Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    heb de 20 weken echo gehad echt helemaal super!alles was goed, ben helemaal in de wolken, en een mooie kinderwagen gekregen van mijn ouders een musy urban rider. xxx

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ rebecca meissie toch wat een rot neiuws. maar het zal toch wel goed komen, ik kan me helemaal voorstellen dat je nu pas met vragen zit en dat je daar op dat moment niet aan dacht., schrijf ze anders even op anders vergeet je het weer.

nou meiden ik heb vandaag een test gehad of ik bi had en de fysio zei duidelijk dus helaas............... ik had nog gehoopt dat het tussen mijn oren zat.maar het goede nieuws was dat het wel in een beginstaium zat dus dat ik met oefenigen misschien nog veel kon doen.l

nou meiden,

fijne avond dikke knuffel kimmie

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    @ Rebecca: sjongejonge zeg. wat moeilijk voor je. Misschien kan je bij je vk of bij je huisarts informatie vragen? Ik hoop voor jullie dat het over 2 weken helemaal goed mag zijn.
    Ik ben dus ook echt bang dat er zulke dingen worden gezien met de 20-weken echo. Ik mag volgende week...

@ Daisy: ik heb een vreemd vraagje... Ik zag in je album heleboel leuke foto's van jou staan. En ik vind het shirtje wat je aan hebt bij 15 weken vind ik erg leuk. Mag ik weten waar je dat heb gekocht?

@ Binnabinna: doe rustig aan en sta op je strepen bij de Arbo-arts! Het is voor jou en voor je kindje beter. wel fijn dat je vk achter je staat!

@ Linka: gave buikfotos! Vooral die met Myrna, echt lief!

@ Nicky: fijn dat alles goed was bij jouw echo... Het kan dus ook gewoon goed gaan! Laat ik daar maar op blijven hopen... :)

@ Mik: Succes met je pijnen enzo en nu ook met de oefeningen. hopelijk verlicht dat het wel.

ik heb verder weinig te melden. Heb net even een verjaardag gehad. Heb daarvoor nog wel even geslapen... was zo moe! en ik merk dat ik nog steeds weinig kan hebben... er hoeft maar iets mis te gaan of ik hoef maar even het gevoel te hebben dat ik iets fout doe, dan barst ik in huilen uit... Ik wil dat echt niet, maar ik kan er zo weinig aan doen...
    Heb ons kindje vandaag weer redelijk veel gevoeld! Echt heerlijk. Ik zou willen dat je die plopjes kan plannen! En ik luister sinds gisteravond ook naar de baby met de babysound... heerlijk! hoor alleen wel twee totaal verschillende klopjes... beetje vaag, maar het zal wel goed zijn, hoop ik!

Allemaal welterusten en tot morgen!

4. Niet meer actief

ik mag volgende week naar de vk dus zal alles vragen,misschien is er helemaal niks aan de hand,

arri:
    ik wil jullie met mijn verhaal helemaal niet ongerust maken, dat is echt mijn bedoeling niet!maar velen weten dat ik vandaag voor de echo moest en als ze vragen hoe het is geweest kan ik ook niet zeggen alles is prima terwijl het niet zo is, dat kan ik gewoon niet, maar ik ben er nu wel wat rustiger onder en houd mezelf maar voor dat alles goed komt.
    ik ben gewoon van slag nu en ga proberen wat te slapen.
    welterusten!

5. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Hallo allemaal! Ben al heel lang niet bij jullie geweest, want ik heb helaas geen internet meer thuis. Per ongeluk het abonnement af laten lopen, stond nog niet op mijn naam en nu moet het dus opnieuw aangesloten worden... duurt een maandje.

Met inmiddels al ruim 19 weken en voel me super! We zijn begonnen met het kamertje opknappen en lekke rommelen en ik heb het heerlijk naar mijn zin. We gaan dus toch in Nederland bevallen. In eerste instantie dachten we er over om in Slowakije te bevallen, maar ik wil de doktoren toch wel kunnen verstaan als er iets mis gaat dus toch maar hier. Overt twee weekjes hebben we de 20 weken echo en ik kijk er heel erg naar uit om de kleine weer te zien. Erg grappig dat we de dag daarna weer voor een echo mogen: op de hogeschool van eindhoven een gratis echo voor verloskundigen in opleiding. Groeit jullie buik ook zo hard? Mijn navel is niet meer rond maar wordt heel erg ovaal hahahaa....

Veel liefs,

Merijn

6. Hier even een berichtje van mij...

@ Duha, leuk is dat in Eindhoven, op Fontys neem ik aan dat je bedoelt? Ben daar zelf vorige week geweest en heb hartstikke leuke echo's mee gekregen!
    @ Rebecca, hopelijk kun je over 2 weken gerust gesteld worden!
    @ Mik, balen dat bi is geconstateerd, maar gelukkig ben je er op tijd bij!

Hier alles super nog steeds. Mijn uitgetelde datum is trouwens gezet naar 14 augustus. Wil iemand dat aanpassen in de lijst?

Fijne paasdagen allemaal!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik: Balen balen balen, maar gelukkig is in vroege situatie, dus ik hoop dat het beter kan gaan! Ik duim voor je, want het is niet zo leuk hoor..... ik ben ook bang voor want mijn billen doet ook zeer en mijn rug af en toe en stuit heel weinig, maar daar denk ik niet aan, misschien ook door verzakte baarmoeder, dus. Beterschap meis!

Arri: Dank je, ik ben ook blij met foto's! Eindelijk met Myrna, ze wilde eerst niet paar weken geleden maar toen mijn vriend en ik foto's gingen maken toen vroeg ik aan Myrna kom je ook bij, ja hoor toch wilde ze dat :D ! En zelf foto's maken ook wilde ze doen, haha! Tenminste was Myrna ook hartstikke moe, dat kon je ook zien op foto, haha!

Duha: Welkom terug! Dus je gaat gewoon in Nederland bevallen, Slowijke? Waarom woon je daar als ik mag vragen?

Rebecca: Hopelijk heb je vannacht goed geslapen? Ik moet ook nog 20 weken echo, dus ik vind zelfs ook eng.

Nicky: Geweldig dat goed is gegaan met echo en dat je mooie kado hebt gekregen, veel plezier mee! Super :D !

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Daisy1975 nee heb niet zoveel last moet alleen uitkijken dat ik niet te snel dingen wil doen dan voel ik het duizelen een beetje. moeheid komt weer een beetje terug.

heb weer een paar leuke buikfoto's gezien

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, je hebt mooie buik!

10. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hallo allemaal,

Net terug van de gyneacoloog. Alles verloopt prima, ons beebje heeft twee niertjes, het hartje is perfect (de hartkamertjes zagen er ook prima uit), het maagje en de urineblaas liggen ook op de juiste plaats, het heeft zelfs al hersentjes ;) Ook het middenrif lag prima op zijn plaats en het heeft geen hazelip of open ruggetje. Alles perfect dus.

Ons beebje ligt alleen nog in stuit en dat is de reden dat ik mijn beebje zo laag in mijn buik voel. De voetjes zitten zo goed als tegen mijn schaambeen. Hopelijk draait hij in die komende 20 weken nog van plaats.

Voila dat was het zo een beetje.

Ik ben weer een beetje zekerder en ga stillekens aan toch beginnen met wat spulletjes te kopen.

Groetjes en tot de volgende...

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hartstikke fijn Aykietje! Super en nu nou lekker genieten ;)

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Fijn, Aykietje! Super voor je en voor jullie beeb!

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    whahaha! meiden ik heb al een aantal pb'tjes gehad met de vraag of het een meisje of een jongetje is! :)

liefs rebbel

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @rebecca5 owjee en krijg je nu een extra echo om te kijken?
    Ik namelijk wel en kan al heel snel terecht.Hopelijk
    is er niks aan de hand zeg.

@Linka76 mooie foto,s hoor.

@rebbel en vertel; je het dan ook ? haha

Heb niet zo ver terug gelezen sorry ben nogal heel moe laaste 2 dagen .Vannacht eindelijk is een keer lekker lang geslapen.Me dochtertje heeft buikgriep zielig hoor die buikkrampen.

We waren gister met zijn 3tjes lekker wezen uit eten bij de itiliaan heerlijke spagetti geeten.
    Daarna nog vlug even de stad in en wat kleine dingentjes voor de baby gekocht :D

15. Niet meer actief

joy72:
    ik krijg pas over 2 wkn :( weer een nieuwe echo van 15 minuutjes even alleen om naar het maagje te kijken want de rest zag er allemaal prima uit, zelf denkt ze dat beebje beetje teveel gegeten had en dat daarom maagje wat vergroot was, heb je zelf ook zei ze als je teveel gegeten hebt dan zet ook de maag uit maar ze nemen geen risico's dus daarom nog extra controle, mocht het dan nog vergroot zijn dan gaat ze in team overleggen wat er moet gaan gebeuren :(
    jij gaat toch de 25e? is wel al lekker vlug
    is wel heel spannend allemaal he vind je ook niet,ik probeer wel positief te denken want anders duren die 2 wkn wel 2 jaar.

16. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    rebecca5: ja dat doe ik ook gewoon positief blijven denken komt allemaal wel goed.Ben wel blij dat ik zo vlug terecht kan wil het nu ook wel weten of alles goed is .Bij mij hou ik het er gewoon op dat de echo op zich niet best was en er niks is met het kindje zelf.

17. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @ Daisy - ik denk mijn beepje net boven m'n schaambeen te voelen ?

@ Rebecca - ik snap dat je ongerust bent. Maar beter dat ze het zekere voor het onzekere nemen.

@ Linka - mooie foto die samen met myrna

@ Nickyz en Akietje - geweldig nieuws meiden

@ Akietje - ben benieuwd wat de VK gezegd heeft.

Hier begint de onzekerheid ook toe te slaan terwijl ik altijd iemand ben die overal heel positief tegenover staat.
    Misschien raar hoor maar ik voel heel af en toe m'n beepje bewegen maar vnd heel af en toe maar weinig ! ?

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    joh Bemy, maak je daarover geen zorgen. Je bent nog maar 18 weken, de vk zeggen niet voor niets dat je het bij 20/21 weken kan gaan voelen. En iedereen die het eerder en vaker voelt, heeft gewoon geluk!
    ik ben erg druk... het hele huis aan het stoffen! voelt echt goed!

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo, klaar met poetsen! Heerlijk!

Zag dat er weer wat goede echo's zijn, fijn!

Meiden die een beetje onzeker zijn: het komt vast goed! Knuffel!

Verder geen nieuws!

Wij gaan zo maar eens de boodschappen doen, hebben we die al lekker binnen.

Liefs, Puck

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen meiden!

Hier is de house-party in mn hoofd afgezwakt door een zwaar hoofd, maar daar is beter mee rond te lopen gelukkig! Vandaag dus maar druk aan de bak om alles te doen wat gister is blijven liggen....Bleh...mar wat moet dat moet hè...

@Rebecca: meis wat een onzekerheid weer. Denk wel dat je er op moet vertrouwen dat wanneer ze zich echt zorgen maken om je kindje ze je er niet zo lang mee rond laten lopen....En kan de VK je beebje niet ff goed bekijken? Anders zijn er ook nog wel andere echo-bureaus die medische echo's mogen uitvoeren hoor....Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen...je hebt gewoon een lekkerbekkie in je buik ;)

@Bemy: Ik voel de ene keer mn beebje heel sterk, maar er zijn ook dagen dat hij/zij het niet nodig vind om zich druk te maken....Dat is heel normaal....Wat ik gelezen heb is dat je je beebje vanaf week 27/28 elke dag moet gaan voelen....dus not to worry meis! Kijk anders is op deze site bij de vragen aan de verloskundige, daar haal ik heel veel informatie weg en dat stelt me ook heel vaak gerust...

Meiden met goede berichten van de VK, gefeliciteerd!

@Linka: Mooie foto's hoor!

@Austin: Hoe staat t met t verven e.d? Is de dikke villa al naar jullie zin?

Nou kga weer is ff de handen uit de mouwen steken hier, dat verrekte huishouden komt ook telkens weer terug hè, BLEH!

Liefs

Deel Deze Pagina