Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    halooo iedereen een fijne 2e paasdag nog!

naat wat een leuk wiegje, vind wiegjes altijd zo schattig voor het begin. wij hebben er ook 1.

het bloeden is minder geworden, en daar ben ik wel bij om, het is nog niet weg, maar ja, zolang het maar niet zo erg meer is.

duizelig is ook hier herkenbaar, ook lage bloeddruk 90 over 50, 55 vaak.
    maar mijn vk zei ook dat het rond de 20 weken ineens kan zakken, en omhoog gaan, waardoor je duizelig word.
    maar het is wel eng als ineens de wereld gaat draaien, of je het gevoel hebtdat je zweeft.

hier vanmorgen ook een wit uitzicht

iedereen een hele fijne dag vandaag! ik ga zo werken, dus hou het kort

doeg doeg

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    wij zijn nog helemaal niet bezig met de babykamer :oops:
    nog even en ik zit op de helft maar nog niet echt veel aan gedaan. Ticho's oude kamer is voor de baby en dat staat al wel op de kamer.

verder ja beetje kleding geshopt maar verder nog niet echt gekeken of wat dan ook. we zijn ook nog veel te druk met dingen in het huis bezig enzo.

we hebben ook nog wel een aantal weken (althans dat hoop ik haha)

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Pasen al bijna weer voorbij dames! Heb niet veel energie meer, maar wilde ff laten weten dat ik er nog wel ben hoor ;)....

Gisteren etentje bij mn schoonouders en zij hebben geen vaatwasser! (grom)...en vandaag naar ikea en een babyzaak in Harderwijk geweest....hele leuke slabbers gekocht met tekst : IK BEN MAMA'S KNUFFEL ..en...IK hartje PAPA...ZO SCHATTIG...

De waterkoker staat te pruttelen, dus kga lekker met een bak thee op de bank!

Leuke berichten trouwens over kamertjes! Wij houden het heel neutraal en landelijk, als de kleine geboren is gaan we wat kleuren toevoegen aan de kamer....

@Noura: fijn dat het bloeden wat minder is geworden!

Hier erg veel zin aan morgen, lekker PRETTIG echoënd naar ons kindje kijken en hopelijk hele mooie foto's meekrijgen!

Fijne paasdag nog allemaal meiden!

Liefs (sleepy) Esprit

4. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    wat een leuke kamers die ik tot nu toe heb gezien, en die wiegjes wat schattig
    wij wonen zelf helaas te klein voor een aparte babykamer, we hebben een white wash commode met bruine rieten mandjes die staat nu in de kleine slaapkamer waar ook onze kledingkast staat
    het bedje staat nu nog bij mijn ouders is ook whitewash en dat komt bij ons op de slaapkamer.

wij zijn druk aan het sparen zodat we over een jaartje of 2 een eigen huis hier in belgie kunnen gaan bouwen daarom dat we nu niet al te moeilijk over het kamertje doen

alhoewel het wel kriebelt als ik jullie fotos zie hoor!

onze pasen was rustig, mijn man en ik zijn moslim mijn ouders niet maar met zulke dagen doen we wel met hen mee anders is het wel sneu als we er niet bij zijn
    ons kindje heeft ook al kadootjes van de paashaas gehad haha een trekpopje met muziek, een nijntje voor aan de maxi cosi en centjes
    verder lekker gesnoept en nu een rustig dagje

vandaag 19 weken juppie :baby:

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hihi, ik had een paar weken geleden ook zoiets van 'dat komt allemaal nog wel' en opééns zijn deze week de hormonen in actie gekomen: nesteldrang! Opruimen, schoonmaken, winkelen... :D Die 20-weken grens is misschien ook een echte mijlpaal: als je die passeert, begint het aftellen ofzo. En de bijbehorende kriebels! Bij mij in ieder geval wel :D

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS 2008 :thumup:

*16-07-2008:
    # Austin 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    *30-07-2008:/ Wordt:
    # Eimat 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Noura 30 jaar 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Eliesja 34 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*07-08-2008:
    # Rachel1984 23 jaar 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Rebbel 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar 1e kindje/ Wordt:

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mariel77 30 jaar 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Debbie2007 30 jaar 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar 1e kindje/ Wordt:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar 2e(6e) kindje/ Wordt:
    # Zonneveldje 27 jaar 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Marleen83 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt:
    # Naat80 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt:
    # Maxi 28 jaar 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt:

*15-08-2008:
    # Boogschutter 29 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Licrys 33 jaar 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Worden:
    # Happy1980 27 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Tammie 26 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar 2e kindje/ Wordt:
    # Gea 23 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Babsie 27 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt:
    # JennyS 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Jekkia 32 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt:

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Mees 31 jaar 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:
    # Kimm1988 20 jaar 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar 2e kindje/ Wordt:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar 1e kindje/ Wordt:
    # Lauwie 34 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Naannaan 28 jaar 1e kindje/ Wordt:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt:
    # Elies 30 jaar 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt:

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:
    # Kelly83 24 jaar 1e kindje/ Wordt:

*01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:

* ER ZIJN 74 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 17
    :baby: JONGENS: 10

* Deze lijst graag overnemen, is als laatste aangepast!
    vergeet niet de quote haakjes weg te halen anders is al het gekleurde weg

AGENDA:

25-3: Marleen 20 weken echo
    25-3: Muis 20 weken echo
    25-3: Mijnkleineboa gyn
    25-3: Joy uitgebreide medische echo

26-3: Passiepaard 20 weken echo
    26-3: Happy1980 Verloskundige
    26-3: Rebbel 20 weken echo
    26-3: Marleen controle huisarts (hier in het dorp = geen v.k.)
    27-3: Natas1 20 weken echo
    27-3: Alieke 20 weken echo
    27-3: Daisy controle
    28-3: MissyN verloskundige
    28-3: Marone 20 weken echo
    28-3: Schatje1 20 weken echo
    28-3: Maxi 20 weken echo en jarig
    28-3: Bumba 20 weken echo
    28-3: Arri 20 weken echo
    31-3: Tammie 20 weken echo
    31-3: Mees 20 weken echo
    31-3: AmyLee 20 weken echo
    01-4: AmyLee verloskundige
    02-4: Noura verloskundige
    02-4: Jelske 20 weken echo
    02-4: Jikke verloskundige
    02-4: Happy1980 20 weken echo
    03-4: Pien (SM591) 20 weken echo
    03-4: Bemy 20 weken echo
    03-4: Gea 20 weken echo
    03-4: Arri verloskundige
    03-4: Babsie 20 weken echo
    04-4: Alieke verloskundige
    04-4: Sjorsje 20 weken echo
    08-4: Maxi gyneacoloog (controle)
    09-4: Jikke 20 weken echo
    09-4: Daisy pretecho
    09-4: Loutje 20 weken echo
    09-4: Binnabinna 20 weken echo
    09-4: Kiki verloskundige
    10-4: Miranda uitgebreide echo UMCG
    11-4: Schatje verloskundige
    12-4: Austin 3D/4D echo
    17-4: Janine 3D echo
    21-4: Schatje1 pretecho
    21-4: Bemy pretecho
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Sjorsje verloskundige
    28-4: Mariel pretecho
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    08-5: Miranda echo
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hoi allemaal,

ben net terug van een lang weekend parijs, was erg leuk en we hadden stralend wandel weer al die dagen. alle dingen gezien die je moet zien natuurlijk pff maar erg leuk. nu op de bank hangen en chinees eten zo maar.

@petrar: zie je dat je een leuke vakantie heb gehad, mooi zo. leuke foto's trouwens en al echt een toeter. geen last gehad van de zon?

gefeliciteerd aan diegene die nu weten wat het word, super leuk.

over de babykamer: ik heb eigenlijk niets nieuws, vind het namelijk veel te leuk om oude spullen te kopen en op te knappen door te schuren enz enz. dus dat betekend dat ook alles van hout is. we hadden wat items gekregen van Nijntje en daar laat ik me maar een beetje door leiden, heb zelf helmaal niets met nijntje haha maar goed, ga ook zeker geen muur blauw verven ofzo maar alles neutraal met hier en daar een nijntje iets. lekker duidelijk dus haha maar als alles klaar is zal ik een foto plaatsen maar gaat nog wel even duren.

verder merk ik dat ik steeds zwaarder word :( beetje opletten dus. zat in parijs lekker aan de ravioli met 4 soorten kaas, zo machtig maar vnd zonde om te stoppen haha nu wel hopen dat er niets rauw qua kaas tussen zat, maar denk niet dat ze dat doen in restaurants ivm ziek worden enzo. maar twijfelde wel even na het eten, maar toen was het al op.

fijne laatste uurtjes van pasen en niet teveel choco eten ;)

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo even een ego bericht!

Vandaag lekker alles aan het schoonmaken geweest!
    Ons bed van ene slaapkamer naar de andere verplaatst. Nu hebben we onze oude slaapkamer als babykamer.

Dit omdat de andere kamer half een studeerkamer is en daar een heel bureau aan de wand vast zit en we het sonde vinden om dat helemaal weg te halen. Dus nu slapen we daar.
    Wel leuk want nu slapen we in een nisje, ziet er heel gezellig uit!

Verder gisteren de babykamer gekocht. Hebben we via marktplaats. Ga hem nu helemaal verven en opknappen. Vinden we leuk om te doen. En zo hebben we lekker goedkoop een kamertje!

Heb vandaag wel te veel gedaan trouwens. Echt mega last van mijn buik nu. Dus dalijk lekker op de bank en niks meer doen!
    Gelukkig woensdag naar de VK. Ben wel blij, want maak me toch een beetje zorgen. Omdat ik toch wel vaak harde buiken heb, ook als ik rustig doe!

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

lees allemaal leuke berichtjes over leuke kamertjes en wiegjes.
    nou bij ons ook hoor.
    wij hebben het wiegje waar mijn vriend en zijn broertje in hebben gelegen op gehaald (vrijdag) en het was helemaal bruin.en heb het nu 1 keer wit geveft en dan van de week nog een keer.matrasje bestelen. en als we weten wat het wordt stof halen voor de binnen kant en dan is het af. het wiegje komt beneden en in het kamertje komt een ledikant. en die dan in het roze of blauw. dus dat wachten we af.
    veder niks bizonders gedaan

sorry voor ego bericht.
    liefsss

ps zal straks even foto's in me album plaatsen van wiegje.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nou de foto's staan in me album

11. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    FF ego berichtje van mij...

ik voel mijn beebje! jippie, ik maakte me best zorgen helemaal omdat hier zoveel hun baby al kunnen voelen... ik mevr ongeduld, wou dit ook heel graag zodat ik me eindelijk minder zorgen zou gaan maken of alles wel oke was daarbinnen.
    Van de week heb ik een plopje gevoeld twee dagen later nog een en nu is het of die kleine af en toe aan het discodansen is hehe vooral vrijdag in de auto daar werd het ineens super duidelijk, en de volgende dag weer. en nu ik zit te typen gaat het ook weer lekker tekeer Wat een super gevoel zeg. :D :D

PS.. de jongenslijst begint aan te sterken zie ik gefeliciteerd dames.

Groetjes Maxi

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    vandaag op de helft! 20 weken :D

Wij hebben een aantal weken al ons kamertje gekocht: een wit kamertje uit Kesteren! Ook hebben we daar onze kinderwagen vandaag: een mutsy 4rider! en ook al de maxicosi! echt heerlijk. alleen we krijgen het pas begin juni... moet nog zolang wachten!
    Ons kamertje is knalgeel. 1 muur is geel en wit gestreept. de rest is wit. en de details worden dus ook geel: waarschijnlijk gele badeendjes enzo.
    Het wiegje is net als velen van de familie. Niet heel erg oud hoor: 23 jaar of zo. alleen ons gezin heeft er gelegen.
    ik heb hier ook al weer veel leuke dingen gezien, mooie kamertjes enzo!
    Allemaal fijne paasdagen gehad? Wij hebben lekker gegourmet. alleen daarna direct zoveel pijn van mijn darmen (spastisch darmsyndroom!) kon wel janken! daarna maar even geslapen!

Sorry, wat een bericht zeg... maar ben al weer ff niet geweest!

Allemaal veel succes en plezier deze week met de echo (mag zelf donderdag voor 20-weken echo!).
    Gefelicteerd allemaal met goede uitslagen!

Groetjes,

Ariska

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Pfoeh, ik heb vandaag ook echt last van m'n buik. Ik weet niet of het harde buiken is, maar heb het al de hele dag.
    De kleine is ook goed aan het bewegen, misschien ligt het daar aan.

De babykamer willen we opnieuw laten stuccen. Dan laten we er gelijk een kleurtje door mengen, dan hoeven we niet te texen ofzo. De muren worden licht-limegroen.
    De meubeltjes zijn grenen en de assesoires zijn wat donkerder limegroen en veel van Winnie the Pooh.

Maar als we dit keer echt kopers voor het huis hebben, gaan we het kamertje niet opnieuw laten stuccen. Dan laten we het zoals het is. Maar ligt er ook maar net aan, wanneer de kopers erin zouden willen, enzo. Pfoeh, moeilijk.
    We zien wel . . .

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Onze babykamer is natuurlijk al klaar. Daar slaapt Jarissa nog. Nu gaan we een deel van het dak laten vervangen. Met een beetje pech moet dan ook de babykamer (deels) opnieuw gedaan worden. En met nog meer pech, is dat precies rond mijn uitgerekende datum.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Pfff Pendrag, dat wordt drukke boel voor jullie, dat is idd pech, jammer!

Enne ik ga gewoon babykamer van Ikea nemen, zo te zien hebben veel mensen van deze maand bijna niks van Ikea, haha, dan voel ik me toch goed :p ! Haha! Neej hoor ;) Ik wilde toch Ikea babykamer omdat ik zo mooi vind, allang toen ik nog niet zwanger was. en ook niet duur, wij krijgen van mijn moeder een ledikant, van mijn vader commode en wij zelfs klerenkast. Dus komt goed uit ;)

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen,

meiden met een echo vandaag veel succes en veel kijkplezier!

@Joy,ik denk aan je meid,heel veel succes en ik hoop straks heel goed nieuws te lezen!

Ben werken met dit kl*te weer(op de fiets :( )

xxxDais..

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Met mij alles prima, voel de baby flink schoppen de hele dag door, heel fijn om te voelen! en de pasen ben ik lekker verwend door de aanstaande oma's en opa's, buikje rond gegeten dus.

veel succes vandaag, marleen, muis en Joy, ik hoop dat jullie vandaag nog even goed nieuws komen posten.

Werkse allemaal!
    liefs petra

18. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Iedereen met een echo vandaag heel veel succes.

Joy: Meid veel succes vandaag! Ik ga voor je duimen.

Ik ben ook weer aan het werk, blegh, heb helemaal geen zin vandaag.
    Vanmiddag naar school, maar zit er erg hard aan te denken om maar eens een middagje te spijbelen!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meiden met de echo vandaag veel succes,

@ daisy hihihihih wij gaan dezelfde kamer bestellen alleen dan met noten net gisteren besloten. waar heb je hem gekocht en heb je er nog geld af kunnen praten. ik ga proberen hem bij babydump te halen met korting natuurlijk.

gr kim

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Het zonnetje schijnt weer lekker. Ik stap zo op de fiets naar m'n werk (is maar 5 minuutjes fietsen) en als het even meezit, pak ik vanmiddag vrij.
    Ligt eraan als ik de opdrachten af krijg die er nog liggen. En morgen doe ik hetzelfde.
    Tja, eigen baas hè. Ik heb alleen een zus die ik dan lief aan moet kijken. Zij is dan vanmiddag alleen in de zaak.
    Zo heb ik het afgesproken met m'n zus. Omdat ik het wat rustiger aan wil doen. Tot aan m'n zogenaamde zwangerschapsverlof wil ik dan iedere dinsdag en woensdag wat eerder naar huis.
    Maar het is wel druk qua opdrachten, dus hoop dat het gaat.

Deel Deze Pagina