Thnx voor de complimentjes over m'n buikfoto! Daisy, ik ben een jaar geleden gestopt met roken omdat ik dat al langer wilde (en ook al eerder geprobeerd had). Het moment van weer stoppen hing samen met de kinderwens. Linka, prachtige buikfoto met Myrna! Rebecca, ik duim voor je dat over 2 weken het maagje en middenrif goed zullen zijn op de echo. Komt vast goed! Mik, balen dat je bi hebt. Sterkte daarmee! Bemy, bij 18 weken voelde ik de baby ook nog niet iedere dag. Nu wel. Wij zijn vandaag allebei lekker vrij en gaan zo het babybehang kopen + nog wat leuke spulletjes. Fijne dag allemaal!
bemy het kindje is nog zo klein en heeft nog zo veel ruimte dat het zo kan dat je het een hele tijd niet voelt bewegen. over een paar weken voel je het al veel meer. rebecca wat zal je geschrokken zijn, ik hoop zo dat alles goed is. en het kan natuurlijk heel goed dat het kindje nog een vol maagje heeft omdat het net gegeten heeft. ik heb ook een buikfoto gemaakt, vind het zo leuk om de fotos van iedereen te zien dat ik hem ook maar even in mijn album ga zetten.
Goede middag dames Natas en Linka: mooie foto's hoor Nicky en Aykietje: gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo Rebecca: probeer je niet te veel zorgen te maken. Net wat Esprit zegt: ales het spoed was lieten ze je niet 2 weken doorlopen, succes Joy: fijn dat je al zo snel terecht kan voor een nieuwe echo Natas: veel plezier met shoppen Bemy: je hoeft de baby nu ook niet zo vaak te voelen hoor. Alleen is het wel leuk natuurlijk! Esprit: succes met je huishouden Zijn er trouwens vandaag winkels open? We willen een stapelbed voor onze meiden gaan kopen zodat ze wat meer ruimte op hun slaapkamer krijgen.
de buikfotos staan in mijn album ik heb ook nog wat buikfotos van bij mijn zoontje erin staan, vind dat wel leuk om te vergelijken
@ Bemy --> Akietje - ben benieuwd wat de VK gezegd heeft.: Het beebje ligt momenteen in stuit, daarom dat ik het beebje zo laag voel, hij zit met zijn/haar beentjes tegen mijn schaambeen te stampen. De moederkoek lag mooi achteraan, maar doordat hij in stuit ligt trap hij/zij naar benenden en niet naar boven zodat je het iets minder voelt.
Sja, die jongens en meiden verdeling he... Bij ons in de familie trekken wij het met deze baby weer recht: er waren 5 meiden en 4 jongens, dus nu mooi 5-5. Bij mijn man in de familie wordt het alleen nog maar schever: was 2 meiden en 5 jongens, wordt nu dus 2-6 Mijn schoonzusje grapte al: ja onze mannen kunnen alleen maar jongens maken! Groetjes van Kiki
Hey girlies, @Aykietje,wat fijn dat alles goed uit ziet bij jullie beebje! Nog genoeg tijd om te draaien joh! @Rebbel,hoezo nieuwsgierig,whahah of toch belangstelling @Rebecca,dat was ff schrikken of niet,jee je gaat er vanuit dat je alles oke krijgt te horen,maar de kans is groot dat het ook allemaal goed is....' @Joy,En wat heb je gekocht gister voor jullie beeb? En beterschap met je dochtertje,zo sneu..... @Bemy,ja dat kan wel hoor want ik voel 1 van de 2 ook wel ns helemaal onder.. En net wat de andere ook zeggen je hoeft je beb nog niet heel de dag door te voelen hoor,ook niet iedere dag,die tijd komt nog wel Het is vast allemaal goed met je beebje... @Linka,wat een mooie foto's,schattig zeg dat Myrna je buik kust(of eigenlijk de baby).. @Esprit,succes! @Mik,balen meis dat je beginnende bi habt,doe maar lekker rustig aan! @Natas,veel shopplezier vandaag! @Noura,mooie buik heb je zeg! Nou ik ben blij dat ik thuis ben,kon vanmorgen bijnea niks meer,schoot iedere keer in mn bil,jeetje wat balen zeg! Nu lekker relaxen! xxxDais..
Daisy: Schoot in je bil? Doet dat zeer? Had ik vanmorgen ook en nu beetje..... Wat is dat nou eigenlijk?
Nou ik hing iets of wat voorover en kwam terug en dan is het net of er iets uit schiet,en dat blijkt ook zo te zijn volgens mn fysio,wordt alleen maar erger,ik kon geen stap meer zetten.. En ik had mn bekkenband ook nog ns om,werkt ook niet bij mij hoor... Maar als jij dat ook hebt,kijk maar uit dan want het wordt alleen maar erger,tenminste bij wel
Ik besef het dat erger word, onbegrijpelijk... ik kijk nog even aan. Verzakte baarmoeder en dit dat nog, neej dank je, heb al genoeg! Vervelend joh! Sterkte en rust maar lekker uit!
Iemand vroeg aan mij waar ik dat truitje had gekocht bij mn foto van 15 weken,sorry ik weet niet meer wie? Maar dat is een jurkje en komt van de H&M,zelf een riem erom gedaan,laarzen en klaar.... @Linka,hou het maar goed in de gaten hoor.. Ik ben nu weg,ff liggen,lijk wel een oud wijf,hahah..
Net de 20 weken echo gehad. We krijgen een gezonde zoon. Alleen zag hij dat mijn placenta zo ver voor de uitgang ligt dat ik niet natuurlijk kan bevallen. Hij zei dat het in sommige gevallen nog wel weg trok omhoog maar dat dat wij rekening moeten houden met een keizersnee. Natuurlijk het belangrijkste dat alles goed is, maar toch een hele schok hoor! Ben al zo bang voor ziekenhuizen etc Woensdag zou ik het er verder met de vk over hebben hoe of wat.... ben toch best een beetje verdrietig wou heel graag thuis bevallen en lekker genieten van ons gezinnetje.
Gefeliciteerd Rachel, tsja sommige keuze kan jij niet keuze maken, kan niet anders, maar belangrijkste is dat je gezonde zoon krijgt! Alhoewel is heel erg vervelend! Sterkte!
Grappig dat je dat nu zegt, bij m'n vorige echo lag het m'n beepje exact zodat jij het nu omschrijft. Iedereen bedankt voor de geruststellende woorden.
hihi bedoel je foto of buik? grapje ik snap hem moest zo lachen om de buik met paasei! word je echt vrolijk van! rachel gefeliciteerd met de gezonde knul! en ik hoop heel erg dat het nog omhoog gaat, bij mij zit die ook voor de uitgang, dus het word ook nog spannend belangrijkste is dat het kindje gezond ter wereld komt. jij zal nu ook wel geen gemeenschap meer mogen he? en tillen moet je ook mee uitkijken ik ben straks even op de fiets naar de winkel geweest, kwam midden in een gigantische hagelbui
ola amigas, ik ben weer vers in het land en na 13 uur vliegen vanaf de dominicaanse republiek via jamaica middenin een sneeuwstorm aangekomen. Heb nog niks terug gelezen, dat ga ik morgen doen, hoop dat alles goed gaat met iedereen, maar sprak vd week mn moeder (die altijd meeleest) dat er gelukkig niets dramatisch hier op t forum was gebeurd (was er toch benieuwd naar) 2 weken helemaal niks doen in een prachtig hotel was echt superdeluxe. Kon de baby elke dag goed voelen en het was heerlijk om de hele dag in mn bikini met blote buik te lopen. Echt onwijs genoten van onze laatste vakantie met zn tweetjes! morgen meer en zal ik een poging doen om bij te lezen liefs
hey meiden nou wat een gezeur is dat zeg om minder te willen gaan werken.was ik einde van de morgen nog niet terug gebeld door de arbo arts.dus ik had zo iets nou ben ik zelf wel. dus ik gebeld.nou of ik langs wou komen ( ja halo ben op het werk maar het kon) dus ik om half 2 heen. hij stelde wat vragen en vertelende toen dat ie het eens is met de beslising vna de vk en dat ie daar over een briefje zal stuuren naar ons kantoor en dat die het veder moeten regelen. ja dat is lekker dan duurt het nog langer.dus mijn hoofdlijtster boos en die naar katoor gebeld.die het weer niet eens met 2 uurtjes per dag minder want dat is niet in te planne daar is geen infal voor te regelen dus nu willen ze dat ik 3 dagen ga werken en dan ma woe en vrijdag nou ik heb zo iets van probeer het 1 week en als het niet bevalt wil ik gewoon 2 uurtjes minder per dag.want het zijn die midagen waar ik zo'n moeite mee. heb. vindt het echt een gezijk. sorry voor het lange verhaal moest het even kwijt. liefs sabrina
sabrina, als hun geen inval hebben is dat hun probleem, hoeven ze jou niet mee op te zadelen. gewoon je poot stijf houden, laat hun hetmaar uitzoeken, en hoop dat je er niet te veel om gaat stressen petra welkom terug in het kouwe kikkerlandje
heey meiden.. Heb nog niet alles terug gelezen want ben beetje moe.. Sorry Vandaag gewerkt en moet nog 1 dag helaas Vandaag de beeb nog helemaal niet gevoeld jammer genoeg .. Groetjes