Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo meiden.

Ik ben heel lang niet geweest.
    Had weinig puf om dingen te doen.
    Voel me op dit moment weer beter.
    Ben gelukkig niet zo moe meer, maar ben zo bang dat er wat met de kleine is.
    Ikw eet niet waarom. Ik voel hem zo nu en dan schoppen, ik groei, maar toch de angst.
    Hebben donderdag de 20 weken echo. Daar zal het wel mee te maken hebben.

Heb besloten om eens iets meer tijd voor mezelf te nemen. Dus niet de hele dag te rennen en te vliegen. En dat bevalt me prima moet ik zeggen.

Ik heb verder nog niets gelezen, dus dit was een ego berichtje van mij.
    Ik ga ook niet alles teruglezen, maar kom nu weer regelmatiger om te reageren!

Liefs Alieke

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuke fotos irissa!

en petra mooi buikje, en ben jaloers op de omgeving, vooral nu het hier zo koud is

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    @Noura idd geen sex en niet teveel tillen etc.
    Woensdag moet ik op controle bij de vk en dan zal ik alles gaan vragen wat ik wil weten. Heb net de dvd nog terug gekeken van de 20 weken echo en hij zei eerst normaal trekt het soms nog wel weg als er een klein stukje voor ligt, maar daarna zegt hij bij jou ligt hij er zo massief voor dat het niet meer weg trekt en je op een keizersnee moet rekenen....

Ik laat wel weten wat de vk zegt!

Vanmorgen heeeel vroeg mijn man weg gebracht...18 april komt hij weer terug. Vind er niets aan :cry:

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Jaaaa, over de helft! Zo schattig om te weten dat t kleintje nu al wenkbrouwen heeft, hihi...Wat een wonder, want een wonder.....

Heb sinds kort machtig last van mn rug, kont en soms straalt het door naar mn benen, pffff....ik kan gewoon niet meer lang staan....stond net af te wassen (oh wat een luxe dat we straks een vaatwasser hebben!) en moest halverwege gaan zitten...deed echt pijn....herkent iemand dit? Is dit BI?

@Rachel: lijkt mij ook niks aan zeg! Wat doet hij voor werk dan?

@Monique: tjee meis wat een gedoe! Kun je nog wel een beetje genieten van het wonder in je buik? Blaas maar lekker stoom af hoor, dan ben je t ff kwijt! Hoop dat alles goed gaat komen voor jullie!

@Akkeliekepink: dat zijn de zenuwen hoor, heb dat zelf ook heel erg gehad...gaat vast goedkomen meis!

@Miranda: is het gelukt met het stapelbed? Wel gezellie voor die meiden een stapelbed, zal wel een dolle boel worden denk ik samen op een kamer...hihi..

Veel plezier met shoppen dames!

En wat een mooie foto's heb ik weer mogen bewonderen!

Hopeijk niemand vergeten?

Fijne dag allemaal!

Liefs

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ monique, heftig hoor allemaal, hoop dat je cool blijft in de kop want het lijkt me niet niks dat mensen zo reageren op je zwangerschap als dat de vreemdelingenpolitie doet.

@ alieke, wat fijn dat je je minder moe voelt

@ rachel, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je man er niet is, maar begin alvast met aftellen, voor je het weet is het voorbij en is hij weer lekker bij je

@ chantico, al wat uitgezocht wat betreft de babykamer?

@ daisy, lekker geslapen? ik ga zo ook naar de gamma, ben niet zo'n shopaholic, maar vreemd genoeg vind ik bouwmarkten, ikea ed altijd wel leuk

@ rebecca, wat fijn dat je een goed gevoel hebt!

Bedankt voor de complimenten van mn buikfoto's :)
    Was soms ook echt jaloers op mezelf voor zover dat kan
    Met de liefde van mn leven en een babytje in mn buik op een tropisch eiland.......kan het mooier?

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    ja toch wel: Binna kan me voorstellen dat je er echt boos om bent! het is ook belachelijk dat ze het jou zo moeilijk maken! Zij moeten zorgen voor vervanging! Kan me indenken dat je je daardoor onder druk gezet voelt, je wilt natuurlijk zoveel mogelijk je collega's bij staan, maar dat toch echt tot zekere hoogte hoor! Als je VK achter je staat en je voelt jezelf gewoon niet goed genoeg om je uren te draaien, dan moet je voor jezelf en je kindje kiezen hoor! Wat machtig egoïstisch van hun om zo'n druk bij jou neer te leggen! Kan me daar zo kwaad om maken! Meis succes met die ********

Liefs

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meissie helaas maar ik herken dit wel. sorry.

ik heb bi en dit is ook een symtpoom

gr kim

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    laat je even weten hoe het was want wij willen ook hierheen als het de moeite waard is in ieder geval want dit is een heel stuk rijden vor ons.

in noord holland is bijna niets te doen bahalve prenetal.

gr kim

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@daisy: ja ik vind het wel leuk hoor, in een pb vind ik het ook niet zo erg om het te vertellen! ;)

ik voel de kleine echt duidelijk! :D ze hadden me al gewaarschuwd dat het een druk kindje is en ja dat heb ik nu al wel door! :)

liefs rebbel

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Babydump in Alphen a/d Rijn is ook goede optie vind ik?

11. irissa

irissa Lid

30 nov 2007
    38
    0
    0
    zelfstandig
    schendelbeke
    petrabr : we weten het nog niet zeker daarvoor moet ik nog 3 weken wachten
    en dan zal ze het ons met zekerheid zeggen
    maar ze denkt dat het weer een jongen zal zijn
    en wij denken dit ook we denken dat gezien te hebben op de echo

linka 76 : de foto waar bij staat 16 weken deze is van nu
    de andere zijn van de vorige keer

groetjes

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mooie buik Irissa!

13. irissa

irissa Lid

30 nov 2007
    38
    0
    0
    zelfstandig
    schendelbeke
    dank u ben er zelf ook wel trots op en nu zijn er veel mensen die er mij beginnen over aan te spreken

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Babydump Beverwijk is dan wel wat voor je denk ik, en Gardo in Velserbroek.

15. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Even bijgelezen en ook mooie buik-foto's voorbij zien komen.

Ben best moe, maar probeer nog even wat kantoor-werk af te maken pfffff. . . . . .

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Heb alles bij gelezen, mooie buikfoto's gezien, goede berichten voorbij zien komen en minder goede berichten over bi, werk en placentaligging.
    Ik reageer niet persoonlijk, sorry daarvoor.

Ik voel me niet zo goed.
    Niets ernstigs hoor, maar het vermoeden dat die idiote vermoeidheid te maken heeft met een te lage bloeddruk is bevestigd : ik werd vanmorgen vreselijk duizelig, naar en misselijk en ben flauw gevallen.
    Kan erbij horen en is verder ook niet erg, maar is niet leuk en maakt me ook onzeker. Chris neemt nu Raisa uitlaten van me over, maar er moeten vandaag boodschappen gedaan worden bijvoorbeeld en een cadeautje voor zijn oudste worden gekocht..... en hij kan nog steeds niet autorijden. Nah ja, ik voel het gelukkig wel aankomen en ben ook niet van plan om nu mijn leven op hold te zetten door 1x flauw vallen.

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    babydump in beverwijk vind ik niets. en wat is gardo in velserbroek?

gr kim

18. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Mik: jeetje, nee toch? Heb jij dit ook dan? Wat kun je er tegen/aan doen dan? helpt zo'n bekkenband? Las ook iets over fysio?

@Natas: schrikken meis! lastig ook nu je mannetje niet kan autorijden, he je geen andere mensen in de buurt die je kunnen helpen? En is er niks te krijgen/te doen voor je bloeddruk?

@Irrissa: mooie foto's hoor!

Liefs

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he natas wat vervelend. het schijnt dat rond de 20 weken je bloeddruk ook schommelingen kan maken waardoor je nog duizeliger kan worden. doe rustig aan

hier ga ik ook maar even rustig aan doen, heb sinds gister ochtend weer een bloeding.

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Noura: wat vervelend weer meis! Gaat dat dan de hele tijd door die bloeding? Doe t maar lekker rustig aan hoor!

Liefs

Deel Deze Pagina