Bleghhhh, ik was vandag gewoon vrij Ik heb verkeerd op het rooster gekeken en moet morgen werken,stond ik daar,whahhaah.. Heb ff lekker koffie gedronken met mn collega's,ook gezelli! Maar nu weer thuis duss.... Hoezo dementie? @Petra,wat heerlijk om je beebje te voelen heh,het maakt mij ook iedere keer weer gelukkig! Mensen denken ook wat lacht zij toch,hihi @Naat,succes vandaag! @Mik,echt waar,das ook toevallig.. Wij hebben m in Tilburg gekocht,en echt niet duur hoor,vonden wij tenminste! Succes ermee! Enne we willen foto heh @Diana,lekker hoor,geniet van je middag! Nou ik maar ns strijken hoef ik dat ook niet meer te doen!
@miranda3xmama - rustgevend is dat volgens mij als je de naam gevonden hebt. Wij zijn nog volop aan het zoeken, maar er komt gelukkig wel vooruitgang in. @kimm1988 - Gefeliciteerd met jullie meisje @Noura - kan me voorstellen dat die bloedingen best vervelend zijn. @Naat - mooi wiegje, zo schattig. @Daisy - mooi kamertje hoor @Maxi - geweldig is dat he. Zo te lezen zijn de meeste hier druk bezig met de kamertje's e.d. ikzelf natuurlijk ook. Wij gaan a.s. zaterdag naar kesteren om de rest van de spulletje's uit te zoeken zoals kinderwagen, maxicose, box etc. Ik heb er al wel zin in, alhoewel dit voor mij een hele drukke / korte week word ! maar ik sla mezelf er wel doorheen Dames met de 20 weken echo vandaag, veel plezier ! (ben wel 'n beetje jalours op jullie )
hoi meiden! @kimm1988: gefeliciteerd met jullie meid! @naat: mooi wiegje hoor! @noura: wat vervelend die bloedingen! @daisy: mooie kamer! verder heb ik niet veel bijgelezen... heb een blaasontsteking, zo mijn urine weer weg brengen, moest veel drinken het weekend en als het niet over is krijg ik alsnog een kuur! morgen de 20 weken echo! nu maar hopen dat ze niet weer afbellen! liefs rebbel
hallo meiden, Ben ik ook weer even snel. Iedereen met goede echo's: gefeliciteerd. Iedereen die nog moet: nog even geduld, maar voor je het weet is het zo ver! Wij gaan ook geen kamertje kopen, wij hebben een commode, die van mijn oma is geweest en die hebben we geschilderd en een ledikantje van de Ikea. Nu Gaat onze zoon straks in een groter bedje en de baby in dat ledikantje. Kopen we alleen nog een kledingkast erbij voor de kleertjes en klaar zijn we. Kamertje wordt rood met blauw (beetje Hollandse stijl zeg maar) en ze komen er uiteindelijk samen te liggen. Van de week even naar Kids-factory geweest om ideetjes op te doen, erg leuke winkel (zit in Breda en Amsterdam) Verder heb ik niet zo veel te vertellen, zoon is ziek geweest (pseudo-kroep), dus daar heb ik m'n handen vol aan gehad en nu ben ik zelf aan het kwakkelen met keelpijn en snotje-verkouden Nou meiden, fijne dag allemaal en tot snel weer liefs Philly p.s. al over de helft! dat schiet al lekker op
Zo dames, ben lekker aan het spijbelen van school! Zie het echt met dit weer niet zitten om naar Amsterdam en weer terug te rijden. Hoorde net al dat er files staan op de A1. Dan maar een weekje overslaan en thuis wat harder werken! Ga aan de poets hier in huis, ook dat moet gebeuren.
Wat een hoop pagina's weer! pfff Kan niet op alles reageren hoor... Fijn zoveel goeie berichten en lekker energie voor kinderkamers. @Rebecca Is vast allemaal goed meid. Fijn dat ze je goed in de gaten houden. Als het echt mis was, had je dat wel gehoord hoor. Ben even vergeten wie nu de tegenvaller had van dat het een keizersnede zal worden hoogstwaarschijnlijk. Wel een voordeel dat je het nu al weet: kun je je er fijn op voorbereiden, helemaal omdat je niet zo van de ziekenhuizen bent. @Maxi Vond je berichtje zooo leuk. Heerlijk he, dat geschop van die kleine. De eerste keren riep ik het uit van blijdschap tegen mn man: beeb schopt! en het blijft geweldig hoor. Of nou ja, soms wat druk, als je wilt slapen, maar ja.... Ik heb ontzettende last van schoonmaakwoede. Word er gewoon gek van. Gister voelde ik de tranen zitten gewoon omdat ik niet genoeg schoonkrijg. En kreeg ook ineens wilde ideeen over de kinderkamer, oh oh oh, veel te veel om over na te denken. Mannetje kwam thuis en ik ratelde de hele reeks aan ideeen op: lampen dit, bed dat, kasten zus en zo, troep bla bla, verkopen dit en dat, en oh ja, de kinderkamer ratel ratel ratel. Gelukkig relativeert ie het altijd weer wat en roept als ik verwoed sta te boenen op onnozele dingen: "zo, weer lekker in de weer?" dan zie ik zelf ook weer dat het een beetje belachelijk is
debbie: Hier net zo een. Was net druk in de kinderkamer bezig. Stofzuigen opruimen enz. Nu wil ik geen dweilen, geen water. Geen flauw idee wat er nu weer aan de hand is hier. Maar het hele appartementencomplex zit zonder water begreep ik. Hoop dat ik snel weer verder kan.
@naat Geen water? HELP Raar zeg, woon je niet in NL of zo? Ik was al aan de gordijnen begonnen, maar de overgordijnen durf ik toch niet aan. Die moeten maar een keer naar de drycleaner... zucht.
Heb net gebeld met de beheerder en ergens in het complex is een lekkage welke ze aan het verhelpen zijn. Vandaar dat het water is afgesloten. Hopelijk gaat het niet zo lang duren. Ga nu eerst de rest maar eens stofzuigen.
Hahaha Daisy, dementie is aan het inkicken idd, hahaha, moest er erg om lachen...dat wordt nog wat de komende weken! Ook hier komt t af en toe om de hoek kijken hoor, hihihi, was vanmorgen op mn werk en ik moest mn leidinggevende bellen, wist ik toch zijn naam niet meer, pffff zat daar met een tomaathoofd, hahaha.... Meiden met echo's vandaag veel kijkplezier, geniet van jullie beebje! Vandaag even heerlijk een paar uur gewerkt, lastig is wel dat er veel gebeurd waar ik graag mn tanden in wil zetten...dat kan niet, want ik kan dan niet afmaken waar ik aan begonnen ben, heel frustrerend! En tjee, hebben jullie dat ook? Ik moest ff naar het hoofdkantoor lopen, nog geen 50 meter en een trap op en moest eerst ff 5 minuten op adem komen, ech nie normaal, kwam gewoon adem te kort.... We hebben nu op het werk een jongen (erg groot en breed) die erg agressief is, heeft al heel veel medicatie maar blijkbaar niet voldoende...moest vandaag opgehaald worden van school, want hij was daar erg gevaarlijk geweest (gebeurde vlak voor ik naar huis ging, dus heb hem nu niet gezien gelukkig)...vind dat nu zo eng, kzie er gewoon tegen op om naar mn werk te gaan in de wetenschap dat hij daar ook is....lastig lastig lastig....dsu zal wel veel meer thuis zitten....kga geen enkel risico nemen.... Nou genoeg gebept, moet nog dozen halen, morgen komt mn schoonzusje helpen met inpakken, over week gaan we aan de klus in onze nieuwe villa! Liefs
@esprit dementie... ik kan me vaag herinneren dat ik ook allerlei stomme acties heb gehad... vorige maand wist ik de naam van mn schoonzus niet meer... gister was ik mn huissleutels vergeten, kwam mn schat achterna brengen ik vergeet altijd al mn cursus materiaal voor mn taalcursus (dacht dat ik vandaag cursus had, eindelijk die tas mee... geen les, was ik vergeten) echt erg hoor ik print nu ook vanalles uit op mn werk, met een notitie erop wat ik er mee gedaan heb, wanneer, of wat ik er nog mee moet doen... DRAMA En dromen dan... soms vergeet je wat waar is en wat niet: nou had ik vannacht gedroomd (kwam er later achter dat ik gedroomd had en het niet echt was)dat ik vanmorgen om 9 uur een vergadering had, ik haasten, naar de vergaderkamer, trots dat ik het zomaar uit mn blote koppie wist... zaal leeg. HUH? oooooh, volgende week?
hoi esprit, ik werk zelf met mensen met een verst. beperking, en ga na mijn zw. verlof naar een andere groep. zou eigenlijk eerder gebeuren maar omdat ik zwanger ben en er daar 1 zit die ook agressief is ga ik e na mijn verlof heen. Want zodra het werk "gevaar"oplevert voor jou of je baby/zwangerschap, moeten ze vervangend werk aanbieden. Is dat niet ook zo bij jou op het werk? kunnen ze dat niet dan kan je gedeeltelijk in de ziektewet. gr. jikke
klinkt wel een beetje eng hoor als je werk gevaar kan opleveren voor de zwangerschap hier lag veel sneeuw vanmorgen, en stomdat ik was ben ik met de auto op pad gegaan, nou ik kon nog bij mijn moeder komen waar mijn zoontje zou blijven, maar terug was alleen maar file, heb dus werk afgebeld en ben daar gebleven. ga nu morgenavond maar werken. overdag naar de kinderarts, tandarts en verjaardag. lekker druk dus ik weet niet meer wie het schreef over de kaas. maar als het verhit is dan gaan de bacterieen dood ik heb zondag bij mijn moeder ook een verse kaas gegeten met ananas erdoor, achteraf was ik ook bang dat deze mischien niet mocht. hahaha debbie wat een leuke droom, herkenbaar ook die vergeetachtigheid leuk om te lezen hoe iedereen met de kamertjes bezig is. de kleine komt eerst bij ons op de kamer, daar maken we een eigen hoekje met kommode en kastje. later kunnen de 2 kleintjes dan samen slapen. iedereen met echo`s vandaag, veel plezier met kijken rebbel jou echo gaat vast wel door morgen gatsie naat, zonder water, dat is ook vervelend
@Jikke: ik zit al volledig in de ziektewet omdat ik ten alle tijde weg moet kunnen als ik me niet goed voel...op alle groepen waar ik eventueel vervangend zou kunnen werken komt het zelfde probleem voor...ik werk met moeilijk opvoedbare jongeren en het is heel lastig om dan een aantal uren te werken op een andere groep omdat zij mij niet kennen en ik hun niet, kzou daar dan voor spek en bonen rond lopen...ik kan op mijn eigen groep voldoende doen, maar moet gewoon uit kijken dat ik mij niet meng in conflicten...deze jongere is voor crisis bij ons en is dus ook heel moeilijk in te schatten, omdat we hem nog niet zo goed kennen...Ik kijk wel uit hoor, tis gewoon spannend op die momenten, ik blijf uit de buurt..... @Noura: ik hoorde vandaag dat ananas niet goed zou zijn tijdens de zwangerschap, het kan tot uitdrijving van je kindje zorgen...had er ook nog nooit van gehoord, maar neem nu toch het zekere voor het onzekere en het staat nu op mn niet-eten-lijst..... Liefs
Hoi! Ik snap dat je het zekere voor het onzekere wil nemen maar zou je dit soort dingen niet even overleggen met je VK of HA. Als je alles op je lijst zet die her en der langskomen, kom je straks nog om van de honger. Ananas is volgens mij juist hartstikke gezond!. Koop het fruit zelf, was het (eventueel met mineraalwater)en snij het zelf. Je bent in de zwangerschap namelijk vatbaarder dan normaal. Je kan (ernstige) diaree krijgen van dat fruit. Buiten dan mag ananas gewoon tijdens de zwangerschap. Aan het einde van de zwangerschap als mensen maat niet bevallen adviseren wij wel eens om de kern van een ananas te eten, omdat daar kinine in zit. Aan het eind van de zwangerschap zou dit weeën kunnen veroorzaken.
ananas mag je wel eten hoor ze zeggen dat als de bevalling op zich laat wachten dat het eten van verse ananas (incl.hart) de bevalling op gang kan helpen bitterlemon gaat dit verhaal ook van rond (beide in grote hoeveelheden) je krijgt er gigantische darmkrampen van als je pech hebt, en word lekker beroerd, door darmkrampen kunnen je weeen wel op gang komen, maar het is waarschijnlijker dat je er goed beroerd van bent. bevallen en beroerd zijn is geen pretje maar je mag verder gewoon ananas eten hoor ik was meer bezorgd over de verse kaas, maar het schijnt dat als je echt verse kaas, van rauwe melk wil eten dat dat in nederland nog erg moeilijk te vinden is, en aangezien mijn moeder het gewoon op de versafdeling van de super gekocht heeft en er geen au lait cru of zoiets op stond het wel goed zal zitten.
Dan zal dat vast wel goed zijn Noura! Was ff benieuwd of er al meiden nieuws hadden over hun echo's vandaag! Maar nog nix gepost dus.... Misschien tot vanavond meiden....we gaan om 19.30 weer genieten van ons wondertje! Jippie! Liefs