Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

oh morgen nog een lange dag werken (en vandaag natuurlijk)

En dan weer lekker weekend ;)
    Begin nu wel wat zenuwachtiger te worden voor vrijdag haha hoop echt dat alles goed is..

Werkse allemaal vandaag!

Groetjes

2. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Mik: Nog van harte gefeliciteerd.

Ik heb nog niks van kraamzorg gehoord, wel een bevestiging gehad en ze nemen nog contact op.

Schatje: Gefeliciteerd met de 20 weken.

Ik ga aan het werk. Fijne dag allemaal.

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Goedemorge dames,

Mik nog gefeliciteerd .

Fijn he schatje die mijlpaal .

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@petra: gefeliciteerd met je neefje! :D

@schatje: gefeliciteerd met je 20 weken! :D

mijn blaasontsteking is over, dus gelukkig geen kuurtje! :D
    vanavond de 20 weken echo, ik laat jullie weten hoe het was!

fijne dag allemaal!

liefs rebbel

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zit ook bij evean voor de kraamzorg. misschien komen ze bij ons twee keer! hihihihihihih

bedankt voor de felicitaties. heb van mijn man een babyfoon gehad. dus erg leuk kado.

gr kim

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    goeie morgen

ik heb gisteren de verloskundige gebelt.
    ik moet de komende 10 weken gewoon afwachten. ik krijg nog de 20 weken echo en dan moet ik wachten tot 30 weken in de hoop dat de placenta nog verschuift dus het is afwachten de komende weken

7. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden!

Hier ff een ego-berichtje van een super-trotse-mammie-to-be!
    O, wat hebben genoten gisteravond en nog een paar keer daarna, we hebben de dvd wel 4 keer bekeken, hihi!
    Ook supermooie foto's meegekregen....
    Beebje was weer eigenwijs, draaide telkens weg, maar toch nog een clos-up van het gezichtje, Tis net een spookje zo, maar al zo schattig! We hebben heel veel foto's gekregen en die staan nu in mn album....
    Op de dvd (jammer dat die niet in het album kan) konden we goed zien dat het aan het drinken was, ook was het opeens aan het NEE schudden met zijn/haar koppie, zo lief!
    Zemel zemel zemel, nu al zo trots!
    In mei gaan we weer, dan doen we 3d en 4d echo! Kan nie wachten!

Oja, op de echo was te zien dat de placenta met een punt voor de uitgang ligt en verder mooi langs de zijkant groeit, dus dat lijkt de goede kant op te gaan!

@Mik: nog van harte!

Fijn dat de 20-weken-echo's zo goed waren!

Hier een drukke dag, we gaan zo veel mogelijk inpakken, misschien tot vanavond!

Liefs en een fijne dag allemaal!

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    @ Mik: Proficiat nog!

@ allen die een 20 weken echo krijgen: geniet ervan, ik vond het zalig. Helaas kunnen wij geen opnames vragen op DVD want er is net een nieuw toestel en daar werkt het niet op.

Gisteren heeft mijn ventje voor het eerst ons "Joske" (zo noemen we ons beebje) zelf gevoeld. Ik voelde dat hij/zij hevig aan het stampen was en mijn ventje heeft dan zijn hand op mijn onderbuik gelegd. Hij voelde echter niets. Hij heeft dan zijn oor op mijn onderbuik gelegd en plots voelde hij hem wel :) Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik dat "Joske" nog harder aan het stampen was en ik lag de hand van mijn ventje op mij buik en hij heeft hem nu ook zo gevoeld.

Ik ben zo blij dat mij ventje hem/haar ook gevoeld heeft.

Ondertussen hebben wij ook een kinderwagen gekocht: de X-Adventure Quicksilver, de nero uitvoering. Hebben hem gekocht bij baby-dump. Kregen er een autostoel en een verzorgingstas bij.

Nu volop aan het zoeken voor een kamertje...

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  10. Niet meer actief

linka76

heb het net zitten lezen maar mijn mond valt open, hoe is het mogelijk hé!

11. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ik heb het gelezen Linka! Wat een waardeloos figuur! Kan er niet bij! heb ook een reactie gegeven, maar om deze boosheid om te zetten in woorden, is niet makkelijk!
    Dat er "mensen" zijn die zo denken en praten hè?
    Dat is toch niet normaal!
    Tjee, wat een K*TWIJF!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja, ik vind zo verschrikkelijk en het doet mij zoveel pijn ivm abortus! Ongelofelijk!

Enne postnale depressief? Nou nou, ze wilde allang geen jongen, dat is me toch duidelijk, dus volgens mij is geen postnale depressief, dat weet ik uit mijn ervaring, ik heb hele lichte postnale depressief gehad tijdens zwangerschap, maar of ik jongen kreeg of meisje, maakte me totaaaaaall niks uit!

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik zit thuis... had moeten werken, maar ben ziek.
    heb weer zoveel pijn van mijn darmen. Ik heb namleijk het prikkelbaar darmsyndroom. Zijn er hier meiden die dit ook hebben en herkennen?

Zo, dat was ff een ego-begin...
    Tja, ik weet niet zo goed wat ik van die vrouw moet denken. het lijkt wel of ze bewust de discussie op zoekt. kom je op dit forum, dan weet je dat je zulke reacties krijgt, dus ik vind het een beetje raar. maar wel ongelooflijk natuurlijk dat ze zoiets durft te zeggen...

Tante, gefeliciteerd met je neefje! leuke naam: lars! Alles goed en goed gegaan?

morgen hebben wij de 20-weken echo... spannend! wordt nu ook wel zenuwachtig: zou alles goed zijn. en aan de andere kant kijk ik er ook echt naar uit: ons kindje weer zien!

14. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Nou hier gaat het niet zo super heb het net uitgemaakt met mijn vriend dacht dat hij te vertrouwen was maar hij heeft me flink voorgelogen waarover wil ik nu liever niet kwijt. Hij is niet vreemdgegaan ofzo maar heeft wel mijn vertrouwen in hem beschaamd. Ik zit nu echt dit in de stress want ik weet echt niet of ik de kleine wel alleen kan opvoeden..ik kan echt niet met iemand verder die me voorliegt. Dat trek ik echt niet. Sorry moest dit echt even kwijt.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Meis meis, sterkte......... ik heb ook hieer af en toe problemen hoor thuis zoals ik eerder had aangegeven, maar gaat langzamer beter, maar ik hoop van harte dat zo blijft, het heeft hem wakker geschud waarschijnlijk.....

Je kan me altijd pmmen als je dat wilt, maar denk aan jezelf meis!

16. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Loutje, Dat is echt slecht nieuws zeg. Kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Dikke knuffel!

Mik, nog gefeliciteerd. Leuke dag gehad?

Iedereen met 20 weken echo. Veel plezier
    Voor iedereen met goed nieuws, gefeliciteerd.

Vandaag bij de VK geweest. Alles was goed met de kleine. Het groeit goed. Dus dat is mooi!
    Wel moet ik echt zoveel mogelijk rust houden. Want anders lig ik dalijk in het ziekenhuis!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jeetje Loutje, heel veel sterkte! Wat een rotmoment (niet dat het ooit het juiste moment is natuurlijk...)

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Loutje: veel sterkte meid. Klinkt erg heftig. Niet niks om enorme ruzie te hebben als je lijf vol hormonen zit.

En wat jongetje/meisje en wel niet blij zijn betreft: ik schaam me dood voor de reacties die ik hier lees. Als TS het zo voelt, voelt ze het zo. Ook zij staat stijf van de hormonen waardoor alles wat anders overkomt. Een beetje begrip doet niemand kwaad.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Idd....

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linka tja wat een figuur, maar ik had hier op werk ook een meisje die wilde zo graag een meisje en die kreeg dus een jongen. hele zwangerschap lopen zeuren erover, maar uiteindelijk helemaal in de wolken want het maakt geen reet uit wat het word. Gewoon een egowijf.

@Loutje83 geen overhaaste beslissingen nemen hoor, eerst even laten bezinken ivm hormonen kan je heviger reageren op slecht nieuws, sterkte in iedergeval. en mocht het echt niet gaan, voor alleenstaande moeders is er overal hulp hoor, maar beter en leuker is natuurlijk met zn 2en.

Deel Deze Pagina