Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat begrijip ik je heel goed, het is ook fijn om thuis te bevallen idd...

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    misschien dat ik me druk maak om niets om het maar zo te zeggen maar goed

had echt gedacht dat de zwangeschap wel wat makkelijker zou lopen enzo

3. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goh er zijn er nu meerdere met de placenta voor de uitgang. Ik ga woensdag aan de vk vragen hoe of wat. Ben al over de schrik heen... wou ook thuis bevallen maar die kans is helaas verkeken. Probeer maar de posi kanten te zien van een keizersnee (kan er maar 1 bedenken haha maar goed, je weet wanneer de kleine komt)
    Ik laat woensdag wel weten hoe of wat.
    Heb vreselijk geslapen mis mijn man echt heel erg....worden lange weken!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

fijne pasen allemaal!

@rachel: balen meid en nu ook je man nog weg... dikke knuffel en t komt goed meid! ;)

liefs rebbel

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja van hier ook fijne paasdagen!

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Fijne pasen allemaal :D

7. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Allereerst voor iedereen natuurlijk een fijne pasen.

Wij hebben gisteren de laatste grote dingen gekocht. Een box, een matrasje en een maxicosi.
    Helaas kon ik geen leuk wiegje vinden.

De maxicosi was niet op voorraad en zal pas eind mei! binnen komen. Pfff wat een wachttijd zeg.

Mik: Ik vind op zich kesteren wel leuk, maar nou niet super bijzonder. Zij zitten voor ons redelijk in de buurt en eigenlijk is dat de reden waarom we erheen gaan.

Volgende week woensdag wordt het kamertje geleverd, spannend. Het behang hebben we ook besteld. Het wordt nu wel echt hoor ladys.

Vanacht heeft mijn nichtje van 10 bij ons geslapen en ik ben kapot. Geen 5 minuten is ze stil. Vanmiddag nog maar even lekker een beetje bijslapen.

Dikke kus Naat

8. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    haha naat is ze dan zo druk?ik heb er ook 2 die nooit stil zitten van s,morgen tot s,avonds ms wil je die ook eens lenen 8) :p

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

iedereen fijne pasen!

Bij ons gaat het wel.. ben al twee dagen niet echt lekker ben echt heel licht in mijn hoofd en moet me gewoon onderhand vasthouden met lopen omdat ik zowat niet recht kan lopen.. weet echt niet wat het is :( maar voelt in ieder geval niet goed

Groetjes

10. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @schatje1 ms is je ijzer veelste laag je zou is appelstroop kunnen eten de komende tijd zit namelijk veel ijzer in.

Ik had trouwens vannacht ook wat engs moest eruit voor te plassen en kreeg het zo ontzettend koud dat ik er van begon te rillen en klappertanden en plassen wilde niet lukke na pooske geprobeert te hebben lukte het en gelijk was het koud en het rillen weg :( .
    En zat echt te schudden brrr echt eng heb dat een maand geleden ook al is gehad.

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden!
    ik wens jullie uiteraard ook hele fijne dagen...

@Kimm,gefeliciteerd met jullie meissie! \:D/ :whistle:
    En ik zou me niet zo druk maken om een kz,het is vervelend maar het is niet anders meid..Als je kindje maar gezond is.

@Esprit,nee we hebben geen foto's helaas,niet aan gedacht om dat te doen,maar dat komt nog wel als het eenmaal staat,hihi...
    Nou ben benieuwd wat de vk ervan zegt meid,succes!

@Mik,wij zijn in Tilbug geweest bij van Asten(had ik al doorgegeven aan je ;) )

@Noura,dubbel zoveel shopplezier maar ook dubbele kosten ;)
    Nee valt mee hoor,we krgen bij elk 2e aankoop 10% korting.
    Hoe gaat het met je bloedingen nu?

@Rachel,zo is dat positief bekijken!
    Nou het worden idd nog lange weken voor je,wens je veel sterkte en schrijf hier maar van je af hoor..

@Naat,nou meid,jullie zijn er al klaar voor?
    Spannend heh?
    Wat gezelli dat je nichtje bij jullie was blijven logeren joh..

@Schatje,doe rustig aan meis!

@Joy meis,hoe gaattie met jou?
    Hoe ist met het huisje?

Hier ook al sinds gistermiddag niet lekker,heb zo'n vol gevoel,bah!
    Slapen is ook niet echt gelukt,worden nog lange dagen,vandaag hele dag weg,morgen weg,pfff,maar we komen er wel!

Geniet er van meiden!
    xxxDais..

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Daisy het gaat wel redelijk huisje schiet weer even niet op komt van de week wel weer ben een week niet echt lekker geweest.
    Nog even en heb je je sleutels zeg spannend heb je er al zin in? en ben je al druk aan het pakken?

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Beterschap aan degene die zich niet lekker voelen.

Duizeligheid kan ook komen doordat rond de 20e week de bloeddruk op z'n laagst is. Zei de verloskundige tegen mij.

Ik voel me gelukkig helemaal goed. Het zonnetje schijnt, en daar krijg ik energie en goeie zin van.
    Helaas duurt mijn paasweekend net zolang als andere weekenden (gisteren en eergisteren gewoon moeten werken en vandaag en morgen vrij).

Vanmiddag gaan we brunchen bij m'n schoonouders en morgen bij vrienden.

De makelaar had ons trouwens gebeld dat er (weer eens) geïnteresseerden zijn voor het huis. Na het weekend zullen we wel te horen krijgen wanneer ze willen komen kijken.
    Pfoeh, ik hoop dat ze het echt willen, dan kunnen we misschien toch nog vóór de bevalling verhuizen. Zal wel zwaar worden.

14. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Fijne Haasdagen allemaal!

Ik zag weer een meid! Ze lopen nog steeds voor, maar hoe lang he?

Wij zijn nog druk aan de klus in huis, zelfs op paaszondag,..

Daisy ik ben wel benieuwd naar je spulletjes hoor, alles dubbel, hihi. Welke kinderwagen heb je op het oog?

Ik heb wieg gekocht, zal hem in album zetten. Foto's zijn helaas wat donker, geen idee hoe dat komt,..

15. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    op de lijst staat dat we een jongen krijgen, maar we weten niet wat het word hahahahahaha hebben we niet gevraagd...

16. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Het is leuk om zomaar alle fotoalbums af te gaan, he? Buijes groeien aardig, leuke kinderwagens, mooie kamertjes,... Ik ben ff een lekker half uurtje onder de panne geweest.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Noura, wat naar dat je bloeding weer erger werd gisteren.
    Hoop dat het vandaag beter gaat.

Esprit, tegen een te lage bloeddruk is niet veel te doen nee. Soms helpt wat meer zout eten, dus een soepje, drop of wat chips.
    Ik las over je klachten die op bi duiden, wat ontzettend vervelend joh. Sterkte ermee!

Daisy, hahaha leuk hè al dat shoppen!
    Je moet daarna gewoon niet naar je bankrekening kijken :)

Ik ben sinds gisteren gelukkig niet meer duizelig geweest en ben niet meer flauw gevallen.
    Ik hou me maar een beetje rustig en eet wat extra zoute dingen, meer kan ik niet doen aan een te lage bloeddruk. Ik hoop dat het bij 1 keertje blijft want ik vond het behoorlijk naar en je wordt er erg onzeker van.

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Alieke, fijn dat je weer terug bent. Zorg inderdaad maar goed voor jezelf!

Rachel, sterkte zo zonder je man!

Natas, heel vervelend die lage bloeddruk. Veel water drinken, zei mijn vk!

Noura, balen dat je wéér bloed... Hoop dat het snel over is.

Kimm, gefeliciteerd met je DOCHTER! En balen van die placentaligging. Moet je inderdaad opeens met een heel ander idee leren leven. Duimen dat het toch nog verplaatst!

Moet het wel appelstroop uit zo'n ijzeren blikje zijn :) Roosvicee ferro heeft ook veel ijzer.

Voor wie er naar vroegen: we hebben wel wat dingen op het oog (kamertje, box, kinderwagen), maar we hebben nog niets besteld. Ik moet altijd alles eerst even op me in laten werken voor ik een beslissing neem :)

Enne: TWINTIG WEKEN gisteren!

20. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    Hoi Dames,

@ Natas1 vervelend een lage bloeddruk.
    Is helaas niets aan te doen.

Weten jullie dames al wat jullie op de muren van de babykamer gaan doen qua kleur?

Wij zitten te denken aan babyblauw ( word een jongen)maar dan wel dat hele lichte en hazelnoot bruin.

Zou dat kunnen bij elkaar?
    Wat vinden jullie.

Bumba.

P.S. VANDAAG 20 WEKEN!

Deel Deze Pagina