kunt invriezen - dan haal je het er een paar dagen later uit, magnetron, en klaar - weer geen kookgeuren, en dan smaakt het misschien beter?
    Lastig hoor. En je hum werkt niet echt mee zo, als je niet zo lekker in je vel zit heb je ook geen zin in eten. Een visieuse cirkel.
    Denk niet dat het heel nadelig voor de kleine is hoor, de natuur zorgt wel dat je kleintje voldoende binnenkrijgt. Alleen echt rot voor jou dat het zo aan je vreet, letterlijk en figuurlijk.
    Wel aan je vitaminen denken he? Helpt een hoop hoor!

@bumba
    Gefeliciteerd met de goeie echo van jullie jochie!

Ik had vannacht zo'n last van mn banden en zelfs ook mn heupen bij het omdraaien. Ben echt blij als ik een nachtje lekker doorslaap.
    En ik stond vanmorgen op met een buik die op ontploffen staat. Hij groeit zo hard! Elke morgen denk ik: dikker kan ie niet hoor... maar ja... dat zal toch wel gebeuren ben ik bang, de komende 20 weken! haha

Ons kleine meisje is heel actief, schattig hoor.

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden!

@Esprit,ja misschien ben ik wel een helderziende :-k
    Nee maar het kwam gewoon spontaan in me op,waarom weet ik niet,maar we zien het wel over enkele weekjes ;)
    Vervelend dat je zo'n last van hoofdpijn hebt joh,slaap je verders wel goed s'nachts?
    Rust maar lekker uit...

@Schatje,je meis het gaat echt snel ja,ik dnek dat deze weken nog sneller gaan ivm aankopen en inrichting en noem maar op,leuk,heb er ook helemaal zin in!

@Arri,mooi is dat eh,en dat je broertje zo trots is,leuk hoor!
    Geniet er maar lekker van!

@Linka,en lekker gezwommen gister?

@Rebecca,tsja ik ben te laat maar toch nog heel veel succes en veel kijkplezier!

@Debbie,nou ik denk dat je buik nog wel veel dikker gaat worden,.leuk man!
    Ik zal zo ns in je album gaan spieken :D

Ik heb lekker uitgeslapen vandaag,heerlijk!
    Ik had vannacht ook zo slecht geslapen,vaak wakker door echt pijn aan mn heupen,het wordt alleen maar erger,pfff...
    Vandaag een echte vrije dag,wat zal ik toch eens gaan doen?

Iedereen met echo vandaag heel veel succes!

xxxDais...

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @debbie,ik zie dat je geen foto's hebt,jammer had graag je buik willen bewonderen....

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, ja dank je, heb heerlijk gezwommen! Maar me buik ging wel rommelen daarna... Maakt niks uit, het was heerlijk!

Hoera, Myrna tot 12 uur school en vanmiddag om half 5 zwemles, kan ik even genieten met dr!

Deel Deze Pagina