LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????? *30-07-2008: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ????? # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????? *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marone ? jaar ? kindje *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Vlekkie ? jaar 3e kindje # Arri 21 jaar 1e kindje *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje # CynthiaB 26 jaar 1e kindje # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ???? *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ???? # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ??????? # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:?????? *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling) # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ????? *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje # JennyS 27 jaar 1e kindje # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 ) *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje # kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:? ? ?/ Denkt zelf: jongen *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ???????? # Naannaan 28 jaar 1e kindje *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje *25-08-2008: # Linnie83 24 jaar 1e kindje # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen: denkt zelf: ?????? # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen # Kelly83 24 jaar 1e kindje *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen * ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 16 JONGENS: 10 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 20-3: Queenbee 20 weken echo 20-3: Jekkia Gyneacoloog 20-3: Rebbel pretecho/verloskundige 21-3: Rachel1984 20 weken echo 21-3: Jekkia echo en gyneacoloog 21-3: Aykietje onderzoek gyneacoloog 25-3: Marleen 20 weken echo 25-3: Muis 20 weken echo 25-3: Mijnkleineboa gyn 25-3: Joy uitgebreide medische echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo 26-3: Happy1980 Verloskundige 26-3: Rebbel 20 weken echo 26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.) 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 27-3: Daisy controle 28-3: MissyN verloskundige 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 28-3: Maxi 20 weken echo en jarig 28-3: Bumba 20 weken echo 28-3: Arri 20 weken echo 31-3: Tammie 20 weken echo 31-3: Mees 20 weken echo 31-3: AmyLee 20 weken echo 01-4: AmyLee verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Arri verloskundige 03-4: Babsie 20 weken echo 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Kiki verloskundige 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 08-5: Miranda echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie
waa ik zie ook ineens 10 jongens tegen 16 meiden, die zijneen inhaalslag begonnen haha daisy zal morgen even een buikfoto maken, ga nu mijn ventje uit bed halen heb vandaag een eetbui, koekjes en chips blijf trek houden. heb nu alleen geen zin in de warme maaltijd
ik zie net een foutje: moet de 27e voor de 20 weken echo. op de lijst staat de 28e. Wie kan dat veranderen? ik snap niets van zo'n quote en dan wijzigen... moet wel lache hoor, het geslacht wel weten, maar het niet mag gezegd worden! en dan maar pb'en! hihi... noura, ik eet met je mee... zak met snoepjes... oei! Maar het mag van mij best... kwam er vanmorgen achter dat ik nog onder mijn startgewicht zit!
Hola, wat een ontzettend ...weer is het toch zeg,ik net snel op mn fiets boodschappen gedaan,we gaan vanavond lekker grillen saampjes,ik heb alleen maar lekkere dingen gekocht,veel vlees,sla,uien,champignons,stokbrood,mmmmmm heb nu al zin... Eigenlijk nog een lekker wijntje erbij,maar dat komt straks wel weer heh @Linka,leuk eieren schilderen,ik zou willen dat wij al zover waren,en eieren zoeken in de tuin,leuk leuk! Roken is zeker niet goed voor onze baby's,daarom vind ik het ook niet leuk om er middenin te zitten terwijl we zelf gestopt zijn.... @Noura,mmm lekker toch,ik krijg ook zin in chippies.... Nou ik ga vast de tafel mooi dekken,in paassfeer tuurlijk Laterss..
VANDAAG 20 WEKEN! \/ @ Rebbel: Ja, leuk he dat we precies gelijk lopen. Fijn dat alles goed is met jullie beebje! Ik zag ook dat de lijst jongens-meisjes steeds dichter bij elkaar komt, ben benieuwd hoe de eindstand straks is! Liefs, Puck
Misschien halen de jongens de meiden nog wel in! Er zijn natuurlijk nog héél veel meiden die niet weten WAT ze krijgen. Ik ben ook benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn. @ Noura: hier nog iemand met vreetbuien hoor. Ik heb ook veel zin in snoepjes en koekjes. @ Linka: ik ben bang dat ik dit weekend ook nog aan het schilderen moet (op eieren wel te verstaan natuurlijk) @ Daisy: eet smakelijk meid! Wat zijn er al veel meiden op én over de 20 weken zeg. Tijdens onze eerste zwangerschappen wisten wij niet wat het geslacht van de baby's was. Toen konden we dat makkelijk 8,5 maand volhouden en nu konden we niet wachten tot 20 weken. Stom eigenlijk.
Bedankt voor jullie lieve (pb) berichtjes. Stom he, je wordt onzeker van alle goede berichten, wat zitten we toch raar in elkaar? Weet je wat het is ? Maar 3 jaar geleden heb ik zelf een veulen gefokt, dat merrietje is na 5 maanden overleden door een ongeval in de trailer, ik heb daar zo vreselijk veel verdriet van (gehad). Het voelt serieus alsof ik mijn dochter ben kwijtgeraakt, zoveel hield ik van haar. Dat mij dit na alles wat ik heb meegemaakt, (emotionele mishandeling, sexueel misbruik etc.) zo hard heb moeten knokken voor alles, afgenomen moest worden. Dat maakt mij nu bang, ik dacht dat ik het ergste wel had gehad, maar na het verlies van haar dacht ik, het kan dus nog erger. En nu ik zwanger ben van mijn dochtertje denk ik dat weer, denk ik het kan dus NOG erger. De gedachte haar te verliezen maakt me zo kwetsbaar. Op zich vind ik het natuurlijk niet erg om niet aan te komen, zij groeit goed en wat er bij mij niet aan komt hoeft er ook niet af. Maar ik ben doodmoe en vooral heel de dag eng in mijn hoofd. Maar genoeg geklaagd! We moeten er iets moois van maken en niet zo doemdenken! Knuf van mij!
Gewoom naar positief kijken, ik heb ook ellende meegemaakt verleden, nu kijk ik vooruit, dat helpt idd ook goed. maar af en toe hoort het bij up en down. Miranda: Schilderen is heel leuk hoor ! Maar ze wil alle eieren opeten Dat mocht niet van mij Daisy, ja ik ben met je mee eens, dat z eniet met ons rekening meehouden, het is ook niet zo leuk om tussen roken te staan!
@Binnabinna: Wat vervelend dat je zo moe bent. Misschien even je ijzer laten checken? @Puck: Ik herken de pijn in je borsten bij kou. Heb ik ook last van en doet echt even verdomd zeer. @Bumba: Een zoon, gefeliciteerd. @Esprit: Wat fijn een korte fotosessie, leuk, leuk, leuk. @Schatje: Tijd lijkt inderdaad te vliegen, maar ben wel bang dat het laatste stukje aftellen wordt en een stuk minder snel zal gaan! @Rebecca: En hoe is het gegaan vandaag? @Esprit: Het is wel extra spannend wanneer je het geslacht niet weet! Bij mij won de nieuwsgierigheid. @Debbie: Ik herken het het gevoel van mijn buik staat op ontploffen. Pfff.... En ook ons kleintje is vooral 's nachts erg actief! @Daisy: Heb je lekker van je vrije dag genoten, meis? Rebbel: Kan je het ook niet pb-en, wij zijn zo nieuwsgierig! Aykietje: Veel plezier morgen, en ook met jou beebje is vast alles goed, misschien ligt je placenta er wel voor en voel je daarom nog niet zoveel. @Noura: Nou hier een vol slanke, maar nog maar een magere 2 kilo erbij! Voor mij geldt het dus niet dat wanneer je slank bent, je vroeg in de zwangerschap al veel aankomt. @Rebbel, mooi bescheiden buikje heb je hoor. Bij mij begin je nu net te zien dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn. Zal straks eens een foto proberen te maken. @Bemy: Mooi buikje al hoor! @Daisy: Maar jij hebt ook twee beebjes in je buik, lijkt me vrij logisch dat je sneller aankomt toch? @Joy: Wat fijn dat je zo snel in Nijmegen terecht kan, ik ga voor je duimen meis. @Rachel: Vier weken alleen, dat is saai. Hoop dat je de tijd een beetje doorkomt. @Jenny: Fijn dat alles goed gaat. @Linka: He kop op meid. @Snelle: Fijn dat alles goed was met het beebje! @Miranda: Moeilijk he die namen. Zeker als je al drie meiden hebt. Veel succes en plezier met bedenken. Hebben je dochters geen leuke ideeën? @Daisy: Nou ik vind de geur van sigaretten nog steeds lekker. Manlief rookt ook nog... Alleen zodra het kleintje er is, wordt het verboden om in huis te roken. Dan kunnen de rokers gewoon buiten gaan staan. Heb je nog een plekje over voor vanavond. Hmmmm krijg trek van je berichtje! @Passiepaard, dat is niet niks meis en ik weet als geen ander hoeveel je van een paard/veulen kan houden. Mocht je je verhaal kwijt kunnen, je mag me altijd een pb sturen. Zo ik ben weer helemaal bijgelezen en heb weer eens geprobeerd op iedereen te reageren. Mocht ik iemand vergeten zijn, sorry. Ik voel het kleintje steeds regelmatiger en vooral 's nachts is ze erg actief. Uiteraard wanneer mama graag zou willen slapen. Nu al een klein eigenwijsje, welke mij wakker weet te houden. Hoop niet dat ze het te leuk gaat vinden, hihi. Gelukkig alweer bijna weekend. Zaterdag gaan we weer lekker shoppen. Hebben nog een box nodig, een matrasje en een maxi cosi. Kijken of we daar voor gaan slagen. Ga nu lekker eten maken, vanavond heerlijk een broodje shoarma met een salade. Lekker makkelijk! Liefs Naat
Ik ben nu bijna een jaar gestopt met roken (op 3 april, yeah dan mag de vlag uit!). En ik rookte veel, bijna 2 pakjes per dag..... toen vond ik het niet stinken, maar nu wel! Gisteren een borrel/etentje met een ex-collega, er werd daar behoorlijk gerookt. Moet zeggen dat ik 'verse' rook nog wel vind gaan maar ik heb vanochtend direct m'n kleren in de was gegooid. Jakkes! Als ik zo doorga met snoepen als dat ik nu doe, dan weet ik wel zeker dat het niet alleen in m'n buik eindigt maar ook op m'n benen en achterwerk! Ik ben nooit een grote snoepert geweest, zelfs na het stoppen met roken niet. Maar nu valt het niet aan te slepen, liefst nog verschillende dingen achter elkaar ook. Ik eet meer aan gezonde dingen nu maar heb dus ook een gigantische lekkere trek, jullie ook? In mijn album nieuwe buikfoto's!
Vraagje, weet iemand een site waarop je kunt vinden bij hoeveel weken zwanger, hoe je baarmoeder dan zit ? ofwel hoe hoog je kindje in je buik zit ? Heb bij mij het idee dat het allemaal nog ''heel'' laag zit ?
Bij mij zit het ook heel laag, als ik het beebje voel bewegen dan is het echt in mijn onderbuik. Morgen kan ik naar de gynea en dat zal één van mijn vragen zijn. Laat het morgen wel weten.
@Rachel,Jekkia en Aykietje,ik wil jullie morgen heel erg veel succes wensen en tuurlijk veel kijkplezier! @Puck,gefeliciteerd met je 20 weken! \/ \/ @Passiepaard,zo is het,geniet maar lekker van je beebje meid,en ja soms moet het er gewoon ff uit en dat geeft helmaal niks hoor,daar zijn we voor hier! @Naat,jammer ik las het te laat maar er was nog wel een plekje over hoor,we hadden zelfs nog over.. Leuk dat jullie gaan shoppen,waar als ik vragen mag want wij gaan ook,wij gaan naar Tilburg naar van Asten.. Alvast veel plezier! Enne proficiat met je 19 weken vandaag! \/ \/ @Natas,knap hoor dat je al zo lang gestopt bent! Heb je dat gedaan omdat je zwanger wilde worden of omdat je gewoon wilde stoppen? Ik heb me straks ook gelijk omgekleed,bah bah... Mooie buikfoto! @Bemy,ik zou het niet durven zeggen,waar voel jij je baarmoeder? Nou meiden,we hebben heerlijk gegeten en lekker gekletst over strakkies als de meiden erbij komen,zoo leuk! En nu vind ik het hoog tijd om naar bedje te gaan,lekker ff douchen en duik er gelijk in! Morgen weer werken,hoop dat het droog is iig! @Esprit,hoe gaattie nu? xxxDais...
ik heb dus vandaag de 20 wkn echo gehad en het hartje,2 niertjes,hoofdje ruggegraat, placenta (met 3 navelvaten )waren allemaal prima, alleen hebben ze gezien dat het maagje te groot is, volgens die mevr kan het betekenen dat hij/zij net gegeten had waardoor het maagje wat overvol was, beetje gulzig kindje misschien zei ze, of dat er een gaatje in het middenrif zit, ze kon in ieder geval het middenrif niet zien en dat is niet zo best, dus je begrijpt ik ben er ondersteboven van, over 2 wkn moet ik weer terug voor een echo en dan is het te hopen dat het maagje goed is anders moeten we overleggen wat en hoe verder. maar ik heb eigenlijk verder niets gevraagd want was zo geschrokken en als je dan buiten komt dan komen de vragen, stom hé ik ben zo bang.
Vervelend Rebecca, toch hoop ik op goede nieuws over de maag! Lekker he veel was Dais en Natas! Pfff, hoop gewas hier ook hoor ivm kind Bemy, kan wel ja dat ie laag zit, mijne ook, daarom heb ik ook veel last van, als baby straks hoger zit bij ong week 24 dan gaat misschien wat beter met van onderen die ik nu last van heb! Duimen! (dat zei verloskundige) Owja Natas, leuke buikfoto ! Vanavond leuke foto's gemaakt van me buik! Eentje vind ik zo leuk samen met Myrna, zal even in album zetten als me gaat lukken soms werkt het niet mee omdat ik dan nog moet verkleineren, pfff!
@ rebecca jeetje meis dat is wel even schriken.als je anders vragen hebt kan je toch mischien wel de vk daar over belen. anders zit je mischien 2 weken in de stres met je vragen ik was vandaag bij de vk. en di vindt ook at ik minder moet gaan werken.dus vandaag gebrobeerd te regelen met arbo arts maar wil nog niet helemaal lukken hij beld morgen terug. veder bij de vk was me buik goed gegroeit en baarmoeder ook. nog over moe heid en niet aan komen gehad.en dat ik niet aan kom is op zich niet erg. maar door dat ik zo moe ben eet me kindje me reserve op maar ik zelf ook.dus ze is bang dat mijn vintamine b 12 op zijn en moet daarom bloed prikken.als dat zo is moet ik injeties bij de dokter met die vintamine en als eht goed is ben ik dan ook minder moe.ben dus heeel beneiuwt. ga nu snel slaapen morgen gaat het werkertje weer om 5.30 xxxxx ps linka wat een supper leuke foto's