@bumba lijkt me wel mooi die kleuren .Ik zelf hou me muurtjes gewoon wit en werk met veel kleuren er om heen zo groot is de kamer niet en ben bang dat de kamer dan nog kleiner oogt. Ohhh die ene is lief hoe hij er bij ligt mooie foto,s
Mijne wordt ook alleen maar wit en meubelen ook en laminaat is al bruin en spullen wordt maar Aquablauw!
Heeft iedereen een fijne pasen? Hier is het in ieder geval heel relaxed EN we zijn goed bezig voor onze Brutus. Vrijdag bij zuslief de wieg (al 68 jaar in de familie) en de wagen (Urban Jungle) gehaald en vandaag aan de slag gegaan om de studeerkamer te herinrichten zodat Brutus straks een eigen kamer heeft. En hebben we ook nog even gebrunched met alle generaties: mijn oma (89), mijn moeder (63), zus (39), ikzelf (35) neefje (6) en beebje in de maak (18 weken, 5 dagen). En oja, de beide mannen natuurlijk hahaha. Prima zondag! (en morgen nog lekker vrij )
heey meiden Vandaag een familie dag gehad lekker uiteten geweest enz.. was wel leuk maar ben nu wel op hahah Voor de rest niet zoveel alleen af en toe licht in het hoofd.. We tellen af naar vrijdag! Groetjes
Morge! @Joy,ach meid,idd je huis komt wel weer hoor,je hebt alle tijd nog. Bij ons schiet het ook op nu,ben al wat kleine spullen aan het inpakken,kan nog niet tevel omdat we nog regelmatig kijkers krijgen.. @Diana,spannend hoor,ik hoop dat het deze keer kopers zijn! @Passiepaard,wat een mooie wieg zeg.. We willen de Easywalker en dan in het legergroen. @Natas,fijn dat het een stuk minder is nu,hopelijk blijft het ook zo! @Chanti,gefeliciteerd met je 20 weken! \/ @Bumba,wij weten de kleuren nog niet,wel behang iig..We hebben witte meubeltjes en een donkere laminaatvloer,kan eig alles wel bij. De kleuren lijken me hartstikke mooi samen! Doen zou ik zeggen! Enne wat een schattige foto's zeg,om bij weg te smelten.. @Sm591,wat apart zeg een wieg die al zo lang in de familie is,mooi! Gister en heerlijke brunch gehad,ik was wel heel erg blij dat we weer thuis waren,vanavond nog lekker uit eten en dan zit het er weer op! Wat een raar idee dat we volgend jaar Pasen met onze kiddies vieren vinden jullie niet? Ik kan echt niet meer slapen,ik was om 4.15u al wakker en dacht nu ga ik eruit,wordt er gek van! Nou meiden,ik wens jullie nog een hele fine 2e paasdag! xxxDais..
Vandaag 18 weken Tjeetje duurt me zo lang omdat jullie al zo ver zijn, lijkt me, haha! Gisteren leuke paasdag gehad, blijkbaar! Broer van mijn vriend ging ons helpen om dozen naar zolder te brengen en daarna kwam mijn moeder even zomaar langs, hihi! meet haar man en toen ze weg waren kwam zijn broer alweer, jaja, ze wonen (zijn vriendin) nog geen 5 meter van ons ! Pfff! Hahaha! En ze hebben wok gehaald en ik pizza, had niet zo trek in wok. En vandaag rond 11 uur ga ik Myrna haaaaaaaaaaaaallllllllleeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn ! En vanmiddag naar me moeder en daarna met 15 man wokken, voor haar verjaardag en ook voor 2e paasdag! Gezellig! Dan zie ik voor het eerst nieuwe vriend van mijn oudste zus hij neemt zijn 3 kids ook mee, pfffiiieeuwww! Zal ik wel even moeten wennen Witte meubelen past idd alles bij, Daisy! Daarom willen wij ook witte meubelen, vind ik zo handig en wij hebben ook donkere vloer en witte muren. Ik hoef alleen een kozijn te schilderen. Komt goed uit Sms: heel leuk die wieg, van in de familie! Super! Ik heb hemeltje van mijn broertje geweest 16 jaar geleden, is zelf gemaakt voor mijn moeder en heb ik ook gebruikt voor Myrna, dus wil ik ook voor beeb gebruiken want er is nog niemand zwanger maar ik moet nog een ding zoeken, de steun voor die hemeltje, is waarschijnlijk wel lastig, beetje ouderwets, afwachten anders ga ik andere klamboe kopen.
Goedemorgen, Wat leuk dat iedereen al zo druk is met het kamertje. Wij hebben ook een donkere laminaatvloer en witte muren. Een wand gaan we behangen. Het bovenste stuk wordt wit met roze konijntjes, dan een band met dezelfde konijntjes en onder roze wit gestreept. Echt heel erg meisjes, maar zo schattig. Dan wil ik een nog een rolgordijntje voor het raam met een even gordijn erover. Verder heb ik veel creme, bruinige aankleding met Winnie. Zie ook mijn album. En de meubeltjes zelf zijn ook wit. Ik schiet alweer heel hard op naar de 20 weken. Nog een weekje en dan de 20 weken echo. Spannend. Vandaag wil ik even naar de meubelboulevard hier in Utrecht en vanavond ga ik lekker gourmetten bij mijn ouders. Manlief moet helaas werken. Fijne dag voor iedereen.
Goedemorgn allemaal, wat leuk om te lezen dat iedereen druk aan het shoppen is en aan het denken over de kleuren. Wij wachten morgen even af..... Hopelijk kunnen ze het geslacht zien, dan weten we ook de kleur. De meubeltjes zijn allemaal hoogglanswit en we hebben bijna wit laminaat. @Diana ik duim voor je dat de kijkers dit keer een goed bod doen. Dat zou toch mooi zijn. @Noura: Ik hoop dat die vervelende bloedingen nel ophouden. @Sms Wat leuk dat jullie de familiewieg mogen/ gaan gebruiken. Toch iets bijzonders. @Naat leuk dat jullie weer goed geslaagd zijn. De wieg lenen wij waarschijnlijk van een vriendin. even kijken of mijn vriend dat ook wilt. @Daisy; oooh wat was jij er vroeg uit zeg! Misschien kan je vandaag tussendoor nog wat bijslapen? Het idee dat we volgend jaar een kleintje hebben dringt steeds meer tot ons door. Ik wordt er helemaal week van. Ik kijk er zo naar uit. Met pasen geven wij altijd een brunch. Het was weer erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten. En de hele avond lekker voor ons zelf gehad. Sinds lange tijd hebben we heerlijk samen wat op de bank gehangen en een filmpje gekeken. Heerlijk. Doordat ik nog steeds zzo moe ben 's avonds komt dat er gewoonweg nietmeer van. Ik vind het heel vervelend, maar ook voor hem. Ik doen hem echt te kort. ( Maar kan er niets aan doen?) Hele fijne 2de paasdag! Groetjes Muis
Naat , Wat een mooi wiegje. heb je hem via internet besteld? Dus nu moet je alleen het lijstje nog gaan afstrepen, hihih 2 kruiken, 2 kruikenzakken, zoveel romertjes maat 56 Groetjes muis
Hallo allemaal, ik lees dat het bijna bij iedereen goed gaat. Met mij ook nog altijd alles goed. Zaterdag voor het eerst naar meubeltjes gaan kijken en een plaats gezocht waar we onze geboortelijst kunnen leggen. Dat wordt nog wat! Toen ik voor de zoveelste keer vannacht naar het toilet ging zag ik hoe mooi het wel was buiten, alles was volgesneeuwd! uiteindelijk een voordeel gevonden wanneer je zo dikwijls naar het toilet moet: kan je het vriendje waarschuwen dat hij op tijd moet vertrekken naar zijn werk Vanmorgen lag ook nog alles mooi wit. Zo mooi... Straks gaan eten bij de schoonouders. Men schoonmoeder is zo bezorgd dat ze in de week is komen vragen wat ik zeker niet mag eten zodat ze haar paasmenu er kan aan aanpassen. Voor de rest iedereen nog een zalig pasen en inderdaad, volgend jaar misschien nog niet maar het jaar daarop mogen we zeker paaseitjes gaan verstoppen.
Wat leuk dat iedereen zo druk bezig is al met de kamertjes! Klinkt erg mooi allemaal! Wij hebben ook witte meubeltjes en ik wil de kamer in de kleuren wit/rood/grijs gaan doen. De muren licht, met een muur een behangetje, de vloer is grenen en de accesoires dus rood en grijs.
Heb het wiegje inderdaad via internet besteld bij baby walz. Kon nergens anders een wiegje naar onze zin vinden. Het wordt inderdaad alleen nog maar af strepen van de kraamlijst. Hihi, heb graag alles af, daar voel ik me het beste bij, ben een controlfreak en klaar is maar klaar.
Hoi allemaal! Wat een gezellige verhalen over de kamertjes! Wij hebben vorig jaar alles al geschilderd en behangen (lime groen en behang met bloemen), verder hebben we de meubelen in het wit (ladekast, tevens commode). Het bedje hebben we al uitgezocht, wordt een wit bedje, die gaan we binnenkort halen. Gisteren bij mijn zusje en zwager geweest, vandaag lekker rommeldagje thuis, heerlijk! Fijne dag nog! Liefs, Puck
Hola, @Linka,jippie 18 weken! Veel plezier vandaag meis! @Naat,klinkt mooi hoor je kamertje! Veel plezier vandaag,zal wel druk zijn! Mooii wiegje trouwens! @Muis,komt me heel bekend voor hoor,maar we kunnen er zeker niks aan doen,het is voor een goed doel en gelukkig maar voor bepaalde maanden heh En ik denk dat ik idd zo nog ff mn bed in duik.. Fijne dag! @Aykietje,het zag er idd mooi uit vannacht ben ook een paar keer gaan plassen en al heel vroeg uit de veren.. Ow wat lijkt me dat leuk,paaseitjes zoeken in de tuin met onze kiddies.. Fijne paasdag nog! Ik heb een foto van ons kamertje in mn album gezet,tenminste vriendlief heeft m gevonden en geplaatst! Tuurlijk met een 2e bedje en andere kleuren maar wat zijn we nog niet uit! Zo nog ff terug naar mn bedje en straks naar mn nichtje en dan uit eten Fijne dag allemaal! xxxDais..
Die kende ik nog niet, thnx voor de tip! Leuk babykamerplannen van iedereen! Wij hebben alles al gekocht (zie album) maar het moet nog geleverd en geinstalleerd worden. We hebben een lichte laminaatvloer boven, white-wash meubeltjes, overige kleuren in beige + zand + wit. Op behang en wat accessoires staan safaridiertjes.