Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Even vlug een berichtje van mij heb wel even alles door gelezen maar heb het fut even niet om op alles te reageren heb zo,n drukke dag gehad .

Alles was goed met de echo alles zit er op en eraan niks aan de hand dus .Ze was heel actief wat de nodige glimlachen deed op komen.Ze lag er ook zo grappig bij met de beentjes helemaal gestrekt over haar hoofdje heen waarop die vrouw nog zei hoe krijgt ze het voor elkaar :) .

Daarna moest ik gelijk door naar de ggz voor me zoon want zijn medicatie is niet goed afgesteld wat de nodige problemen gaf de laaste tijd.Hij krijgt nu medicatie erbij in de hoop dat hij nu wat rustiger gaat worden .

Hopelijk hebben de andere die vandaag ook een echo hadden ook zo,n goed nieuws.
    Zo ga nu lekker op de bank ff uit rusten. :D

2. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hee dames,

Ik begin nu echt een zwanger gevoel te krijgen. Ik voel de baby de hele dag bewegen, m'n buik zit af en toe in de weg, en af en toe heb ik een soort krampen in m'n buik.
    Het is nu echt een tik van me aan het worden om de hele tijd over m'n buik te aaien.
    Heerlijk hoor, zwanger zijn!

En over de zwangerschapsdementie . . . dan lijkt het alsof ik al 10 jaar zwanger ben ofzo. Mijn geheugen is nooit goed geweest. Ik vergeet altijd wel wat.
    M'n sleutels . . .ach wat ben ik die al vaak vergeten. Ik heb mezelf echt al vaak buitengesloten. En dat is niet leuk als je om 6 uur de hond uit gaat laten, zonder sleutels, en je man moet tot 10 uur werken, en er heeft verder niemand een reservesleutel. Ook geen gsm bij je om een slotenmaker te bellen.
    Ik heb al vaak de neiging gehad om een ruitje in te tikken.
    En met een grote drukke hond van 50 kilo kun je ook niet zomaar even bij de buren binnen wachten.
    Maar goed, dat gebeurt nu dus vaak, maar dat gebeurde dus ook vaak voordat ik zwanger was.

3. Niet meer actief

esprit:

geniet lekker van je beebje vanavond!

ik ben vandaag naar vk geweest, ben gewoon 4 kilo aangekomen in maand tijd!
    verder was alles goed, bloeddruk beetje aan lage kant maar is niet erg.
    hartje ook weer gehoord maar niet zo duidelijk als vorige keren want beebje was erg druk aan het bewegen en vk vermoedde dat hij met ruggetje naar boven lag.
    ik schoot al gelijk in de stress toen ze hartje niet kon vinden, stom van me want hij/zij was erg druk bezig dus moest eigenlijk al weten dat het goed zat, maar toch hé.
    kennen jullie dat ook dat het hartje wel eens minder goed/duidelijk te horen is?

nu op naar volgende week, voor de extra controle v/h maagje, :(

4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    vandaag hadden we de 20-weken echo! alles is prima en groeide goed. Hebben 3 leuke foto's meegekregen. zal ze t weekend proberen te scannen.
    Heb vorige week woensdag ook ons wonder voor het eerst gevoeld. was heel raar, zo'n eerste keer. voel het nu nog niet iedere dag, maar heb begrepen dat dit ook nog niet hoeft!
    Gister ook nog even op pad geweest met mijn zusje, heb een kinderstoel en box besteld, ze hadden 15% korting op het gehele assortiment! Ook meteen een nieuw matrasje besteld, datgene wat er in zit is waarschijnlijk al 25 jaar oud. Door mijn ouders nieuw gekocht toen ik kwam. Maar het wiegje zelf is al 51 jaar oud. Hebben mijn opa en oma gekocht. Mijn moeder en haar broer en 4 zussen hebben erin gelegen en daarna al 12 kleinkinderen. Nu komt het eerst achterkleinkind erin! Vind het toch wel héél erg bijzonder dat het wiegje er nog is en nog te gebruiken is.

Ben 1e paasdag nog bij de huisartsenpost beland... heb mijn ringvinger flink open gehaald. Hoefde gelukkig niet gehecht of gelijmd te worden, alleen een hechtpleister erop. Maar het is wel erg vervelend bij alles wat je doet zo'n pijnlijke, in het verband zittende vinger :)

Verder weinig nieuws, morgen weer controle bij de HA, mag ik weer naar het hartje luisteren, vandaag al gezien en morgen weer horen. M'n zusje gaat voor het eerst mee, ben erg benieuwd hoe ze het vindt....

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

vandaag 26 ! joepie en happy birthday to me!

vandaag kinderkamertje besteld en wipstoeltje gehaald bij de hema. en box besteld. van het weekend gaan we de bugabo bestellen. dan zijn alle grote aankopen gedaan en de rest koop ik wel op de mama mazzel dagen.

gr kim

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

gefeliciteerd!

Ik heb niet zoveel te melden vandaag alleen dat ik ontzettend moe ben haha..

Morgen zit ik op de helft! Heerlijk :)

Groetjes

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Niet lekker Daisy. Maar beter dan mijn actie: alles geregeld om op mijn vrije dag toch een vergadering te kunnen bijwonen. Opvang voor elkaar. En wat denk je? Ik vergeet de hele vergadering!

8. Niet meer actief

@Kim
    Van harte gefeliciteerd! :({|=

Pien

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai meiden,

Heb alles bijgelezen maar niet veel tijd en niet iets heel specifieks waar ik op wil reageren.
    Wilde jullie allemaal wel even hallo zeggen, dus bij deze : zwaai zwaai! :D

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Kim gefeliciteerd!

Even een vraagje, werd vandaag gebeld door de kraamzorg. Heb volgende week een telefonische intake (vorige zwangerschap ook). Ik vind het alleen zo vroeg, of ligt dat aan mij en zijn jullie ook allemaal al gebeld voor een afspraak.

Verder voel ik de kleine ook de hele dag door, heerlijk.

11. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik ben nog niet gebeld voor een intakegesprek. Voor mij kan het niet vroeg genoeg zijn. Ik wil graag alles op orde hebben en zo vroeg mogelijk zo veel mogelijk weten. Tja, straks vergeet ik iets, en dan . . .?
    Klinkt overdreven, maar ik zou het niet erg vinden als ze mij al bellen.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Kan ik opzich wel begrijpen hoor Diana, maar het stelt niet zoveel voor. Gegevens doorgeven. Aangeven of je een stagaire wil (denk het wel weer, was vorige keer ook prima) en of je alles in huis hebt. Nou nee, dat heb ik natuurlijk niet, want het is nog lang niet zover..

13. schatje1

neej nog niks gehoord over intake
    maar al wel een bevestiging van de kraamzorg dat ik over paar maandjes wordt opgeroepen voor gesprek..

Groetjes

14. Niet meer actief

Mik van harte gefeliciteerd!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik: Gefeliciteerd

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook pas intake in maand 7. Krijg de zelfde kraamhulp als bij Jarissa. Erg fijn! De 1e dag had ik nl. een enorme miep. Echt een misdadige rottr*t. Sorry voor het woord maar ze heeft er voor gezorgd dat ik Jarissa een dag en nacht lang compleet verhongerd heb. Waardoor een ziekenhuisopname nog maar net voorkomen kon worden. Dankzij de kraamhulp die vanaf dag 2 kwam, is mijn kraamtijd erg aangenaam geweest. Gelukkig wil zij ook weer terugkomen!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ lique80 ik heb donderdag een gesprek met de kraamzorg. ze komt langs om te praten.

gr kim

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oh mik, dus bij jou ook al zo vroeg. Of ligt het misschien aan de kraamverzorger. Ik zit bij Evean.
    Nou ja wat maakt het ook uit!

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb heel naar gedroomd, getverdegetver, ben blij dat ik wakker ben.
    Het leukje nieuws: gisteren weer tante geworden, van een jongetje genaamd Lars echt super.

enne Mik, nog gefeliciteerd
    joy, fijn dat alles goed was bij je echo

werkse allemaal voor diegene die moeten werken
    groetjes petra

20. schatje1

YEAAAHHH! :whistle: \:D/ :whistle: \:D/
    Vandaag 20 weekjes!

Zitten nu officieel op de helft!

Groetjes

Deel Deze Pagina