ach de eerste 3 maanden heb ik constant gebloed, meerdere maandverbandjes per dag, dus was er wel aan gewend. maar laatste tijd werd het wat minder, dus baal nu wel een beetje dat het nu niet stopt. maar zolang het er niet in een straal uitloopt hoefde ik me niet ongerust te maken. (makkelijker gezegd dan gedaan)
Idd makkelijker gezegd dan gedaan! Echt zorgeloos genieten is het dan niet echt hè.... In elk geval is de reden wel bekend en dat scheelt wel een stukje toch? (jeetje wat klinkt dat simpel, maar zo bedoel ik het niet hoor!) Had je iets gedaan dat anders was dan anders? Bedoel zwaar tillen of heel druk geweest of zo? Liefs
LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 *16-07-2008: # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: *30-07-2008:/ Wordt: # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *01-08-2008: # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *02-08-2008: # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *03-08-2008: # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt: JONGEN *06-08-2008: # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *07-08-2008: # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt: *09-08-2008: # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *10-08-2008: # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt: *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt: # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: *14-08-2008: # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: *15-08-2008: # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden: # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt: # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: 19-08-2008: # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt: # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: # kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt: *23-08-2008: # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt: # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt: *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *25-08-2008: # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: *26-08-2008: # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt: *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: * ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 16 JONGENS: 11 * Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast! vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg AGENDA: 25-3: Marleen 20 weken echo 25-3: Muis 20 weken echo 25-3: Mijnkleineboa gyn 25-3: Joy uitgebreide medische echo 26-3: Passiepaard 20 weken echo 26-3: Happy1980 Verloskundige 26-3: Rebbel 20 weken echo 26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.) 27-3: Natas1 20 weken echo 27-3: Alieke 20 weken echo 27-3: Daisy controle 28-3: MissyN verloskundige 28-3: Marone 20 weken echo 28-3: Schatje1 20 weken echo 28-3: Maxi 20 weken echo en jarig 28-3: Bumba 20 weken echo 28-3: Arri 20 weken echo 31-3: Tammie 20 weken echo 31-3: Mees 20 weken echo 31-3: AmyLee 20 weken echo 01-4: AmyLee verloskundige 02-4: Noura verloskundige 02-4: Jelske 20 weken echo 02-4: Jikke verloskundige 02-4: Happy1980 20 weken echo 03-4: Pien (SM591) 20 weken echo 03-4: Bemy 20 weken echo 03-4: Gea 20 weken echo 03-4: Arri verloskundige 03-4: Babsie 20 weken echo 04-4: Alieke verloskundige 04-4: Sjorsje 20 weken echo 08-4: Maxi gyneacoloog (controle) 09-4: Jikke 20 weken echo 09-4: Daisy pretecho 09-4: Loutje 20 weken echo 09-4: Binnabinna 20 weken echo 09-4: Kiki verloskundige 10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG 11-4: Schatje verloskundige 12-4: Austin 3D/4D echo 17-4: Janine 3D echo 21-4: Schatje1 pretecho 21-4: Bemy pretecho 21-4: Miranda gyneacoloog 21-4: Sjorsje verloskundige 28-4: Mariel pretecho 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 08-5: Miranda echo 14-5: AmyLee 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie
Heej, het gaat wel hoor, zwemmen was leuk en dipje is er nog af en toe, vandaag had ik het weer omdat weer pijn deed, ben nu eigenlijk zat en wil eigenlijk genieten enzovoort.... Maar goed, ik probeer ook positief te blijven... En met jou?
Joepie we zijn uit de naam! Daar ben ik wel blij om. Gisteravond de hele avond op internet gekeken naar een mooi gedichtje voor het geboorte kaartje: en ook gevonden! Moet hem alleen nog aan mijn man laten lezen. Ik heb wel vanalles terug gelezen maar weet eigenlijk niks meer. @ Petra: welkom terug in Nederland, mooie foto's in je album @ Iedereen die ging shoppen: hebben jullie nog iets leuks gekocht? Ik heb ook de lijst weer even opgezocht en bij gewerkt. Zo blijven we een beetje op de hoogte hè! Hoe is het verder met jullie?
Hey girlies! @Petra,jeetje wat een mooie foto's van je buik met een prachtige achtergrond,top! @Irissa,mooi buikje en knappe kids! @Esprit,das nniet zo mooi meissie. Ik heb er zoals je wellicht weet ook erg veel last van,vooral in mn billen,er is tegen mij niet gezegd dat ik bi heb,heb gehoord dat je dan ook last van je schaambot moet hebben? Over een bekkenband,bij mij helpt het niet maar ik zou zeggen altijd proberen,bij fysio mag je m een week lenen.. Succes meid! @Natas,wat vervelend zeg,kijk maar uit ja.. @Noura,ach meis,ook dat weer erbij! Doe het maar lekker rustig aan meis! @Miran,fijn dat jullie uit de naam zijn,oehhh ben zoo benieuwd....... Nou wij zijn lekker wezen shoppen en hebben heel wat besteld vandaag,heerlijk! De babykamer compleet,badset,maxi-cosi's,babyfoon,kinderwagen hadden we al gezien en gaan we volgende week bestellen,zo echt wordt het nu.... We hebben een wit kamertke alleen de aankleding moeten we nog weten alleen nog niet welke kleuren het gaan worden! Oh ja en we hebben bij de Gamma een hogedrukspuit gekocht. Nu gaan we ns lekker relaxen en vanavond weer grillen saampjes,gezelli! Fijne avond meiden! xxxDais..
heey meiden.. Noura wel vervelend dat je weer bloedingen hebt Heb er gelukkig al een tijdje geen last meer van dus hoop ook niet dat het nog komt Voor de rest gaat het hier wel alleen heel erg last van me rug en ontzettend moe.. Ben blij dat we nu twee daagjes vrij hebben Nog 6 daagjes en dan zien we ons kleintje weer..HEERLIJK Groetjes
hey meiden @ esprit ik ben bij de fysio en daar krijg ik oefeningen. @ daisy waar had je geshopt dan? gr kim
hey meiden hoop dat iedereen een leuke en lekker dag hebben gehad. las weer een meisje er bij. gefeliciteerd kim en dan daisy veel gekocht had. 8) en dat bij nouria er weer bloedingen zijn geweest..dat is wel heel erg balen zeg. gaat het nog stoppen of had de vk al gewaarschuwd dat het de hele zwangerschap kan duren en heb mooi foto's gezien bij de ene (weet de namen neit meer) met een heelle lekker en mooi achter grond en bij de ander zag ik me toch even twee mooi kereltjes er bij op de foto wat een prachtige bruine kijkers hebben ze. las ook dat miranda uit de naam is. nou wij heben nu ieder een top 3 en de jongens top drie is erg grapig die komt hellemaal over een met namen alleen ander volgorde en bij de meiden staan er nog wel verschillen in.dus nog even over kletsen. las ook dat een hoop meiden last van bi hebben. dat is wel behoorlijk vervelend zeg. vindt de afkorting alleen erg leuk. de eerste keer dacht ik dat we het over bi als sexuele afkomst haden. erg gelachen in me zelf. wij zijn ook wezen shoppen hebben alleen niet veel gekocht. heb een lief broekje gekocht wat best wel prijzig was en hebben een slaapzak gekocht voor in de quinny een oranje met roze binnen kant zie jullie al denken. Maar we weten het ook nog niet.en hebben hem gekocht omdat ie nu in de uitverkoop was voor 30 euro. en hij normaal 90 euro kost. en het de laatste was.en ik heb heel slim gevraagt hoe lang je de tijd hebt om te ruilen.en dat is 30 dagen en die hebben we want we weten het 9 april. maar hoop eigelijk dat ik hem niet hoef te ruilen nou ga stoppen want ga even niksen en dan naar me nichtje liefsss
Kga dinsdag de VK maar is ff bellen, t gaat nu wel weer, als ik me maar rustig hou...maar ja dat nog 19 weken, tuurlijk wat moet dat moet, maar is wel een hele lange tijd nog hoor....pffff en kan al goed stil zitten @Kim: gefeliciteerd meis, letterlijk een roze wolk! @Miranda: fijn dat jullie uit de naam zijn! Wij zijn nog niet bezig met geboortekaartje, lijkt me wel leuk om een kaart te maken met en foto van mn dikke buik met onze handen er op, maar tekst...daar gaan we nog mee bezig... @Daisy: super dat jullie geslaagd zijn en idd wordt het daardoor weer stukken echter hè, wat tastbaars en een paar ribben uit je lijf .... Heb je ook foto's? Grill ze straks! leuke dingen doen jullie samen, vind dat zo lief! Geniet er maar lekker van! @Linka: afgezien van de nu bijkomende pijntjes en de vermoeidheid gaat het goed hoor...voel mn beebje steeds vaker en dat is een fijne bevestiging! Kan niet wachten tot dinsdag, dan krijgen we hopelijk mooie foto's van ons kleintje! Kan ook niet wachten om ze te showen aan iedereen! Oja, ons nieuwe huis staat al leeg! En nu moeten we nog 1,5 week wachten tot we bezig kunnen....begint nu wel erg te kriebelen hoor.... Kzal blij zijn als alles klaar is, scheelt een hoop drukte en stress.... Nou kga lekker met mn mannetje op de bank hangen, kijken hoelang mn oogjes open blijven, hihi... Fijne avond allemaal! Liefs
Spannend hoor Esprit, van je nieuwe huis dat al bijna leeg staat! Lekker hor met zon kriebels, heerlijk!
de bloedingen komen van de laagliggende placenta, en ik heb baarmoederslijmvlies wat nu wat meer aan de buitenkant van de baarmoeder zit, wat dus ook makkelijk gaat bloeden. en ja het kan de hele zwangershap gaan duren. gynacoloog ben ik ook geweest en moet ik ook nog een keer bij terug komen. daisy lekker veel geshopt, dubbel shopplezier bij jullie namen, ik had namen, maar vind nu niets meer mooi. ben er nog niet zo mee bezig, maar hoop wel dat we er eentje hebben over een paar maanden hihi binnabinna, biseksueel, nu moest ik ook lachen kim gefeli met je meisje wou nog even zeggen dat ik het zo lief vind dat iedereen zo meeleeft
nou een roze wolk is het niet helemaal we zijn er achter gekomen dat de placenta voor de uitgang ligt... het is wachten totdat die nog gaan verplaatsen alleen de kans daartoe is erg klein volgende week even de verloskundige bellen en dan afwachten wat ze zeggen
nou ja kimm er zijn meerdere met dit probleem en met een keizersnede komt de kleine ook wel ter wereld hoor! dikke knuffel kim
Noura, nou dat is wel vervelend joh... pff dat je toch maandverband moet gebruiken, is ook niks, maar tsja, dat wil je toch goed doen voor goede doel? En kim, wel vervelend.... Ik hoop het voor je dat ie gaat verplaatsen maar er is toch altijd oplossing
keizersnee is inderdaad iets wat dan naar boven komt. maar vanwege dat de vorige bevalling z'n sensatie was had ik nu zoiets van heerlijk thuis bevallen samen met me vriend, kraamverzorgster en de verloskundige een "normale" bevalling dat gevoel en idee gaat dus gelijk weg:S hopelijk dat het nog gaat veranderen wil echt graag thuis bevallen