@aykietje gaaf he dat je ventje dat van de buitenkant voelde. @Linka76 erg he wij bang dat er wat aan de hand is zit zij te muike over het geslacht . @Arri ik heb dat ook prikkebare darmsyndroom. Je moet zorgen dat je de juiste voeding eet. @Loutje83 Owjee meid toch vind het echt rot voor je .Maar bedenk wel dat je geen vent nodig hebt om een kleine op te voeden. Ik heb me 2 kids ook helemaal alleen gedaan en dit derde kindje ga ik ook alleen doen. Gaat je vast en zeker wel lukken en die gedachtes heb je altijd op het begin echt waar heel logisch allemaal die onzekerheid.Kop op ik ben inmiddels ook al aan het idee gewent dat ik het weer alleen ga doen.jij kan het ook zeker weten
Nou las pas geleden ook rare reactie,s van iemand die iets vroeg over eten en werd gelijk met de grond gelijk gemaakt sorry hoor maar dit topic slaat helemaal nergens op en dan moet er in eens wel begrip komen.Denk als je zo,n topic open dat je de reacties zelf uitlokt.Ik heb het van dichtbij mee gemaakt me broer en schoonzusje hebben er alles aan gedaan en kunnen helemaal geen kids krijgen en als je hun verdriet ziet.En als het aan de hormonen ligt had ze beter moeten na denken voor ze iets plaast .Dat ze zulke reacties krijgt moet ze dan niet gek van staan te kijken .Maar das mijn mening dan maar.
Hee Loutje, heel veel sterkte meid. Maar als je bang bent dat alleen opvoeden niet lukt, betrek de vader van je kind dan wel bij de opvoeding. Tenminste als hij dat wil. Dat lijkt me sowieso wel belangrijk. De broer van mijn man heeft drie kinderen, en hij wil ze graag (helpen) opvoeden. De kinderen willen ook graag contact met hun vader. Maar zijn ex wil dat niet, alleen om hem dwars te liggen. Ze is egoístisch en denk niet na over wat de kinderen willen. Ik wil hiermee zeggen dat ik hoop dat jullie ruzie geen invloed heeft op je verstand. En als hij het niet wil, durf ik te wedden dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen.
@rebecca5 - Met de angelsound kun je het de eene keer ook beter horen dan de andere keer, ligt er net aan hoe het kindje ligt en of dat hij telkens draait ! @Marleen - hopelijk is je vinger snel genezen @Mik25 - nog gefeliciteerd. @Lique80 - dat lijkt mij ook vroeg ? @Esprit - fijn dat jullie, jullie beepje zo mooi hebben mogen bewonderen. @Akytje - Oow leuk joh, ik moet (denk ik) nog eventje's geduld hebben. @Loutje - wat verschrikkelijk, sterkte meid Wat betreft dat jongen/meisje verhaal. Sorry maar ik kan me niet inleven met zulke mensen. Misschien dat ik van nature wat hard ben. Maar mijn mening is gewoon zet jezelf eroverheen. Zit zelf ook 'n keer of 2 per jaar in een soort dip dat ik het allemaal niet meer weet. Maar dan moet ik mezelf daar op een gegeven moment ook overheen proberen te zetten. Dus vanuit hier ook geen medeleven. En als laatste vind ik dat ze zich zelf hier WEL op voorhad kunnen bereiden dat het een jongentje zou kunnen zijn.
Ik zou het erg op prijs stellen wanneer we mensen geen K*TWIJF noemen en iedereen proberen een beetje in z'n waarde te laten. Voor sommige mensen is er meer in de wereld dan alleen maar het krijgen van kindjes! Hoe sneu het ook is voor de mensen die ze niet kunnen krijgen of met heel veel moeite!
@SM591 Beetje raar van je zag pas geleden een topic voor bij komen van iemand die iets over eten vroeg uit bezorgdheid en gek na genoeg kon jij haar ook niet in haar waarde laten met haar vraag dus wat lul je nou
Daarbij zegt niet iedereen K*TWIJF das iedereen over 1 kam scheren. En iedereen in zijn waarde laten kan jij ook nog wel een lesje in leren denk ik zo
hey meiden nou ja ik ind het heel erg raar dat iemand zo'n topic opent en geloof ook niet dat daar waarheid in zit. want iemand van 39 is heus wel volwassen genoeg om het te begrijpen dat het 50 50 is. en meiden ga niet lopen te ruzien en laat elkaar in elkaars waarde. iedereen is anders en reageert anders. .... @arri ik ken het niet maar heb zelf spastische darm dus denk te weten hoe je je voelt. erg pijnlijk @loutje jeetje meissie nou sterkte en tuurlijk kan je het alleen. @
@JennyS hahaha nee hoor zal niet gauw rood aan lopen voor mijn mening waar ik voor sta sta ik gewoon voor . Maar zoals ik hier boven beschrijf raak ik wel geirriteerd van sommige reageren terwijl ze dood normaal in ander topic iemand af zitten te zeiken en dat wil dan zeggen dat we iedereen in zin waarde moeten laten. Hahaha ja sorry hoor maar volgens mij weet je dan zelf niet goed waar je mee bezig bent. En ik vind ook als je aan kinderen begin je nooit kan weten wat het word tis 50-50 en met allebei moet je even blij zijn. Ms dat ze beter had kunnen schrijven moet even wennen aan het idee dat ik een jongen krijg . Actie is reactie
maar zullen we anders niet op dit topic hier over gaan discussieren en het hier gezellig houden! Je kan daarvoor terecht in het topic van de desbetreffende aanstaande mama.
Misschien kan je je ook herinneren dat ik de betreffende schrijfster niet uitgescholden heb EN wel een onderbouwd antwoord heb gegeven. EN dat ik me daarna verontschuldigd heb voor het feit dat ik me geirriteerd had aan de vraag en dat had laten merken. En oja, ik richtte het berichtje aan iedereen en heb niet gezegd dat iedereen dat woord gebruikt. Wel een beetje je best doen met lezen hoor! En oja, zodat iedereen even weet waar ik sta: Als het niet was gelukt om zwanger te raken (waar we erg blij mee zijn) dan hadden we een porsche gekocht (geen medische circuits, geen vruchtbaarheidsonderzoeken etc). En mocht het alsnog mis gaan (en dan hopen we natuurlijk niet) dan kopen we alsnog die porsche. Of te wel: ja, we zijn blij dat we zwanger zijn geworden. Nee, de wereld vergaat bij ons niet als we geen kinderen krijgen want dan doen we andere leuke dingen. Zo, dan weet iedereen dat ook gelijk.